• 11.526 nieuwsartikelen
  • 163.889 films
  • 10.487 series
  • 30.497 seizoenen
  • 619.070 acteurs
  • 194.225 gebruikers
  • 9.044.211 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

tbouwh

• 5681 berichten
  • 5048 stemmen

Wat is eigenlijk de reden dat BEAU en Jinek wel op deze site staan maar Op1, Vandaag Inside en Khalid & Sophie weer niet? Ik ben sowieso nooit voorstander geweest van series en televisieprogramma's door elkaar heen, maar zo voelt het nog willekeuriger dan wanneer je dan toch alles toevoegt.

Heino (moderator series)

• 1445 berichten
  • 2251 stemmen

tbouwh schreef:

Wat is eigenlijk de reden dat BEAU en Jinek wel op deze site staan maar Op1, Vandaag Inside en Khalid & Sophie weer niet? Ik ben sowieso nooit voorstander geweest van series en televisieprogramma's door elkaar heen, maar zo voelt het nog willekeuriger dan wanneer je dan toch alles toevoegt.

We hebben ooit besloten om talkshows toe te staan op de site, vandaar dat Beau en Jinek er op staan. De andere series die je noemt zijn dus ook toegestaan, maar er is nog niemand die deze heeft toegevoegd.

jacobine_rodijk

• 2808 berichten
  • 9511 stemmen

Er zijn dit jaar twee series genaamd “The Diplomat.”

Eentje komt vandaag op Netflix uit, maar de poster daarvan staat bij de Britse versie.

The Diplomat - Seizoen 1 (2023)

The Diplomat (TV Series 2023– ) - IMDb

Heino (moderator series)

• 1445 berichten
  • 2251 stemmen

jacobine_rodijk schreef:

Er zijn dit jaar twee series genaamd “The Diplomat.”

Eentje komt vandaag op Netflix uit, maar de poster daarvan staat bij de Britse versie.

The Diplomat - Seizoen 1 (2023)

Bedankt voor het melden, ik heb de poster aangepast

jacobine_rodijk

• 2808 berichten
  • 9511 stemmen

Was ook subtiele suggestie om de Netflix variant op de site toe te voegen (momenteel #1 op Netflix).

1AngryMan (moderator series)

• 1509 berichten
  • 85 stemmen

jacobine_rodijk schreef:

Was ook subtiele suggestie om de Netflix variant op de site toe te voegen (momenteel #1 op Netflix).

Staat er inmiddels op!

Mac Hammer Fan

• 5345 berichten
  • 7701 stemmen

Gisteren werd mijn toevoeging Mrs. Davis verwijderd omdat hij blijkbaar al op de site stond. Zelfs al een hele tijd. Het vreemde is dat ik bij de IMDB-code hiervan geen melding kreeg maar dat ik vanuit de pagina kon vertrekken om in te vullen wat ik dan ook deed.

De imdb-code is tt14759574 en ik kreeg geen boodschap dat de serie al op de site stond. Controleer maar, het is nog steeds het geval. Jammer van het verloren werk. Dat kon hier toch vermeden worden. Als dat systeem niet meer betrouwbaar is, maak ik me toch zorgen. Ik kreeg hierbij van een crewlid een bericht, maar als ik op de naam van het crewlid klikte kwam ik bij iemand anders terecht. Ik heb het via een omweg moeten lezen. Ook dat loopt mank. En dat laatste is al meer dan een jaar het geval.

• 1509 berichten
  • 85 stemmen

Ik heb de tt-code aangepast: degene die er stond verwees door naar de tt-code die er nu staat.

Aan dit soort aanpassingen kan de site in de huidige vorm weinig doen; dat komt vaker voor, dat tt-codes aangepast worden. Dat was eerder ook al het geval, en heeft niet veel met de verscheidene modi van doen.

jacobine_rodijk

• 2808 berichten
  • 9511 stemmen

Seizoen 3 staat er twee keer op.

What If...? (Serie, 2021 - 2024)

• 1509 berichten
  • 85 stemmen

Is inmiddels opgelost! Abusievelijk tweemaal ingestuurd, en het was tijdelijk niet mogelijk zelfstandig seizoenen te verwijderen. Is nu dus verholpen, bedankt voor het melden

The Oceanic Six

• 59483 berichten
  • 3961 stemmen

nomore ik heb ook al tig keer gemeld dat er een probleem met mijn DM knop op tvmeter is en dat ik dus geen berichten kan verzenden. Ik kan ze ontvangen maar er niet op reageren.

Vandaar dat ik soms een melding via een alternatieve wijze doe.

• 1509 berichten
  • 85 stemmen

The Oceanic Six schreef:

nomore ik heb ook al tig keer gemeld dat er een probleem met mijn DM knop op tvmeter is en dat ik dus geen berichten kan verzenden. Ik kan ze ontvangen maar er niet op reageren.

Vandaar dat ik soms een melding via een alternatieve wijze doe.

Volgens mij is ook meermaals gezegd dat de klassieke modus niet meer ondersteund wordt, dus je problemen blijven bestaan op deze manier.

Ik heb je ook meermaals gezegd dat taggen ook gewoon helpt. Als je wel mijn naam goed schrijft, die luidt 1AngryMan.

Je moet geen misbruik maken van misbruikmeldingen. Dat is allemaal onnodig werk, en niet waar de functionaliteit voor bedoeld is.

The Oceanic Six

• 59483 berichten
  • 3961 stemmen

1AngryMan schreef:

(quote)

Volgens mij is ook meermaals gezegd dat de klassieke modus niet meer ondersteund wordt, dus je problemen blijven bestaan op deze manier.

Ik heb je ook meermaals gezegd dat taggen ook gewoon helpt. Als je wel mijn naam goed schrijft, die luidt 1AngryMan.

Je moet geen misbruik maken van misbruikmeldingen. Dat is allemaal onnodig werk, en niet waar de functionaliteit voor bedoeld is.

Ik zit op MM ook in de klassieke modus en daar werkt de PM functie prima.

En ik had je naam juist getagd. Ik zal je de volgende keer in dat topic taggen.

• 1509 berichten
  • 85 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ik zit op MM ook in de klassieke modus en daar werkt de PM functie prima.

En ik had je naam juist getagd. Ik zal je de volgende keer in dat topic taggen.

O ja, op het oude TvMeter werkten PM’s niet meer.

Overigens is het niet kunnen reageren op automatische berichten van crewleden ook nog steeds een spelend probleem op de nieuwe site, geloof ik. Ik hoor het in ieder geval vaker, ook van mensen in de nieuwe modus. Dus dat loopt nog niet helemaal lekker.

Ook al schrijf je mijn naam juist, ik krijg een andere username te zien. Een bekend probleem. Gelukkig krijg ik nog wel een melding.

Fijn als je voortaan wilt taggen! Dan zijn we meteen aan het juiste adres. Overigens wel erg fijn dat je er ons op attendeert als er nepstemmen zijn, dat waarderen we.

The Oceanic Six

• 59483 berichten
  • 3961 stemmen

1AngryMan schreef:

(quote)

O ja, op het oude TvMeter werkten PM’s niet meer.

Overigens is het niet kunnen reageren op automatische berichten van crewleden ook nog steeds een spelend probleem op de nieuwe site, geloof ik. Ik hoor het in ieder geval vaker, ook van mensen in de nieuwe modus. Dus dat loopt nog niet helemaal lekker.

Ook al schrijf je mijn naam juist, ik krijg een andere username te zien. Een bekend probleem. Gelukkig krijg ik nog wel een melding.

Fijn als je voortaan wilt taggen! Dan zijn we meteen aan het juiste adres. Overigens wel erg fijn dat je er ons op attendeert als er nepstemmen zijn, dat waarderen we.

Je mag de stemmen bij het nieuwste seizoen van Futurama ook verwijderen, svp. Serie begint pas over 2 maanden.

• 1509 berichten
  • 85 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Je mag de stemmen bij het nieuwste seizoen van Futurama ook verwijderen, svp. Serie begint pas over 2 maanden.

Gebeurd!

The Oceanic Six

• 59483 berichten
  • 3961 stemmen

Dexter - Seizoen 10 (2024)

Hoe kan je dit seizoen (10) al op de site zetten terwijl deze nog niet eens officieel is aangekondigd?

HALVE TAMME. (moderator series)

• 13429 berichten
  • 1209 stemmen

The Oceanic Six.

Bron gevonden. Met deze bron is de serie al toelaatbaar op de site.

Mvg.

The Oceanic Six

• 59483 berichten
  • 3961 stemmen

HALVE TAMME. schreef:

The Oceanic Six.

Bron gevonden. Met deze bron is de serie al toelaatbaar op de site.

Mvg.

Er is nog helemaal geen bron met de officiële mededeling.

Er zijn hoogstens wat geruchten.

HALVE TAMME. (moderator series)

• 13429 berichten
  • 1209 stemmen

Beter speurwerk verrichten. Succes.

The Oceanic Six

• 59483 berichten
  • 3961 stemmen

HALVE TAMME. schreef:

Het slaat nergens op.

Kom met 1 bron waarin een nieuw seizoen officieel is aangekondigd dan. Die is er niet. Er zijn niet eens sterkte geruchten dat er een nieuw seizoen komt.

Bijzonder dat een crewlid dan toch een seizoen toe mag voegen.

jacobine_rodijk

• 2808 berichten
  • 9511 stemmen

HALVE TAMME. schreef:

Beetje maffe opmerking, kan toch gewoon gedeeld worden? Met hoe “New Blood” geëindigd is zie ik overigens onmogelijk hoe Dexter verder gaat, met uitzondering van de prequels/spin-offs die voorlopig aangekondigd zijn (en sowieso niet als “seizoen 10” gecategoriseerd zou worden).

Mac Hammer Fan

• 5345 berichten
  • 7701 stemmen

Kommissar Dupin (Serie, 2014 - 2023)

De ontwikkelaars en acteurs zijn niet zichtbaar, nochtans zijn ze ingestuurd en gecontroleerd. Helaas nog een bug in de site.

brajoapau

• 463 berichten
  • 141 stemmen

Mac Hammer Fan; de ontwikkelaars en acteurs worden na goedkeuring van de toevoeging achteraf handmatig ingevuld; dit is geen bug, maar echt handig is dit ook niet.

jerome998

• 179 berichten
  • 1709 stemmen

Monsutā (Serie, 2004 - 2005)

Hagane no Renkinjutsushi (Serie, 2009 - 2010)

Kenpû Denki Berserk (Serie, 1997 - 1998)

Een greep uit de anime die op dit moment op Netflix te zien is, maar volgens de seriepagina's 'niet beschikbaar' op Netlix.

Mac Hammer Fan

• 5345 berichten
  • 7701 stemmen

Still Up - Seizoen 1

toegevoegd: gisteren om 18:23 uur

Still Up - Seizoen 1

toegevoegd: gisteren om 18:25 uur

Er is iets misgelopen. Kan een crewlid de dubbele toevoeging verwijderen aub? Best de eerste want toen is de browser blijven hangen.

The Oceanic Six

• 59483 berichten
  • 3961 stemmen

Futurama - Seizoen 8 (2023)

Er gaat iets mis met de ingevulde afleveringen bij dit nieuwste seizoen, een groot deel is overgenomen van het seizoen daarvoor, 10 jaar geleden. De data's staan er ook bij.

List of Futurama episodes - Wikipedia - en.wikipedia.org

Dit zijn de juiste afleveringen, Er zijn er nu 10 verschenen, de rest verschijnt pas over onbepaalde tijd.

The Oceanic Six

• 59483 berichten
  • 3961 stemmen

Wat is het nut van dit topic als niemand van de crew er iets op terug zegt?

• 1509 berichten
  • 85 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Wat is het nut van dit topic als niemand van de crew er iets op terug zegt?

Gefikst. Als je me getagd had, had ik er vlugger op kunnen reageren. Zie ook onze uitwisseling eerder op deze pagina; even scrollen.

umbra

• 3761 berichten
  • 3486 stemmen

Bij de serie The Missing (Serie, 2014 - 2016) staan er op Netflix 3 seizoenen, seizoenen 1 en 2 bevatten elk 8 afleveringen en het 3de 6 afleveringen. Maar dit 3de seizoen staat nergens op film-sites enzo vermeldt, wat is de reden?

Gast

Let op: In verband met copyright is het op TvMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.