• 11.526 nieuwsartikelen
  • 9.044.211 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

avatar van tbouwh

tbouwh

Wat is eigenlijk de reden dat BEAU en Jinek wel op deze site staan maar Op1, Vandaag Inside en Khalid & Sophie weer niet? Ik ben sowieso nooit voorstander geweest van series en televisieprogramma's door elkaar heen, maar zo voelt het nog willekeuriger dan wanneer je dan toch alles toevoegt.

avatar van Heino

Heino (moderator series)

tbouwh schreef:

We hebben ooit besloten om talkshows toe te staan op de site, vandaar dat Beau en Jinek er op staan. De andere series die je noemt zijn dus ook toegestaan, maar er is nog niemand die deze heeft toegevoegd.

jacobine_rodijk

Er zijn dit jaar twee series genaamd “The Diplomat.”

Eentje komt vandaag op Netflix uit, maar de poster daarvan staat bij de Britse versie.

The Diplomat - Seizoen 1 (2023)

avatar van Heino

Heino (moderator series)

jacobine_rodijk schreef:

Er zijn dit jaar twee series genaamd “The Diplomat.”

The Diplomat - Seizoen 1 (2023)

The Diplomat (TV Series 2023– ) - IMDb

Bedankt voor het melden, ik heb de poster aangepast

jacobine_rodijk

Was ook subtiele suggestie om de Netflix variant op de site toe te voegen (momenteel #1 op Netflix).

jacobine_rodijk schreef:

Staat er inmiddels op!

Mac Hammer Fan

Gisteren werd mijn toevoeging Mrs. Davis verwijderd omdat hij blijkbaar al op de site stond. Zelfs al een hele tijd. Het vreemde is dat ik bij de IMDB-code hiervan geen melding kreeg maar dat ik vanuit de pagina kon vertrekken om in te vullen wat ik dan ook deed.

De imdb-code is tt14759574 en ik kreeg geen boodschap dat de serie al op de site stond. Controleer maar, het is nog steeds het geval. Jammer van het verloren werk. Dat kon hier toch vermeden worden. Als dat systeem niet meer betrouwbaar is, maak ik me toch zorgen. Ik kreeg hierbij van een crewlid een bericht, maar als ik op de naam van het crewlid klikte kwam ik bij iemand anders terecht. Ik heb het via een omweg moeten lezen. Ook dat loopt mank. En dat laatste is al meer dan een jaar het geval.

1AngryMan (moderator series)

Ik heb de tt-code aangepast: degene die er stond verwees door naar de tt-code die er nu staat.

Aan dit soort aanpassingen kan de site in de huidige vorm weinig doen; dat komt vaker voor, dat tt-codes aangepast worden. Dat was eerder ook al het geval, en heeft niet veel met de verscheidene modi van doen.

jacobine_rodijk

Seizoen 3 staat er twee keer op.

What If...? (Serie, 2021 - 2024)

1AngryMan (moderator series)

Is inmiddels opgelost! Abusievelijk tweemaal ingestuurd, en het was tijdelijk niet mogelijk zelfstandig seizoenen te verwijderen. Is nu dus verholpen, bedankt voor het melden

The Oceanic Six

nomore ik heb ook al tig keer gemeld dat er een probleem met mijn DM knop op tvmeter is en dat ik dus geen berichten kan verzenden. Ik kan ze ontvangen maar er niet op reageren.

Vandaar dat ik soms een melding via een alternatieve wijze doe.

The Oceanic Six schreef:

Vandaar dat ik soms een melding via een alternatieve wijze doe.

Volgens mij is ook meermaals gezegd dat de klassieke modus niet meer ondersteund wordt, dus je problemen blijven bestaan op deze manier.

Ik heb je ook meermaals gezegd dat taggen ook gewoon helpt. Als je wel mijn naam goed schrijft, die luidt 1AngryMan.

Je moet geen misbruik maken van misbruikmeldingen. Dat is allemaal onnodig werk, en niet waar de functionaliteit voor bedoeld is.

1AngryMan schreef:

Ik zit op MM ook in de klassieke modus en daar werkt de PM functie prima.

En ik had je naam juist getagd. Ik zal je de volgende keer in dat topic taggen.

The Oceanic Six schreef:

Ik zit op MM ook in de klassieke modus en daar werkt de PM functie prima.

En ik had je naam juist getagd. Ik zal je de volgende keer in dat topic taggen.

O ja, op het oude TvMeter werkten PM’s niet meer.

Overigens is het niet kunnen reageren op automatische berichten van crewleden ook nog steeds een spelend probleem op de nieuwe site, geloof ik. Ik hoor het in ieder geval vaker, ook van mensen in de nieuwe modus. Dus dat loopt nog niet helemaal lekker.

Ook al schrijf je mijn naam juist, ik krijg een andere username te zien. Een bekend probleem. Gelukkig krijg ik nog wel een melding.

Fijn als je voortaan wilt taggen! Dan zijn we meteen aan het juiste adres. Overigens wel erg fijn dat je er ons op attendeert als er nepstemmen zijn, dat waarderen we.

1AngryMan schreef:

O ja, op het oude TvMeter werkten PM’s niet meer.

Je mag de stemmen bij het nieuwste seizoen van Futurama ook verwijderen, svp. Serie begint pas over 2 maanden.

Gebeurd!

The Oceanic Six

Dexter - Seizoen 10 (2024)

Hoe kan je dit seizoen (10) al op de site zetten terwijl deze nog niet eens officieel is aangekondigd?

avatar van HALVE TAMME.

HALVE TAMME. (moderator series)

The Oceanic Six.

Bron gevonden. Met deze bron is de serie al toelaatbaar op de site.

Mvg.

The Oceanic Six.

Bron gevonden. Met deze bron is de serie al toelaatbaar op de site.

Mvg.

Er is nog helemaal geen bron met de officiële mededeling.

Er zijn hoogstens wat geruchten.

avatar van HALVE TAMME.

HALVE TAMME. (moderator series)

Het slaat nergens op.

Kom met 1 bron waarin een nieuw seizoen officieel is aangekondigd dan. Die is er niet. Er zijn niet eens sterkte geruchten dat er een nieuw seizoen komt.

Bijzonder dat een crewlid dan toch een seizoen toe mag voegen.

Beter speurwerk verrichten. Succes.

Beetje maffe opmerking, kan toch gewoon gedeeld worden? Met hoe “New Blood” geëindigd is zie ik overigens onmogelijk hoe Dexter verder gaat, met uitzondering van de prequels/spin-offs die voorlopig aangekondigd zijn (en sowieso niet als “seizoen 10” gecategoriseerd zou worden).

Mac Hammer Fan

Kommissar Dupin (Serie, 2014 - 2023)

De ontwikkelaars en acteurs zijn niet zichtbaar, nochtans zijn ze ingestuurd en gecontroleerd. Helaas nog een bug in de site.

avatar van brajoapau

brajoapau

Mac Hammer Fan; de ontwikkelaars en acteurs worden na goedkeuring van de toevoeging achteraf handmatig ingevuld; dit is geen bug, maar echt handig is dit ook niet.

avatar van jerome998

jerome998

Monsutā (Serie, 2004 - 2005)

Hagane no Renkinjutsushi (Serie, 2009 - 2010)

Kenpû Denki Berserk (Serie, 1997 - 1998)

Een greep uit de anime die op dit moment op Netflix te zien is, maar volgens de seriepagina's 'niet beschikbaar' op Netlix.

Still Up - Seizoen 1

toegevoegd: gisteren om 18:23 uur

Still Up - Seizoen 1

toegevoegd: gisteren om 18:25 uur

Er is iets misgelopen. Kan een crewlid de dubbele toevoeging verwijderen aub? Best de eerste want toen is de browser blijven hangen.

The Oceanic Six

Futurama - Seizoen 8 (2023)

Er gaat iets mis met de ingevulde afleveringen bij dit nieuwste seizoen, een groot deel is overgenomen van het seizoen daarvoor, 10 jaar geleden. De data's staan er ook bij.

List of Futurama episodes - Wikipedia - en.wikipedia.org

Dit zijn de juiste afleveringen, Er zijn er nu 10 verschenen, de rest verschijnt pas over onbepaalde tijd.

The Oceanic Six

Wat is het nut van dit topic als niemand van de crew er iets op terug zegt?

The Oceanic Six schreef:

Wat is het nut van dit topic als niemand van de crew er iets op terug zegt?

Gefikst. Als je me getagd had, had ik er vlugger op kunnen reageren. Zie ook onze uitwisseling eerder op deze pagina; even scrollen.

avatar van umbra

umbra

Bij de serie The Missing (Serie, 2014 - 2016) staan er op Netflix 3 seizoenen, seizoenen 1 en 2 bevatten elk 8 afleveringen en het 3de 6 afleveringen. Maar dit 3de seizoen staat nergens op film-sites enzo vermeldt, wat is de reden?