• 8.614.105 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

Ik zie berichten in bv het Lord of the rings topic bij de updates die ik niet zie als ik ze open (ik gebruik de oude versie van de site). Dit ging tot vanavond gewoon prima.

Bugje?

avatar van brajoapau

brajoapau (moderator series)

Berichten verplaatst naar De Site > Algemeen > Toevoegverzoeken

avatar van Tim94

Tim94 (developer)

Nieuw: Top 10 acteurs/regisseurs

Hier kun je jouw favoriete acteurs/regisseurs invoeren. Deze top 10 is voor iedereen te zien op je profielpagina. Je kunt je favoriete acteurs/regisseurs op 2 manieren selecteren: door op naam te zoeken in het invoerveld, of door het id in te voeren.

De rest van de uitleg vind je terug op de pagina's zelf. Later als er genoeg ingevoerd is, kunnen we daar bijv. een top lijst van maken. Top .. acteurs en Top .. regisseurs.

De pagina's zijn ook toegevoegd onder het menu kopje 'Mijn account'. De oude regisseurs top 10 is nog wel zichtbaar op iemands profiel mocht die het hebben ingevuld. Maar de oude koppelingen worden niet meer gebruikt. Ook niet in de komende toplijsten.

De film en serie crew hebben de pagina's al van feedback voorzien en wijzigingen zijn al meegenomen in de huidige formulieren.

avatar van appelmans

appelmans

Bij Overig > Algemeen > tvshow scraper:

hoi!

Is er een scraper voor series die gebruik maakt van moviemeter.nl? Zoals b.v. tinyMediaManager (enkel voor films) via moviemeter kan scrapen?

thx!

avatar van 1AngryMan

1AngryMan (moderator series)

appelmans schreef:

Bij Overig > Algemeen > tvshow scraper:

hoi!

thx!

Tim94, zou jij op deze technische vraag misschien kunnen reageren? Ikzelf heb geen idee

avatar van Tim94

Tim94 (developer)

1AngryMan schreef:

Vaak weet je niet wie onze site scraped. Wel weet ik dat onze site vaak zulk verkeer te verdagen krijgt (Scrapen is een pagina bezoeken, kijken naar waar de data op de pagina staat en dat via code uit te lezen, maar is foutgevoelig omdat de structuur kan veranderen). Wel hebben we een officiele API waarbij je kunt aanmelden, om zo films/serie data op te halen. MovieMeter.nl - MovieMeter API

avatar van 1AngryMan

1AngryMan (moderator series)

Tim94 schreef:

Bedankt voor je antwoord!