• 152.012 films
  • 8.732 series
  • 26.289 seizoenen
  • 581.738 acteurs
  • 330.827 gebruikers
  • 8.614.105 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

The Oceanic Six

• 56953 berichten
  • 3689 stemmen

Ik zie berichten in bv het Lord of the rings topic bij de updates die ik niet zie als ik ze open (ik gebruik de oude versie van de site). Dit ging tot vanavond gewoon prima.

Bugje?

brajoapau (moderator series)

• 448 berichten
  • 145 stemmen

Berichten verplaatst naar De Site > Algemeen > Toevoegverzoeken

Tim94 (developer)

• 1134 berichten
  • 219 stemmen

Nieuw: Top 10 acteurs/regisseurs

https://www.moviemeter.nl/user/toppersonsbyuser/regisseurs

https://www.moviemeter.nl/user/toppersonsbyuser/acteurs

Hier kun je jouw favoriete acteurs/regisseurs invoeren. Deze top 10 is voor iedereen te zien op je profielpagina. Je kunt je favoriete acteurs/regisseurs op 2 manieren selecteren: door op naam te zoeken in het invoerveld, of door het id in te voeren.

De rest van de uitleg vind je terug op de pagina's zelf. Later als er genoeg ingevoerd is, kunnen we daar bijv. een top lijst van maken. Top .. acteurs en Top .. regisseurs.

De pagina's zijn ook toegevoegd onder het menu kopje 'Mijn account'. De oude regisseurs top 10 is nog wel zichtbaar op iemands profiel mocht die het hebben ingevuld. Maar de oude koppelingen worden niet meer gebruikt. Ook niet in de komende toplijsten.

De film en serie crew hebben de pagina's al van feedback voorzien en wijzigingen zijn al meegenomen in de huidige formulieren.

appelmans

• 1 berichten
  • 0 stemmen

Bij Overig > Algemeen > tvshow scraper:

hoi!

Is er een scraper voor series die gebruik maakt van moviemeter.nl? Zoals b.v. tinyMediaManager (enkel voor films) via moviemeter kan scrapen?

thx!

1AngryMan (moderator series)

• 1176 berichten
  • 82 stemmen

appelmans schreef:

Bij Overig > Algemeen > tvshow scraper:

hoi!

Is er een scraper voor series die gebruik maakt van moviemeter.nl? Zoals b.v. tinyMediaManager (enkel voor films) via moviemeter kan scrapen?

thx!

Tim94, zou jij op deze technische vraag misschien kunnen reageren? Ikzelf heb geen idee

Tim94 (developer)

• 1134 berichten
  • 219 stemmen

1AngryMan schreef:

(quote)

Tim94, zou jij op deze technische vraag misschien kunnen reageren? Ikzelf heb geen idee

Vaak weet je niet wie onze site scraped. Wel weet ik dat onze site vaak zulk verkeer te verdagen krijgt (Scrapen is een pagina bezoeken, kijken naar waar de data op de pagina staat en dat via code uit te lezen, maar is foutgevoelig omdat de structuur kan veranderen). Wel hebben we een officiele API waarbij je kunt aanmelden, om zo films/serie data op te halen. MovieMeter.nl - MovieMeter API

1AngryMan (moderator series)

• 1176 berichten
  • 82 stemmen

Tim94 schreef:

(quote)

Vaak weet je niet wie onze site scraped. Wel weet ik dat onze site vaak zulk verkeer te verdagen krijgt (Scrapen is een pagina bezoeken, kijken naar waar de data op de pagina staat en dat via code uit te lezen, maar is foutgevoelig omdat de structuur kan veranderen). Wel hebben we een officiele API waarbij je kunt aanmelden, om zo films/serie data op te halen. MovieMeter.nl - MovieMeter API

Bedankt voor je antwoord!

Gast

Let op: In verband met copyright is het op TvMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.