• 15.805 nieuwsartikelen
  • 178.337 films
  • 12.225 series
  • 34.005 seizoenen
  • 647.593 acteurs
  • 199.097 gebruikers
  • 9.377.370 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

film013

• 37 berichten
  • 3339 stemmen

Volgens mij zijn er nog steeds meer problemen dan dat. Onder andere:

- Bij dubbele afleveringen worden slechts 1 aflevering getoond, bijvoorbeeld bij

Law & Order: Special Victims Unit vanavond.

- Zenders worden verkeerd weerkgegeven. Bijvoorbeeld Hot in Cleveland op Spike, dit moet zijn Comedy Central. NCIS: New Orleans: hier staat dat Seizoen 3, Aflevering 12 werd uitgezonden op NET 5 (13:50 tot 14:40). Dit was echter 15:06 - 15:44 en op RTL Crime (een zender die bij de meeste mensen niet in het zenderpakket zit). RTL Crime zond toen overigens 4 afleveringen op rij uit.

- NCIS: Hawai'i wordt helemaal niet weergegeven bij vandaag of morgen, maar komt straks om 00:10 op Net 5. Misschien komt dit door de vreemde ' in de titel op Moviemeter.

film013

• 37 berichten
  • 3339 stemmen

stinissen in aanvulling op de bovenstaande post merk ik ook dat op maandagavonden Young Sheldon (Comedy Central) ontbreekt in het serie overzicht. Helaas heb ik de eerste dubbelaflevering van het nieuwe seizoen gemist doordat ik geen betrouwbaar serie overzicht had en er zelf overheen gekeken heb op de programma gids. Vorige week maandag viel het me wel op in de programma gids, omdat er toen op maandag bijna niks in het serie overzicht op MovieMeter stond. Maar ook voor morgenavond (maandag) ontbreekt Young Sheldon dus. Ik heb Comedy Central wel geselecteerd op Moviemeter en zie wel andere series van deze zender.

stinissen (crew series)

• 23444 berichten
  • 76937 stemmen

film013 schreef:

stinissen in aanvulling op de bovenstaande post merk ik ook dat op maandagavonden Young Sheldon (Comedy Central) ontbreekt in het serie overzicht. Helaas heb ik de eerste dubbelaflevering van het nieuwe seizoen gemist doordat ik geen betrouwbaar serie overzicht had en er zelf overheen gekeken heb op de programma gids. Vorige week maandag viel het me wel op in de programma gids, omdat er toen op maandag bijna niks in het serie overzicht op MovieMeter stond. Maar ook voor morgenavond (maandag) ontbreekt Young Sheldon dus. Ik heb Comedy Central wel geselecteerd op Moviemeter en zie wel andere series van deze zender.

Ik kan alleen zeggen dat ze er mee bezig zijn, dat krijg ik ook te horen.

film013

• 37 berichten
  • 3339 stemmen

Oké stinissen ik wacht het af, nu is bijna alles weer weg dus het is duidelijk dat ze er nog mee bezig zijn. Ik vind het wel jammer, want volgens mij is MovieMeter tegenwoordig de beste bron voor een serie-overzicht voor tv aanbiedt (na het stoppen van tvgids.tv).

stinissen (crew series)

• 23444 berichten
  • 76937 stemmen

film013 schreef:

Oké stinissen ik wacht het af, nu is bijna alles weer weg dus het is duidelijk dat ze er nog mee bezig zijn. Ik vind het wel jammer, want volgens mij is MovieMeter tegenwoordig de beste bron voor een serie-overzicht voor tv aanbiedt (na het stoppen van tvgids.tv).

Vandaag hebben ze de gids leeg gemaakt daarna gekeken waar het fout gaat, ik zou zeggen ze zijn er bijna.

badfans69

• 3969 berichten
  • 6132 stemmen

Hallo henk & crew, is er al iets meer bekend over de update mbt de Amazon prime series?

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Ik krijg elke keer een melding dat ik niet terug kan reageren op een PM van iemand aan mij. Weet iemand hoe je dit kan fixen?

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Wel fijn dat een crewlid of programmeur even de moeite heeft genomen om op mijn vraag te reageren.

1AngryMan (moderator series)

• 1578 berichten
  • 85 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Wel fijn dat een crewlid of programmeur even de moeite heeft genomen om op mijn vraag te reageren.

Mooi om te horen dat het opgelost is!

In het geval met de kleine kans dat je dit cynisch bedoelt :

Speelt dit probleem in beide modi? Dus zowel in de huidige als de klassieke modus? Het staat me bij dat je nog werkte in de klassieke, immers; maar wellicht herinner ik me dit verkeerd.

En speelt dit met alle PM's? We werken immers ook met een zogeheten "TvMeter-archief", waar weleens berichten als meldingen van de crew in belanden. Daar kun je dan niet meer reageren. Van zulke zaken/bugs heb ik eerder gehoord.

Maar hoogstwaarschijnlijk weet de programmeur Tim94 veel meer hiervan dan ondergetekende!

Ik hoop dat er nu enigszins adequaat op je bericht is gereageerd. Je kunt in het vervolg ook een PM naar mij of een ander crewlid sturen, als een PM sturen nog wel werkt! Dan reageren we vlugger; we zitten namelijk niet de hele dag op het forum, en dan gaan zulke dingen, onbedoeld, eerder aan ons voorbij. En dan hopen dat jij dan gewoon op onze PM-reactie dan weer kunt reageren!

Fijne avond!

Tim94 (developer)

• 1700 berichten
  • 286 stemmen

1AngryMan schreef:

(quote)

Mooi om te horen dat het opgelost is!

In het geval met de kleine kans dat je dit cynisch bedoelt :

Speelt dit probleem in beide modi? Dus zowel in de huidige als de klassieke modus? Het staat me bij dat je nog werkte in de klassieke, immers; maar wellicht herinner ik me dit verkeerd.

En speelt dit met alle PM's? We werken immers ook met een zogeheten "TvMeter-archief", waar weleens berichten als meldingen van de crew in belanden. Daar kun je dan niet meer reageren. Van zulke zaken/bugs heb ik eerder gehoord.

Maar hoogstwaarschijnlijk weet de programmeur Tim94 veel meer hiervan dan ondergetekende!

Ik hoop dat er nu enigszins adequaat op je bericht is gereageerd. Je kunt in het vervolg ook een PM naar mij of een ander crewlid sturen, als een PM sturen nog wel werkt! Dan reageren we vlugger; we zitten namelijk niet de hele dag op het forum, en dan gaan zulke dingen, onbedoeld, eerder aan ons voorbij. En dan hopen dat jij dan gewoon op onze PM-reactie dan weer kunt reageren!

Fijne avond!

Weet niet of het zo is opgelost. Maar alle pms zelf gaan via https://www.moviemeter.nl/pm/inbox. Wanneer je op een gebruiker klikt heb je de tabs 'Films' en 'Series'. Dit is niet voor de klassieke modus gemaakt. Berichten via 'Series' zijn te lezen maar alleen te beantwoorden via de tab 'Films'. Via de button 'reageren' via 'Series' tab kom je vanzelf op de 'Films' tab uit.

• 1578 berichten
  • 85 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Wel fijn dat je even de moeite hebt genomen om op onze reacties te reageren. /s

Er is nu op je vraag gereageerd, maar kennelijk is hiermee niet het probleem opgelost. Dat moet je dan ook gaan melden; en niet verder gaan als voorheen, in welke situatie je ook al misbruik maakte van de misbruikknop. Ironie alom.

Het is voor eenieder fijn als dit vlug wordt opgelost; en waarschijnlijk speelt dit probleem bij meerderen.

Tim94, zou je misschien verder kunnen uitzoeken wat er aan de hand zou kunnen zijn? Het is natuurlijk helemaal niet fijn als iemand geen privéberichten kan sturen, dus die frustratie kan ik zeker goed begrijpen. Maar wellicht zijn hier meer details nodig. Die moet je dan wel even geven, The Oceanic Six; werk je bijvoorbeeld nu wel of niet nog in de klassieke modus? Die wordt namelijk niet meer ondersteund als het om bugs gaat.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Ik denk dat ik na nog geen 48 uur nog wel wat tijd over had.

Maar nee, het werkt niet. Ik gebruik wel de oude modus, misschien dat dat de reden is? Ik kan geen PM sturen op deze site en ook niet dus reageren.

Mocht dat de reden zijn dan weet ik het tenminste en dan is het inderdaad mijn zorg. Ik vind de nieuwe site zo beroerd dat ik in de oude modus blijf hangen zolang dit kan.

• 1578 berichten
  • 85 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik denk dat ik na nog geen 48 uur nog wel wat tijd over had.

Ik vond het gewoon gek dat je je eerst concentreerde op het doen van een foutieve misbruikmelding, in plaats van reageren op onze door jou langverbeide reacties.

Er is je al recentelijk duidelijk gemaakt dat je niet zo moet omgaan met het melden van misbruik; met die functie moet niet licht omgesprongen worden. Zie ook de Wiki. Ik zie dat je gewoon berichten kunt plaatsen op seizoenspagina's. Voortaan gewoon een PM sturen naar mij of een andere moderator. En als dat echt niet werkt, of je wilt per se in de klassieke modus blijven; gewoon in een bericht op de desbetreffende seizoenspagina een moderator taggen.

We stellen echt wel je betrokkenheid op prijs; maar de laatste tijd komen er steeds meer foute misbruikmeldingen binnen, en dat komt de overzichtelijkheid voor ons niet ten goede.

Maar nee, het werkt niet. Ik gebruik wel de oude modus, misschien dat dat de reden is? Ik kan geen PM sturen op deze site en ook niet dus reageren.

Ik zou zeggen: probeer het alsjeblieft eerst in de nieuwe modus, en kom dan bij ons terug! We willen graag weten of het werkt of niet; dit zijn namelijk ernstige bugs, wanneer ze ook in de nieuwe modus spelen! Houd ons alsjeblieft op de hoogte

Mocht dat de reden zijn dan weet ik het tenminste en dan is het inderdaad mijn zorg. Ik vind de nieuwe site zo beroerd dat ik in de oude modus blijf hangen zolang dit kan.

Ik snap het; maar de oude modus wordt niet geüpdatet, en je krijgt dan zo waarschijnlijk steeds meer te maken met zulke bugs. Ik zou zeggen: probeer de nieuwe modus weer eens uit, nu die steeds beter werkt! Want anders weet ik ook geen langetermijnoplossing voor je.

Fijne avond verder!

ZAP!

• 5465 berichten
  • 3626 stemmen

Een vraagje aan de crew. Ik stond net ineens uitgelogd op Boekmeter.nl en wanneer ik weer in wil loggen, verschijnt de melding: "dit account is niet langer actief" Wie zou daar op Boekmeter.nl even melding van willen maken of me zeggen hoe ik dit zelf kan regelen?

-edit- En als ik mijn profiel check, staat er: "Laatste bezoek: gisteren om 20:23 uur" - dat klopt niet, want ik heb eerder vandaag ook nog op BoMe gekeken...

-edit2- Het is sowieso heel raar dat mijn profiel daar nog wel te zien is, als ik niet meer actief zou zijn...

-edit3- Ik heb het met 'wachtwoord vergeten' ook geprobeerd, maar dan krijg ik weer de melding "dit account is niet langer actief"...

-edit 4- Dacht ik het net opgelost te hebben, sta ik een moment later weer uitgelogd...

• 1578 berichten
  • 85 stemmen

ZAP! schreef:

Een vraagje aan de crew. Ik stond net ineens uitgelogd op Boekmeter.nl en wanneer ik weer in wil loggen, verschijnt de melding: "dit account is niet langer actief" Wie zou daar op Boekmeter.nl even melding van willen maken of me zeggen hoe ik dit zelf kan regelen?

-edit- En als ik mijn profiel check, staat er: "Laatste bezoek: gisteren om 20:23 uur" - dat klopt niet, want ik heb eerder vandaag ook nog op BoMe gekeken...

-edit2- Het is sowieso heel raar dat mijn profiel daar nog wel te zien is, als ik niet meer actief zou zijn...

-edit3- Ik heb het met 'wachtwoord vergeten' ook geprobeerd, maar dan krijg ik weer de melding "dit account is niet langer actief"...

Ik heb je account op inactief en weer op actief gezet, kun je weer checken of het probleem zich nog steeds voordoet?

• 1578 berichten
  • 85 stemmen

ZAP! schreef:

-edit 4- Dacht ik het net opgelost te hebben, sta ik een moment later weer uitgelogd...

Ai, we zijn dus beiden ermee bezig... Heb ik je succes nu weer ongedaan gemaakt? :/

ZAP!

• 5465 berichten
  • 3626 stemmen

1AngryMan schreef:

Ik heb je account op inactief en weer op actief gezet, kun je weer checken of het probleem zich nog steeds voordoet?

Hij doet het voor nu weer. Mijn avatar is wel verdwenen, maar die upload ik zo wel even.

ZAP!

• 5465 berichten
  • 3626 stemmen

1AngryMan schreef:

(quote)

Ai, we zijn dus beiden ermee bezig... Heb ik je succes nu weer ongedaan gemaakt? :/

Op het moment doet ie 't. Als 't weer mis is, geef ik een seintje. Bedankt in elk geval!

• 1578 berichten
  • 85 stemmen

ZAP! schreef:

(quote)
Hij doet het voor nu weer. Mijn avatar is wel verdwenen, maar die upload ik zo wel even.

Ik zag het ja, erg gek dat je avatar verdwenen is! Gelukkig had je hem dus nog achter de hand, mooi zo!

• 1578 berichten
  • 85 stemmen

ZAP! schreef:

(quote)
Op het moment doet ie 't. Als 't weer mis is, geef ik een seintje. Bedankt in elk geval!

Ah mooi! Ik weet ook niet wat het probleem was, bij je gebruikersbeheer stond niets vreemds. Als ik het me goed herinner, had je eerder ook inlogproblemen gehad; hoe groot is de kans! Weet dat het in ieder geval niets persoonlijks is, wij snappen er immers evenmin iets van!

ZAP!

• 5465 berichten
  • 3626 stemmen

1AngryMan schreef:

Ah mooi! Ik weet ook niet wat het probleem was, bij je gebruikersbeheer stond niets vreemds. Als ik het me goed herinner, had je eerder ook inlogproblemen gehad; hoe groot is de kans! Weet dat het in ieder geval niets persoonlijks is, wij snappen er immers evenmin iets van!

Vaag idd, geen idee wat dat kon zijn. Op de andere Meter-sites geen problemen, dus... afwachten maar. En thanx again.

• 1578 berichten
  • 85 stemmen

ZAP! schreef:

(quote)
Vaag idd, geen idee wat dat kon zijn. Op de andere Meter-sites geen problemen, dus... afwachten maar. En thanx again.

Geen probleem, graag gedaan!

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Floortje naar het einde van de wereld - Wikipedia - nl.wikipedia.org

https://www.moviemeter.nl/series/show/2418

Hoe kan het dat deze serie op TVMeter 9 seizoenen heeft maar in het echt slechts 8 seizoenen?

Heino (moderator series)

• 1517 berichten
  • 2355 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Floortje naar het einde van de wereld - Wikipedia - nl.wikipedia.org

https://www.moviemeter.nl/series/show/2418

Hoe kan het dat deze serie op TVMeter 9 seizoenen heeft maar in het echt slechts 8 seizoenen?

Uit jouw wiki link:

In seizoen 8, begonnen op 20 februari 2020, gaat Floortje terug naar verscheidene mensen die zij al eerder voor het programma heeft bezocht, om te kijken hoe het nu, jaren later, met hen gaat, onder de titel Floortje terug naar het einde van de wereld.

Dit seizoen staat niet in het overzicht verderop in de wiki niet tussen de reguliere seizoenen, dus vandaar het verschil.

Op MM staat er ook een aparte plotomschrijving en alternatieve titel bij seizoen 8.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

https://www.moviemeter.nl/series/show/3986

Vraag.

Dit heet Love, Death + Robots.

Waarom is de + op tvmeter vervangen voor &?

IMDb doet dit ook zie ik, maar ik snap er niks van.

• 1578 berichten
  • 85 stemmen

The Oceanic Six schreef:

https://www.moviemeter.nl/series/show/3986

Vraag.

Dit heet Love, Death + Robots.

Waarom is de + op tvmeter vervangen voor &?

IMDb doet dit ook zie ik, maar ik snap er niks van.

Antwoord.

De show heeft als 'original title' de titel zoals op MovieMeter Series. Dit is conform het generieke primairetitelbeleid:

Primaire titel - TvMeterWiki - wiki.tvmeter.nl

Wikipedia hanteert ook de originele titel:

Love, Death & Robots - Wikipedia - en.wikipedia.org

en merkt hierbij op dat de titel gestileerd wordt op promotiemateriaal als 'LOVE DEATH + R⬤BOTS', of in emoji-vorm als '❤️❌'. Het is dus puur een layoutkeuze.

Als je kijkt naar de seizoensposters, dan zie je ook dat de symbolen steeds veranderen. Bij het huidige seizoen is de B vervangen door een 3, etc.

Je begrijpt dat we deze titels niet aanhouden als primaire titel. Dat maakt het zoeken ook behoorlijk lastig.

Ik heb ze wel als alternatieve titels toegevoegd aan de serie!

Of je nu op het plusteken of de ampersand zoekt, de titel zou boven moeten drijven!

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Ik zie de laatste weken steeds meer een crewlid bezig met stemmen verwijderen voordat het seizoen helemaal af is. Ik juich dat overigens toe, ik vind stemmen op lopende seizoenen enorm kansloos, zeker mensen die dat na aflevering 1 of 2 al doen. Maar, het is wel dweilen met de kraan open. Bij Lord of the Rings is er vandaag gewoon weer de volgende stem geplaatst, niet toevallig weer een hele lage.

Zijn er plannen om deze site zo in te richten dat je pas kan stemmen als een seizoen er helemaal op zit? Zo niet, dan is het denk ik vrij nutteloos random stemmen te wissen want elke dag komen er weer overal tig bij.

(Overigens lijkt het me handig dat jullie als crew 1 lijn volgen, want een mede-crewlid zit ook gewoon random op alles te stemmen na 1 aflevering.)

• 1578 berichten
  • 85 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik zie de laatste weken steeds meer een crewlid bezig met stemmen verwijderen voordat het seizoen helemaal af is. Ik juich dat overigens toe, ik vind stemmen op lopende seizoenen enorm kansloos, zeker mensen die dat na aflevering 1 of 2 al doen. Maar, het is wel dweilen met de kraan open. Bij Lord of the Rings is er vandaag gewoon weer de volgende stem geplaatst, niet toevallig weer een hele lage.

Bedankt! En deze stem is weer verwijderd.

Zijn er plannen om deze site zo in te richten dat je pas kan stemmen als een seizoen er helemaal op zit? Zo niet, dan is het denk ik vrij nutteloos random stemmen te wissen want elke dag komen er weer overal tig bij.

De plannen zijn er zeker, al een tijdje! Dat zou technisch ook mogelijk moeten zijn. Ik weet alleen niet wanneer dit plan ook daadwerkelijk ge"implementeerd kan gaan worden; het is al enkele malen wel besproken.

(Overigens lijkt het me handig dat jullie als crew 1 lijn volgen, want een mede-crewlid zit ook gewoon random op alles te stemmen na 1 aflevering.)

Stemmen verwijderen doe ik vooral bij de grotere series waar ook veel (negatieve) berichten geplaatst worden; denk aan 'House of the Dragon' en de LOTR-serie. Ook bij She-Hulk werd er veel gal gespuwd in zowel berichten als stemmen. Ik kan dit echter niet bij alle lopende seizoenen gaan doen; dan houdt het ook voor mij op.

Ik heb het desbetreffende lid ook over deze lijn ingelicht; bij mijn weten wordt deze lijn ook gevolgd, en eenieder die daartegen is kan dat in ditzelfde topic ook melden! Ook dat heb ik gezegd; dit wordt echter vervolgens niet gedaan. Het beleid lijkt mij zoals het nu is logisch en duidelijk.

Kortom; we wachten op de technische implementatie; maar dit kan nog even gaan duren, helaas!

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Bedankt voor je verhaal.

Maar als je op het profiel van je collega klikt, zie je gewoon deze week stemmen op nog lopende programma's/series.

Ik zou wel 1 lijn trekken als ik jullie als crew was. Maar nog meer hoop ik dat snel de optie er is dat je pas mag stemmen na een seizoen.

Kan de programmeur hier niet een update over geven?

• 1578 berichten
  • 85 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Bedankt voor je verhaal.

Graag gedaan!

Maar als je op het profiel van je collega klikt, zie je gewoon deze week stemmen op nog lopende programma's/series.

Ik zou wel 1 lijn trekken als ik jullie als crew was. Maar nog meer hoop ik dat snel de optie er is dat je pas mag stemmen na een seizoen.

We hopen dat dat er snel komt! Is het probleem ook meteen opgelost.

Kan de programmeur hier niet een update over geven?

Er is nu kennelijk een groter probleem dat speelt, buiten de Meter-sites om. Dat is het laatste wat ik heb gehoord.

Maar ik post meerdere keren per week verschillende bugs en wensen; daar zit dit haast steevast bij.

Het is even niet anders, helaas!

Gast

Let op: In verband met copyright is het op TvMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.