- Home
- Serieforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Heino (moderator series)
-
- 1517 berichten
- 2355 stemmen
Als ik in de lijst met nieuwe toevoegingen kijk Updates - Serie Toevoegingen - moviemeter.nl en ik met mijn muis op een titel ga staan zie ik achter de castleden ook de imdb nummers staan. Dat lijkt me niet de bedoeling.
Dat komt omdat in deze schermen de info wordt weergegeven zoals die op het toevoegformulier zijn ingevuld. Sinds een tijdje is het verplicht om de persoonscodes achter de personen te zetten, dus die worden dan ook meegenomen. Ik zal navragen of dit anders kan.
Sippen
-
- 15 berichten
- 465 stemmen
Ik vermoed dat dit komt omdat het een miniserie is, aangezien ik zo snel ook geen andere miniseries in de top 100 zie staan.
Ik heb in de Top 100 series gezien dat er 3 series in staan met maar 1 seizoen, net als Band of Brothers of The Pacific.
Tim94 (developer)
-
- 1700 berichten
- 286 stemmen
Volgens mijn instellingen zouden advertenties onzichtbaar moeten zijn tot volgend jaar. Dat is zo bij het filmgedeelte maar niet bij het seriegedeelte. Kan daar iets aan gedaan worden?
Wanneer je account op Series en/of Film gedeelte van MovieMeter is vrijgesteld van ads, zie je die op de gehele site niet meer. Mocht er toch iets mis zijn, laat me dit dan weten.
Mac Hammer Fan
-
- 6027 berichten
- 7447 stemmen
Wanneer je account op Series en/of Film gedeelte van MovieMeter is vrijgesteld van ads, zie je die op de gehele site niet meer. Mocht er toch iets mis zijn, laat me dit dan weten.
Voorlopig is het weer goed, enkele dagen geleden liep het echter mis op het seriegedeelte. Bedankt.
Tim94 (developer)
-
- 1700 berichten
- 286 stemmen
Voorlopig is het weer goed, enkele dagen geleden liep het echter mis op het seriegedeelte. Bedankt.
Ik heb het vandaag veranderd.
Heino (moderator series)
-
- 1517 berichten
- 2355 stemmen
Ik heb in de Top 100 series gezien dat er 3 series in staan met maar 1 seizoen, net als Band of Brothers of The Pacific.
Een seizoen met 1 seizoen is niet per definitie een miniserie, vandaar dat er wel series met 1 seizoen in de Top 100 staan. Er wordt door de developers nog naar gekeken hoe het precies zit met het opnemen van miniseries in de Top 100.
Tim94 (developer)
-
- 1700 berichten
- 286 stemmen
Een seizoen met 1 seizoen is niet per definitie een miniserie, vandaar dat er wel series met 1 seizoen in de Top 100 staan. Er wordt door de developers nog naar gekeken hoe het precies zit met het opnemen van miniseries in de Top 100.
De lijsten bevatten nu ook mini-series
Dus ook Band of Brothers
Sippen
-
- 15 berichten
- 465 stemmen
Sippen De miniseries zijn inmiddels in de Top 100 opgenomen en Band of Brothers komt met stip binnen op 1!
Was al op nr.1 voordat Fanreach de scepter ging zwaaien; maar desondanks een dikke 
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Animatie / Komedie
ontwikkeld door Shion Takeuchi, 1251100 en Alex Hirsch, 1254995
met de stemmen van Lizzy Caplan, 51988, Christian Slater, 2224 en Clark Duke, 54729
Inside Job - Seizoen 1 (2021) - MovieMeter.nl
Gaat er hier iets mis met toevoeg-codes ofzo?
Heino (moderator series)
-
- 1517 berichten
- 2355 stemmen
Gaat er hier iets mis met toevoeg-codes ofzo?
Dit speelt als het goed is alleen in de klassieke modus, daar worden de ontwikkelaars en acteurs precies zo vermeld als dat ze tijdens het toevoegen zijn ingevoerd. Op de nieuwe site worden deze 'tekst-acteurs' gekoppeld aan hun eigen persoonspagina en zijn dus de goede namen zichtbaar. Om dit koppelen voor ons makkelijker te maken moeten tijdens het toevoegen IMDb- of MM-codes achter de naam worden gezet, die dus zichtbaar worden in de klassieke modus.
horizons
-
- 5688 berichten
- 2406 stemmen
Komt er net als voor films ook een top 10 2021 link voor series?
Heino (moderator series)
-
- 1517 berichten
- 2355 stemmen
Komt er net als voor films ook een top 10 2021 link voor series?
Hier hebben wij als series crew al een paar jaar om gevraagd, maar tot nu toe is dat niet gebeurd. Tim94 Weet jij misschien of dat voor dit jaar nog aan te maken is voor seizoenen verschenen in 2021?
Tim94 (developer)
-
- 1700 berichten
- 286 stemmen
Hier hebben wij als series crew al een paar jaar om gevraagd, maar tot nu toe is dat niet gebeurd. Tim94 Weet jij misschien of dat voor dit jaar nog aan te maken is voor seizoenen verschenen in 2021?
Ik weet ik niet wat jullie bedoelen. Vooralsnog niet. Ben te druk ook momenteel.
Heino (moderator series)
-
- 1517 berichten
- 2355 stemmen
Ik weet ik niet wat jullie bedoelen. Vooralsnog niet. Ben te druk ook momenteel.
Bedoeld wordt de jaarlijkse top 10 die je voor bijv. films en muziekalbums kunt invoeren, waarna er een top 100 over het jaar gemaakt wordt. Dit is er voor series nog niet en de vraag was of dat nog gemaakt kon worden.
Deze dus:
Tim94 (developer)
-
- 1700 berichten
- 286 stemmen
Bedoeld wordt de jaarlijkse top 10 die je voor bijv. films en muziekalbums kunt invoeren, waarna er een top 100 over het jaar gemaakt wordt. Dit is er voor series nog niet en de vraag was of dat nog gemaakt kon worden.
Deze dus:
Vooralsnog niet nee. Maar mogelijk later wel.
horizons
-
- 5688 berichten
- 2406 stemmen
Arme series
film013
-
- 37 berichten
- 3339 stemmen
Voor de films is de programmering op tv inmiddels hersteld, maar voor series nog niet. Ik zie dat hier ook nog geen melding gemaakt was (op het forum voor films wel).
Sinds 28 december wordt de onderstaande pagina niet meer gevuld met de serie-afleveringen die op TV worden uitgezonden (deze blijft dus leeg bij een actuele datum), hopelijk kan dit snel hersteld worden: Welke series zijn er vandaag op TV? - MovieMeter.nl
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
Is er misschien niet een handigere manier om om te gaan met tv-series waarvan verschillende seizoenen niet exact dezelfde naam dragen? 
The Young Pope en The New Pope zijn seizoen 1 en 2 van dezelfde serie, maar ze zijn momenteel niet aan elkaar gelinkt omdat ze een verschillend naampje hebben.
Heino (moderator series)
-
- 1517 berichten
- 2355 stemmen
Is er misschien niet een handigere manier om om te gaan met tv-series waarvan verschillende seizoenen niet exact dezelfde naam dragen? 
The Young Pope en The New Pope zijn seizoen 1 en 2 van dezelfde serie, maar ze zijn momenteel niet aan elkaar gelinkt omdat ze een verschillend naampje hebben.
Het probleem hierbij is dat series worden toegevoegd aan de hand van hun IMDb-code, waarna ze via die weg ook weer gelinked worden aan de TMDB-database om zo meer gegevens op te halen. Aangezien beide series/seizoenen apart op IMDb staan, zijn ze ook als aparte serie toegevoegd.
Ik heb wel al eerder nagevraagd of het mogelijk is om in dit soort gevallen de gerelateerde serie op de seriepagina te vermelden (in dit geval dus een link naar S2 op de pagina van S1 en vice versa), maar dat blijkt technisch gezien helaas (nog) niet mogelijk.
film013
-
- 37 berichten
- 3339 stemmen
Werken de developers van Moviemeter ook in het weekend, of moeten we in ieder geval tot na het weekend wachten tot de pagina met series op TV is opgelost?
Heino (moderator series)
-
- 1517 berichten
- 2355 stemmen
Werken de developers van Moviemeter ook in het weekend, of moeten we in ieder geval tot na het weekend wachten tot de pagina met series op TV is opgelost?
Voor zover ik weet werken ze alleen doordeweeks. Daarnaast was de verantwoordelijke voor MM met vakantie, waardoor alles even wat langzamer verliep.
film013
-
- 37 berichten
- 3339 stemmen
Voor zover ik weet werken ze alleen doordeweeks. Daarnaast was de verantwoordelijke voor MM met vakantie, waardoor alles even wat langzamer verliep.
Je schrijft in verleden tijd (verliep), betekent dit dat het probleem met series op tv nu volledig is opgelost? Ik zie wel meer series staan bij vandaag, morgen of overmorgen maar ik weet niet of ik er vanuit mag gaan dat dit tv-overzicht nu volledig is.
Heino (moderator series)
-
- 1517 berichten
- 2355 stemmen
Je schrijft in verleden tijd (verliep), betekent dit dat het probleem met series op tv nu volledig is opgelost? Ik zie wel meer series staan bij vandaag, morgen of overmorgen maar ik weet niet of ik er vanuit mag gaan dat dit tv-overzicht nu volledig is.
Dat durf ik je niet te zeggen. Tim94 of stinissen: weten jullie of dit inmiddels volledig is opgelost?
stinissen (crew series)
-
- 23444 berichten
- 76936 stemmen
Dat durf ik je niet te zeggen. Tim94 of stinissen: weten jullie of dit inmiddels volledig is opgelost?
Ik krijg alleen te horen dat ze er mee bezig zijn , ik heb gisteren de betreffende mensen gepost.
DiamondsRealDeal
-
- 234 berichten
- 3630 stemmen
Waarom staan tv series niet vermeld bij je stemmen, bij je profieloverzicht?
1AngryMan (moderator series)
-
- 1578 berichten
- 85 stemmen
Als ik op jouw profieloverzicht kijk
Profiel van DiamondsRealDeal - MovieMeter.nl
en naar 'Stemmen' ga
Profiel van DiamondsRealDeal - MovieMeter.nl/votes
kan ik bovenin kiezen voor Films
Profiel van DiamondsRealDeal - MovieMeter.nl/votes
wat dezelfde link is, maar ook voor Series
Profiel van DiamondsRealDeal - MovieMeter.nl/votes/seriedata/14703
Dus op je stempagina moet je bovenin kiezen tussen films en series. Krijg je dit ook te zien? Laat het anders maar weten!
DiamondsRealDeal
-
- 234 berichten
- 3630 stemmen
Dankje. Dat komt inderdaad door dat het nog op ''film'' staat. Dat was me nog niet opgevallen. Als je alle 4 sterren wilt zien bij series moet je zelf ''4,0'' invoeren bij ''Zoek op serie/stem (1,0 - 5,0)'' Dus dat werkt iets anders.
film013
-
- 37 berichten
- 3339 stemmen
Ik krijg alleen te horen dat ze er mee bezig zijn , ik heb gisteren de betreffende mensen gepost.
@stinissen Heb je later in de week nog iets gehoord over het overzicht series op tv? Ik zie wel dat de pagina's van vandaag en morgen aardig gevuld zijn, maar ik weet dus niet of men klaar is en deze pagina's dus als compleet kunnen worden beschouwd. Na het stoppen van tvgids.tv keek ik dagelijks op deze series op tv pagina van Moviemeter.
stinissen (crew series)
-
- 23444 berichten
- 76936 stemmen
Heb je later in de week nog iets gehoord over het overzicht series op tv? Ik zie wel dat de pagina's van vandaag en morgen aardig gevuld zijn, maar ik weet dus niet of men klaar is en deze pagina's dus als compleet kunnen worden beschouwd. Na het stoppen van tvgids.tv keek ik dagelijks op deze series op tv pagina van Moviemeter.
Ze zijn er nog mee bezig ook met het verplaatsen van de dag was eerst 0.00 uur moet zijn tot 3.00 uur zodat films worden meegenomen op de juiste dag en niet te zien krijgt dat de film bij het overzicht al geweest is bv 0.01 uur de volgende dag.