• 15.809 nieuwsartikelen
  • 178.339 films
  • 12.225 series
  • 34.005 seizoenen
  • 647.593 acteurs
  • 199.099 gebruikers
  • 9.377.411 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

Heino (moderator series)

• 1517 berichten
  • 2355 stemmen

UmbraVitae schreef:

Bij de serie The Missing (Serie, 2014 - 2016) staat seizoen 3 er niet bij, staat deze ergens los op MM?

Voor zover ik kan zien zijn er maar 2 seizoenen:

The Missing (TV Series 2014–2016) - Episode list - IMDb

The Missing - TheTVDB.com

The Missing (TV Series 2014-2016) - Seasons — The Movie Database (TMDB) - themoviedb.org

Heb je misschien een link naar het derde seizoen?

Heino (moderator series)

• 1517 berichten
  • 2355 stemmen

Bedankt voor de extra info! Na wat speuren blijkt dat dit seizoen het eerste seizoen van de serie Baptiste (Serie, 2019 - 2021) is (zelfde acteurs en de plots komen ook overeen). Er is ook een tweede seizoen, maar dat zie ik nog niet op Netflix.

UmbraVitae

• 4331 berichten
  • 4039 stemmen

Merci Heino en brajoapau voor de verduidelijking. Vond het al bizar dat ik echt nergens het derde seizoen van The Missing vond, buiten op Netflix.

Dat derde seizoen is dus seizoen 1 van Baptiste, een spin-off van TheMissing.

Mac Hammer Fan

• 6027 berichten
  • 7447 stemmen

Toch doodjammer dat nu al zo lang een bug optreedt waarbij tijdens het behandelen van toevoegingen inzendingen verdwijnen wat extra werk bezorgt voor de crew die dan verloren gegevens zelf moet opnieuw invoeren. In de tijd van Jordi hebben we zoiets niet meegemaakt. Ik denk met weemoed terug aan die periode. Het was toen zoveel beter. Misschien hebben ze bij de nieuwe website teveel toeters en bellen willen invoeren. Ach ik weet het niet. Ik vind het in elk geval frustrerend voor de crew en de toevoegers. We blijven hopen op een definitieve oplossing.

Mac Hammer Fan

• 6027 berichten
  • 7447 stemmen

Ondertussen zijn we weer elf dagen verder en de verantwoordelijken voor de site hebben nog niets gedaan om die bugs op te lossen. Het moet nochtans mogelijk zijn, want in een ver verleden hadden we daar geen last van. Het is nu al een hele tijd dat er niet gereageerd wordt op de opmerkingen over de toevoegingen die verdwijnen. Graag hadden wij wat meer respect gezien t.a.v. de crew en de toevoegers.

jarno1975 (Moderator series)

• 10972 berichten
  • 2792 stemmen

Het in behandeling nemen van nieuwe serie toevoegingen ligt voorlopig stil.

Mac Hammer Fan

• 6027 berichten
  • 7447 stemmen

jarno1975 schreef:

Het in behandeling nemen van nieuwe serie toevoegingen ligt voorlopig stil.

Ik heb begrip voor de crew omdat bij het verdwijnen van een toevoeging de poster en de wijzigingen verloren gaan, maar ik heb helemaal geen begrip voor degenen die de site onderhouden. Zij tonen geen interesse om de zaak op te lossen en we zullen nog lang mogen wachten, vrees ik.

DjFrankie

• 3422 berichten
  • 3505 stemmen

Profiel van Siauliai

Heeft al gestemd op een seizoen wat nog uit moet komen

From - Seizoen 3 (2024)

Stem verwijderen aub

brajoapau (moderator series)

• 793 berichten
  • 225 stemmen

DjFrankie; stem is inmiddels verwijderd

Dk2008

• 11166 berichten
  • 788 stemmen

Vraag Recensie/mening filter - TvMeterWiki - wiki.tvmeter.nl mag je ook een mening aanvinken van één (of meerdere) favoriete aflevering(en) per seizoen of alleen een mening over het hele seizoen.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Futurama - Seizoen 8 (2023)

Er gaat iets mis met de ingevulde afleveringen bij dit nieuwste seizoen, een groot deel is overgenomen van het seizoen daarvoor, 10 jaar geleden. De data's staan er ook bij.

List of Futurama episodes - Wikipedia - en.wikipedia.org

Dit zijn de juiste afleveringen, Er zijn er nu 10 verschenen, de rest verschijnt pas over onbepaalde tijd.

Er klopt nog steeds niks van de indeling bij seizoen 8 (2023).

Er staan nu een lading afleveringen uit seizoen 7 in seizoen 8.

Kan de crew dit corrigeren? nomore

1AngryMan (moderator series)

• 1578 berichten
  • 85 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Er klopt nog steeds niks van de indeling bij seizoen 8 (2023).

Er staan nu een lading afleveringen uit seizoen 7 in seizoen 8.

Kan de crew dit corrigeren? nomore

Ik heb het al meer dan vijf keer aangepast in het verleden, maar er blijven verkeerde episodetitels ingevoerd worden. Of ik nu automatisch corrigeren uitschakel of niet; erg irritant. Er zijn verschillende soorten nummeringen voor de seizoenen van deze serie, en het systeem is het kennelijk daar niet mee eens!

Ik ga het nogmaals proberen, en kijken of ze er morgen nog staan… en anders meld ik het probleem nog maar eens aan de ontwikkelaar!

Bedankt voor het melden!

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

1AngryMan schreef:

(quote)

Ik heb het al meer dan vijf keer aangepast in het verleden, maar er blijven verkeerde episodetitels ingevoerd worden. Of ik nu automatisch corrigeren uitschakel of niet; erg irritant. Er zijn verschillende soorten nummeringen voor de seizoenen van deze serie, en het systeem is het kennelijk daar niet mee eens!

Ik ga het nogmaals proberen, en kijken of ze er morgen nog staan… en anders meld ik het probleem nog maar eens aan de ontwikkelaar!

Bedankt voor het melden!

Ja, er is online een discussie hoe de seizoenen van Futurama lopen. Heel vreemd.

Maar zelfs handmatig corrigeren is dus niet te doen? Dat is best gek.

Mac Hammer Fan

• 6027 berichten
  • 7447 stemmen

Een tijd geleden een correctie ingediend voor Ici Tout Commence - Seizoen 3 (2022-2023)

Ik had meer dan 80 episodes aangevuld. Helaas slaagde de crew er alsnog niet in die correctie goed te keuren ten gevolge van een bug op de site. Zeker geen kritiek op de crew, die mensen doen hun best, maar ik ben ontgoocheld dat de bug nog steeds niet is opgelost door de verantwoordelijken. Onnodig te zeggen dat ik van lange seizoeen momenteel niet happig ben om nog correcties in te dienen. Als de bug is opgelost hoor ik het graag.

Mac Hammer Fan

• 6027 berichten
  • 7447 stemmen

Ik zie dat het voorlopig nog steeds niet lukt met dat seizoen te corrigeren.

ThomasOMalley

• 388 berichten
  • 18 stemmen

Ciao tutti, buongiorno.

Kan iemand me uitleggen waarom er onder sommige series geen reactiemogelijkheid is?

Edit:

Ah, ik ben eruit. Het gaat per seizoen.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Zouden jullie de regels niet kunnen herzien dat seizoenen die nog niet bestaan (maar eventueel zijn aangekondigd) nog niet op de site komen? Je ziet ongelofelijk veel stemfraude en het staat ook oprecht dom. Neem South Park, daar heeft een figuur al op de jaren 2024-2027 gestemd. En wat is er nuttig aan dat dit al op de site staat? Zet zulke seizoenen gewoon op tv meter als er concrete info over is.

• 10972 berichten
  • 2792 stemmen

The Oceanic Six Ik heb de stemmen verwijderd en zal het eens in de groep gooien om te kijken of we dit kunnen veranderen.

Mac Hammer Fan

• 6027 berichten
  • 7447 stemmen

Die Kanzlei - Seizoen 5 (2020)

Er is iets misgelopen bij die serie

seizoen 4 en 5 zijn dezelfde , seizoen 6 zou 5 moeten worden.

Kan dat gecorrigeerd worden?

Alvast bedankt.

Heino (moderator series)

• 1517 berichten
  • 2355 stemmen

Mac Hammer Fan schreef:

Die Kanzlei - Seizoen 5 (2020)

Er is iets misgelopen bij die serie

seizoen 4 en 5 zijn dezelfde , seizoen 6 zou 5 moeten worden.

Kan dat gecorrigeerd worden?

Alvast bedankt.

Bedankt voor het melden! Ik heb het aangepast, volgens mij staat alles nu goed.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Chiel!

Monsters - Seizoen 2 (2024)

Ik kan deze dus echt nauwelijks terugvinden in de zoekmachine. Niet op Monsters, niet op Menendez (komt dit soort het streepje op de -e-?). Heel lastig, kan dit worden aangepast dat je dit op Monsters of Menendez kan vinden?

Heino (moderator series)

• 1517 berichten
  • 2355 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Chiel!

Monsters - Seizoen 2 (2024)

Ik kan deze dus echt nauwelijks terugvinden in de zoekmachine. Niet op Monsters, niet op Menendez (komt dit soort het streepje op de -e-?). Heel lastig, kan dit worden aangepast dat je dit op Monsters of Menendez kan vinden?

Als ik op "Monsters" zoek vind ik deze serie als 2e resultaat. Misschien dat je nog de oude versie van de site gebruikt waardoor de zoekfunctie niet werkt?

Verder is de zoekfunctie ook op de nieuwe site vaak niet geweldig voor series, dit is als het goed is bekend bij de ontwikkelaars. De laatste maanden wordt er echter voor zover wij weten nauwelijks tot geen werk verricht aan het oplossen van bugs. Helaas kunnen wij als crew hier niets aan doen en moeten ook maar roeien met de riemen die we hebben.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Heino schreef:

(quote)

Als ik op "Monsters" zoek vind ik deze serie als 2e resultaat. Misschien dat je nog de oude versie van de site gebruikt waardoor de zoekfunctie niet werkt?

Verder is de zoekfunctie ook op de nieuwe site vaak niet geweldig voor series, dit is als het goed is bekend bij de ontwikkelaars. De laatste maanden wordt er echter voor zover wij weten nauwelijks tot geen werk verricht aan het oplossen van bugs. Helaas kunnen wij als crew hier niets aan doen en moeten ook maar roeien met de riemen die we hebben.

Het werkt bij oud en nieuw niet.

Ik kom er wel achter dat het wel verschijnt als je Monster typt, zonder -s- dus. Best vreemd.

Op Menendez komt er niks te voorschijn.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Heino schreef:

(quote)

Is er nog gekeken naar mijn probleem?

• 10972 berichten
  • 2792 stemmen

The Oceanic Six Ik zou eens proberen je cookies te verwijderen. Ik weet dat de titel eerst 'Monster' was en later is gewijzigd naar 'Monsters'. Wellicht dat het daar mee te maken heeft.

Als ik zoek op 'Monsters' is het bij mij ook de 2e hit.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

jarno1975 schreef:

The Oceanic Six Ik zou eens proberen je cookies te verwijderen. Ik weet dat de titel eerst 'Monster' was en later is gewijzigd naar 'Monsters'. Wellicht dat het daar mee te maken heeft.

Als ik zoek op 'Monsters' is het bij mij ook de 2e hit.

Het gaat mij om Menendez. Als je daar op zoekt hoor je het ook te vinden, maar dit lukt niet.

• 10972 berichten
  • 2792 stemmen

Dat klopt inderdaad. Als je op de alternatieve titel van S1 zoekt vindt je die ook niet.

Dat zal waarschijnlijk dan komen dat het seizoenstitels zijn, die dan met de zoekfunctie niet te vinden zijn.

We kunnen dit melden maar ik verwacht niet dat daar iets mee gedaan wordt. De bug en wensenlijst is al aardig lang.

djoize

• 58 berichten
  • 0 stemmen

Misschien al gemeld maar ik probeerde de beste meest recente films en miniseries te vinden via https://www.moviemeter.nl/film/searchmisc

Filteren op vanaf 2024, aantal stemmen vanaf 50 en vanaf 3,8 en zowel films als miniseries.

Ik krijg alleen Dune: Part Two en Ibelin.

Had ook Ripley verwacht maar die komt ondanks de 4,18 score niet tevoorschijn.

Staat hier ook niet tussen: Top 25 beste 'miniserie'-series van de laatste jaren

Gast

Let op: In verband met copyright is het op TvMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.