- Home
- Serieforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Mac Hammer Fan
-
- 6027 berichten
- 7447 stemmen
En in de berichtgeving moet de link van de foute toevoegingen bij series dringend verbeterd worden, want ik beland bij de afgekeurde films in plaats van series.
Heino (moderator series)
-
- 1517 berichten
- 2355 stemmen
k-pax-boy Voor zolang deze link nog niet aangepast is (kunnen wij als crew helaas niet voor je regelen), zou je eens kunnen kijken of je er komt via "Serie Toevoegen" onder je avatar en dan staat de goede link onder het kopje "Afgekeurd" als het goed is. Ik geef toe dat het niet ideaal is, maar dan heb je wel een werkende link die je ergens terug kunt vinden.
Mac Hammer Fan
-
- 6027 berichten
- 7447 stemmen
Dank u wel Chiel!, ik heb het voorlopig zo opgelost. In de klassieke modus werkt het wel.
brawljeff
-
- 2773 berichten
- 3312 stemmen
Is het niet beter om in dit soort lijsten het seizoen in plaats van het jaartal te tonen. Nu is het lastig te zien om welk seizoen het gaat, terwijl je dat juist wil weten.
Heino (moderator series)
-
- 1517 berichten
- 2355 stemmen
kappeuter Lees jij hier ook mee of kunnen dit soort verzoeken beter in het vergelijkbare topic op het Films forum geplaatst worden?
Als ik jou hier tag kom ik overigens bij iemand anders uit, na handmatig het usernummer te veranderen lijkt het nu wel te kloppen.
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13471 berichten
- 1308 stemmen
Goedemorgen,
wegens technische problemen achter de schermen (database), zullen er voorlopig geen toevoegingen nagekeken worden. De verwachting en hoop is dat het eind volgende week opgelost zal zijn.
Hopende jullie voldoende te hebben geïnformeerd.
Crew series.
badfans69
-
- 3969 berichten
- 6132 stemmen
Via mm : Even een update over de voortgang m.b.t. de bugs rond de weergave en het koppelen van de juiste gegevens aangaande regisseurs en acteurs:
De aanpassing om MM-data weer leidend te maken is voor een deel klaar.
Maandag gaan de ontwikkelaars hier weer mee verder.
We hopen dat e.e.a. in de loop van de komende week weer goed werkend is waardoor het behandelen van toevoegingen en correctes weer opgepakt kan worden.
Nog even geduld.
Mac Hammer Fan
-
- 6027 berichten
- 7447 stemmen
Er is nog een fout in de site bij de berichtgeving.
Ik krijg het volgende bericht:
[12:45] Je toevoeging van Un Matrimonio (2013-2014) is geaccepteerd door FawltyPython.
Als ik op de titel klik kom ik In plaats van de serie terecht bij een film uit 1947 die vroeger is toegevoegd.
Temptation Harbour (Film, 1947) - MovieMeter.nl moet zijn Un Matrimonio
Hopelijk worden dergelijke fouten asap verbeterd door de ontwikkelaars van de site.
Alvast bedankt.
Mac Hammer Fan
-
- 6027 berichten
- 7447 stemmen
De bugs blijven zich maar opstapelen. Als je bij de nieuwe toevoegingen op een episode (aflevering) klikt komt er geen info. Alles werd nochtans netjes door de toevoegers ingevuld en door de crewleden gecontroleerd. Daarom nogmaals aan de ontwikkelaars van de site: gelieve dit op te lossen.
jarno1975 (Moderator series)
-
- 10972 berichten
- 2792 stemmen
k-pax-boy Heel veel bugs zijn reeds bekend bij de ontwikkelaars. Ik ga er niet van uit dat ze hier mee lezen, helaas. Nieuwe bugs kan je beter in het forum op MM melden. Ik verwacht op korte termijn helaas ook geen oplossingen voor de problemen hier.
Duke Nukem
-
- 1785 berichten
- 1985 stemmen
Bij De Site > Gebruikers > Waarom koos jij je avatar?:
Mijn avatar verschijnt niet bij m'n berichten en ik zie hem ook niet bij mijn profiel. Maar als ik een bericht aan het typen ben, zie ik hem wel naast mijn naam staan. Kan iemand mij zeggen hoe je die kunt plaatsen?
Heino (moderator series)
-
- 1517 berichten
- 2355 stemmen
womba-tomba Ik zie je avatar gewoon naast je bericht staan en ook op je profielpagina zie ik deze. Gebruik je de nieuwe site en waarop gebruik je deze (pc, telefoon, browser)?
Duke Nukem
-
- 1785 berichten
- 1985 stemmen
womba-tomba Ik zie je avatar gewoon naast je bericht staan en ook op je profielpagina zie ik deze. Gebruik je de nieuwe site en waarop gebruik je deze (pc, telefoon, browser)?
Heino (moderator series)
-
- 1517 berichten
- 2355 stemmen
womba-tomba Ik heb even gekeken in de klassieke modus en daar zie ik jouw avatar ook niet, lijkt me dus een bug. Voor zover ik weet worden bugs in de klassieke modus niet meer aangepakt door de ontwikkelaars, dus ik ben bang dat je naar de nieuwe versie moet overschakelen om je avatar zichtbaar te krijgen.
Het enige dat ik zelf nog zou kunnen bedenken in de klassieke modus is om je avatar opnieuw te kiezen via het "Mijn gegevens" menu en daar een avatar met een groter formaat te selecteren (evt. via bijvoorbeeld Paint het formaat van je huidige avatar vergroten). Misschien dat je huidige avatar te klein is of dat de verhoudingen niet gepakt worden door die modus. Een andere mogelijkheid is dat het type plaatje niet (meer) ondersteund wordt, je zou dan kunnen proberen dit om te zetten naar .png of .jpg. Ik zou dus een beetje spelen met deze mogelijkheden en hopen dat het nog goedkomt, anders zou ik het ook niet meer weten.
Duke Nukem
-
- 1785 berichten
- 1985 stemmen
Het enige dat ik zelf nog zou kunnen bedenken in de klassieke modus is om je avatar opnieuw te kiezen via het "Mijn gegevens" menu en daar een avatar met een groter formaat te selecteren (evt. via bijvoorbeeld Paint het formaat van je huidige avatar vergroten). Misschien dat je huidige avatar te klein is of dat de verhoudingen niet gepakt worden door die modus. Een andere mogelijkheid is dat het type plaatje niet (meer) ondersteund wordt, je zou dan kunnen proberen dit om te zetten naar .png of .jpg. Ik zou dus een beetje spelen met deze mogelijkheden en hopen dat het nog goedkomt, anders zou ik het ook niet meer weten.
korenbloem02
-
- 708 berichten
- 1781 stemmen
Il Commissario Montalbano (Serie, 1999 - 2020) is beschikbaar op Netflix (althans grotendeels), echter zie ik op de series site niet dat het beschikbaar is op Netflix.
Heino (moderator series)
-
- 1517 berichten
- 2355 stemmen
wouterduuren Ik vermoed dat dit komt doordat de afleveringen op Netflix allemaal apart staan en niet gebundeld als 1 serie. De koppeling bij ons wordt gemaakt door de serie te koppelen aan de Netflix id (cijfers aan het einde van de url) van die serie, maar in dit geval is er niet 1 id maar heeft elke aflevering een eigen id.
Mac Hammer Fan
-
- 6027 berichten
- 7447 stemmen
De berichtgeving van de crew bij het behandelen van toevoegingen is enkel zichtbaar in de klassieke modus.
Dit moet nog door de ontwikkelaars van de site opgelost worden. Of zie ik iets over het hoofd?
Ook de links naar de gecorrigeerde series kloppen nog steeds niet in de berichtgeving. Je komt terecht bij een film in plaats van een serie, en vaak zelfs een hele oude.
En klik ik op "Al Mijn Toevoegingen" dan kom ik bij Moviemeter terecht in plaats van de series.
Is er iemand die weet welke browser de plots van Netflix kan kopiëren? Met Safari en Firefox bij Apple lukt het niet. Alvast bedankt.
korenbloem02
-
- 708 berichten
- 1781 stemmen
wouterduuren Ik vermoed dat dit komt doordat de afleveringen op Netflix allemaal apart staan en niet gebundeld als 1 serie. De koppeling bij ons wordt gemaakt door de serie te koppelen aan de Netflix id (cijfers aan het einde van de url) van die serie, maar in dit geval is er niet 1 id maar heeft elke aflevering een eigen id.
Dank, voor de uitleg!
is er een mogelijkheid om dit toch te linken?
Heino (moderator series)
-
- 1517 berichten
- 2355 stemmen
wouterduuren Voor zover ik weet is dat op dit moment technisch gezien niet mogelijk. Ik vrees dat dit ook niet in de komende tijd gerealiseerd gaat worden gezien de grote hoeveelheid bugs die de ontwikkelaars eerst nog moeten oplossen.
Flexje Zou je dit misschien op de wensenlijst kunnen zetten?
Don Homer
-
- 510 berichten
- 1297 stemmen
Het zou fijn zijn als wij weer gebruikers kunnen opzoeken bij stemmen van een specifieke film. Maakte ik regelmatig gebruik van.
Mac Hammer Fan
-
- 6027 berichten
- 7447 stemmen
Nog steeds is door de verantwoordelijken van de site een groot aantal bugs niet opgelost. Ik citeer nogmaals: Wordt een serie goedgekeurd dan krijgen we daar een bericht van met de titel, maar als je op die titel klikt kom je bij een andere film terecht en niet de serie. aapies, kun jij daar echt niets aan doen? We wachten al zo lang.
Ook commentaar van een crewlid bereikt de toevoegers niet in de moderne layout. Gelukkig kreeg ik een tip van twee crewleden met een link en die heb ik nu in de bladwijzers van mijn browser gezet. Maar ook dat zou moeten verholpen worden door de ontwikkelaars van de site.
Mac Hammer Fan
-
- 6027 berichten
- 7447 stemmen
Ik wou vandaag een afgekeurde toevoeging verbeteren. Ik had al de tekst van het plot verbeterd en wilde nu de imdbcode invoeren (die was vergeten). Ik klik op "onderstaande gegevens wijzigen" en alles is weg. Pagina niet gevonden... Ik heb nog maar eens gesakkerd. Mens, toch, zoveel bugs.
Ik heb medelijden met de crew. Voor de zoveelste keer een oproep tot de ontwikkelaars van de site, breng dit aub zo vlug mogelijk in orde.
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13471 berichten
- 1308 stemmen
Heino (moderator series)
-
- 1517 berichten
- 2355 stemmen
Tot nader order zullen wij helaas geen toevoegingen meer behandelen, zie Crewmededelingen - De Site: Algemeen - serieforum - moviemeter.nl.
as
-
- 3548 berichten
- 5932 stemmen
Tot nader order zullen wij helaas geen toevoegingen meer behandelen, zie Crewmededelingen - De Site: Algemeen - serieforum - moviemeter.nl.
Zo he, als dit geen signaal afgeeft, dan weet ik het ook niet meer.... Alle respect voor de keuze. Ik schrik ook wel van het verhaal hier boven. Ik wist dat het soms behelpen was maar ik had ook de hoop dat het beter zou worden... Non communicatie is echt dodelijk...
Esteban
-
- 3606 berichten
- 1826 stemmen
Los van het feit dat ik de beslissing wel begrijp: Hoe lang gaat deze staking duren? Het ziet er voorlopig niet naar uit dat dit de zaken zal versnellen. Vrezen jullie niet dat er alleen maar een immense berg werk zal opstapelen en het achteraf serieus zweten zal worden om dat verwerkt te krijgen? Just wondering.
Heino (moderator series)
-
- 1517 berichten
- 2355 stemmen
Heino (moderator series)
-
- 1517 berichten
- 2355 stemmen
Berichten verplaatst naar De Site > Algemeen > Bugs en wensen Series gedeelte nieuwe site