- Home
- Serieforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
JorisTVmeter
-
- 359 berichten
- 654 stemmen
Het is even wennen. Ik ben nog niet overtuigd. Te veel info ineens denk ik. Anyway. Mijn vraag: Waar kan ik een overzicht terugvinden van mijn onvolledige (op te volgen) toevoegingen om te vervolledigen? Het kan aan mij liggen, maar ik zie het niet meteen?
Thx!
Ik bedoel niet de series die ik heb opgeslagen en nog niet heb ingediend. Maar de "niet complete seizoenen"? Stond vroeger in een aparte rubriek onder mijn account. (Ik weet de juiste term wel niet meer).
JorisTVmeter
-
- 359 berichten
- 654 stemmen
loes Kunnen jullie dat melden? Want nu weet ik niet meer wat ik nog moest aanvullen natuurlijk? Zorgt ook voor incomplete seizoenen op de site uiteraard 
jarno1975 (Moderator series)
-
- 10972 berichten
- 2792 stemmen
Door het in dit topic te benoemen is het gemeld. De developers lezen mee.
Heino (moderator series)
-
- 1517 berichten
- 2355 stemmen
moedertje Misschien ook handig om dit in het vergelijkbare topic op het Films gedeelte te zetten (Het grote opmerkingen / feedback topic #2). Ik heb het gevoel dat dat beter gelezen wordt door de developers en ze hebben gevraagd daar alle opmerkingen te zetten. Wij hebben helaas niet de mogelijkheid om je bericht naar een topic buiten het Series gedeelte te verplaatsen.
Ik heb even in de complete lijst gekeken en wat van jou nog open staat is:
Leef - Seizoen 1 (2021) - MovieMeter.nl
De Mol - Seizoen 9 (2021) - MovieMeter.nl
Lau1986
-
- 103 berichten
- 981 stemmen
Bij on demand kan ik op dit moment helaas alleen zoeken op films, komen series daar ook bij?
Doorzoek het filmaanbod van Amazon Prime Video - Nederland - moviemeter.nl
Heino (moderator series)
-
- 1517 berichten
- 2355 stemmen
Bij on demand kan ik op dit moment helaas alleen zoeken op films, komen series daar ook bij?
Doorzoek het filmaanbod van Amazon Prime Video - Nederland - moviemeter.nl
Volgens mij bestaat die pagina wel, maar ik kan er nergens een directe link naar vinden. De pagina ziet er ook niet uit alsof die al aangepast is aan de nieuwe layout, maar ik kan er wel mee zoeken. Amazon serie search
Heino (moderator series)
-
- 1517 berichten
- 2355 stemmen
Vanwege een mogelijke bug bij het toevoegen van seizoenen hebben we besloten om voorlopig even geen nieuwe toevoegingen te behandelen. Gisteren heeft een nieuwe toevoeging een oude overschreven waardoor de gegevens van de oude serie verdwenen zijn. De seizoenen van deze serie stonden vervolgens onder de nieuwe serie, niet helemaal de bedoeling dus.
Dit probleem speelt overigens ook met het toevoegen van films. aapies is daar al van op de hoogte.
pocalan
-
- 57 berichten
- 1042 stemmen
Er is in ieder geval iets flink mis gegaan; ik ben alle updates, gegevens, stemmen etc van TVMeter kwijt. Mijn profiel is één dag oud ineens. Ik baal enorm. .
Ik ben ook alles van TVmeter kwijt.
Hopelijk is dit te fixen. Ik heb er geen backup van.
pocalan
-
- 131 berichten
- 1403 stemmen
Oef, gefixt met de koppeling. Dat was even schrikken. 
meter_fan (admin series)
-
- 180 berichten
- 84 stemmen
Ha allen,
Zoals velen van jullie ervaren hebben, heeft de website - nadat het de gehele week goed ging - afgelopen dinsdag tussen 19:00 en 23:30 last gehad van een storing.
Het probleem zit hem in een traag proces op een langzame pagina, zoals wij het noemen, een 'brakke' pagina. Zo'n pagina zorgt ervoor dat ook alle andere processen op de website worden vertraagd, waardoor dit zich opstapelt met een storing in de databases, of de servers tot gevolg. Gisteren hebben de techneuten van Cloud.nl onderzoek gedaan naar het voorval. Omdat het zoeken is naar een speld in een hooiberg, hebben we een tool geïnstalleerd die alle processen pér pagina registreert. Nu is het in theorie 'hopen' dat de website weer last krijgt van de storing, waarmee we direct kunnen zien op welke pagina die getriggerd wordt.
Als we dit inzichtelijk hebben, kan het probleem definitief worden getackeld. Weet dus bij de volgende storing, dat we daarmee dichterbij een oplossing zijn.
Bedankt voor jullie geduld!
1AngryMan (moderator series)
-
- 1578 berichten
- 85 stemmen
aapies (Als ik (ook) iemand anders voor dit probleem moet taggen, hoor ik het graag!)
Bij het toevoegen van het seizoen
San Francisco International Airport - Seizoen 1 (1970-2062)
werden tot tweemaal toe de uitzenddata veranderd in random data. De toevoeger voerde de juiste data in, en ze kwamen verkeerd hier op TvMeter aan.
Nu heb ik voor het accepteren van de toevoeging deze zelf handmatig erin gezet, en leek het te kloppen.
Nu heb ik zojuist iets kleins aangepast, en staan na de correctie weer alle uitzenddata op random data.
Dit lijkt me een bug.
Alvast bedankt voor de hulp! 
ZAP!
-
- 5465 berichten
- 3626 stemmen
Ik wil de serie Ik word prostituee eigenlijk toevoegen, maar volgens mij is die alleen via kijk.nl te zien. Kan die 'zender' in de zenderlijst of is de serie gewoon niet toevoegbaar?
ZAP!
-
- 5465 berichten
- 3626 stemmen
Ik wil de serie Ik word prostituee eigenlijk toevoegen, maar volgens mij is die alleen via kijk.nl te zien. Kan die 'zender' in de zenderlijst of is de serie gewoon niet toevoegbaar?
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13471 berichten
- 1308 stemmen
beek0369, ik ga eerst binnen de groep polsen of we deze serie wel op de site willen hebben. (Nog) niet toevoegbaar - TvMeterWiki - wiki.tvmeter.nl. Terugkoppeling volgt.
ZAP!
-
- 5465 berichten
- 3626 stemmen
HALVE TAMME, ik zou niet weten waarom niet, aan de hand van wat je linkt?
Het is toch geen erotische serie (ik neem tenminste aan dat je daarop doelt)?
Maar ik hoor het wel, geen haast.
-
- 13471 berichten
- 1308 stemmen
Denk aan jeugdige bezoekers. Zender: done. De serie mag worden toegevoegd.
ZAP!
-
- 5465 berichten
- 3626 stemmen
HALVE TAMME - ik heb even aan ze gedacht hoor!
Maar goed, er staat natuurlijk van alles op TvM dat niet geschikt is voor kids. Dat moeten de ouders en voogden dan maar regelen, he. Dat doet me trouwens denken aan het gedoe rond Gewoon. Bloot. - gids.tv - mag die er ook op?
Maar dank! Ga er binnenkort een keer mee aan de slag.
-
- 13471 berichten
- 1308 stemmen
HALVE TAMME - ik heb even aan ze gedacht hoor!

stinissen (crew series)
-
- 23444 berichten
- 76937 stemmen
Deze serie is net toegevoegd maar heeft geen imdb code ik wou het zelf corrigeren maar dat ging niet "Krepostnaya (Serie, 2019 - 2019) - MovieMeter.nl" Krepostnaya
ZAP!
-
- 5465 berichten
- 3626 stemmen
Je bent een goed mens
Heino (moderator series)
-
- 1517 berichten
- 2355 stemmen
Deze serie is net toegevoegd maar heeft geen imdb code ik wou het zelf corrigeren maar dat ging niet "Krepostnaya (Serie, 2019 - 2019) - MovieMeter.nl" Krepostnaya
Ik heb ook een poging gedaan en volgens mij staat nu de IMDb code erbij.
Mac Hammer Fan
-
- 6027 berichten
- 7447 stemmen
Ik gebruik de klassieke modus omdat ik geen meldingen, berichten en submenu's heb bij Firefox op MacOS. En bij Safari heb ik dat wel in de nieuwe lay-out, maar werkt de link naar de afgekeurde toevoegingen in de berichtgeving niet. Wil ik gewoon die bugs even melden.
Mac Hammer Fan
-
- 6027 berichten
- 7447 stemmen
Kan iemand mij eens de link geven naar de afgekeurde toevoegingen van series? In de berichtgeving gisteren was hij foutief. Ik kwam bij de afgekeurde films terecht.
-
- 1578 berichten
- 85 stemmen
Bedoel je gewoon deze lijst?:
-
- 1578 berichten
- 85 stemmen
Kan iemand mij eens de link geven naar de afgekeurde toevoegingen van series? In de berichtgeving gisteren was hij foutief. Ik kwam bij de afgekeurde films terecht.
Bedoel je gewoon deze lijst?:
Mac Hammer Fan
-
- 6027 berichten
- 7447 stemmen
Ja, dank u. In de nieuwe layout klopte het niet.
Maar toch is er weer iets mis. Ik werd gequote door een ander persoon en als ik met de cursor over zijn naam beweeg kreeg ik nog een andere naam. Pfff...
Mac Hammer Fan
-
- 6027 berichten
- 7447 stemmen
In de berichtgeving lijkt geen enkel lid naar een crewlid te kloppen. Als je met de cursor erover beweegt krijg je een andere persoon. Wat een soep. 
Heino (moderator series)
-
- 1517 berichten
- 2355 stemmen
k-pax-boy Er is inderdaad nog iets mis met het doorlinken en taggen. Volgens mij wordt een "oud" TvMeter account automatisch doorgestuurd naar een gekoppeld MovieMeter account. Dit nieuwe account is ofwel een al bestaand account ofwel een nieuw aangemaakt account. De link naar het TvM account heeft op het einde "/series/user/xx" en zodra je daar op klikt wordt je doorgestuurd naar het gekoppelde MoMe account, eindigend op "/user/yy", dus een ander ID nummer. Wat ik merk is dat je in bepaalde gevallen doorgelinked wordt naar een account eindigend op "/user/xx", waarbij het ID nummer niet veranderd en je dus bij de verkeerde persoon uitkomt. Ik kan hierdoor bijvoorbeeld een van onze crewleden niet taggen als ik een bericht in ons crewforum wil zetten, erg lastig. Ik denk dat dit ook het probleem is waar jij tegenaan loopt.
aapies en Makkie, zou iemand van jullie hier eens in kunnen duiken?