Mijn Series +

De Toots Sessies - Seizoen 2 (2021)

Belgiƫ
Muziek

met Thomas Vanderveken, Isolde Lasoen en Eva De Roo

In 'De Toots Sessies' presenteert Canvas captaties van een brede waaier van lokaal artistiek talent in de legendarische Studio Toots aan de Reyerslaan. Muziek in een variëteit van stijlen, van klassiek over rock tot jazz, maar ook podiumkunsten, theater enzovoort. De Toots Sessies wil de zwaar getroffen cultuursector ten volle ondersteunen. En artiesten en publiek met elkaar verbinden. Nu alle concerten, optredens en voorstellingen tijdelijk geannuleerd zijn, krijgt het publiek toch de kans om te proeven van het brede cultureel aanbod.

1. Noémie Wolfs
  22. Aflevering 22
  23. Aflevering 23
  24. Aflevering 24
  25. Aflevering 25
  • volgende aflevering: maandag 18 januari (aflevering 11)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.