- Home
- Serieforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Heino (moderator series)
-
- 1517 berichten
- 2355 stemmen
Berichten verplaatst naar Series > Video on Demand > Video on Demand - VOD
Ik heb een nieuw (algemeen) topic aangemaakt voor discussies over Video on Demand services, op dezelfde manier zoals deze op het MovieMeter forum staat. Mocht er behoefte zijn aan topics over specifieke diensten zoals Netflix, Videoland etc. kun je op die plek een nieuw topic openen hiervoor.
tbouwh
-
- 5811 berichten
- 5402 stemmen
Het is nog niet gelukt om hier een oplossing te vinden, maar dit gaat sowieso gebeuren alvorens de samenvoeging voltooid is. Maandag wordt er opnieuw naar gekeken.
Met resultaat? 
tbouwh
-
- 5811 berichten
- 5402 stemmen
Ik heb inmiddels drie gelijke notificaties gekregen dat er een export van afgelopen 6-2 klaarstaat, maar het belangrijkste is dat de bestanden in ieder geval binnen zijn:)
dion.ollie (hoofdredacteur)
-
- 635 berichten
- 1252 stemmen
Ik heb inmiddels drie gelijke notificaties gekregen dat er een export van afgelopen 6-2 klaarstaat, maar het belangrijkste is dat de bestanden in ieder geval binnen zijn:)
Klopt, de functie is toevallig net hersteld!
DjFrankie
-
- 3422 berichten
- 3505 stemmen
tammey Er is weer een teruggekeerde bug dat afleveringen dubbel worden weergeven. Handmatig aanpassen biedt geen soelaas.
Alice in Borderland - Seizoen 1 (2020)[
Staan nog steeds dubbel Dion
ZAP!
-
- 5466 berichten
- 3626 stemmen
Foutje, ergens, somehow:
JorisTVmeter
-
- 359 berichten
- 654 stemmen
Foutje, ergens, somehow:
Dat is al altijd zo geweest met toevoegingen zonder imdb-code. Je tussentijdse opgeslagen werk blijft staan ook al zijn ze goedgekeurd en staan ze op de site. Je kan je opgeslagen werk wel zelf wissen eens ze op de site staan. Gewoon even met je muis aan de rechterkant op de serie gaan staan, dan krijg je een X om die uit dat lijstje te halen.
ZAP!
-
- 5466 berichten
- 3626 stemmen
Je kan je opgeslagen werk wel zelf wissen eens ze op de site staan. Gewoon even met je muis aan de rechterkant op de serie gaan staan, dan krijg je een X om die uit dat lijstje te halen.
jarno1975 (Moderator series)
-
- 10972 berichten
- 2792 stemmen
aapies Er zijn nog steeds series waar de afleveringen dubbel vermeld staan. Bijvoorbeeld deze: ANNE+ - Seizoen 1 (2018) Ook bij seizoen 2 van deze serie het geval.
Fransman
-
- 3022 berichten
- 2267 stemmen
Ik heb een vraag. Als ik op TVMeter een serie zoek, springt hij automatisch naar MovieMeter met de opmerking 'Topic niet gevonden', ook al weet ik zeker dat die serie in TVMeter toegevoegd is. Wat doe ik fout?
Fransman
-
- 3022 berichten
- 2267 stemmen
Om alle serie's Jarno, wat ik ook intik op TVMeter (Hidden, Bridgerton, La Peste, etc.etc.) ik krijg altijd te zien 'Niet gevonden. De door jou opgevraagde pagina kan helaas niet worden gevonden'. Maar in MovieMeter, niet in TVMeter. Het overkomt me zowel met Internet Explorer als met Edge als browser.
-
- 10972 berichten
- 2792 stemmen
Fransman Het is uiteraard logisch dat je geen series kan vinden op Moviemeter, en andersom ook geen films op TV-meter. Je moet hierdoor dus wel naar de betreffende site gaan.
Overigens zal na het samenvoegen van de sites dit wel mogelijk zijn.
Dying Rose
-
- 1315 berichten
- 3425 stemmen
Is het mogelijk te achterhalen welke afleveringen/serie je gemarkeerd hebt als gezien?
-
- 10972 berichten
- 2792 stemmen
DoortjeDartel naar mijn weten niet. Je kan alleen zien op hoeveel series/seizoenen je gestemd hebt en welke series dat waren.
Edit: Op de nieuwe site staat wel in mijn profiel.
Aantal afleveringen gemarkeerd als gezien: 7880
Maar weet niet of dat op de oude site ook zo is (ik kan niet meer terug switchen)
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13471 berichten
- 1308 stemmen
Edit: Op de nieuwe site staat wel in mijn profiel.
Aantal afleveringen gemarkeerd als gezien: 7880
Maar weet niet of dat op de oude site ook zo is (ik kan niet meer terug switchen)
Dying Rose
-
- 1315 berichten
- 3425 stemmen
Het aantal afleveringen is inderdaad van je (oude) profiel af te lezen. Heb er nog twee als gezien gemarkeerd staan en wil weten van welke serie(s) die zijn.
-
- 10972 berichten
- 2792 stemmen
In De Site > Algemeen > Alle updates verdwenen:
Sinds vandaag zien de sites MovieMeter, TVMeter en MusicMeter er anders uit. Helemaal prima. Maar op mijn TVMeter zijn alle updates leeg en daar baal ik enorm van. Dit is niet het geval op de andere sites. Kan dit nog hersteld worden?
horizons
-
- 5688 berichten
- 2406 stemmen
In De Site > Algemeen > Alle updates verdwenen:
Sinds vandaag zien de sites MovieMeter, TVMeter en MusicMeter er anders uit. Helemaal prima. Maar op mijn TVMeter zijn alle updates leeg en daar baal ik enorm van. Dit is niet het geval op de andere sites. Kan dit nog hersteld worden?
Musicmeter is niet aangepast.
Tot opluchting van de community aldaar.
Bubblez
-
- 1827 berichten
- 2090 stemmen
Daar heb ik overheen gekeken inderdaad.
Ik had een berichtje/aankondiging over alle veranderingen wel op z'n plaats gevonden.
Is er echter iets aan te doen, aan die verdwenen updates? Ik ga de site nagenoeg niet meer bezoeken als die updates niet terugkomen, meerwaarde is dan weg.
Heino (moderator series)
-
- 1517 berichten
- 2355 stemmen
Ik denk dat je je vraag het beste in het opmerkingen/feedback topic op het Films gedeelte van het forum kunt zetten (Het grote opmerkingen/feedback topic #2).
Wij als moderators van het Series gedeelte kunnen je bericht alleen maar verplaatsen binnen het Series gedeelte en niet naar de Films afdeling, anders hadden we dit even voor je gedaan.
Bubblez
-
- 1827 berichten
- 2090 stemmen
Er is in ieder geval iets flink mis gegaan; ik ben alle updates, gegevens, stemmen etc van TVMeter kwijt. Mijn profiel is één dag oud ineens. Ik baal enorm. . 
mister blonde
-
- 12683 berichten
- 5353 stemmen
Sorry, ik vind het niets die nieuwe site. En mijn stemmen van tv meter ben ik ook kwijt.
Heino (moderator series)
-
- 1517 berichten
- 2355 stemmen
Weet je zeker dat de koppeling met je TvM account goed is gegaan? Dit kun je nagaan door op je avatar te klikken en dan via Instellingen te kijken bij TVMeter koppeling. Daarachter kun je dan je TvM username en wachtwoord invoeren. Verder weten wij hier helaas ook te weinig over, dus als dat niet werkt hoop ik dat iemand van de technische kant van de site je verder kan helpen via het topic op het Films gedeelte.
Heino (moderator series)
-
- 1517 berichten
- 2355 stemmen
MP Zie je je stemmen wel nog als je bij afzonderlijke seizoenen kijkt? Als ik zelf naar het overzicht van mijn stemmen kijk zie ik bij Films alles goed staan (staafdiagram met alle stemmen en daaronder de stemmen per film). Als ik dan op Series klik zie ik wel de staafdiagrammen met alle stemmen, maar daaronder staat dat ik nog geen stemmen heb uitgebracht. Als ik bij een losstaand seizoen kijk zie ik wel mijn stem.
Dit heeft iedereen volgens mij en is al gemeld bij de ontwikkelaars. Hopelijk wordt dit snel opgepakt. Mocht dit niet je probleem zijn kun je dat het beste op het opmerkingen topic van het Films forum zetten, dat wordt als het goed is wel gelezen door de ontwikkelaars.
Update: Kun je anders ook kijken of je TvMeter account goed is gekoppeld? Zie ook mijn vorige bericht.
dbare79
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
In Series > Toplijsten en favorieten > Band of brothers:
als ik de top 100 lijst bekijk van series staat op nr 1 met 4,52 punten The Wire, maar als ik naar mijn favo ga, Band of Brothers, die scoort 4,54.
Waarom staat BoB dan niet bovenaan vraag ik mij af, waar ligt dat aan? Want hij staat überhaupt niet in de top 100 lijst?
Heino (moderator series)
-
- 1517 berichten
- 2355 stemmen
iyabo81 Ik vermoed dat dit komt omdat het een miniserie is, aangezien ik zo snel ook geen andere miniseries in deze top 100 zie. Misschien dat aapies je hier een antwoord op kan geven? Als dit het geval is kan er misschien een aparte top zoveel van miniseries worden gemaakt (of is die er al?) of kunnen miniseries bij de top 100 gevoegd worden? Of een top 100 met miniseries en een top 100 zonder miniseries, zomaar wat ideeën.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ik zie plots massaal een enorme hoeveelheid stemmen haha. De samenvoeging met Moviemeter is voor deze site wel goed denk ik.
JorisTVmeter
-
- 359 berichten
- 654 stemmen
Het is even wennen. Ik ben nog niet overtuigd. Te veel info ineens denk ik. Anyway. Mijn vraag: Waar kan ik een overzicht terugvinden van mijn onvolledige (op te volgen) toevoegingen om te vervolledigen? Het kan aan mij liggen, maar ik zie het niet meteen?
Thx!