Mijn Series +

Alice in Borderland - Seizoen 1 (2020)

Alternatieve titels: Imawa no Kuni no Arisu | 今際の国のアリス

Japan
Fantasy / Sciencefiction

ontwikkeld door Kaata Sakamoto
met Kento Yamazaki, Keita Machida en Yûki Morinaga

Ryohei Arisu, een lusteloze, werkloze en door videogames geobsedeerde jongeman ziet een vreemd licht en bevindt zich plotseling in een mysterieuze lege versie van Tokio, samen met zijn twee beste vrienden. Ze ontdekken al snel dat ze in deze wereld in het ene gevaarlijke spel na het andere moeten strijden om te overleven.

1. Aflevering 1
  6. Aflevering 6
  7. Aflevering 7
  8. Aflevering 8
  • dit seizoen is vanaf donderdag 10 december te zien op Netflix

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.