• 15.805 nieuwsartikelen
  • 178.335 films
  • 12.225 series
  • 34.005 seizoenen
  • 647.592 acteurs
  • 199.097 gebruikers
  • 9.377.368 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

stinissen (crew series)

• 23444 berichten
  • 76937 stemmen

dion.ollie schreef:

(quote)

Waar tref jij dit precies aan?

De Kelder van Krikke - Seizoen 1 (0)

toegevoegd: afgelopen zaterdag om 23:49 uur door jordidj1

Besatt - Seizoen 1 (2019)

Alternatieve titel: Seizuregeplaatst: afgelopen vrijdag om 22:38 uur

Us (2020)

toegevoegd: 4 november, 12:31 uur door ZAP!

Van Onschatbare Waarde - Seizoen 4 (2020)

toegevoegd: 3 november, 17:22 uur door jarno1975

The Wonderful World of Mickey Mouse - Seizoen 1 (2020-2021)

toegevoegd: 3 november, 10:19 uur door jarno1975

The Liberator - Seizoen 1 (2020)

toegevoegd: 2 november, 21:46 uur door jarno1975

Mighty Express - Seizoen 1 (2020)

toegevoegd: 2 november, 21:07 uur door brawljeff

The Trump Show - Seizoen 1 (2020)

Alternatieve titel: Trump: The White House Years, toegevoegd: 1 november, 22:09 uur door badfans69

Virgin River - Seizoen 2 (2020)

toegevoegd: 31 oktober, 01:35 uur door jarno1975

Nancy Drew - Seizoen 2 (2021)

toegevoegd: 30 oktober, 21:09 uur door jarno1975

Legacies - Seizoen 3 (2021)

toegevoegd: 30 oktober, 21:06 uur door jarno1975

Charmed - Seizoen 3 (2021)

Alternatieve titel: Charmed Reboot, toegevoegd: 30 oktober, 21:05 uur door jarno1975

Nurses Who Kill - Seizoen 3 (2019)

toegevoegd: 29 oktober, 11:17 uur door badfans69

Chilling Adventures of Sabrina - Seizoen 4 (2020)

toegevoegd: 26 oktober, 20:17 uur door jarno1975

Dat na 5 min zoeken er zullen er nog vast meer zijn.

stinissen (crew series)

• 23444 berichten
  • 76937 stemmen

Deze ook El Desorden Que Dejas - Seizoen 1 (2020)

Alternatieve titel: The Mess You Leave Behind, toegevoegd: gisteren om 20:20 uur door jarno1975

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Als ik bij de updates op een seizoen of serie klik, dan krijg ik ook te zien dat deze niet bestaat.

jarno1975 (Moderator series)

• 10972 berichten
  • 2792 stemmen

En bij andere series zijn weer een hoop afleveringen verdwenen.

Bijvoorbeeld:

American Gods - Seizoen 3 (2021) staat nu 1 aflevering, terwijl er daar eerst meer afleveringen stonden.

stinissen (crew series)

• 23444 berichten
  • 76937 stemmen

Roadkill als je dan klikt op seizoen 1 krijg je deze melding

Niet gevonden

Dit seizoen is niet bekend op TvMeter.nl

stinissen (crew series)

• 23444 berichten
  • 76937 stemmen

Volgens mijn is alles nu ok , laat even weten of jullie ook nog afwijkingen zien .

dion.ollie (hoofdredacteur)

• 635 berichten
  • 1252 stemmen

stinissen schreef:

Volgens mijn is alles nu ok , laat even weten of jullie ook nog afwijkingen zien .

Voor zover ik zelf kan zien, zijn de problemen met de niet te benaderen series momenteel verholpen. Of lopen jullie tegen issues aan wat betreft deze specifieke bug?

• 635 berichten
  • 1252 stemmen

Wat betreft de bug met The Mandalorian, krijg ik door dat dit handmatig verholpen moet worden. Waarschijnlijk door het seizoen opnieuw te koppelen. Dat is erg vervelend, maar lijkt op dit moment de enige oplossing.

Het koppelen met de On Demand-services, laat helaas nog langer op zich wachten. Hier wordt wel aan gewerkt, maar is zoals eerder al eens is gebleken, niet zo 1-2-3 opgelost. Excuses hiervoor.

stinissen (crew series)

• 23444 berichten
  • 76937 stemmen

Hou ONS op de hoogte met de On Demand-services.

• 10972 berichten
  • 2792 stemmen

dion.ollie schreef:

Wat betreft de bug met The Mandalorian, krijg ik door dat dit handmatig verholpen moet worden. Waarschijnlijk door het seizoen opnieuw te koppelen. Dat is erg vervelend, maar lijkt op dit moment de enige oplossing.

Zoals ik al had aangegeven werkte het niet om het handmatig aan te passen. Inmiddels heb ik het seizoen helemaal verwijderd en opnieuw toegevoegd. Staat er nu goed op. Even aankijken of het ook zo blijft.

• 635 berichten
  • 1252 stemmen

jarno1975 schreef:

(quote)

Zoals ik al had aangegeven werkte het niet om het handmatig aan te passen. Inmiddels heb ik het seizoen helemaal verwijderd en opnieuw toegevoegd. Staat er nu goed op. Even aankijken of het ook zo blijft.

Opnieuw toevoegen was inderdaad wat ik bedoelde. Fijn dat deze er nu goed op staat. Mocht het weer misgaan, trek dan even aan de bel.

• 10972 berichten
  • 2792 stemmen

tammey

Maar het koppelen van bepaalde Netflix series werkt nog steeds niet:

Als ik The Liberator wil koppelen gaat dat niet. Ook vreemd dat wanneer ik de serie opzoek er komt te staan "The Liberator (0)" Het jaartal ontbreekt dus.

https://www.moviemeter.nl/series/images/uploads/Liberator.jpg

Maar ook bijvoorbeeld Trial 4 (2020) en Los Favoritos de Midas (2020) zijn niet te koppelen.

• 635 berichten
  • 1252 stemmen

jarno1975 schreef:

tammey

Maar het koppelen van bepaalde Netflix series werkt nog steeds niet:

Als ik The Liberator wil koppelen gaat dat niet. Ook vreemd dat wanneer ik de serie opzoek er komt te staan "The Liberator (0)" Het jaartal ontbreekt dus.

(afbeelding)

Maar ook bijvoorbeeld Trial 4 (2020) en Los Favoritos de Midas (2020) zijn niet te koppelen.

dion.ollie schreef:

Het koppelen met de On Demand-services, laat helaas nog langer op zich wachten. Hier wordt wel aan gewerkt, maar is zoals eerder al eens is gebleken, niet zo 1-2-3 opgelost. Excuses hiervoor.

Dat heeft met het bovenstaande te maken. Er wordt nog altijd druk aan gewerkt. Een vrij essentiële functie waar frustrerend genoeg geen vlugge fix voor is. Inmiddels zijn er wel stappen gemaakt, dus ik verwacht dat dit echt niet lang meer zal duren.

arnodw

• 213 berichten
  • 2653 stemmen

AniSter schreef:

Als ik bij TvMeter op 'Logboek' klik (onder mijn gebruikersinformatie), krijg ik een lege pagina te zien. Onder 'Stemmen' zie ik wél de series waar ik op gestemd heb.

Is er dan een andere manier om je stemmen chronologisch te zien (behalve dan je laatste 10 stemmen onderaan op je profielpagina)?

• 635 berichten
  • 1252 stemmen

arnodw schreef:

(quote)
Is er dan een andere manier om je stemmen chronologisch te zien (behalve dan je laatste 10 stemmen onderaan op je profielpagina)?

Het logboek stond bij de overdracht ook nog op de to do-list van Jordy, maar we hebben deze nu in een basic-vorm toegevoegd. Als het goed is, kun je deze vanaf nu gewoon gebruiken. Mochten er nog dingen misgaan, dan horen we het graag.

arnodw

• 213 berichten
  • 2653 stemmen

Lijkt me inderdaad prima te werken nu, super! Heb ik altijd al een van de leukere features van de Meter-sites gevonden.

• 635 berichten
  • 1252 stemmen

Het koppelen met Netflix zou inmiddels weer moeten kunnen. Is er iemand die dit voor mij kan verifiëren?

• 10972 berichten
  • 2792 stemmen

tammey Ik heb er even eentje getest die ik nog opgeslagen had en dat werkte. Bedankt.

AniSter

• 2326 berichten
  • 1868 stemmen

arnodw schreef:

(quote)

Ja, want bij MovieMeter zie ik onder mijn Filmlog wél mijn stemmen, maar bij TvMeter is mijn Logboek leeg.

• 10972 berichten
  • 2792 stemmen

Boshuisje inmiddels is het logboek op Tv-Meter ook zichtbaar.

JorisTVmeter

• 359 berichten
  • 654 stemmen

Ik weet niet of het al eens gemeld is?

Bij geavanceerd zoeken, kan je niet naar de volgende pagina's van je zoekopdracht gaan...

Heino (moderator series)

• 1517 berichten
  • 2355 stemmen

moedertje Als je naar de volgende pagina van je zoekopdracht wil gaan, kom je dan toevallig op een (niet bestaande) pagina van MovieMeter uit? De oranje balk boven wordt dan ook geel.

Als dat het probleem is dan is dat al eerder gemeld, zie de berichten in dit topic van 13-15 oktober. De links naar de juiste pagina missen het stukje "/series" en dat zou intussen bekend moeten zijn. Dit speelt overigens bij meerdere pagina's op de site zoals eerder gemeld aan tammey en aapies.

ps. tammey en aapies: Als ik jullie wil taggen via de @ functie verschijnen er 2 accounts van jullie, hoe weet ik zeker dat ik de juiste heb? Misschien handig om per persoon maar 1 account met dezelfde naam te hebben en die 2e te verwijderen.

• 635 berichten
  • 1252 stemmen

Heino schreef:

moedertje Als je naar de volgende pagina van je zoekopdracht wil gaan, kom je dan toevallig op een (niet bestaande) pagina van MovieMeter uit? De oranje balk boven wordt dan ook geel.

Als dat het probleem is dan is dat al eerder gemeld, zie de berichten in dit topic van 13-15 oktober. De links naar de juiste pagina missen het stukje "/series" en dat zou intussen bekend moeten zijn. Dit speelt overigens bij meerdere pagina's op de site zoals eerder gemeld aan tammey en aapies.

ps. tammey en aapies: Als ik jullie wil taggen via de @ functie verschijnen er 2 accounts van jullie, hoe weet ik zeker dat ik de juiste heb? Misschien handig om per persoon maar 1 account met dezelfde naam te hebben en die 2e te verwijderen.

Ik heb dit doorgezet naar meter_fan. Ik ben het overigens ook wel met je eens dat dit niet erg handig is wat betreft de communicatie. We gaan overleggen in hoeverre dit mogelijk is.

• 635 berichten
  • 1252 stemmen

dion.ollie schreef:

(quote)

Ik heb dit doorgezet naar meter_fan. Ik ben het overigens ook wel met je eens dat dit niet erg handig is wat betreft de communicatie. We gaan overleggen in hoeverre dit mogelijk is.

Beide problemen, hoewel ik me kan voorstellen dat ze erg vervelend zijn, zullen met de samenvoeging van MovieMeter en TV-meter, waarvan de beta begin januari gelanceerd moet worden, verholpen zijn. Dat geldt overigens ook voor andere bugs die hier - en op andere metersites - nog spelen.

JorisTVmeter

• 359 berichten
  • 654 stemmen

dion.ollie schreef:

Beide problemen, hoewel ik me kan voorstellen dat ze erg vervelend zijn, zullen met de samenvoeging van MovieMeter en TV-meter, waarvan de beta begin januari gelanceerd moet worden, verholpen zijn. Dat geldt overigens ook voor andere bugs die hier - en op andere metersites - nog spelen.

Hoe zien we dat samenvoegen precies? Wat mogen we verwachten? Mogen we daar op voorhand iets

over weten, of is het weer van "we zien wel?". Eerlijk gezegd, ik hou men hart al vast en zal al blij zijn dat de site nog zal werken, en ik al mijn werk hier niet verloren zie gaan... Ik zie er ook nog altijd het nut niet van in, maar ben wel benieuwd....

• 10972 berichten
  • 2792 stemmen

tammey Er is weer een teruggekeerde bug dat afleveringen dubbel worden weergeven. Handmatig aanpassen biedt geen soelaas.

Alice in Borderland - Seizoen 1 (2020)

ZAP!

• 5465 berichten
  • 3626 stemmen

Ik heb bij een aantal miniseries Inspector Dalgliesh als alternatieve titel ingestuurd en de meesten zijn al goedgekeurd. Maar nu verschijnt er niets wanneer ik Dalgliesh invoer in het zoekveld... is dit een bug, of wat?

tbouwh

• 5811 berichten
  • 5402 stemmen

Ik heb vrijdag een aanvraag gedaan om m'n gegevens te kunnen exporteren, en normaal kun je die dan in de nacht downloaden en krijg je daar een notificatie voor. Ik heb echter nog geen notificatie gekregen en de bestanden lijken ook niet klaar te staan.

JorisTVmeter

• 359 berichten
  • 654 stemmen

geen opmerking, eerder een vraag.

op de homepage staat:

Nieuw | De volgende afleveringen waren gisteren voor het eerst te zien.

Waarom staat daar eigenlijk niet wat er vandaag te zien is?

• 10972 berichten
  • 2792 stemmen

Dat staat er toch boven.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op TvMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.