De Site / Algemeen / Het grote opmerkingen / feedback topic

dion.ollie schreef:

Waar tref jij dit precies aan?

De Kelder van Krikke - Seizoen 1 (0)
toegevoegd: afgelopen zaterdag om 23:49 uur door jordidj1

Besatt - Seizoen 1 (2019)
Alternatieve titel: Seizuregeplaatst: afgelopen vrijdag om 22:38 uur

Us (2020)
toegevoegd: 4 november, 12:31 uur door ZAP!

Van Onschatbare Waarde - Seizoen 4 (2020)
toegevoegd: 3 november, 17:22 uur door jarno1975

The Wonderful World of Mickey Mouse - Seizoen 1 (2020-2021)
toegevoegd: 3 november, 10:19 uur door jarno1975

The Liberator - Seizoen 1 (2020)
toegevoegd: 2 november, 21:46 uur door jarno1975

Mighty Express - Seizoen 1 (2020)
toegevoegd: 2 november, 21:07 uur door brawljeff

The Trump Show - Seizoen 1 (2020)
Alternatieve titel: Trump: The White House Years, toegevoegd: 1 november, 22:09 uur door badfans69

Virgin River - Seizoen 2 (2020)
toegevoegd: 31 oktober, 01:35 uur door jarno1975

Nancy Drew - Seizoen 2 (2021)
toegevoegd: 30 oktober, 21:09 uur door jarno1975

Legacies - Seizoen 3 (2021)
toegevoegd: 30 oktober, 21:06 uur door jarno1975

Charmed - Seizoen 3 (2021)
Alternatieve titel: Charmed Reboot, toegevoegd: 30 oktober, 21:05 uur door jarno1975

Nurses Who Kill - Seizoen 3 (2019)
toegevoegd: 29 oktober, 11:17 uur door badfans69

Chilling Adventures of Sabrina - Seizoen 4 (2020)
toegevoegd: 26 oktober, 20:17 uur door jarno1975

Dat na 5 min zoeken er zullen er nog vast meer zijn.

Deze ook El Desorden Que Dejas - Seizoen 1 (2020)
Alternatieve titel: The Mess You Leave Behind, toegevoegd: gisteren om 20:20 uur door jarno1975

avatar van The Oceanic Six
Als ik bij de updates op een seizoen of serie klik, dan krijg ik ook te zien dat deze niet bestaat.

jarno1975 (moderator)
En bij andere series zijn weer een hoop afleveringen verdwenen.
Bijvoorbeeld:
American Gods - Seizoen 3 (2021) staat nu 1 aflevering, terwijl er daar eerst meer afleveringen stonden.

Roadkill als je dan klikt op seizoen 1 krijg je deze melding
Niet gevonden

Dit seizoen is niet bekend op TvMeter.nl

Volgens mijn is alles nu ok , laat even weten of jullie ook nog afwijkingen zien .

stinissen schreef:

Voor zover ik zelf kan zien, zijn de problemen met de niet te benaderen series momenteel verholpen. Of lopen jullie tegen issues aan wat betreft deze specifieke bug?

dion.ollie (sitemanager)
Wat betreft de bug met The Mandalorian, krijg ik door dat dit handmatig verholpen moet worden. Waarschijnlijk door het seizoen opnieuw te koppelen. Dat is erg vervelend, maar lijkt op dit moment de enige oplossing.

Het koppelen met de On Demand-services, laat helaas nog langer op zich wachten. Hier wordt wel aan gewerkt, maar is zoals eerder al eens is gebleken, niet zo 1-2-3 opgelost. Excuses hiervoor.

Hou ONS op de hoogte met de On Demand-services.

dion.ollie schreef:

Zoals ik al had aangegeven werkte het niet om het handmatig aan te passen. Inmiddels heb ik het seizoen helemaal verwijderd en opnieuw toegevoegd. Staat er nu goed op. Even aankijken of het ook zo blijft.

jarno1975 schreef:

Opnieuw toevoegen was inderdaad wat ik bedoelde. Fijn dat deze er nu goed op staat. Mocht het weer misgaan, trek dan even aan de bel.

dion.ollie

Maar het koppelen van bepaalde Netflix series werkt nog steeds niet:

Als ik The Liberator wil koppelen gaat dat niet. Ook vreemd dat wanneer ik de serie opzoek er komt te staan "The Liberator (0)" Het jaartal ontbreekt dus.

Maar ook bijvoorbeeld Trial 4 (2020) en Los Favoritos de Midas (2020) zijn niet te koppelen.

jarno1975 schreef:
dion.ollie

Maar het koppelen van bepaalde Netflix series werkt nog steeds niet:

(afbeelding)

dion.ollie schreef:

Dat heeft met het bovenstaande te maken. Er wordt nog altijd druk aan gewerkt. Een vrij essentiële functie waar frustrerend genoeg geen vlugge fix voor is. Inmiddels zijn er wel stappen gemaakt, dus ik verwacht dat dit echt niet lang meer zal duren.

avatar van Arno
AniSter schreef:
Als ik bij TvMeter op 'Logboek' klik (onder mijn gebruikersinformatie), krijg ik een lege pagina te zien. Onder 'Stemmen' zie ik wél de series waar ik op gestemd heb.
Is er dan een andere manier om je stemmen chronologisch te zien (behalve dan je laatste 10 stemmen onderaan op je profielpagina)?

Arno schreef:

Het logboek stond bij de overdracht ook nog op de to do-list van Jordy, maar we hebben deze nu in een basic-vorm toegevoegd. Als het goed is, kun je deze vanaf nu gewoon gebruiken. Mochten er nog dingen misgaan, dan horen we het graag.

avatar van Arno
Lijkt me inderdaad prima te werken nu, super! Heb ik altijd al een van de leukere features van de Meter-sites gevonden.

dion.ollie (sitemanager)
Het koppelen met Netflix zou inmiddels weer moeten kunnen. Is er iemand die dit voor mij kan verifiëren?

jarno1975 (moderator)
dion.ollie Ik heb er even eentje getest die ik nog opgeslagen had en dat werkte. Bedankt.