Mijn Series +

American Gods - Seizoen 3 (2021)

Fantasy / Mystery

ontwikkeld door Bryan Fuller, Michael Green en Neil Gaiman
met Ricky Whittle, Ian McShane en Emily Browning

”Shadow” is een ex-gevangenen die onlangs is vrijgelaten. Hij heeft moeite met het verwerken van de tragische dood van zijn vrouw. Terwijl hij naar huis vliegt, zit hij naast een mysterieuze man die zichzelf voorstelt als ”Wednesday.” Algauw blijkt dat de man in werkelijkheid de Noorse God Odin is. ”Shadow” besluit om de bodyguard van ”Wednesday” te worden. Nu bevindt hij zich in een wereld waarvan hij moeite heeft deze te begrijpen. Het is een wereld waar magie echt is. Waar de oude goden terrein verliezen aan nieuwe goden, die staan voor geld, drugs, technologie en media.

1. A Winter's Tale
  7. Fire and Ice
  8. The Rapture of Burning
  9. The Lake Effect
  10. Tears of the Wrath-Bearing Tree
  • volgende aflevering: zondag 17 januari (aflevering 2)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.