Mijn Series +

Trial 4 (2020)

Documentaire / Misdaad
Miniserie, 437 minuten

ontwikkeld door Jean-Xavier de Lestrade

De 52-jarige rechercheur John Mulligan uit Boston werd op 26 september 1993 in executiestijl vermoord terwijl hij op een nacht aan het werk was. Kort na zijn dood arresteerde de politie de 19-jarige Sean Ellis voor de moord, omdat ze beweerde dat Ellis en zijn vriend Terry Patterson achter Mulligan's pistool aanzaten. In deze documentaire onderzoekt men hoe het bewijs dat Ellis aan de moord koppelt twijfelachtig is geweest en hoe mensen lang op hun hoede zijn geweest voor wijdverbreide politiecorruptie en systemisch racisme dat de zaak scheef trekt.

1. Chapter 1: Execution-Style Murder
  2. Chapter 2: Usual Suspects
  3. Chapter 3: Three Trials
  4. Chapter 4: Badge of Shame
  5. Chapter 5: Hidden Link
  6. Chapter 6: A Taste of Freedom
  7. Chapter 7: Black Irish
  8. Chapter 8: Worst Case Scenario

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.