Mijn Series +

Los Favoritos de Midas (2020)

Alternatieve titel: The Minions of Midas

Spanje
Misdaad / Drama
Miniserie, 316 minuten

ontwikkeld door Mateo Gil
met Luis Tosar, Marta Belmonte en Carlos Blanco

Víctor Genovés komt voor de moeilijkste keuze uit zijn leven te staan wanneer hij een dreigbrief in de bus krijgt. In de brief, zonder afzender, wordt hij gedwongen om al zijn aandelen te verkopen en van de opbrengst een afkoopsom van maar liefst 50 miljoen euro te betalen. Alleen op die manier kan Víctor voorkomen dat een compleet willekeurig persoon wordt omgebracht.

1. Dilema
  2. Azar
  3. Culpa
  4. Grieta
  5. Salida
  6. Lucha

Luis Tosar is een van mijn lievelings acteurs en kijk daar graag naar maar deze miniserie heeft het voor mijn allemaal net niet. Ik zou zeggen hij zit tegen een voldoende aan.

avatar van Mrs Bruce Willis
Superknappe acteur, en ben gek op de Spaanse taal, maar inderdaad wat stinissen zegt, het kwam niet geheel aan..
Wie zat er, volgens jullie, in de limo?