De Site / Algemeen / Het grote opmerkingen / feedback topic

jarno1975 (moderator)
dion.ollie is hier inmiddels al naar gekeken?

jarno1975 schreef:
meter_fan Het koppelen van Netflix series werkt niet meer. Dit lijkt een terugkerend probleem te zijn. Kan hier naar gekeken worden?

Heino (moderator)
dion.ollie Seizoen 2 van de serie Promenade is verkeerd op de site gekomen en ik heb al meerdere keren via PM's en in het Toevoegverzoeken topic gevraagd of dit verwijderd kan worden, zodat ik het er goed op kan zetten. Helaas heb ik nog geen enkele keer een reactie hierop gehad, dus bij deze nogmaals het verzoek of hier iets aan gedaan kan worden.

avatar van badfans69
jarno1975 schreef:
Er staat een ingezonden serie in de wachtrij, maar ik kan deze niet benaderen. Als ik er op klik krijg ik een wit scherm.
Het gaat om Crime Beat - Seizoen 1:
Toevoegingen

Kan hier naar gekeken worden dion.ollie?

Dit probleem doet zich ook voor bij afgekeurde series

jarno1975 schreef:
dion.ollie is hier inmiddels al naar gekeken?

Hier wordt as we speak naar gekeken. Ik houd jullie hiervan op de hoogte!

Heino schreef:

Het defecte seizoen is inmiddels verwijderd.

jarno1975 schreef:

Dit zou weer moeten werken. Is er iemand die dit kan bevestigen

jarno1975 (moderator)
Netflix koppelen werkt inderdaad weer.

dion.ollie schreef:

Het defecte seizoen is inmiddels verwijderd.

Bedankt!
En voor de liefhebbers staat het nieuwe seizoen er inmiddels op: Promenade - Seizoen 2 (2020)

avatar van JorisTVmeter
Na het toevoegen van een serie krijg je een blanco pagina en geen bevestiging. knap lastig! TvMeter.nl

Het gaat om Crime Beat - Seizoen 1:
Toevoegingen

Kan hier naar gekeken worden dion.ollie?

dion.ollie

Kan deze bug ook met spoed opgelost worden. We kunnen geen een serie beoordelen.
Toevoegingen

Ook de series in de afgekeurde lijst zijn niet te corrigeren.
rejections

Aanvulling:
Ook ingezonden correcties zijn niet te openen: corrections

avatar van JorisTVmeter
Dat lijkt me inderdaad een dringende bug! dion.ollie

dion.ollie meter_fan

En wederom werkt het niet meer om Netflix series te koppelen....

En nogmaals, graag met spoed het probleem van het toevoegen/corrigeren van series oplossen, of in ieder geval enige vorm van feedback geven.
We kunnen al een week geen series meer beoordelen.

avatar van JorisTVmeter
dion.ollie meter_fan al enig zicht op bovenstaande? Wij willen jullie site wel vullen en onderhouden, maar kunnen niet.

Heino (moderator)
Misschien is het beter om voorlopig maar even te wachten met het insturen van nieuwe toevoegingen voor het geval alle ingevulde gegevens verloren gaan wanneer onderstaande problemen worden opgelost. Het zou zonde zijn om straks alles opnieuw in te moeten vullen. Zodra alles weer naar behoren werkt zullen we kijken hoe het hiermee staat en dat hier melden.

avatar van sumitta
Ah, ik had even in dit topic moeten kijken voordat ik mijn toevoeging begon. Waarom staat er op de toevoegpagina niet "het is tijdelijk niet mogelijk om series toe te voegen"?

Heino (moderator)
sumitta Wij als crew kunnen technische problemen helaas niet oplossen en wachten ook al sinds donderdag op enige feedback van de developers over dit probleem. Omdat we ook niet weten of het "veilig" is om toevoegingen in te sturen hebben we besloten om voor nu op het forum te adviseren hier even mee te wachten. Wij hebben niet de technische mogelijkheden om dit op de toevoegpagina te laten zien.

jarno1975 (moderator)
Probleem speelt al vanaf vorige week zaterdag. Had het toen al gemeld op het forum.

avatar van sumitta
Heino schreef:

Hoi, ik snap hoe het werkt op de meter-sites, ben zelf ooit crewmember geweest op musicmeter. Ik had dit dan ook niet van de crew of moderator verwacht maar meer van de beheerder / ontwikkelaars. Ik ben zelf ook ontwikkelaar, en het is een kleine moeite om de gebruiker op de toevoegpagina te laten weten dat de functionaliteit tijdelijk niet werkt. Mijn melding kwam voort uit dat ik gisteren ruim drie kwartier bezig was geweest met één toevoeging zonder eerst in het forum te kijken. Bedankt voor jullie reacties en goede werk!

avatar van JorisTVmeter
Maar de Crew kan ondertussen wel toevoegen? Dat is niet eerlijk he
Grapje hoor, maar wat druk zetten bij de ontwikkelaars mag wel in dit geval vind ik. Zelf nog niet eens een woordje feedback?

JorisTVmeter schreef:

Dit probleem doet zich sinds gisteren ook voor op MovieMeter, maar daar lijkt het probleem automatisch te zijn opgelost. Hoe staat dat er hier voor? Mocht dat niet het geval zijn, dan inderdaad het dringende verzoek geen toevoegingen meer te behandelen tot er een oplossing is. Bedankt voor jullie oplettendheid.

avatar van HALVE TAMME.
HALVE TAMME. (moderator)
Nope! Probleem doet zich nog steeds voor.

Wel even een vraag: waarom wordt hier zo laat op gereageerd? Wij staan hier maar met onze handen in onze zakken! Erg vervelend. Het bericht van 'gelezen bedankt voor het melden/bedankt voor jullie oplettendheid' wordt naar mijn mening 'telkens' te laat geplaatst.

dion.ollie schreef:

...dan inderdaad het dringende verzoek geen toevoegingen meer te behandelen tot er een oplossing is.

Het hele punt is dat we geen toevoegingen kunnen behandelen.

HALVE TAMME. schreef:
Nope! Probleem doet zich nog steeds voor.

Ik snap de frustratie. Dat er zo laat gereageerd wordt heeft er op dit moment vooral mee te maken dat de aflossing hier niet helemaal soepel verlopen is en ik dus achterstallig zaken op orde moest brengen. Het ene probleem is nog niet verholpen of het andere doet zich alweer voor. Dat is onze verantwoordelijkheid en absoluut niet jullie probleem, maar het heeft ervoor gezorgd dat zaken (nog) langer zijn blijven liggen dan ze voorheen al deden.

Ook zitten we nu met een uitgedunde groep developers, omdat er een deel op vakantie is, dus zal de bugverwerking ook trager verlopen. Ik probeer nu de communicatie op de Meter-sites weer enigszins op peil te houden. Hoewel ik beloofd had het niet meer te zullen doen, wil ik daar nu toch wederom mijn excuses voor aanbieden.

Dat gezegd hebbende, ga ik bovenstaande nogmaals laten bekijken. Ik kan alleen niet garanderen dat dit binnen nu en een aantal dagen verholpen zal zijn. Dat is pijnlijk en erg vervelend, maar ik hoop dat er een vorm van begrip voor opgebracht kan worden.

Heino schreef:

Ik zag dat er weer nieuwe toevoegingen ingestuurd zijn wat normaal gesproken heel mooi is, maar wij kunnen deze helaas nog steeds niet openen. Dus nogmaals het advies om hier voorlopig even mee te wachten totdat alles op de site weer naar behoren werkt. En als je weer iets gaat insturen, sla alle gegevens vooraf goed op voor het geval deze toch niet goed doorkomen of zelfs verloren gaan.

avatar van ZAP!
Heino schreef:
Ik had er al drie ingestuurd voor ik van dit probleem wist. Laten jullie het ook even weten als die inzendingen verloren zijn gegaan?

Heino (moderator)
ZAP! Zodra de problemen verholpen zijn laten we het hier wel weten en ook of de reeds ingestuurde toevoegingen nog te redden zijn geweest.

avatar van JorisTVmeter
2 weken later, en nog steeds kunnen we geen nieuwe toevoegingen doen... (Lees: de crew kan niets behandelen). dion.ollie Kan hier toch eens wat prioriteit aan gegeven worden aub? Ik kan me niet inbeelden dat deze bug dagen werk vraagt?

JorisTVmeter schreef:

Het probleem zou inmiddels opgelost moeten zijn. Zou iemand even kunnen bevestigen of dit daadwerkelijk zo is?

Heino (moderator)
dion.ollie Er gaat nog steeds van alles fout: 2 toevoegingen die vandaag zijn goedgekeurd staan onder de verkeerde titel op de site (de trailer klopt bv. wel).
Umbre - Seizoen 1 (2020) - MovieMeter.nl/series Dit moet Crime Beat S1 zijn, maar staat als een seizoen onder de serie Umbre. Hierdoor is ook de Seriepagina van Umbre niet meer zichtbaar, dit levert een wit scherm op.
Zelfde voor Erufen Rîto - Seizoen 1 (2017) - MovieMeter.nl/series, dit moet Al Haybeh zijn ipv een seizoen van Erufen Rito. Ook hier is de seriepagina van Erufen Rito niet meer zichtbaar.

jarno1975 (moderator)
De toevoegingen die nu in de wacht staan. Als je daar op klikt staat er een compleet andere titel

Geldt ook voor de correcties die in de wacht staan.

Nog niet opgelost dus.