- Home
- Serieforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
dion.ollie (hoofdredacteur)
-
- 635 berichten
- 1252 stemmen
Nope! Probleem doet zich nog steeds voor.
Wel even een vraag: waarom wordt hier zo laat op gereageerd? Wij staan hier maar met onze handen in onze zakken! Erg vervelend. Het bericht van 'gelezen bedankt voor het melden/bedankt voor jullie oplettendheid' wordt naar mijn mening 'telkens' te laat geplaatst.
Ik snap de frustratie. Dat er zo laat gereageerd wordt heeft er op dit moment vooral mee te maken dat de aflossing hier niet helemaal soepel verlopen is en ik dus achterstallig zaken op orde moest brengen. Het ene probleem is nog niet verholpen of het andere doet zich alweer voor. Dat is onze verantwoordelijkheid en absoluut niet jullie probleem, maar het heeft ervoor gezorgd dat zaken (nog) langer zijn blijven liggen dan ze voorheen al deden.
Ook zitten we nu met een uitgedunde groep developers, omdat er een deel op vakantie is, dus zal de bugverwerking ook trager verlopen. Ik probeer nu de communicatie op de Meter-sites weer enigszins op peil te houden. Hoewel ik beloofd had het niet meer te zullen doen, wil ik daar nu toch wederom mijn excuses voor aanbieden.
Dat gezegd hebbende, ga ik bovenstaande nogmaals laten bekijken. Ik kan alleen niet garanderen dat dit binnen nu en een aantal dagen verholpen zal zijn. Dat is pijnlijk en erg vervelend, maar ik hoop dat er een vorm van begrip voor opgebracht kan worden.
Heino (moderator series)
-
- 1517 berichten
- 2355 stemmen
Custers Wij als crew kunnen technische problemen helaas niet oplossen en wachten ook al sinds donderdag op enige feedback van de developers over dit probleem. Omdat we ook niet weten of het "veilig" is om toevoegingen in te sturen hebben we besloten om voor nu op het forum te adviseren hier even mee te wachten. Wij hebben niet de technische mogelijkheden om dit op de toevoegpagina te laten zien.
Ik zag dat er weer nieuwe toevoegingen ingestuurd zijn wat normaal gesproken heel mooi is, maar wij kunnen deze helaas nog steeds niet openen. Dus nogmaals het advies om hier voorlopig even mee te wachten totdat alles op de site weer naar behoren werkt. En als je weer iets gaat insturen, sla alle gegevens vooraf goed op voor het geval deze toch niet goed doorkomen of zelfs verloren gaan.
ZAP!
-
- 5466 berichten
- 3626 stemmen
Ik zag dat er weer nieuwe toevoegingen ingestuurd zijn wat normaal gesproken heel mooi is, maar wij kunnen deze helaas nog steeds niet openen. Dus nogmaals het advies om hier voorlopig even mee te wachten totdat alles op de site weer naar behoren werkt. En als je weer iets gaat insturen, sla alle gegevens vooraf goed op voor het geval deze toch niet goed doorkomen of zelfs verloren gaan.
JorisTVmeter
-
- 359 berichten
- 654 stemmen
2 weken later, en nog steeds kunnen we geen nieuwe toevoegingen doen... (Lees: de crew kan niets behandelen). tammey Kan hier toch eens wat prioriteit aan gegeven worden aub? Ik kan me niet inbeelden dat deze bug dagen werk vraagt?
-
- 635 berichten
- 1252 stemmen
2 weken later, en nog steeds kunnen we geen nieuwe toevoegingen doen... (Lees: de crew kan niets behandelen). tammey Kan hier toch eens wat prioriteit aan gegeven worden aub? Ik kan me niet inbeelden dat deze bug dagen werk vraagt?
Het probleem zou inmiddels opgelost moeten zijn. Zou iemand even kunnen bevestigen of dit daadwerkelijk zo is?
Heino (moderator series)
-
- 1517 berichten
- 2355 stemmen
tammey Er gaat nog steeds van alles fout: 2 toevoegingen die vandaag zijn goedgekeurd staan onder de verkeerde titel op de site (de trailer klopt bv. wel).
Umbre - Seizoen 1 (2020) - MovieMeter.nl/series Dit moet Crime Beat S1 zijn, maar staat als een seizoen onder de serie Umbre. Hierdoor is ook de Seriepagina van Umbre niet meer zichtbaar, dit levert een wit scherm op.
Zelfde voor Erufen Rîto - Seizoen 1 (2017) - MovieMeter.nl/series, dit moet Al Haybeh zijn ipv een seizoen van Erufen Rito. Ook hier is de seriepagina van Erufen Rito niet meer zichtbaar.
jarno1975 (Moderator series)
-
- 10972 berichten
- 2792 stemmen
De toevoegingen die nu in de wacht staan. Als je daar op klikt staat er een compleet andere titel 
Geldt ook voor de correcties die in de wacht staan.
Nog niet opgelost dus.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Geen idee hoe dit kan, maar ik krijg een foutmelding als ik in de zoekmachine op Young Sheldon zoek. Gek genoeg lukt het met andere series wel.
-
- 10972 berichten
- 2792 stemmen
De seriepagina's zijn niet te openen. Alleen de seizoenspagina's.
legian
-
- 777 berichten
- 0 stemmen
Je zou haast gaan denken dat de mensen die het in elkaar knutselen hier zelf nooit te vinden zijn.
JorisTVmeter
-
- 359 berichten
- 654 stemmen
Je zou haast gaan denken dat de mensen die het in elkaar knutselen hier zelf nooit te vinden zijn.
606
-
- 23876 berichten
- 12268 stemmen
Kan geen serie meer openen, gelijk wit vlak, nieuw toegevoegde series zonder plaatje.
-
- 635 berichten
- 1252 stemmen
Ik wordt hier niet vrolijk van wat hier allemaal gebeurt laat staan de feedback.... tammey
Ik heb zo straks gezien dat het nog niet werkte en meteen doorgegeven dat aan de developers. Had verwacht dat dit alsnog snel opgelost kon zijn. Dat valt dus tegen. Er is vanmiddag in ieder geval aan gewerkt. Ik begrijp wel dat er frustratie is, maar het zal er echt niet sneller op gaan door het probleem en de (geringe?) communicatie keer op keer te benoemen. Het is probleem is bekend en heeft prioriteit. Dat het nu nog niet opgelost is, heeft er mee te maken dat het nog niet lukt. Ik vraag jullie nog héél even om geduld.
badfans69
-
- 3972 berichten
- 6133 stemmen
tammey Er gaat nog steeds van alles fout: 2 toevoegingen die vandaag zijn goedgekeurd staan onder de verkeerde titel op de site (de trailer klopt bv. wel).
Sorry It Wasn't Me 
Heino (moderator series)
-
- 1517 berichten
- 2355 stemmen
Het ligt ook zeker niet aan jou, iemand heeft jouw inzendingen goedgekeurd, maar vervolgens staan ze compleet verkeerd op de site. Voor zover wij weten heeft niemand van de crew jouw inzendingen behandeld, dus wij weten verder ook niet wat er aan de hand is.
-
- 635 berichten
- 1252 stemmen
Volgens mij is het geregeld! 

ZAP!
-
- 5466 berichten
- 3626 stemmen
Volgens mij is het geregeld! 

-edit- nu werkt het wel. Hoe staat het met de ingestuurde series, tammey?
-
- 10972 berichten
- 2792 stemmen
De ingezonden series zijn weer te benaderen. Volgens mij is daar niets in verloren gegaan met uitzondering van de 2 die door de beheerders zijn behandeld. tammey Kunnen de 2 door jullie behandelde inzendingen verwijderd worden want daar klopt niets van.
Deze dus:
Erufen Rîto - Seizoen 1 (2017)
Daarnaast spelen er nog wel een aantal andere dingen die ook al vaker zijn gemeld en nog niet zijn opgelost. Koppelen van Netflix series bijvoorbeeld. Wordt hier ook gelijk naar gekeken?
-
- 635 berichten
- 1252 stemmen
De ingezonden series zijn weer te benaderen. Volgens mij is daar niets in verloren gegaan met uitzondering van de 2 die door de beheerders zijn behandeld. tammey Kunnen de 2 door jullie behandelde inzendingen verwijderd worden want daar klopt niets van.
Deze dus:
Erufen Rîto - Seizoen 1 (2017)
Daarnaast spelen er nog wel een aantal andere dingen die ook al vaker zijn gemeld en nog niet zijn opgelost. Koppelen van Netflix series bijvoorbeeld. Wordt hier ook gelijk naar gekeken?
Het bovenstaande, van de te verwijderen series tot aan de Netflix-koppeling pakken we morgen op!

-
- 635 berichten
- 1252 stemmen
tammey Ik zie nu trouwens dat bij alle inzendingen die in de wacht staan de commentaarvelden allemaal leeg zijn. Die door de toevoegers aangeleverde bronnen hebben we dus niet.
Is dat weg?
Daar zou ik morgenochtend even achteraan moeten gaan.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ik wil een seizoen toevoegen, voeg de IMDB code en het seizoensnummer in, maar daarna blijft de pagina laden. Werkt dus niet. Ik gebruik Chrome.
Het gaat om seizoen 3 van Ducktales die erop moet.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Opnieuw gedaan, wederom geen succes. Hm.
Wil jij deze toevoegen? 
meter_fan (admin series)
-
- 180 berichten
- 84 stemmen
tammey Ik zie nu trouwens dat bij alle inzendingen die in de wacht staan de commentaarvelden allemaal leeg zijn. Die door de toevoegers aangeleverde bronnen hebben we dus niet.
Is dat weg?
Hoi jarno,
Ik heb even gekeken maar in de database zijn nergens de commentaarvelden ingevuld. Kan het kloppen dat er bij deze lijst gewoon geen toelichtingen zijn gegeven? En zo niet, heb je een voorbeeld waarvan je zeker wist dat het wel toegevoegd was?
De twee foutieve seizoenen zijn verwijderd.
-
- 10972 berichten
- 2792 stemmen
Naar mijn weten kan je een inzending niet versturen met een leeg commentaarveld. Naar mijn weten ook nog nooit meegemaakt dat dat veld leeg was. Lijkt me sterk dat ze nu bij 15 toevoegingen allemaal leeg is
meter_fan (admin series)
-
- 180 berichten
- 84 stemmen
Naar mijn weten kan je een inzending niet versturen met een leeg commentaarveld. Naar mijn weten ook nog nooit meegemaakt dat dat veld leeg was. Lijkt me sterk dat ze nu bij 15 toevoegingen allemaal leeg is
Als je praat over een inzending, dan doel je op een toevoeging?
Kun je eens proberen een toevoeging toe te voegen en daar commentaar bij toe te voegen?
In de database is alles leeg, dus daar zit het probleem niet. Wellicht bij het opslaan.
-
- 10972 berichten
- 2792 stemmen
Inzending is toevoeging ja.
Ik ben nu aan het werk. Kan je zelf niet even een willekeurige serie insturen om te testen?