menu

De Site / Algemeen / Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:
Geen idee hoe dit kan, maar ik krijg een foutmelding als ik in de zoekmachine op Young Sheldon zoek. Gek genoeg lukt het met andere series wel.

jarno1975 (moderator)
De seriepagina's zijn niet te openen. Alleen de seizoenspagina's.

stinissen (crew)
Ik wordt hier niet vrolijk van wat hier allemaal gebeurt laat staan de feedback.... dion.ollie

Je zou haast gaan denken dat de mensen die het in elkaar knutselen hier zelf nooit te vinden zijn.

legian schreef:
Je zou haast gaan denken dat de mensen die het in elkaar knutselen hier zelf nooit te vinden zijn.
En het zelf niet meer begrijpen...?

606
Kan geen serie meer openen, gelijk wit vlak, nieuw toegevoegde series zonder plaatje.

dion.ollie (sitemanager)
stinissen schreef:
Ik wordt hier niet vrolijk van wat hier allemaal gebeurt laat staan de feedback.... dion.ollie

Ik heb zo straks gezien dat het nog niet werkte en meteen doorgegeven dat aan de developers. Had verwacht dat dit alsnog snel opgelost kon zijn. Dat valt dus tegen. Er is vanmiddag in ieder geval aan gewerkt. Ik begrijp wel dat er frustratie is, maar het zal er echt niet sneller op gaan door het probleem en de (geringe?) communicatie keer op keer te benoemen. Het is probleem is bekend en heeft prioriteit. Dat het nu nog niet opgelost is, heeft er mee te maken dat het nog niet lukt. Ik vraag jullie nog héél even om geduld.

Heino schreef:
dion.ollie Er gaat nog steeds van alles fout: 2 toevoegingen die vandaag zijn goedgekeurd staan onder de verkeerde titel op de site (de trailer klopt bv. wel).
Umbre - Seizoen 1 (2020) - MovieMeter.nl/series

Sorry It Wasn't Me

Heino (moderator)
badfans69 schreef:
(quote)

Sorry It Wasn't Me

Het ligt ook zeker niet aan jou, iemand heeft jouw inzendingen goedgekeurd, maar vervolgens staan ze compleet verkeerd op de site. Voor zover wij weten heeft niemand van de crew jouw inzendingen behandeld, dus wij weten verder ook niet wat er aan de hand is.

dion.ollie (sitemanager)
Volgens mij is het geregeld!

dion.ollie schreef:
Volgens mij is het geregeld!
Wat precies? Want als ik een serie wil openen, krijg ik nog steeds een blanco veld...

-edit- nu werkt het wel. Hoe staat het met de ingestuurde series, dion.ollie?

jarno1975 (moderator)
De ingezonden series zijn weer te benaderen. Volgens mij is daar niets in verloren gegaan met uitzondering van de 2 die door de beheerders zijn behandeld. dion.ollie Kunnen de 2 door jullie behandelde inzendingen verwijderd worden want daar klopt niets van.
Deze dus:
Umbre - Seizoen 1 (2020)
Erufen Rîto - Seizoen 1 (2017)

Daarnaast spelen er nog wel een aantal andere dingen die ook al vaker zijn gemeld en nog niet zijn opgelost. Koppelen van Netflix series bijvoorbeeld. Wordt hier ook gelijk naar gekeken?

jarno1975 (moderator)
dion.ollie Ik zie nu trouwens dat bij alle inzendingen die in de wacht staan de commentaarvelden allemaal leeg zijn. Die door de toevoegers aangeleverde bronnen hebben we dus niet.
Is dat weg?

dion.ollie (sitemanager)
jarno1975 schreef:
De ingezonden series zijn weer te benaderen. Volgens mij is daar niets in verloren gegaan met uitzondering van de 2 die door de beheerders zijn behandeld. dion.ollie Kunnen de 2 door jullie behandelde inzendingen verwijderd worden want daar klopt niets van.
Deze dus:
Umbre - Seizoen 1 (2020)
Erufen Rîto - Seizoen 1 (2017)

Daarnaast spelen er nog wel een aantal andere dingen die ook al vaker zijn gemeld en nog niet zijn opgelost. Koppelen van Netflix series bijvoorbeeld. Wordt hier ook gelijk naar gekeken?

Het bovenstaande, van de te verwijderen series tot aan de Netflix-koppeling pakken we morgen op!

dion.ollie (sitemanager)
jarno1975 schreef:
dion.ollie Ik zie nu trouwens dat bij alle inzendingen die in de wacht staan de commentaarvelden allemaal leeg zijn. Die door de toevoegers aangeleverde bronnen hebben we dus niet.
Is dat weg?

Daar zou ik morgenochtend even achteraan moeten gaan.

Ik wil een seizoen toevoegen, voeg de IMDB code en het seizoensnummer in, maar daarna blijft de pagina laden. Werkt dus niet. Ik gebruik Chrome.

Het gaat om seizoen 3 van Ducktales die erop moet.

DuckTales (TV Series 2017– ) - IMDb

dion.ollie

Heino (moderator)
The Oceanic Six Ik heb het net ook even geprobeerd en bij mij worden de gegevens binnen een paar seconden gewoon opgehaald (overigens ook op Chrome). Zou je het nog eens kunnen proberen?

Opnieuw gedaan, wederom geen succes. Hm.

Wil jij deze toevoegen?

jarno1975 (moderator)
meter_fan
Naar mijn weten kan je een inzending niet versturen met een leeg commentaarveld. Naar mijn weten ook nog nooit meegemaakt dat dat veld leeg was. Lijkt me sterk dat ze nu bij 15 toevoegingen allemaal leeg is

jarno1975 (moderator)
Inzending is toevoeging ja.

Ik ben nu aan het werk. Kan je zelf niet even een willekeurige serie insturen om te testen?

jarno1975 (moderator)
meter_fan zonet van JorisTvMeter bevestiging gehad dat hij het commentaarveld wel had ingevuld bij de serie Blackout. Die heb ik gisteren behandeld (door alle gegevens zelf op te zoeken).

Ik had het commentaarveld ook ingevuld bij de toevoeging gisteren. Ik weet niet of deze voor jou zichtbaar was bij de beoordeling.

Heino (moderator)
jarno1975 schreef:
Inzending is toevoeging ja.

Ik ben nu aan het werk. Kan je zelf niet even een willekeurige serie insturen om te testen?

Als crew kun je volgens mij geen commentaarveld invullen bij het toevoegen, deze toevoegingen komen direct op de site zonder tussentijds in de lijst met toevoegingen opgeslagen te worden.

De commentaarvelden werden inderdaad effectief ingevuld. Heb Jarno een voorbeeld gestuurd.

jarno1975 (moderator)
Miszmi jou commentaarveld was inderdaad wel ingevuld. Die was dan ook pas na de bugfix ingestuurd (gisteravond).

Heino schreef:
The Oceanic Six Ik heb het net ook even geprobeerd en bij mij worden de gegevens binnen een paar seconden gewoon opgehaald (overigens ook op Chrome). Zou je het nog eens kunnen proberen?

Krijg ook nu nog steeds geen resultaat. Pagina blijft laden zonder einde.

Wil iemand anders dit toevoegen of moet ik een alternatieve manier zoeken?

The Oceanic Six schreef:
(quote)

Krijg ook nu nog steeds geen resultaat. Pagina blijft laden zonder einde.

Wil iemand anders dit toevoegen of moet ik een alternatieve manier zoeken?

Bug is vanmiddag weg. Dus alsnog Ducktales s3 ingezonden door me.

Weer verwijderde series toegevoegd
Crime Beat - Seizoen 1
Al Hayba - Seizoen 1

jarno1975 (moderator)
dion.ollie schreef:
(quote)

Het bovenstaande, van de te verwijderen series tot aan de Netflix-koppeling pakken we morgen op!

Ik heb nog geen terugkoppeling gezien dat dit opgelost is, ook niet dat het blijkbaar langer duurt.
Netflix koppelen werkt nog steeds niet bij alle series in ieder geval.

Is mijn postercorrectie (grotere versie) voor Klem nog doorgekomen?
Meestal worden die vrij snel behandeld.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:53 uur

geplaatst: vandaag om 22:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op TvMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.