De Site / Algemeen / Het grote opmerkingen / feedback topic

ZAP! Jazeker

jarno1975 schreef:

Ik heb nog geen terugkoppeling gezien dat dit opgelost is, ook niet dat het blijkbaar langer duurt.
Netflix koppelen werkt nog steeds niet bij alle series in ieder geval.

Ik zie dat er op 29 september een Netflix-titel is toegevoegd. Wat is er precies niet werkzaam als je het over Netflix-koppelingen hebt?

jarno1975 (moderator)
dion.ollie Als je hier iets wil koppelen:
Netflix

Maar dit probleem heeft zich al meerdere keren voorgedaan dus lijkt me dat het bekend moet zijn.

avatar van badfans69
Een serie toevoegen werkt ook niet, ik krijg geen bevestiging, ook in de wachtrij niets te zien.

schreef:
jarno1975,

Ik heb zojuist gewoon een Netflix serie weten te koppelen aan een seizoen. Kun je iets specifieker zijn in wat er mis gaat? Stapsgewijs? Dan ga ik er per direct induiken.

Roy

Ik heb er net ook 2 gekoppeld, dat lukte ook. Met die 2 specifieke series lukte het eerst dus niet. Blijkbaar is het probleem dan toch verholpen.

Bij Warrior - Seizoen 2:

Allianz is een slechte verzekeraar
Ik post dit omdat ik steeds vaker gestoord word door een walchelijke pop up van Allianz.

avatar van Robbie.T.
Robbie.T. schreef:
Als ik naar de toevoegingen van een gebruiker ga, bijvoorbeeld: Robbie.T. - MovieMeter.nl/series en dan onderaan klik om naar pagina 2 te gaan, dan gebeurt dit: dikdik55 - MovieMeter.nl.

Hmm... 5 maanden later en dit probleem speelt nog steeds.

Robbie.T. schreef:

Hmm... 5 maanden later en dit probleem speelt nog steeds.

Dit probleem heeft te maken met de samenvoeging tussen MovieMeter en TV-meter. Helaas is de kans groot dat dit pas met de nieuwe website helemaal verholpen is.

jarno1975 (moderator)
dion.ollie Dat lijkt me erg sterk. Dit heeft te maken doordat de link (nog steeds) naar Moviemeter verwijst zoals met wel meerdere links gebeurde nadat TV-Meter onder het domein van Moviemeter was verplaatst.

https://www. moviemeter.nl/user/1027/additions/C/100
https://www. moviemeter.nl/series/user/1027/additions/C#additions

Er dient in de koppeling dus alleen "series" tussengevoegd te worden.

meter_fan

Kom ik toch weer terug op het koppelen van Netflix series.

S3 van Kipo and the Age of Wonderbeasts - Seizoen 3 (2020) is niet te koppelen met Netflix
S1 van The Cabin with Bert Kreischer - Seizoen 1 (2020) ook niet.

Dus het gaat dus nog steeds niet altijd goed.

Hierdoor komen deze dus niet in het On Demand overzicht te staan en komt er ook geen link te staan onder het kopje "Links" bij de betreffende serie.

jarno1975 schreef:

https://www. moviemeter.nl/user/1027/additions/C/100
https://www. moviemeter.nl/series/user/1027/additions/C#additions

Er dient in de koppeling dus alleen "series" tussengevoegd te worden.

Je hebt gelijk. Zo zie je maar dat ik me niet met technische zaken moet bemoeien. Het zou inmiddels verholpen moeten zij!

avatar van Heino
Heino (moderator)
dion.ollie Voor zover ik kan zien is het hier verholpen
Maar als jullie er toch mee bezig zijn, zou het dan ook in het overzicht met de PM's opgelost kunnen worden (Privéberichten - MovieMeter.nl/series)?
Als ik van iemand meerdere pagina's met berichten heb kan ik op pagina 1, 2, 3 enz. klikken bij die persoon, maar die linken ook weer naar een gebruiker op MoMe ipv TvM (zelfde probleem dus, "series" toevoegen in de link en klaar ).

avatar van Heino
Heino (moderator)
dion.ollie Het probleem uit voorgaand bericht doet zich ook voor bij de uitgebreide zoekfunctie. Als ik daar iets zoek verspringt de site van TvM direct naar MovieMeter.

jarno1975 (moderator)
dion.ollie en ook als je de melding krijgt dat een nieuwe aflevering in je checklist staat. Als je dan vervolgens op de link van de serie klikt springt hij naar Moviemeter.

dion.ollie (sitemanager)
Bovenstaande ga ik doorzetten naar meter_fan. Zal meteen even vragen hoe het precies komt dat ik twee accounts met dezelfde naam heb.

avatar van depri83
Heino schreef:
depri83 Ik kan ook niets vinden over afl. 11 en verder, ik heb deze inmiddels verwijderd. Indien de serie hervat wordt kunnen we nieuwe afleveringen later weer toevoegen.

De serie In Europa gaat vanavond weer verder met aflevering 11. Zouden jullie deze weer toe kunnen voegen?