Mijn Series +

The Cabin with Bert Kreischer - Seizoen 1 (2020)

1 stem

Komedie / Reality

ontwikkeld door Todd Garner, Mike Gibbons, Matthew Vaughan, Reg Tigerman, Bert Kreischer, Judi Marmel en Jeff Tomsic
met Bert Kreischer, Anthony Anderson en Caitlyn Jenner

Na jaren van een druk leven gaat comedian Bert Kreischer voor een zuiverende retraite naar een afgelegen hut. Samen met een groep grappige vrienden wil hij tot rust komen en geest, lichaam en ziel reinigen. De dagelijkse bezigheden bestaan onder andere uit bijlen gooien, geiten melken en whisky drinken. Wat kan er fout gaan?

1. Mind, Body and Soul
  2. Tough Love
  3. Release
  4. Fresh Perspectives
  5. No Pain, No Gain

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.