De Site / Algemeen / Het grote opmerkingen / feedback topic

avatar van The Oceanic Six
De zoekmachine heeft kuren. Als ik zoek op Geubels en de Hollanders dan kan ik deze wel in de zoekmachine zien, maar de site loopt vast als ik erop klik. Zeker 5 keer geprobeerd. Andere zoektermen kan ik wel aanklikken.

meter_fan

Ik heb hetzelfde probleem als The Oceanic Six
Heel de webbrowser loopt vast.

Ook het koppelen van Netflix series werkt voor de zoveelste keer weer niet meer.

Deze is niet te koppelen:
Paranormal - Seizoen 1 (2020)

jarno1975 (moderator)
dion.ollie Bij seizoen 2 van The Mandalorian - Seizoen 2 (2020) gaat wat mis.

Alle afleveringen komen er dubbel in te staan. Ook na aanpassen blijven ze er dubbel in staan.
Kan daar naar gekeken worden.

avatar van Multivitamine
Multivitamine schreef:
Zeer jammer dat tvmeter.nl nu linkt moviemeter.nl/series. Maakt het automatisch inloggen met dezelfde gebruikersnaam, maar dus twee verschillende accounts, vanuit mijn browser lastig.
Nu geen zin meer om met één account verder te gaan (lijkt mij dat dit de bedoeling hiervan is, destijds was dit nog niet mogelijk).

Ondertussen opgelost. Heb ontdekt (uiteraard mijn eigen foutje dat ik dat nog niet gezien had) dat je ook kunt inloggen met het mailadres. Nu de inlogs dus kunnen opslaan/opsplitsen in Firefox als mailadres en gebruikersnaam. En dat werkt helemaal prima.

Plaats dit nog voor iemand die mogelijk ook dezelfde gebruikersnamen gebruikt en hetzelfde probleem tegenkomt.

dion.ollie (sitemanager)
jarno1975 bovenstaande is doorgegeven en wordt zsm opgepakt!

dion.ollie

Bij het beoordelen van de serie De kelder van Krikke is ook wat mis gegaan. Ik had serie gecontroleerd en nadat ik op versturen drukte duurde het heel lang. Vervolgens een foutmelding dat de pagina niet gevonden kon worden. Serie staat er nu 2x op en de serie is niet meer te benaderen. Tevens staat de serie ook nog steeds in de lijst met te behandelen series.

avatar van The Oceanic Six
The Oceanic Six schreef:

meter_fan

Nog steeds...

dion.ollie

Ik denk dat er ook wat is misgelopen bij het nakijken van mijn inzendingen? staat zelfs 6x in de lijst. Er staan ook (0) achter ipv S1 bvb?

jarno1975 (moderator)
JorisTVmeter klopt inderdaad. Er gaat wat mis met beoordelen van inzendingen. Het is gemeld bij de beheerders. Tot het probleem is opgelost wachten we even met beoordelen van inzendingen.

De serie Niks te melden is niet te benaderen. Geprobeerd via pc en telefoon maar in beide gevallen levert het een foutmelding op.

Wanneer zijn die Bugs nu eens opgelost zeer frustrerend beste dion.ollie en is er een update wat jullie daar allemaal aan het doen zijn ook met het oog op samengaan met moviemeter.?

avatar van JorisTVmeter
Het word een beetje absurd dat zelfs basisfunctie niet meer werken. Dit kost jullie toch publiek? Of denk ik daar alleen zo over? Ik ben voor vernieuwing, maar niet als dat ten koste is van het huidige! dion.ollie Kunnen jullie er aub voor zorgen dat wat er nu is, ook optimaal/minimaal werkt aub? Thx.

karst schreef:

Nachtdieren ook niet, en zo zijn er nog wel meer waarschijnlijk. Heel Chrome loopt gewoon vast.

Ben er wel een beetje klaar mee.

stinissen schreef:

Geprobeerd wordt om deze kapotte pagina's vanmiddag nog te repareren. Het samengaan met MovieMeter wordt zodra de eerste 'beta' er is met de crew besproken. Deze krijgen dan de mogelijkheid hiervan gebruik te maken en feedback te geven, alvorens deze volledig wordt doorgevoerd.

dion.ollie schreef:

Ik ben ook crew nog nooit iets vernomen....

Ik kon ook niet stemmen op Catherine the Great en Proven Innocent wordt dit ook opgelost en zijn er nog meer series waar je niet kunt stemmen?

stinissen schreef:

Ik ben ook crew nog nooit iets vernomen....

Als het goed is heb ook jij dan toegang tot de topic waarin eerder al een kleine sneak preview werd gegeven. Hier wordt tzt een melding gemaakt.

dion.ollie (sitemanager)
Om het probleem van de niet te bereiken series op te lossen is noodgedwongen een ander probleem ontstaan, namelijk het verdwijnen van alle seizoenen van alle mogelijke series op de hoofdpagina van de desbetreffende serie. Dit zal zo snel mogelijk weer worden opgelost.

Inmiddels zou alles verholpen moeten zijn!

Misschien dat je even kan specificeren wat "alles" is want voor wat ik zo snel even heb kunnen nagaan:

Netflix koppelen - niet opgelost
Diverse series zijn niet te benaderen - niet opgelost
Bij seizoen 2 van The Mandalorian komen de afleveringen er dubbel in te staan - niet opgelost
Ziggo on Demand en Disney+ worden niet ge-update - niet opgelost

De laatste toevoegingen nog niet goed

De seizoenen van series zijn nog steeds weg...

Inmiddels zou alles verholpen moeten zijn!

Schrijnend dit hoor! Ik werk zelf ook in de IT/ICT. Moest ik dit verkondigen aan mijn klanten, ik was al lang werkloos!. TEST aub eerst zelf iets ipv te zeggen dat "alles" is opgelost. Wees specifiek, wees kritisch, zorg ervoor dat je recht in je schoenen staat, verkoop geen onzin, wees eerlijk, beloof geen deadlines die je niet kan waarmaken, doe geen updates die geen steek houden, maar vooral, blijf online en operationeel voor je bezoekers EN vrijwilligers! Communiceer...
Echt zeer jammer waar we met deze site naartoe gaan...

Sorry !
Grtz, Joris.

avatar van JorisTVmeter
Dimitri Vegas & Like Mike (0)
Nog steeds niet in orde.

- (0) = (2020)
- poster wordt niet gevonden
- staat nog steeds 9x in recente toevoegingen.

JorisTVmeter schreef:
Dimitri Vegas & Like Mike (0)
Nog steeds niet in orde.

- (0) = (2020)
- poster wordt niet gevonden
- staat nog steeds 9x in recente toevoegingen.

Hopen en bidden zal heel misschien helpen....

jarno1975 (moderator)
Ik heb inmiddels de dubbelingen verwijderd. Het jaartal kan ik helaas niets aan doen.

avatar van HALVE TAMME.
HALVE TAMME. (moderator)
jarno1975 schreef:
Laatste ook verwijderd + The Masker Singer. Beide staan nog in de wacht. Zodra de problemen verholpen zijn kunnen ze nogmaals verstuurt worden.

Netflix koppelen - niet opgelost
Diverse series zijn niet te benaderen - niet opgelost
Ziggo on Demand en Disney+ worden niet ge-update - niet opgelost

Ik heb doorgekregen dat alle bovengenoemde zaken opgelost zouden zijn. Ik werk zelf NIET in de ICT en ga ervan uit dat wat ik gecomnuniceerd krijg dan ook getest is. Op welke series doel jij precies als je het hebt over niet te benaderen series?

stinissen schreef:
De seizoenen van series zijn nog steeds weg...

Waar tref jij dit precies aan?

dion.ollie

The Liberator - Seizoen 1 (2020) staat op Netflix maar is niet gekoppeld. Handmatig koppelen gaat ook niet.

The Mandalorian - Seizoen 2 (2020) Dubbele afleveringen. Is ook niet aan te passen. Lijkt erop dat hier as we speak iemand mee bezig is. 5 min geleden stonden hier nog veel meer afleveringen, nu maar 4.

Nieuwe series op Ziggo Movies & Series Lijst is nog steeds leeg.

Nieuw op Disney+ wordt ook niet ge-update.

Misschien handig om zelf even te testen of dingen opgelost zijn in het vervolg voor je het op het forum plaatst.