Mijn Series +

The Mandalorian - Seizoen 2 (2020)

Actie / Sciencefiction

ontwikkeld door Jon Favreau
met Pedro Pascal, Gina Carano en Giancarlo Esposito

Het verhaal van The Mandalorian speelt zich zo’n vijf jaar na Star Wars: Return of the Jedi af. Na de verhalen van Jango en Boba Fett verschijnt een andere krijger in het universum van Star Wars na de val van het Galactisch Keizerrijk. We volgen de beproevingen van een eenzame revolverheld, genaamd de Mandalorian, in de buitenste regionen van de Melkweg, ver van de autoriteiten van de Nieuwe Republiek.

1. Chapter 9
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
  5. Aflevering 5
  6. Aflevering 6
  7. Aflevering 7
  8. Aflevering 8
  • volgende aflevering: vrijdag 30 oktober (aflevering 1, Disney+)

avatar van silhoupin
Helemaal klaar voor!! Whoop whoop!!