De Site / Algemeen / Het grote opmerkingen / feedback topic

dion.ollie schreef:

Ik zal zorgen dat hier morgen, tijdens het afwerken van de bugs, ook naar gekeken wordt.

Deze lijkt opgelost, ik kan de mappen onder "mijn series" weer normaal openen

avatar van Miszmi
meter_fan schreef:

Kun je van bovenstaande een screenshotje sturen? We krijgen dit probleem niet nagebootst. Hier lijkt het te werken maar het kan dat jij natuurlijk iets anders ziet dan ons.

Zodra ik dus naar mijn checklist wil gaan of via die melding naar de betreffende serie, kom ik dus op MM terecht. Ook die screenshot bijgevoegd.

avatar van FAC73
Als ik hierheen ga krijg ik geen enkel resultaat:

Terwijl februari en april een heel uitgebreid overzicht hebben.

Heino (moderator)
FAC73: Ik denk dat de link erachter niet helemaal klopt, probeer deze eens: Nieuwe afleveringen - overzicht - MovieMeter.nl/series

dion.ollie, volgens mij waren hier eerder ook problemen mee, lag dit niet aan de manier van afkorten van de maand in de link (march ipv mrt)?

avatar van FAC73
Die doet het inderdaad, thanks!

avatar van ZAP!
Ik wilde de Imdb-code van Verborgen Verleden invoeren, maar bij de tweede maal 'corrigeren' krijg ik deze melding: Niet gevonden - De door jou opgevraagde pagina kan helaas niet worden gevonden....

P.s.: waarom moet ik eigenlijk twee maal op corrigeren klikken, één keer is toch genoeg?

Heino (moderator)
ZAP! Ik heb het net ook geprobeerd en bij mij lukte het direct. Heb je op de seriepagina (Verborgen Verleden) op corrigeren geklikt of heb je dit gedaan bij 1 van de seizoenen? Als je het bij een seizoen doet moet je volgens mij namelijk na de eerste keer op corrigeren te klikken hier nog een keer op klikken om de algemene serie-info aan te passen (bij de eerste keer klikken kun je alleen de info van dat seizoen aanpassen).

avatar van ZAP!
Seriepagina, waar ik op corrigeren klikte. Toen moest ik nog een keer op corrigeren klikken (net geprobeerd en kreeg weer hetzelfde). Maar ik zie nu dat er al een Imdb-code staat. Of heb jij die net aangepast?

Heino (moderator)
Ik had de IMDb code inderdaad al aangepast om te kijken of het werkte.

Als ik op Corrigeren klik kom ik direct op de pagina waar de o.a. de IMDb code staat, na aanpassen kan ik dit bevestigen. Het kan er misschien ook mee te maken hebben dat ik meer rechten heb als mod en alle correcties direct opgeslagen worden zonder tussenkomst van de crew, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.

Mocht je dit vaker tegenkomen zou je dit dan nogmaals willen melden, dan kunnen de developers hier verder naar kijken.

avatar van brajoapau
brajoapau (crew)
ZAP!; de mogelijkheid om een IMDb code te wijzigen of in te voeren is alleen beschikbaar voor crewleden. Mocht je in de toekomst nog series zonder of foutieve IMDb code tegenkomen kan je dit middels een PM aan een crewlid laten weten.

avatar van ZAP!
Heino / brajoapau - ok, bedankt!

avatar van legian
Bij meldingen dat er een nieuwe serie in mijn checklist sta wordt ik via die link doorverwezen naar Moviemeter waar ik een melding krijg dat de pagina niet gevonden kan worden. Die links zijn door de verhuizing naar Moviemeter ook stuk. dion.ollie

Waarschijnlijk al eens besproken maar ik kan geen losse seizoenen toevoegen aan "mijn series". Doe ik iets verkeerd of kan dat überhaupt niet?

legian schreef:

Dit zal worden meegenomen in de wekelijkse bugverwerking waarover in dit bericht geïnformeerd is op MovieMeter. In principe geldt hetzelfde voor alle Meter-sites.

Verder is er het één en ander besloten over de manier van bugverwerking. We gaan op wekelijkse basis te werk. Daarbij worden alle secundaire bugs op één dag gemeld en dan gelijk in behandeling genomen. Dit om zo het overzicht te kunnen behouden een een meer structurele handelswijze te hanteren. Primaire bugs, zoals het wegvallen van de functionaliteiten krijgen uiteraard prioriteit en daar zal ook buiten die dagen om naar gekeken worden.

Het werkzaam krijgen van de VOD diensten blijkt een erg tijdrovende klus te zijn, maar dit is inmiddels bekend en zal zeer spoedig aandacht krijgen, ook de eeuwige bug van 'de lege topic' is nader onder de aandacht gebracht. Om met een schone lei te kunnen beginnen is het voor ons handig om voor de komende tijd een lijst te krijgen met alle bugs die momenteel spelen. Hoewel ik begrijp dat men vindt dat alles inmiddels wel een keer duidelijk zou moeten zijn, zou ik het erg prijs stellen om hiervan een overzicht te krijgen. Deze willen wij wekelijk bij gaan houden in het 'bekende bugs'-topic.

Dan nog het verzoek vanuit de developer naar screenshots van hetgeen er bedoeld wordt met het wegvallen van het invoerveld door de advertenties. Wij begrijpen dat dit een kwalijke zaak is, maar hebben het zelf nog niet ondervonden en kunnen dan ook niet vinden waar dit misgaat.

Ik hoop hiermee een groot deel van de vragen te hebben beantwoord, en alvast dank voor de medewerking.

Japie Mol schreef:

Voor zover ik weet kun je alleen (complete) series aan "mijn series" toevoegen en geen losse seizoenen.

dion.ollie:

avatar van JorisTVmeter
Heino schreef:

Gaat dit ook voor de andere Meter-sites gelden of alleen voor MovieMeter?

Goeie vraag, want tot op heden nog niets van te merken.

avatar van legian

dion.ollie schreef:

Dit werkt nog steeds niet.

avatar van Nicolage Rico
Verdwijnen die pop-ups recht onderin nog?

En zou fijn zijn als dat vervelende blauwe 'privacy' blokje verdwijnt.

avatar van Esteban
Ik weet niet of deze reeds gemeld werd, maar:

Wanneer ik een privébericht op TVMeter ontvang en daar op klik, krijg ik niet het bericht te zien op TVMeter, maar kom ik in mijn privéberichten van MovieMeter terecht. Bij een MovieMeter-member waarmee ik geen privéconversaties heb gevoerd. Dat gesprek is dan ook leeg. De privéberichten op TVMeter kan ik dus niet zien.

Bug to fix?

legian schreef:

Dit werkt nog steeds niet.

Niks ten nadele van Jordy, maar het systeem schijnt nogal ingewikkeld in elkaar te zitten. Er is gisteren en vandaag al aan gewerkt om dit voor elkaar te krijgen, maar er zal morgen ook nog naar gekeken moeten worden.

Esteban schreef:
Ik weet niet of deze reeds gemeld werd, maar:

Bug to fix?

Dat heeft hier ook mee te maken.

avatar van Multivitamine
Zeer jammer dat tvmeter.nl nu linkt moviemeter.nl/series. Maakt het automatisch inloggen met dezelfde gebruikersnaam, maar dus twee verschillende accounts, vanuit mijn browser lastig.
Nu geen zin meer om met één account verder te gaan (lijkt mij dat dit de bedoeling hiervan is, destijds was dit nog niet mogelijk).

Kreeg dan net ook een hartverzakking dat mijn gegevens onjuist zouden zijn.

Note: hoe en wat zal vast ergens te lezen zijn, maar krijg het niet gevonden.

Multivitamine schreef:

Kreeg dan net ook een hartverzakking dat mijn gegevens onjuist zouden zijn.

Note: hoe en wat zal vast ergens te lezen zijn, maar krijg het niet gevonden.

Geen idee welke browser je hebt, maar ik gebruik Chrome en kan prima inloggen op MM en TVM met 2 verschillende accounts. 1x even ingelogd na de verandering (even de nieuwe link opgeslagen bij de bookmarks) en nergens last van.

avatar van The Oceanic Six
Als je bij de hoofdpagina van een serie snel alle stemmen wil zien, dan druk je op stemtabel en krijg je te zien op welke seizoenen je hebt gestemd met je score.

Dat werkt al een tijdje niet meer, de pagina blijft laden, maar er komt niks in beeld.

avatar van Multivitamine
The Oceanic Six schreef:

Bedankt voor je reactie. Gebruik Firefox en hiermee kun je blijkbaar maar één inloggegevens per site hebben, wanneer je dezelfde gebruikersnaam hebt. Firefox zou moviemeter.nl/series als een apart domein mogen zien. Of het domein kunnen aanpassen bij opgeslagen aanmeldingen, dat gaat helaas ook niet.
Heb het net eventjes getest (om te zien hoe het in praktijk uitpakt) en mijn gegevens van moviemeter worden dan inderdaad overschreven door die van tvmeter. Oftewel mijn gegevens voor moviemeter zijn nu dus verdwenen. Heb vooraf even gekeken naar het wachtwoord, ga het proberen te onthouden en dan maar handmatig inloggen.
Chrome ga ik sowieso om privacy-technische-redenen niet gebruiken.

Multivitamine schreef:
Chrome ga ik sowieso om privacy-technische-redenen niet gebruiken.

Is er iets mis met de veiligheid bij Chrome?

avatar van jarno1975
jarno1975 (crew)
dion.ollie
Iedere als keer als ik hier de uitzenddata wil wijzigen springt hij weer terug naar de verkeerde data:
The Walking Dead - Seizoen 10 (2019-2020)

S10 is begonnen op 6 okt 2019.
List of The Walking Dead episodes - Wikipedia - en.wikipedia.org
Maar springt steeds terug naar 1 maart 2020 na het wijzigen.

Ook staat "Stop automatische correcties bij dit seizoen" aangevinkt. Overigens werkt dat commando ook al een even niet meer heb ik het idee.

avatar van jarno1975
jarno1975 (crew)
dion.ollie

Ook het koppelen van series aan Netflix werkt wederom niet meer.

Heino schreef:

"Vanochtend overleg gehad en daar is het volgende uitgekomen. Allereerst zullen sommigen binnen de community merken dat hun advertenties volledig zijn uitgeschakeld. Deze geste blijft actief en zal dagelijks automatisch geupdate worden."
Gaat dit ook voor de andere Meter-sites gelden of alleen voor MovieMeter?

Is hier intussen al iets over bekend?

jarno1975 schreef:
dion.ollie
The Walking Dead - Seizoen 10 (2019-2020)

S10 is begonnen op 6 okt 2019.
List of The Walking Dead episodes - Wikipedia - en.wikipedia.org
Maar springt steeds terug naar 1 maart 2020 na het wijzigen.

Hee, Jarno. Dit is opgenomen in de checklist en ik zal erop aandringen dat hier morgen naar gekeken wordt.