- Home
- Serieforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
jarno1975 (Moderator series)
-
- 10972 berichten
- 2792 stemmen
tammey Neem aan dat de andere bugs er ook nog steeds instaan?
En sinds zondag is het ook niet meer mogelijk om Netflix series te koppelen. Dit probleem heeft een paar weken eerder ook al gespeeld. Zou fijn zijn als dit ook op zeer korte termijn opgelost kan worden want de vorige keer duurde dat wekenlang. Vervolgens konden we alles weer terug gaan zoeken en gaan koppelen. Beetje zonde van onze tijd. Nu houden we dat dagelijks bij.
ZAP!
-
- 5466 berichten
- 3626 stemmen
Ik kan ineens geen berichten meer liken, hebben meer mensen dat?
JorisTVmeter
-
- 359 berichten
- 654 stemmen
Jep! Ik ook.
Hierdoor wordt het wel minder leuk he 
Miszmi
-
- 3240 berichten
- 598 stemmen
Wanneer ik mijn mobiele versie gebruik lukt het wel, maar zodra ik overschakel naar desktop versie (chrome) lukt het inderdaad niet.
Tevens is de bug van de checklist ook nog steeds niet opgelost. Kan al weken mijn checklist niet in.
dion.ollie (hoofdredacteur)
-
- 635 berichten
- 1252 stemmen
tammey Kan je bovenstaande bug m.b.t. het liken van berichten ook meenemen.
Het probleem met de datums van The Walking Dead S10 is inmiddels opgelost.
Check!

ZAP!
-
- 5466 berichten
- 3626 stemmen
beek0369 Hier geen probleem. Toevallig niet een bericht van je eigen, die kun je namelijk niet liken
-
- 10972 berichten
- 2792 stemmen
Tevens is de bug van de checklist ook nog steeds niet opgelost. Kan al weken mijn checklist niet in.
Kan hier ook op korte termijn naar gekeken worden. Dit speelt sinds de overgang naar het MM domein. Volgens mij slechts een kwestie van de url aanpassen van:
"www. moviemeter.nl / season/16770" naar "www. moviemeter.nl / series/season/16770"
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Als je bij de hoofdpagina van een serie snel alle stemmen wil zien, dan druk je op stemtabel en krijg je te zien op welke seizoenen je hebt gestemd met je score.
Dat werkt al een tijdje niet meer, de pagina blijft laden, maar er komt niks in beeld.
Is dit nog op jullie bug-lijst gekomen?
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13471 berichten
- 1308 stemmen
Berichten verplaatst naar De Site > Algemeen > Te verwijderen / verwijderde series.
-
- 635 berichten
- 1252 stemmen
Yes, staat erop. Wordt naar gekeken!
Kan hier ook op korte termijn naar gekeken worden. Dit speelt sinds de overgang naar het MM domein. Volgens mij slechts een kwestie van de url aanpassen van:
"www. moviemeter.nl / season/16770" naar "www. moviemeter.nl / series/season/16770"
Ook dit is waarschijnlijk morgen al wel verholpen! 
horizons
-
- 5688 berichten
- 2406 stemmen
tammey - Het liken gaat nog steeds niet, al een week niet dus... is er nog zicht op verbetering?
Welke browser gebruik je? Zojuist heb ik je bericht een like gegeven op smartphone in de Firefox browser.
horizons
-
- 5688 berichten
- 2406 stemmen
Feit dat MovieMeter in de adres balk van tvmeter staat ziet er eigenlijk best knullig uit. ..
-
- 635 berichten
- 1252 stemmen
tammey - Het liken gaat nog steeds niet, al een week niet dus... is er nog zicht op verbetering?
Ik kan ook liken, zowel vanaf mijn telefoon als Macbook met Chrome. Anderen die dit ervaren?
ZAP!
-
- 5466 berichten
- 3626 stemmen
Welke browser gebruik je? Zojuist heb ik je bericht een like gegeven op smartphone in de Firefox browser.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
De bug die ik al een tijd terug heb gemeld is er nog altijd.
Neem bv Seinfeld:
Klik daar eens op Stemtabel. Dan hoor je de cijfers te zien die je hebt gegeven aan individuele seizoenen. Je krijgt nu al weken alleen een laadscherm die niet eindigt...
(ps ik gebruik Chrome)
horizons
-
- 5688 berichten
- 2406 stemmen
Op smartphone, Android, Firefox, doet bovengenoemde probleem zich ook voor.
JorisTVmeter
-
- 359 berichten
- 654 stemmen
Ik kan ook liken, zowel vanaf mijn telefoon als Macbook met Chrome. Anderen die dit ervaren?
Bij mij lukt dit ook niet. PC in Edge, Firefox en Chrome niet.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
De bug die ik al een tijd terug heb gemeld is er nog altijd.
Neem bv Seinfeld:
Klik daar eens op Stemtabel. Dan hoor je de cijfers te zien die je hebt gegeven aan individuele seizoenen. Je krijgt nu al weken alleen een laadscherm die niet eindigt...
(ps ik gebruik Chrome)
Ik heb dit nu al een paar keer gemeld. Nooit een reactie terug. Erkennen jullie nu dit probleem en gaat er iets mee gebeuren?
-
- 10972 berichten
- 2792 stemmen
tammey ik heb samen met de andere crewleden de bugs nog maar eens geïnventariseerd.
* Ziggo on Demand overzicht wordt niet bijgewerkt;
* Disney+ overzicht wordt niet bijgewerkt;
* Link naar mijn checklist werkt niet;
* Liken van berichten werkt niet bij iedereen;
* Stemtabellen laden niet bij de seizoenen;
* Link naar wachtwoordherstel werkt niet;
* Het overzicht van nieuwe series/afleveringen is leeg;
* Bij koppelen Netflix series werkt de link naar Netflix niet (koppelen zelf werkt wel).
Toevoegingen/aanpassingen:
* Voorstel om de advertenties uit te zetten voor crew en actieve leden;
* Apple TV+ toevoegen aan het on demand overzicht.
Hopelijk kunnen deze op korte termijn eindelijk eens opgelost worden want sommige lopen al maanden.
ZAP!
-
- 5466 berichten
- 3626 stemmen
Uitschrijven doe ik vooralsnog niet, maar ik wil langs deze weg wel even laten weten dat ik de komende niet actief zal zijn op tv/musicmeter. Privé-sores is de voornaamste reden, maar de zin is er gewoon ook even niet.
-
- 635 berichten
- 1252 stemmen
tammey ik heb samen met de andere crewleden de bugs nog maar eens geïnventariseerd.
* Ziggo on Demand overzicht wordt niet bijgewerkt;
* Disney+ overzicht wordt niet bijgewerkt;
* Link naar mijn checklist werkt niet;
* Liken van berichten werkt niet bij iedereen;
* Stemtabellen laden niet bij de seizoenen;
* Link naar wachtwoordherstel werkt niet;
* Het overzicht van nieuwe series/afleveringen is leeg;
* Bij koppelen Netflix series werkt de link naar Netflix niet (koppelen zelf werkt wel).
Toevoegingen/aanpassingen:
* Voorstel om de advertenties uit te zetten voor crew en actieve leden;
* Apple TV+ toevoegen aan het on demand overzicht.
Hopelijk kunnen deze op korte termijn eindelijk eens opgelost worden want sommige lopen al maanden.
Bedankt voor het opsommen, dat maakt het overzichtelijk Ik tag aapies hier even in, zodat hij hier ook even naar kan kijken. Ook zal ik de punten toevoegen aan de bugchecklist. Ik kan alvast melden dat het uitzetten van die advertenties hoogstwaarschijnlijk geen enkel probleem zal zijn.
Ik heb dit nu al een paar keer gemeld. Nooit een reactie terug. Erkennen jullie nu dit probleem en gaat er iets mee gebeuren?
Dit probleem is inderdaad bekend, en imiddels opgelost op MovieMeter. Had verwacht dat dat hier ook opgelost zou zijn, maar TV- en Musicmeter zijn nog niet behandeld. Ik heb hier nogmaals navraag naar gedaan. Ik neem aan dat het nu snel opgelost wordt, aangezien nu bekend is wat eraan scheelt.
-
- 635 berichten
- 1252 stemmen
Stemhistorie is inmiddels weer zichtbaar! 

JorisTVmeter
-
- 359 berichten
- 654 stemmen
- Het grafisch weergeven van je lijsten, lukt ook niet meer,... script blijft draaien en site loopt uiteindelijk vast.
Toch jammer dat de bugs zo opstapellen, de site gaat er op achteruit, en dat zeg ik met pijn in het hart!
horizons
-
- 5688 berichten
- 2406 stemmen
Stemhistorie is bij mij op beide tabbladen (die met stemverdeling en de ander met stemgemiddelde door de tijd heen) werkend.
Windows 10, Microsoft Edge beta.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Dit probleem is inderdaad bekend, en imiddels opgelost op MovieMeter. Had verwacht dat dat hier ook opgelost zou zijn, maar TV- en Musicmeter zijn nog niet behandeld. Ik heb hier nogmaals navraag naar gedaan. Ik neem aan dat het nu snel opgelost wordt, aangezien nu bekend is wat eraan scheelt.
Ondertussen alweer 1,5 week verder. Kan je een update geven over het oplossen van deze bug?