De Site / Algemeen / Het grote opmerkingen / feedback topic

The Oceanic Six schreef:

Ondertussen alweer 1,5 week verder. Kan je een update geven over het oplossen van deze bug?

Bij mij werkt dit gewoon. Ik krijg de cijfers te zien en kan ze daar ook zonder moeite aanpassen.

dion.ollie schreef:

Ik heb ook even gekeken en ik krijg bij de stemtabel ook bij elk seizoen vakjes met "mijn stem..." ipv een getal te zien, ondanks dat ik op de seizoenen heb gestemd. Als ik in de lijst met seizoenen over een seizoen hover verschijnt een infoblok met daarin o.a. mijn uitgebrachte stem, die dus niet in de stemtabel verschijnt. Als ik in de stemtabel vervolgens mijn stem invoer en switch tussen tekstweergave, grafisch en stemtabel, blijft deze stem in de stemtabel behouden. Ga ik vervolgens naar een andere pagina en weer terug is de stem verdwenen. Er gaat dus ergens nog steeds iets niet goed. Ik gebruik trouwens Chrome.
Op MovieMeter werkt de stemtabel op een regisseurspagina overigens wel prima.

dion.ollie schreef:

Hier niet (ik gebruik chrome).

Onder ''toevoegen aan Mijn Updates'' blijf je constant alle seizoenen aan het herladen te zien ipv dat ik krijg te zien wat mijn eigen stem daar is.

avatar van horizons
The Oceanic Six schreef:

Hier niet (ik gebruik chrome).

Chrome op laptop/pc of smartphone?

Edit:
op zowel Firefox en Chrome op Android werkt de stemtabel inderdaad niet.

avatar van The Oceanic Six
Het werkt ook op mijn laptop niet. Zowel laptop als mobiel heeft hier Chrome.

jarno1975 (crew)
dion.ollie we zijn weer ruim een week verder. Is hier al iets mee gedaan ondertussen?

jarno1975 schreef:
dion.ollie ik heb samen met de andere crewleden de bugs nog maar eens geïnventariseerd.

* Ziggo on Demand overzicht wordt niet bijgewerkt;

* Disney+ overzicht wordt niet bijgewerkt;

* Link naar mijn checklist werkt niet;

* Liken van berichten werkt niet bij iedereen;

* Stemtabellen laden niet bij de seizoenen;

* Link naar wachtwoordherstel werkt niet;

* Het overzicht van nieuwe series/afleveringen is leeg;

* Bij koppelen Netflix series werkt de link naar Netflix niet (koppelen zelf werkt wel).

Toevoegingen/aanpassingen:

* Voorstel om de advertenties uit te zetten voor crew en actieve leden;

* Apple TV+ toevoegen aan het on demand overzicht.

Hopelijk kunnen deze op korte termijn eindelijk eens opgelost worden want sommige lopen al maanden.

avatar van JorisTVmeter
jarno1975 Ik zal dan zo maar een like geven he...
Inderdaad weinig acties en feedback helaas van al die bugs en beloofde updates!

jarno1975 schreef:

Ik heb dit nogmaals aangegeven bij meter_fan. Woensdag is over het algemeen de dag dat bugs behandeld worden. Hopelijk zal dit dan ook gebeuren.

* Link naar mijn checklist werkt niet;

Deze werk bij mij alweer sinds vorige week.

jarno1975 (crew)
legian Bij mij werkt dit nog niet hoor. Hebben we het over het zelfde? Ik bedoel als je rechtsboven op het uitroepteken gaat staan als er een melding is "Er staat een nieuwe aflevering van *serie* in je checklist." Wanneer je dan op de link klikt kom je op een lege pagina.

avatar van legian
jarno1975 Ja we hebben het over hetzelfde. Dit verwees mij eerst altijd naar een lege pagina op Moviemeter (inclusief geel menu). Maar sinds vorige week kom ik gewoon in mijn checklist terecht.

* edit: Ik heb het ook even op Firefox en Edge getest en mobiel op chrome. Maar het werkt bij mij overal.

jarno1975 (crew)
legian mijn laatste melding in de checklist is van paar weken geleden, wellicht dat alleen nieuwe meldingen, van na de bugfix werken dan.

avatar van legian
jarno1975 net even getest en dat lijkt het inderdaad te zijn. Bij de meldingen van april krijg ik inderdaad een lege pagina. Vanaf mei gaan ze wel naar de checklist. Apart.

jarno1975 (crew)
dion.ollie Heb je een update?

dion.ollie En nog een om toe te voegen aan de buglijst:

Als je linkt naar een serie op TV-Meter krijgt de url de naam 'pagina niet gevonden'
Zoals hier bijvoorbeeld: Ethan Hawke - MovieMeter.nl

dion.ollie En nog een om toe te voegen aan de buglijst:

Zoals hier bijvoorbeeld: Ethan Hawke - MovieMeter.nl

Ik kom hier uit (Ethan Hawke), ik weet ook niet of dat de bedoeling is?

avatar van The Oceanic Six
De stemtabel bug is er ieder geval nog steeds.

jarno1975 schreef:

Ziggo On Demand is hersteld. Scheen nogal een bewerkelijke klus te zijn geweest, aangezien de scripts in zijn geheel zijn vervangen voor andere en het hele tooltje opnieuw gebouwd moest worden. Dat geldt ook voor Disney+. De rest van de bugs volgt dus nog.

jarno1975 (crew)
dion.ollie Ok, bedankt voor de terugkoppeling.

jarno1975 (crew)
dion.ollie fijn dat eindelijk Ziggo on Demand is herstelt maar nu werkt het koppelen met Netflix weer niet meer...

avatar van Mysterion
Mijn hemel, die Star Wars banner neemt het complete formaat van mijn telefoon in. Kan dat niet wat kleiner of iets dergelijks ofzo?

avatar van DjFrankie
Mysterion schreef:
Precies, de site is op de telefoon nu onbruikbaar, kan niks meer zoeken omdat het schermpje onzichtbaar is geworden door de advertentie.

avatar van Karaya
Fargo seizoen 4 doet nog mee op de voorpagina alsof het uitgezonden is/word. Klopt niet.

jarno1975 (crew)
Karaya De serie is inderdaad uitgesteld naar een nog onbekende datum door de coronacrisis. Ik heb het aangepast.

avatar van Esteban
Toen TVMeter aan MovieMeter werd gekoppeld, kon ik op geen enkel ander toestel dan mijn PC nog inloggen op TVMeter, dat is nog steeds zo. Ongeldige inlog. Mijn paswoord was nochtans onveranderd.

Ah, dacht ik vandaag, dat vraag ik toch gewoon een nieuw paswoord aan bij TVMeter? Verkeerd gedacht. Wanneer ik via TVMeter de 'paswoord vergeten' stappen volg, krijg ik een nieuw paswoord bij MovieMeter en helemaal niet bij TVMeter.

Heino (moderator)
Esteban Deze bug is al een tijd bekend en heb ik al meerdere keren gemeld aan dion.ollie en meter_fan.

Voor nu kun je als het goed is je wachtwoord te herstellen via www.tvmeter.nl/account/forgot (dus het oude tvmeter adres). Niet ideaal, maar helaas kan ik even niets anders bedenken.
Laat je het even weten wanneer dit niet lukt, dan kijken we even verder!

avatar van Esteban
Dat heeft gewerkt.

Bij Overig > Algemeen > Stem/cijfer:

Hallo allemaal!
Ik zou soms best een serie een cijfer willen geven en dat word ook gedaan door kijkers
ik vraag mij af hoe kan ik een cijfer toevoegen bij mijn reactie over een serie?
bedankt voor het lezen van mijn vraag

Heino (moderator)
Lissane Je kunt niet in 1 keer op een hele serie stemmen, wel kun je per seizoen een stem uitbrengen via de grijze ster rechtsboven op de seizoenspagina (achter "mijn stem"). Op de seriepagina waar alle seizoenen staan verschijnt dan jouw gemiddelde van alle seizoenen van die serie.
Wanneer je een bericht/reactie plaatst bij een seizoen zal automatisch jouw cijfer naast je bericht verschijnen.

Heino schreef:
bedankt voor uw reactie! en het is gelukt