• 15.829 nieuwsartikelen
  • 178.409 films
  • 12.229 series
  • 34.010 seizoenen
  • 647.671 acteurs
  • 199.116 gebruikers
  • 9.378.387 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

HALVE TAMME. (moderator series)

• 13471 berichten
  • 1308 stemmen

Terugkoppeling volgt...

jarno1975 (Moderator series)

• 10972 berichten
  • 2792 stemmen

stinissen (crew series)

• 23450 berichten
  • 76945 stemmen

JorisTVmeter

• 359 berichten
  • 654 stemmen

Die reclame hier op de site, is dat echt nodig? Toch een beetje te veel van het goede hoor.

Gang_Star

• 6837 berichten
  • 3401 stemmen

dion.ollie schreef:

(quote)

He Heino,

Als hierin inderdaad de meeste neuzen dezelfde kant op staan, dan is dat inderdaad het overwegen waard. Ik heb het doorgezet naar de developers. We gaan kijken of, en op welk termijn we dit kunnen bewerkstelligen.

Is hier bijna een maand later inmiddels al wat bekend over, over het al dan niet veranderen/aanpassen van de toplijst en de ideeën die door Heino en mijzelf zijn benoemd?

hilversum3_mm

• 224 berichten
  • 23 stemmen

JorisTVmeter schreef:

Die reclame hier op de site, is dat echt nodig? Toch een beetje te veel van het goede hoor.

Ja idd, tjezus het lijkt wel Marktplaats.

Nu verschijnen er ook nog Pop ups rechtsonder in beeld.

Gang_Star

• 6837 berichten
  • 3401 stemmen

Gang_Star schreef:

(quote)

Is hier bijna een maand later inmiddels al wat bekend over, over het al dan niet veranderen/aanpassen van de toplijst en de ideeën die door Heino en mijzelf zijn benoemd?

Moet je hier moderator zijn om een antwoord te krijgen of gaan we ook hier richting de problemen zoals moviemeter ze kent qua communicatie?

tammey

dion.ollie (hoofdredacteur)

• 635 berichten
  • 1252 stemmen

Gang_Star schreef:

(quote)

Er is hier naar gekeken maar dit is nogal een tijdrovende aanpassing, die momenteel niet te realiseren is. We willen naast het aanpakken van de bugs niet teveel veranderen aan de technische aspecten van de website. Hierover had ik even terugkoppeling moeten geven. Excuus daarvoor.

depri83

• 6804 berichten
  • 1490 stemmen

Op de frontpage worden nog altijd elke zondag afleveringen van het programma 'In Europa' aangekondigd.

Echter is na aflevering 10 deze serie tijdelijk gestopt. Heb geprobeerd uit te vinden wanneer de serie hervat wordt maar helaas geen resultaat.

Heino (moderator series)

• 1517 berichten
  • 2355 stemmen

james_last Ik kan ook niets vinden over afl. 11 en verder, ik heb deze inmiddels verwijderd. Indien de serie hervat wordt kunnen we nieuwe afleveringen later weer toevoegen.

606

• 23876 berichten
  • 12278 stemmen

Als ik via mijn notifications klik om er te komen, krijg ik een pagina met links boven in een hoop cijfers.

• 10972 berichten
  • 2792 stemmen

nazlirose Bedoel je 'meldingen'? (het uitroepteken rechtsboven).

606

• 23876 berichten
  • 12278 stemmen

jarno1975 schreef:

nazlirose Bedoel je 'meldingen'? (het uitroepteken rechtsboven).

Ja die inderdaad

• 10972 berichten
  • 2792 stemmen

nazlirose Ik heb er hier geen problemen mee op de pc en mobiel.

Misschien even een screenshot plaatsen.

606

• 23876 berichten
  • 12278 stemmen

jarno1975 schreef:

nazlirose Ik heb er hier geen problemen mee op de pc en mobiel.

Misschien even een screenshot plaatsen.

Dit krijg ik als ik naar de vind ik leuk wil, die ik kreeg. Niet als ik naar jou bericht wil, dan kom ik er wel.

https://www.mupload.nl/img/zfo23oo.jpg

• 10972 berichten
  • 2792 stemmen

nazlirose In de adresbalk staat er 'test' aan het begin. En waarom staat er moviemeter en niet tvmeter, heel vreemd.

aapies is gisteren wel bezig geweest met wat dingen te testen viel me op. Blijkbaar linkt hij naar een testpagina die inmiddels weer verwijderd is.

Is dit zo bij al je meldingen?

meter_fan (admin series)

• 180 berichten
  • 84 stemmen

Ha allen,

Het kan zijn dat jullie zojuist een half uurtje wat hinder ondervonden. Om de bereikbaarheid van TVMeter te vergroten, is de website nu ook bereikbaar geworden via een subdomein van moviemeter.nl/series. Behalve deze technische aanpassing veranderd er echter niets.

Mochten jullie onverhoopt door deze verandering tegen problemen aanlopen, laat het dan weten. We zijn nu druk bezig met de punten voor TVMeter die we opgesomd hebben gekregen vanuit tammey.

tijs.k

• 139 berichten
  • 6 stemmen

Hoop dat er nog wel meer verandert want dit is een beetje verwarrend zo?

meter_fan (admin series)

• 180 berichten
  • 84 stemmen

Ik snap dat het voor jullie als community raar oogt, ik zal even toelichten hoe het zit om verwarring te voorkomen. Laat ik één ding voorop stellen. TVMeter en MovieMeter zijn uiteraard gewoon twee verschillende titels en dat blijven het voorlopig ook. Alhoewel het mij persoonlijk niet onlogisch lijkt om het ooit een keer samen te voegen, maar dat is een hele andere discussie Die discussie hebben jullie ook al vaker gevoerd met Jordy met de nodige voor- en tegens. Gaan we nog wel een keertje op komen.

De reden om TVMeter desondanks wel toegankelijk te maken onder MovieMeter, is om TVMeter meer mee te laten teren op de reputatie die het domein van MovieMeter al heeft opgebouwd binnen zoekmachines. MM heeft 20 jaar historie, en films en series zijn namelijk een zelfde categorie die prima onder één domein kunnen worden vertegenwoordigd. Daar komt dus gelijk uit dat dit niet gaat gebeuren met Music, Boek- en Gamesmeter, maar heeft alles te maken op een hogere positie van de toevoegingen en topics binnen TVMeter op Google.

Dus geen zorgen voor TVMeter. In tegenstelling zelfs, het zou de titel TVMeter juist een zetje in de rug moeten gaan geven zodat de site- en de forums nog beter bezocht gaan worden.

legian

• 777 berichten
  • 0 stemmen

meter_fan schreef:

TVMeter en MovieMeter zijn uiteraard gewoon twee verschillende titels en dat blijven het voorlopig ook. Alhoewel het mij persoonlijk niet onlogisch lijkt om het ooit een keer samen te voegen, maar dat is een hele andere discussie Die discussie hebben jullie ook al vaker gevoerd met Jordy met de nodige voor- en tegens. Gaan we nog wel een keertje op komen.

Oeh spannend, mogen we de hele discussie nog een keer gaan voeren.

Ik begrijp de redenering, echter heb ik in mijn bladwijzerbalk nu twee keer een gele M staan, een daarvan was een Oranje T. Ik maak juist gebruik van de logo's om snel te zien wat wat is, nu klik ik dus verkeerd. Kan dat niet weer aangepast worden?

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

meter_fan schreef:

Ik snap dat het voor jullie als community raar oogt, ik zal even toelichten hoe het zit om verwarring te voorkomen. Laat ik één ding voorop stellen. TVMeter en MovieMeter zijn uiteraard gewoon twee verschillende titels en dat blijven het voorlopig ook. Alhoewel het mij persoonlijk niet onlogisch lijkt om het ooit een keer samen te voegen, maar dat is een hele andere discussie Die discussie hebben jullie ook al vaker gevoerd met Jordy met de nodige voor- en tegens. Gaan we nog wel een keertje op komen.

De reden om TVMeter desondanks wel toegankelijk te maken onder MovieMeter, is om TVMeter meer mee te laten teren op de reputatie die het domein van MovieMeter al heeft opgebouwd binnen zoekmachines. MM heeft 20 jaar historie, en films en series zijn namelijk een zelfde categorie die prima onder één domein kunnen worden vertegenwoordigd. Daar komt dus gelijk uit dat dit niet gaat gebeuren met Music, Boek- en Gamesmeter, maar heeft alles te maken op een hogere positie van de toevoegingen en topics binnen TVMeter op Google.

Dus geen zorgen voor TVMeter. In tegenstelling zelfs, het zou de titel TVMeter juist een zetje in de rug moeten gaan geven zodat de site- en de forums nog beter bezocht gaan worden.

Dit klinkt niet zo onlogisch. Hoop wel dat alles gescheiden blijft, qua accountnaam op MM en TVM, qua stemmen en qua profiel.

meter_fan (admin series)

• 180 berichten
  • 84 stemmen

legian schreef:

(quote)

Oeh spannend, mogen we de hele discussie nog een keer gaan voeren.

Ik begrijp de redenering, echter heb ik in mijn bladwijzerbalk nu twee keer een gele M staan, een daarvan was een Oranje T. Ik maak juist gebruik van de logo's om snel te zien wat wat is, nu klik ik dus verkeerd. Kan dat niet weer aangepast worden?

Goed punt! Favicons zijn aangepast.

HALVE TAMME. (moderator series)

• 13471 berichten
  • 1308 stemmen

Nice!

Miszmi

• 3240 berichten
  • 598 stemmen

Wanneer ik naar mijn checklist ga via mijn meldingen, word ik naar MM gestuurd. Kan hier dus mijn afleveringen en dergelijke niet afvinken. Zal vast te maken hebben met die koppeling die nu is gemaakt. Zou fijn zijn als dit kan worden opgelost.

Edit: ook wanneer ik de naam van de serie via mijn meldingen inklik, word ik naar MM gestuurd. Waar ik uiteraard de melding krijg dat de pagina niet gevonden kan worden.

legian

• 777 berichten
  • 0 stemmen

meter_fan schreef:

(quote)

Goed punt! Favicons zijn aangepast.

Top, dat maakt mijn leven weer ietsje makkelijker.

Heino (moderator series)

• 1517 berichten
  • 2355 stemmen

tammey en aapies, het lukt mij niet meer om de mappen onder "mijn series" te openen. Hij blijft maar zoeken en ik vermoed dat er een verkeerde link achter zit. Als ik in de adresbalk kijk zie ik: Pagina niet gevonden

Als ik handmatig de NaN in een getal verander worden de mappen wel gevonden. Zou hier naar gekeken kunnen worden?

JorisTVmeter

• 359 berichten
  • 654 stemmen

Vreemde beslissing.... En dat allemaal om de zoekmachines naar deze website te loodsen? Ik dacht het niet... Je gaat net nog meer dan ervoor op MM terecht komen.

Van alle veranderingen aan de website heb ik nog maar weinig goede/nuttige gezien, sorry hoor! Het commerciële is duidelijk belangrijker dan het aangename!

• 635 berichten
  • 1252 stemmen

Heino schreef:

tammey en aapies, het lukt mij niet meer om de mappen onder "mijn series" te openen. Hij blijft maar zoeken en ik vermoed dat er een verkeerde link achter zit. Als ik in de adresbalk kijk zie ik: Pagina niet gevonden

Als ik handmatig de NaN in een getal verander worden de mappen wel gevonden. Zou hier naar gekeken kunnen worden?

Ik zal zorgen dat hier morgen, tijdens het afwerken van de bugs, ook naar gekeken wordt.

• 635 berichten
  • 1252 stemmen

Miszmi schreef:

Wanneer ik naar mijn checklist ga via mijn meldingen, word ik naar MM gestuurd. Kan hier dus mijn afleveringen en dergelijke niet afvinken. Zal vast te maken hebben met die koppeling die nu is gemaakt. Zou fijn zijn als dit kan worden opgelost.

Edit: ook wanneer ik de naam van de serie via mijn meldingen inklik, word ik naar MM gestuurd. Waar ik uiteraard de melding krijg dat de pagina niet gevonden kan worden.

Idem. Dit zal morgen aandacht krijgen.

meter_fan (admin series)

• 180 berichten
  • 84 stemmen

Miszmi schreef:

Kun je van bovenstaande een screenshotje sturen? We krijgen dit probleem niet nagebootst. Hier lijkt het te werken maar het kan dat jij natuurlijk iets anders ziet dan ons.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op TvMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.