- Home
- Serieforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
jarno1975 (Moderator series)
-
- 10972 berichten
- 2792 stemmen
Wanneer je een poster selecteert uit je bestanden en vervolgens op verzenden drukt wordt de poster geupload op tv meter. Je ziet dus vooraf niet de poster in beeld verschijnen.
stinissen (crew series)
-
- 23450 berichten
- 76945 stemmen
Mza klopt, is bekend.
Bedankt voor de reactie 
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13471 berichten
- 1308 stemmen
Mededeling.
Voor de duidelijkheid! Mza is verantwoordelijk voor google-spreadsheet. Voor vragen verwijs ik jullie dan ook door naar stinissen. Dit kan middels een pm.
Fijne zondag allemaal.
Crew TvM.
Gang_Star
-
- 6837 berichten
- 3401 stemmen
Bij het zoeken via normaal zoekveld, krijg ik het volgende te zien bij een van mijn toevoegingen. Onderin staat onder serie bij zoeken naar Scooby-doo: The New Scooby-Doo Movies (2004-3060). Op de pagina zelf staat gewoon 1972-1973. Zou hier sprake van een bug kunnen zijn of iets dergelijks?
Xeeno
-
- 170 berichten
- 165 stemmen
Ik probeerde zojuist "I Am a Killer" seizoen 2 toe te voegen. Dit seizoen staat echter niet op IMDb, dus gaf ik bij het toevoegen aan dat ik een seizoen wilde toevoegen van een serie waar al een seizoen van op de site staat, maar nog niet op IMDb. Ik krijg dan de mogelijkheid om een serie te selecteren, maar ik zie hier "I Am a Killer" niet tussenstaan. Kan iemand die aan de lijst toevoegen?
Oh, en kan trouwens ook deze tv-zender toegevoegd worden? China Central Television - Wikipedia - en.wikipedia.org
Xeeno
-
- 170 berichten
- 165 stemmen
gerco; de serie heeft een IMDb code, dat seizoen 2 daar nog niet is toegevoegd doet verder niets ter zake. Verder zal ik de gevraagde tv-zender ook nog even gaan toevoegen.
Edit; zender is inmiddels ook toegevoegd CCTV (China)
Thanks!
brajoapau (moderator series)
-
- 793 berichten
- 225 stemmen
De zoekfunctie werkt momenteel weer niet, maar het is inmiddels ook al gemeld aan meter_fan op MovieMeter. We hopen dan ook dat dit zo snel als mogelijk opgelost zal worden.
-
- 10972 berichten
- 2792 stemmen
Meter-Fan:
. Toevallig een compleet andere oorzaak, maar het probleem is bekend en komende uren zal langzaam aan de zoekmachine weer worden aangevuld met al het beschikbare content. De fix is overigens voor alle Metersites.
Bedankt voor jullie feedback.
FAC73
-
- 46 berichten
- 137 stemmen
Thanks Jarno, Paul en andere crewers voor jullie goede werk hier. 
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13471 berichten
- 1308 stemmen
Leuke series, leuke forums en leuke leden.

Esteban
-
- 3606 berichten
- 1826 stemmen
Het verrast mij dat het nieuws-segment (MovieMeter) hier nog niet toegevoegd werd. Dergelijk idee werd in het verleden al eens aangereikt, maar onbenut. Nu is het toch het moment, zou ik zo denken? Serie-nieuw met hopen te rapen.
Esteban
-
- 3606 berichten
- 1826 stemmen
Goody. Het zou, denk ik, in dat opzicht ook wel goed zijn dat MovieMeter geen serie-nieuws gaat plaatsen (Narcos) en zich strikt bij film gaat houden.
dion.ollie (hoofdredacteur)
-
- 635 berichten
- 1252 stemmen

Goed om te horen dat de updates rondom het nieuwsbulletin en ander ontwikkelingen zo uitvoerig besproken worden. We gaan, naar eigen inzicht, kijken in hoeverre we deze feedback kunnen inpassen.
Het is voor ons echter niet haalbaar om iedere wijziging op de website te verantwoorden. We zijn blij met de feedback die we krijgen en proberen op die manier de website uit te bouwen en te verbeteren. Dat betekent dat we druk aan het werk zijn en niet altijd alle feedback in de gaten kunnen houden, laat staan daarop te reageren. Zeker niet als deze eindeloos kritisch en afkeurend is. Op die manier is naar onze mening nog nooit iets moois tot stand gekomen. Met opbouwende kritiek zijn we, nogmaals, blij. Dat de werkzaamheden aan de website zo nu en dan problemen optreden, betreuren wij zelf ook. Weet dat we, ook als we niet reageren op klachten, druk bezig zijn deze te verhelpen.
Dat gezegd hebbende willen wij vanaf dit moment wel wat meer op de voorgrond treden binnen het forum. Dat is in het verleden te weinig gebeurd, en daarvoor valt wel wat te zeggen. Door meer betrokken te zijn bij de community hopen we op meer constructieve voet verder te kunnen. Mochten er persoonlijke vragen spelen, kun je mij ten alle tijde een persoonlijk berichtje doen en ik dan zorg ik er binnen alle redelijkheid voor dat deze zo snel mogelijk beantwoord worden.
Dion
Beste TVMeter-community,
Ik heb deze boodschap al achter gelaten in het MovieMeter- en MusicMeterforum en hier geldt eigenlijk hetzelfde. (Let wel: wie de schoen past, trekke hem aan
)
Laat ik mezelf allereerst even voorstellen. Ik ben Dion en ik ben (formeel) hoofdredacteur van MovieMeter. Dat wil zeggen dat ik de content op het nieuwsbulletin van MovieMeter beheer (titel klinkt dus een stuk indrukwekkender dan het daadwerkelijk is
). Daarnaast fungeer is als klankbord voor de overige Meter-sites. Zoals hierboven is te lezen zal ik dat laatste vanaf nu wat actiever gaan doen, want daarin zijn we de afgelopen tijd wat te kort geschoten. Ik zal voornamelijk dit topic de komende tijd wat nauwlettender in de gaten houden en voor opheldering zorgen zodra er problemen zijn.
Ook hier geldt dus, heb je een vraag, stel hem gerust via een privéberichtje of opper het in dit topic en dan zorg ik dat deze beantwoord worden. 
Groeten,
Dion
-
- 635 berichten
- 1252 stemmen
Goody. Het zou, denk ik, in dat opzicht ook wel goed zijn dat MovieMeter geen serie-nieuws gaat plaatsen (Narcos) en zich strikt bij film gaat houden.
Vooralsnog hebben wij er onze redenen voor om dit voorlopig samengevoegd te houden. Dit is zowel een technische als redactionele kwestie.
-
- 10972 berichten
- 2792 stemmen
tammey Goed om te horen dat TV-Meter nu ook wat meer bezocht gaat worden vanuit de beheerderskant. Daar ontbrak het mijns inziens wel aan, en was ook niet makkelijk communiceren bij problemen. Hopelijk gaat dat vanaf nu beter.
Zal ik maar gelijk even wat puntjes aanhalen die nog open stonden 
Kan deze serie verwijderd worden (de correcte staat er inmiddels al op) maar bij deze is iets niet goed gegaan bij het insturen. Door ons als crew is seizoen 1 niet meer benaderbaar en ook niet te verwijderen.
Is het mogelijk om Apple TV+ toe te voegen aan het on demand overzicht?
-
- 635 berichten
- 1252 stemmen
tammey Goed om te horen dat TV-Meter nu ook wat meer bezocht gaat worden vanuit de beheerderskant. Daar ontbrak het mijns inziens wel aan, en was ook niet makkelijk communiceren bij problemen. Hopelijk gaat dat vanaf nu beter.
Zal ik maar gelijk even wat puntjes aanhalen die nog open stonden 
Kan deze serie verwijderd worden (de correcte staat er inmiddels al op) maar bij deze is iets niet goed gegaan bij het insturen. Door ons als crew is seizoen 1 niet meer benaderbaar en ook niet te verwijderen.
Is het mogelijk om Apple TV+ toe te voegen aan het on demand overzicht?
Top! Wat betreft die serie: ik denk dat ik daar ook niet bij kan ,maar zal het doorgeven aan de developers, dan kunnen zij er naar kijken 
Gang_Star
-
- 6837 berichten
- 3401 stemmen
Vraagje met betrekking tot het volgende:
nr. 43 in de top 100, score 3,75
nr. 82 in de top 100, score 3,81
Dus terwijl Bates Motel een beter gemiddelde heeft dan Westworld, staat het wel bijna 40 plekken lager in de toplijst door de top 10 van de users. Dus hoe vaker een serie in iemand zijn top 10 staat, hoe populairder de serie is en hoger zal eindigen. Is het dan niet gewoon een stuk logischer als het gemiddelde van een serie wordt aangehouden (met bijvoorbeeld een minimaal aantal stemmen) net zoals dat van toepassing is bij moviemeter? Persoonlijk vind ik het een stuk interessanter om te weten hoe een serie scoort aan de hand van de diverse beoordelingen, in plaats van hoeveel mensen een serie in de top 10 hebben staan waaruit de populariteit dan blijkt.
Misschien is dit al eens eerder aangekaart, maar ik loop dan ook nog niet zo lang hier mee op deze site. Ik ben dan ook wel benieuwd naar meningen van andere moderatoren en overige crewleden. Is het anders ook geen idee om bijvoorbeeld net zoals bij rotten tomatoes een embleem of iets dergelijke in te voeren waaruit je de populariteit kan zien van de serie? En dan die toplijst op de gemiddelde score van users baseren zoals bijvoorbeeld: IMDb Top 250 TV - IMDb?
Of eventueel nog een andere mogelijkheid bijvoorbeeld. Top 100 wat het nu is als tip 100 en dan top 100 aan de hand van score's?
Heino (moderator series)
-
- 1517 berichten
- 2355 stemmen
spook Ik vind het persoonlijk een goed idee om de Top 100 te baseren op het gemiddelde van een serie, net zoals dit gebeurt op MovieMeter. Ik zou alleen de grens van 250 stemmen die een film/serie moet hebben om in deze lijst te komen terugbrengen naar bijvoorbeeld 100 stemmen, aangezien TvMeter minder leden (en dus stemmen) heeft en een serie/seizoen over het algemeen langer duurt dan een film en ook daarom minder stemmen zal krijgen.
De huidige Top 100, gebaseerd op Top 10 lijsten van de leden zou dan net als op MovieMeter de Alt. Top 100 kunnen worden en series met minder dan 100 stemmen zou je dan op kunnen nemen in een Tip 100.
Mocht er hiervoor meer animo zijn onder de leden zou tammey dit misschien eens kunnen aankaarten bij de developers?
Gang_Star
-
- 6837 berichten
- 3401 stemmen
Ik dacht ook nog even wat anders, wat uiteraard heel vergezocht is, maar toch. Stel je voor dat er een BNer hier op tvmeter zou zijn die zijn volgers oproept om zijn favoriete serie op 1 te zetten in een ieders top 10, dat je dan verzin zelf maar wat, een serie als bijvoorbeeld The A-Team op 1 in de top 100 zou hebben staan. Dan zou de geloofwaardigheid flink ver te zoeken zijn! Nogmaals, het is heel vergezocht, maar nu heb je naar mijn idee een top 100 die niet uit kwaliteit bestaat maar uit kwantiteit.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
spook Ik vind het persoonlijk een goed idee om de Top 100 te baseren op het gemiddelde van een serie, net zoals dit gebeurt op MovieMeter. Ik zou alleen de grens van 250 stemmen die een film/serie moet hebben om in deze lijst te komen terugbrengen naar bijvoorbeeld 100 stemmen, aangezien TvMeter minder leden (en dus stemmen) heeft en een serie/seizoen over het algemeen langer duurt dan een film en ook daarom minder stemmen zal krijgen.
De huidige Top 100, gebaseerd op Top 10 lijsten van de leden zou dan net als op MovieMeter de Alt. Top 100 kunnen worden en series met minder dan 100 stemmen zou je dan op kunnen nemen in een Tip 100.
Mocht er hiervoor meer animo zijn onder de leden zou tammey dit misschien eens kunnen aankaarten bij de developers?
Ik ben ook voorstander. Het MM-rekenidee is altijd prima geweest.
alexander038
-
- 958 berichten
- 1295 stemmen
Ik ben ook voorstander. Het MM-rekenidee is altijd prima geweest.
Ik ook 
-
- 635 berichten
- 1252 stemmen
He Heino,
Als hierin inderdaad de meeste neuzen dezelfde kant op staan, dan is dat inderdaad het overwegen waard. Ik heb het doorgezet naar de developers. We gaan kijken of, en op welk termijn we dit kunnen bewerkstelligen. 

stinissen (crew series)
-
- 23450 berichten
- 76945 stemmen
Bij Historia de un Crimen - Seizoen 2:
Link klopt niet moet deze zijn
Historia de un crimen: Colmenares (TV Mini-Series 2019) - Reference View - IMDb