De Site / Algemeen / Het grote opmerkingen / feedback topic

avatar van brawljeff
JorisTVmeter dat staat er alleen als er op die dag iets nieuws op tv te zien is op de Nederlandse tv. Gisteren was er waarschijnlijk niets nieuws, want vandaag staat het er wel boven.

avatar van JorisTVmeter
Oke, vergeet dat ik iets gezegd heb
jarno1975 brawljeff goed dat jullie wakker zijn.

avatar van tbouwh
tbouwh schreef:
Ik heb vrijdag een aanvraag gedaan om m'n gegevens te kunnen exporteren, en normaal kun je die dan in de nacht downloaden en krijg je daar een notificatie voor. Ik heb echter nog geen notificatie gekregen en de bestanden lijken ook niet klaar te staan.

Nogmaals geprobeerd. Hoop dat het nu wel lukt

avatar van tbouwh
Helaas. De export-functie is dus niet-werkend. Welke moderator pikt dit op of heeft het één op één met de samenvoeging te maken?

avatar van The Oceanic Six
tbouwh schreef:

dion.ollie

dion.ollie (sitemanager)

Ik ga dit bij de developers neerleggen. Ik verwacht dat dit inderdaad te maken heeft met de samenvoeging. Ik laat weten.

dion.ollie (sitemanager)
Zoals jullie waarschijnlijk ook wel hebben gemerkt, is de website momenteel ontzettend instabiel. Dit heeft naar alle waarschijnlijkheid te maken met de grote hoeveelheid cookies die momenteel worden aangemaakt. Er wordt gewerkt aan een manier om deze volledig leeg te halen. Dat zou de problemen moeten oplossen.

dion.ollie (sitemanager)
Bij dezen een bericht van de developers inzake de errors die steeds verschijnen.

Goedemiddag allen,

Fanatieke gebruikers van de website zullen het al dagen gemerkt hebben: die verschikkelijke Cloudflare-melding met: 502 Bad Gateway.

Doordat MovieMeter overgegaan is naar een nieuwe advertentiepartij op 1 januari, heeft dat er voor gezorgd dat veel cookies dubbel werden opgeslagen bij de gebruiker. Dit resulteert in een 502 melding en om dit op te lossen moet je even je cookies verwijderen.

Cookies wissen via Chrome
1. Open Chrome op je computer.
2. Klik rechtsboven op Meer. Instellingen.
3. Klik onder 'Privacy en beveiliging' op Cookies en andere sitegegevens.
4. Klik op Alle cookies en sitegegevens weergeven.
5. Zoek rechtsboven de naam van de website (MovieMeter, TVMeter, BoekMeter, MusicMeter, GamesMeter)
6. Klik rechts van de site op Verwijderen.

Cookies verwijderen via Firefox
1. Klik op de 3 streepjes rechtsboven > 'Opties' > 'Privacy & Beveiliging'
2. Klik bij 'Cookies en websitegegevens' op 'Gegevens beheren'
3. Zoek op de naam van de website (MovieMeter, TVMeter, BoekMeter, MusicMeter, GamesMeter)
3. Klik op 'Alle getoonde wissen'

----

Cookies verwijderen via een andere browser
Voor alle beschikbare browsers legt de Consumentenbond hier stapsgewijs uit hoe je de cookies van MovieMeter kunt wissen.

----

Cookies verwijderen via Safari op iPhone/iPad:
1. Ga naar Instellingen > Safari > scroll naar beneden en kies voor 'Wis geschiedenis en websitedata' > 'Wis geschiedenis en data'
2. Je bent nog niet klaar, er wordt nog meer data bewaard. Ga naar 'Instellingen' > 'Safari' > 'Geavanceerd' > 'Websitedata' en druk op 'Verwijder alle websitedata'.

Cookies verwijderen via Chrome (op Android):
1. Open de browser en tik op de 3 puntjes, rechtsbovenin > kies 'Instellingen'
2.Tik op 'Privacy (en beveiliging)' > 'Browsegegevens wissen' (helemaal onderaan) en vink in ieder geval aan: 'Cookies, medialicenties en sitegegevens'. Kies bovenaan de periode van cookies die je wilt verwijderen.
3. Tik op 'Gegevens wissen'.
4. Er verschijnt nu een pop-up. Je kunt bepaalde sites ook uitvinken, maar zorg dat MovieMeter in ieder geval geselecteerd blijft.

----

Heb je toch nog vragen. Stel ze gerust! Hiermee zou het probleem verholpen moeten zijn.

Excuses voor het ongemak.

Techteam MovieMeter

avatar van The Oceanic Six
@ eigenaren of crew:

Er gaat wat mis als je een bericht wil posten met daarin een andere user getagd. Een foutmelding volgt.

avatar van jarno1975
jarno1975 (moderator)
dion.ollie Ook hier gaat wat mis.
Forum

Als je naar beneden scrolt springt de pagina weer naar boven.

avatar van JorisTVmeter
De onzin van hierboven helpt ook niks... "cookies verwijderen"... Het uitvlucht van elke IT'er die eigenlijk wil zeggen, "ik weet het zelf niet..."

jarno1975 schreef:
dion.ollie Ook hier gaat wat mis.
Forum

Als je naar beneden scrolt springt de pagina weer naar boven.

Heb je het hier over de desktop- of smartphone-versie van de website? Bij beide ervaar ik dit probleem zelf niet namelijk.

avatar van jarno1975
jarno1975 (moderator)
dion.ollie desktop versie.

Op telefoon ervaar ik al een aantal dagen onderstaand probleem.
Staat bovenin een knop met mijn updates. Menu is hierdoor ook niet te gebruiken.