- Home
- Serieforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
JorisTVmeter
-
- 359 berichten
- 654 stemmen
tbouwh
-
- 5650 berichten
- 4966 stemmen
Ik heb vrijdag een aanvraag gedaan om m'n gegevens te kunnen exporteren, en normaal kun je die dan in de nacht downloaden en krijg je daar een notificatie voor. Ik heb echter nog geen notificatie gekregen en de bestanden lijken ook niet klaar te staan.
Nogmaals geprobeerd. Hoop dat het nu wel lukt
tbouwh
-
- 5650 berichten
- 4966 stemmen
Helaas. De export-functie is dus niet-werkend. Welke moderator pikt dit op of heeft het één op één met de samenvoeging te maken?
The Oceanic Six
-
- 59141 berichten
- 3918 stemmen
Helaas. De export-functie is dus niet-werkend. Welke moderator pikt dit op of heeft het één op één met de samenvoeging te maken?
dion.ollie (hoofdredacteur)
-
- 569 berichten
- 1116 stemmen
Ik ga dit bij de developers neerleggen. Ik verwacht dat dit inderdaad te maken heeft met de samenvoeging. Ik laat weten.
dion.ollie (hoofdredacteur)
-
- 569 berichten
- 1116 stemmen
Zoals jullie waarschijnlijk ook wel hebben gemerkt, is de website momenteel ontzettend instabiel. Dit heeft naar alle waarschijnlijkheid te maken met de grote hoeveelheid cookies die momenteel worden aangemaakt. Er wordt gewerkt aan een manier om deze volledig leeg te halen. Dat zou de problemen moeten oplossen.
dion.ollie (hoofdredacteur)
-
- 569 berichten
- 1116 stemmen
Bij dezen een bericht van de developers inzake de errors die steeds verschijnen.
Goedemiddag allen,
Fanatieke gebruikers van de website zullen het al dagen gemerkt hebben: die verschikkelijke Cloudflare-melding met: 502 Bad Gateway.
Doordat MovieMeter overgegaan is naar een nieuwe advertentiepartij op 1 januari, heeft dat er voor gezorgd dat veel cookies dubbel werden opgeslagen bij de gebruiker. Dit resulteert in een 502 melding en om dit op te lossen moet je even je cookies verwijderen.
----
Cookies wissen via Chrome
1. Open Chrome op je computer.
2. Klik rechtsboven op Meer. Instellingen.
3. Klik onder 'Privacy en beveiliging' op Cookies en andere sitegegevens.
4. Klik op Alle cookies en sitegegevens weergeven.
5. Zoek rechtsboven de naam van de website (MovieMeter, TVMeter, BoekMeter, MusicMeter, GamesMeter)
6. Klik rechts van de site op Verwijderen.
----
Cookies verwijderen via Firefox
1. Klik op de 3 streepjes rechtsboven > 'Opties' > 'Privacy & Beveiliging'
2. Klik bij 'Cookies en websitegegevens' op 'Gegevens beheren'
3. Zoek op de naam van de website (MovieMeter, TVMeter, BoekMeter, MusicMeter, GamesMeter)
3. Klik op 'Alle getoonde wissen'
----
Cookies verwijderen via een andere browser
Voor alle beschikbare browsers legt de Consumentenbond hier stapsgewijs uit hoe je de cookies van MovieMeter kunt wissen.
----
Cookies verwijderen via Safari op iPhone/iPad:
1. Ga naar Instellingen > Safari > scroll naar beneden en kies voor 'Wis geschiedenis en websitedata' > 'Wis geschiedenis en data'
2. Je bent nog niet klaar, er wordt nog meer data bewaard. Ga naar 'Instellingen' > 'Safari' > 'Geavanceerd' > 'Websitedata' en druk op 'Verwijder alle websitedata'.
----
Cookies verwijderen via Chrome (op Android):
1. Open de browser en tik op de 3 puntjes, rechtsbovenin > kies 'Instellingen'
2.Tik op 'Privacy (en beveiliging)' > 'Browsegegevens wissen' (helemaal onderaan) en vink in ieder geval aan: 'Cookies, medialicenties en sitegegevens'. Kies bovenaan de periode van cookies die je wilt verwijderen.
3. Tik op 'Gegevens wissen'.
4. Er verschijnt nu een pop-up. Je kunt bepaalde sites ook uitvinken, maar zorg dat MovieMeter in ieder geval geselecteerd blijft.
----
Heb je toch nog vragen. Stel ze gerust! Hiermee zou het probleem verholpen moeten zijn.
Excuses voor het ongemak.
Techteam MovieMeter
The Oceanic Six
-
- 59141 berichten
- 3918 stemmen
@ eigenaren of crew:
Er gaat wat mis als je een bericht wil posten met daarin een andere user getagd. Een foutmelding volgt.
jarno1975 (Moderator series)
-
- 10801 berichten
- 2730 stemmen
JorisTVmeter
-
- 359 berichten
- 654 stemmen
De onzin van hierboven helpt ook niks... "cookies verwijderen"... Het uitvlucht van elke IT'er die eigenlijk wil zeggen, "ik weet het zelf niet..."
dion.ollie (hoofdredacteur)
-
- 569 berichten
- 1116 stemmen
tammey Ook hier gaat wat mis.
Als je naar beneden scrolt springt de pagina weer naar boven.
Heb je het hier over de desktop- of smartphone-versie van de website? Bij beide ervaar ik dit probleem zelf niet namelijk.
jarno1975 (Moderator series)
-
- 10801 berichten
- 2730 stemmen
tammey desktop versie.
Op telefoon ervaar ik al een aantal dagen onderstaand probleem.
Staat bovenin een knop met mijn updates. Menu is hierdoor ook niet te gebruiken.
https://www.moviemeter.nl/series/images/uploads/Untitled.jpg
brawljeff
-
- 2772 berichten
- 3163 stemmen
Ik kan in geen enkel chatgesprek meer reageren. Er staat "Er kan niet worden gereageerd op berichten uit het TVMeter archief." Zowel via de desktop als mobiele versie. Heeft iemand dat wel eens eerder gehad?
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13429 berichten
- 1202 stemmen
Idem aan deze zijde. Reageren kan nog wel. Klik 'nieuw bericht' aan, schrijf je bericht, en voeg naam toe om te versturen. Maar het is niet de normale gang van zaken natuurlijk.
is dit probleem al bekend bij jullie?
dion.ollie (hoofdredacteur)
-
- 569 berichten
- 1116 stemmen
Idem aan deze zijde. Reageren kan nog wel. Klik 'nieuw bericht' aan, schrijf je bericht, en voeg naam toe om te versturen. Maar het is niet de normale gang van zaken natuurlijk.
is dit probleem al bekend bij jullie?
Nee, dit is geen bekend probleem. Ik ga dit meteen doorzetten, bedankt voor het melden.
Simon Smith (crew films)
-
- 1366 berichten
- 4304 stemmen
Waarom krijg je bij sommige series geen seizoenen te zien in de pop-up bij het zoeken? Als je begrijpt wat ik bedoel . Als ik Hendrik Groen intik, dan zie ik alleen de serie als geheel en kun je niet meteen doorklikken naar de afzonderlijke seizoenen.
ZAP!
-
- 5103 berichten
- 3549 stemmen
Ik wilde reageren op een privébericht over een afgekeurde toevoeging, maar dan verschijnt dit onderin beeld:
*Er kan niet worden gereageerd op berichten uit het TVMeter archief.
Gaat dit nu altijd zo bij afgekeurde toevoegingen e.d., of is er iets anders aan de hand? Ik volg het niet. Crew? tammey?
ZAP!
-
- 5103 berichten
- 3549 stemmen
Ik weet niet wat DM's zijn, maar laat maar. Ik laat de betreffende toevoeging aan een ander over, want daar ging het om. Wel bedankt voor de respons.
dion.ollie (hoofdredacteur)
-
- 569 berichten
- 1116 stemmen
Ik wilde reageren op een privébericht over een afgekeurde toevoeging, maar dan verschijnt dit onderin beeld:
*Er kan niet worden gereageerd op berichten uit het TVMeter archief.
Gaat dit nu altijd zo bij afgekeurde toevoegingen e.d., of is er iets anders aan de hand? Ik volg het niet. Crew? tammey?
Dit heeft te maken met het samenvoegen van beide websites. Het zal daardoor helaas nog wel vaker voor komen dat bepaalde zaken minder goed, of anders werken. Troost je met het feit dat dit na de samenvoeging weer is opgelost. Ik zal wel even navragen waardoor het komt dat er niet langer op oude berichten uit het archief gereageerd kan worden.
dion.ollie (hoofdredacteur)
-
- 569 berichten
- 1116 stemmen
Ik wilde reageren op een privébericht over een afgekeurde toevoeging, maar dan verschijnt dit onderin beeld:
*Er kan niet worden gereageerd op berichten uit het TVMeter archief.
Gaat dit nu altijd zo bij afgekeurde toevoegingen e.d., of is er iets anders aan de hand? Ik volg het niet. Crew? tammey?
Dit probleem is in ieder geval opgelost.
ZAP!
-
- 5103 berichten
- 3549 stemmen
Troost je met het feit dat dit na de samenvoeging weer is opgelost.
tbouwh
-
- 5650 berichten
- 4966 stemmen
Ik ga dit bij de developers neerleggen. Ik verwacht dat dit inderdaad te maken heeft met de samenvoeging. Ik laat weten.
Gisteravond nog eens geprobeerd te exporteren, maar geen melding vanochtend dat de bestanden klaarstaan. Dit werkt dus nog steeds niet, volgens mij op MM wel gewoon. Wil heel graag een losse tv-meter export achter de hand in mijn archief voordat de sites samen zijn en ik alles als een bonk krijg...
dion.ollie (hoofdredacteur)
-
- 569 berichten
- 1116 stemmen
Een harde deadline durven we niet te geven, aangezien er nog veel puntjes op de i gezet moeten worden. Wel is er momenteel geen sprake meer van maanden, maar eerder enkele weken tot dagen.
dion.ollie (hoofdredacteur)
-
- 569 berichten
- 1116 stemmen
Gisteravond nog eens geprobeerd te exporteren, maar geen melding vanochtend dat de bestanden klaarstaan. Dit werkt dus nog steeds niet, volgens mij op MM wel gewoon. Wil heel graag een losse tv-meter export achter de hand in mijn archief voordat de sites samen zijn en ik alles als een bonk krijg...
Dit zou inderdaad gewoon moeten werken. Hier wordt morgen 'first thing' naar gekeken.
dion.ollie (hoofdredacteur)
-
- 569 berichten
- 1116 stemmen
Het is nog niet gelukt om hier een oplossing te vinden, maar dit gaat sowieso gebeuren alvorens de samenvoeging voltooid is. Maandag wordt er opnieuw naar gekeken.