• 10.798 nieuwsartikelen
  • 162.332 films
  • 10.195 series
  • 29.838 seizoenen
  • 614.983 acteurs
  • 193.279 gebruikers
  • 8.985.960 stemmen
Avatar
 

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:
avatar van brawljeff

brawljeff

  • 2772 berichten
  • 3163 stemmen

moedertje dat staat er alleen als er op die dag iets nieuws op tv te zien is op de Nederlandse tv. Gisteren was er waarschijnlijk niets nieuws, want vandaag staat het er wel boven.


avatar van JorisTVmeter

JorisTVmeter

  • 359 berichten
  • 654 stemmen

Oke, vergeet dat ik iets gezegd heb

loes Lolita goed dat jullie wakker zijn.


avatar van tbouwh

tbouwh

  • 5650 berichten
  • 4966 stemmen

tbouwh schreef:

Ik heb vrijdag een aanvraag gedaan om m'n gegevens te kunnen exporteren, en normaal kun je die dan in de nacht downloaden en krijg je daar een notificatie voor. Ik heb echter nog geen notificatie gekregen en de bestanden lijken ook niet klaar te staan.

Nogmaals geprobeerd. Hoop dat het nu wel lukt


avatar van tbouwh

tbouwh

  • 5650 berichten
  • 4966 stemmen

Helaas. De export-functie is dus niet-werkend. Welke moderator pikt dit op of heeft het één op één met de samenvoeging te maken?


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 59141 berichten
  • 3918 stemmen

tbouwh schreef:

Helaas. De export-functie is dus niet-werkend. Welke moderator pikt dit op of heeft het één op één met de samenvoeging te maken?

tammey


avatar van dion.ollie

dion.ollie (hoofdredacteur)

  • 569 berichten
  • 1116 stemmen

Ik ga dit bij de developers neerleggen. Ik verwacht dat dit inderdaad te maken heeft met de samenvoeging. Ik laat weten.


avatar van dion.ollie

dion.ollie (hoofdredacteur)

  • 569 berichten
  • 1116 stemmen

Zoals jullie waarschijnlijk ook wel hebben gemerkt, is de website momenteel ontzettend instabiel. Dit heeft naar alle waarschijnlijkheid te maken met de grote hoeveelheid cookies die momenteel worden aangemaakt. Er wordt gewerkt aan een manier om deze volledig leeg te halen. Dat zou de problemen moeten oplossen.


avatar van dion.ollie

dion.ollie (hoofdredacteur)

  • 569 berichten
  • 1116 stemmen

Bij dezen een bericht van de developers inzake de errors die steeds verschijnen.

Goedemiddag allen,

Fanatieke gebruikers van de website zullen het al dagen gemerkt hebben: die verschikkelijke Cloudflare-melding met: 502 Bad Gateway.

Doordat MovieMeter overgegaan is naar een nieuwe advertentiepartij op 1 januari, heeft dat er voor gezorgd dat veel cookies dubbel werden opgeslagen bij de gebruiker. Dit resulteert in een 502 melding en om dit op te lossen moet je even je cookies verwijderen.

----

Cookies wissen via Chrome

1. Open Chrome op je computer.

2. Klik rechtsboven op Meer. Instellingen.

3. Klik onder 'Privacy en beveiliging' op Cookies en andere sitegegevens.

4. Klik op Alle cookies en sitegegevens weergeven.

5. Zoek rechtsboven de naam van de website (MovieMeter, TVMeter, BoekMeter, MusicMeter, GamesMeter)

6. Klik rechts van de site op Verwijderen.

----

Cookies verwijderen via Firefox

1. Klik op de 3 streepjes rechtsboven > 'Opties' > 'Privacy & Beveiliging'

2. Klik bij 'Cookies en websitegegevens' op 'Gegevens beheren'

3. Zoek op de naam van de website (MovieMeter, TVMeter, BoekMeter, MusicMeter, GamesMeter)

3. Klik op 'Alle getoonde wissen'

----

Cookies verwijderen via een andere browser

Voor alle beschikbare browsers legt de Consumentenbond hier stapsgewijs uit hoe je de cookies van MovieMeter kunt wissen.

----

Cookies verwijderen via Safari op iPhone/iPad:

1. Ga naar Instellingen > Safari > scroll naar beneden en kies voor 'Wis geschiedenis en websitedata' > 'Wis geschiedenis en data'

2. Je bent nog niet klaar, er wordt nog meer data bewaard. Ga naar 'Instellingen' > 'Safari' > 'Geavanceerd' > 'Websitedata' en druk op 'Verwijder alle websitedata'.

----

Cookies verwijderen via Chrome (op Android):

1. Open de browser en tik op de 3 puntjes, rechtsbovenin > kies 'Instellingen'

2.Tik op 'Privacy (en beveiliging)' > 'Browsegegevens wissen' (helemaal onderaan) en vink in ieder geval aan: 'Cookies, medialicenties en sitegegevens'. Kies bovenaan de periode van cookies die je wilt verwijderen.

3. Tik op 'Gegevens wissen'.

4. Er verschijnt nu een pop-up. Je kunt bepaalde sites ook uitvinken, maar zorg dat MovieMeter in ieder geval geselecteerd blijft.

----

Heb je toch nog vragen. Stel ze gerust! Hiermee zou het probleem verholpen moeten zijn.

Excuses voor het ongemak.

Techteam MovieMeter


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 59141 berichten
  • 3918 stemmen

@ eigenaren of crew:

Er gaat wat mis als je een bericht wil posten met daarin een andere user getagd. Een foutmelding volgt.


avatar van jarno1975

jarno1975 (Moderator series)

  • 10801 berichten
  • 2730 stemmen

tammey Ook hier gaat wat mis.

Forum

Als je naar beneden scrolt springt de pagina weer naar boven.


avatar van JorisTVmeter

JorisTVmeter

  • 359 berichten
  • 654 stemmen

De onzin van hierboven helpt ook niks... "cookies verwijderen"... Het uitvlucht van elke IT'er die eigenlijk wil zeggen, "ik weet het zelf niet..."


avatar van dion.ollie

dion.ollie (hoofdredacteur)

  • 569 berichten
  • 1116 stemmen

jarno1975 schreef:

tammey Ook hier gaat wat mis.

Forum

Als je naar beneden scrolt springt de pagina weer naar boven.

Heb je het hier over de desktop- of smartphone-versie van de website? Bij beide ervaar ik dit probleem zelf niet namelijk.


avatar van jarno1975

jarno1975 (Moderator series)

  • 10801 berichten
  • 2730 stemmen

tammey desktop versie.

Op telefoon ervaar ik al een aantal dagen onderstaand probleem.

Staat bovenin een knop met mijn updates. Menu is hierdoor ook niet te gebruiken.

https://www.moviemeter.nl/series/images/uploads/Untitled.jpg


avatar van brawljeff

brawljeff

  • 2772 berichten
  • 3163 stemmen

Ik kan in geen enkel chatgesprek meer reageren. Er staat "Er kan niet worden gereageerd op berichten uit het TVMeter archief." Zowel via de desktop als mobiele versie. Heeft iemand dat wel eens eerder gehad?


avatar van HALVE TAMME.

HALVE TAMME. (moderator series)

  • 13429 berichten
  • 1202 stemmen

Idem aan deze zijde. Reageren kan nog wel. Klik 'nieuw bericht' aan, schrijf je bericht, en voeg naam toe om te versturen. Maar het is niet de normale gang van zaken natuurlijk.

tammey,

is dit probleem al bekend bij jullie?


avatar van dion.ollie

dion.ollie (hoofdredacteur)

  • 569 berichten
  • 1116 stemmen

HALVE TAMME. schreef:

Idem aan deze zijde. Reageren kan nog wel. Klik 'nieuw bericht' aan, schrijf je bericht, en voeg naam toe om te versturen. Maar het is niet de normale gang van zaken natuurlijk.

tammey,

is dit probleem al bekend bij jullie?

Nee, dit is geen bekend probleem. Ik ga dit meteen doorzetten, bedankt voor het melden.


avatar van HALVE TAMME.

HALVE TAMME. (moderator series)

  • 13429 berichten
  • 1202 stemmen


avatar van Simon Smith

Simon Smith (crew films)

  • 1366 berichten
  • 4304 stemmen

Waarom krijg je bij sommige series geen seizoenen te zien in de pop-up bij het zoeken? Als je begrijpt wat ik bedoel . Als ik Hendrik Groen intik, dan zie ik alleen de serie als geheel en kun je niet meteen doorklikken naar de afzonderlijke seizoenen.


avatar van jarno1975

jarno1975 (Moderator series)

  • 10801 berichten
  • 2730 stemmen

Angelika Eerlijk gezegd geen idee waarom dat is. Kan er ook niet echt een logica in vinden. Als je bijvoorbeeld zoekt op 'pensacola' laat hij alleen seizoen 3 zien.

Wellicht dat tammey of aapies daar iets over kunnen zeggen?


avatar van ZAP!

ZAP!

  • 5103 berichten
  • 3549 stemmen

Ik wilde reageren op een privébericht over een afgekeurde toevoeging, maar dan verschijnt dit onderin beeld:

*Er kan niet worden gereageerd op berichten uit het TVMeter archief.

Gaat dit nu altijd zo bij afgekeurde toevoegingen e.d., of is er iets anders aan de hand? Ik volg het niet. Crew? tammey?


avatar van brawljeff

brawljeff

  • 2772 berichten
  • 3163 stemmen

beek0369 is een bekend probleem. Ik kan ook al een tijd geen DM's op de normale manier versturen. Je kunt wel naar iemand zijn profiel gaan en op 'stuur bericht' klikken of in een chatgesprek bovenin op 'nieuw bericht' klikken. Wel heel vervelend.


avatar van ZAP!

ZAP!

  • 5103 berichten
  • 3549 stemmen

Ik weet niet wat DM's zijn, maar laat maar. Ik laat de betreffende toevoeging aan een ander over, want daar ging het om. Wel bedankt voor de respons.


avatar van brawljeff

brawljeff

  • 2772 berichten
  • 3163 stemmen

beek0369 geen probleen. DM's zijn direct messages, dus chatberichten binnen deze site.


avatar van dion.ollie

dion.ollie (hoofdredacteur)

  • 569 berichten
  • 1116 stemmen

ZAP! schreef:

Ik wilde reageren op een privébericht over een afgekeurde toevoeging, maar dan verschijnt dit onderin beeld:

*Er kan niet worden gereageerd op berichten uit het TVMeter archief.

Gaat dit nu altijd zo bij afgekeurde toevoegingen e.d., of is er iets anders aan de hand? Ik volg het niet. Crew? tammey?

Dit heeft te maken met het samenvoegen van beide websites. Het zal daardoor helaas nog wel vaker voor komen dat bepaalde zaken minder goed, of anders werken. Troost je met het feit dat dit na de samenvoeging weer is opgelost. Ik zal wel even navragen waardoor het komt dat er niet langer op oude berichten uit het archief gereageerd kan worden.


avatar van dion.ollie

dion.ollie (hoofdredacteur)

  • 569 berichten
  • 1116 stemmen

ZAP! schreef:

Ik wilde reageren op een privébericht over een afgekeurde toevoeging, maar dan verschijnt dit onderin beeld:

*Er kan niet worden gereageerd op berichten uit het TVMeter archief.

Gaat dit nu altijd zo bij afgekeurde toevoegingen e.d., of is er iets anders aan de hand? Ik volg het niet. Crew? tammey?

Dit probleem is in ieder geval opgelost.


avatar van ZAP!

ZAP!

  • 5103 berichten
  • 3549 stemmen

dion.ollie schreef:

Troost je met het feit dat dit na de samenvoeging weer is opgelost.

En wat is de deadline voor die samenvoeging? Dan kan ik me daarop instellen. Zelfde verhaal wat betreft de nachtelijke onbereikbaarheid van (vooral) MuMe... is daar ook het einde (vd storingen) in zicht?


avatar van tbouwh

tbouwh

  • 5650 berichten
  • 4966 stemmen

dion.ollie schreef:

(quote)

Ik ga dit bij de developers neerleggen. Ik verwacht dat dit inderdaad te maken heeft met de samenvoeging. Ik laat weten.

Gisteravond nog eens geprobeerd te exporteren, maar geen melding vanochtend dat de bestanden klaarstaan. Dit werkt dus nog steeds niet, volgens mij op MM wel gewoon. Wil heel graag een losse tv-meter export achter de hand in mijn archief voordat de sites samen zijn en ik alles als een bonk krijg...


avatar van dion.ollie

dion.ollie (hoofdredacteur)

  • 569 berichten
  • 1116 stemmen

ZAP! schreef:

(quote)
En wat is de deadline voor die samenvoeging? Dan kan ik me daarop instellen. Zelfde verhaal wat betreft de nachtelijke onbereikbaarheid van (vooral) MuMe... is daar ook het einde (vd storingen) in zicht?

Een harde deadline durven we niet te geven, aangezien er nog veel puntjes op de i gezet moeten worden. Wel is er momenteel geen sprake meer van maanden, maar eerder enkele weken tot dagen.


avatar van dion.ollie

dion.ollie (hoofdredacteur)

  • 569 berichten
  • 1116 stemmen

tbouwh schreef:

(quote)

Gisteravond nog eens geprobeerd te exporteren, maar geen melding vanochtend dat de bestanden klaarstaan. Dit werkt dus nog steeds niet, volgens mij op MM wel gewoon. Wil heel graag een losse tv-meter export achter de hand in mijn archief voordat de sites samen zijn en ik alles als een bonk krijg...

Dit zou inderdaad gewoon moeten werken. Hier wordt morgen 'first thing' naar gekeken.


avatar van dion.ollie

dion.ollie (hoofdredacteur)

  • 569 berichten
  • 1116 stemmen

Het is nog niet gelukt om hier een oplossing te vinden, maar dit gaat sowieso gebeuren alvorens de samenvoeging voltooid is. Maandag wordt er opnieuw naar gekeken.

Gast

  • berichten
  • stemmen

Let op: In verband met copyright is het op TvMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.