- Home
- Serieforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Esteban
-
- 3606 berichten
- 1826 stemmen
Wanneer een serie uit je "tussentijds opgeslagen" lijst ondertussen alsnog door iemand anders ingevoerd werd, krijg je daar geen melding van wanneer je die toevoeging hervat. Dat zorgde al eens voor onnodig opzoek- en invoerwerk.
Kan zo'n alert eventueel toegevoegd worden?
Het zou bijzonder fijn zijn en zeer geapprecieerd worden mocht dit er effectief komen. Opnieuw meermaals prijs.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Het staat op de wensenlijst: voor je iets meldt: bekende bugs + ideeënlijst
Meermaals dezelfde wens melden zorgt er niet voor dat dingen sneller opgepakt worden.
jakkepoes_mm
-
- 467 berichten
- 0 stemmen
hoeveel crew members zijn er momenteel eigenlijk? Kan je ergens zien wie de leden zijn en wat hun functie is?
Volgens mij Brajoapau, Miszmi, Brawljeff en vriend Stinissen.
ZAP!
-
- 5467 berichten
- 3626 stemmen
Crew - TvMeterWiki - wiki.tvmeter.nl. Wiki staat onderaan de pagina.
Esteban
-
- 3606 berichten
- 1826 stemmen
Het staat op de wensenlijst: voor je iets meldt: bekende bugs + ideeënlijst
Meermaals dezelfde wens melden zorgt er niet voor dat dingen sneller opgepakt worden.
Daar ben ik mij ten volle van bewust. Ik wou gewoon duidelijk maken dat dit wel degelijk nodig is. Ik merk nu dat deze bij de effectieve lijst staat en niet op de 'misschien/ooit' lijst. Good. 
legian
-
- 777 berichten
- 0 stemmen
Er gaat iets niet goed met het weergeven van het menu op de telefoon. Het overzicht waar ik zat (zoals serie updates) wordt er doorheen weergegeven. Dit gebeurt ook als ik vanuit een serie pagina het menu open. Forums en de homepage geven tot dusverre geen problemen. Ik kan wel alles gewoon aanklikken van het menu.
Een snelle check geeft hetzelfde probleem op onder andere gamesmeter & musicmeter.
Ik gebruik chrome op android 9.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
vreemd, ik kan dit op mijn testtoestel (ook Android 9 / Chrome) niet nabootsen
jarno1975 (Moderator series)
-
- 10972 berichten
- 2792 stemmen
Hier gaat iets niet goed met de jaartallen van de uitzenddata. Zijn wel correct ingestuurd.
Esteban
-
- 3606 berichten
- 1826 stemmen
Vervelend bjorn, even getest op de smartphone van mijn zus (ook chrome en android 9), maar bij haar oogt het normaal.
In other news: Ik ben de laatste tijd wat afwezig wat toevoegingen betreft, wegens life. Daardoor had ik het nog niet echt opgemerkt. Bij deze, de nieuwe extra tools voor het toevoegen zijn helemaal top, Jordy! 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Hier gaat iets niet goed met de jaartallen van de uitzenddata. Zijn wel correct ingestuurd.
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13471 berichten
- 1308 stemmen
na tweede correctie staat de uitzenddata zoals het hoort.
legian
-
- 777 berichten
- 0 stemmen
Vervelend bjorn, even getest op de smartphone van mijn zus (ook chrome en android 9), maar bij haar oogt het normaal.
Ik kan gelukkig nog bij de updates
.
Heb het hier ook even op Iphone's getest maar daar zijn geen problemen te constateren. Ook op mijn andere Android heb ik geen problemen. Heb de cache en cookies verwijderd, maar dat heeft niet mogen baten.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Wanneer een serie uit je "tussentijds opgeslagen" lijst ondertussen alsnog door iemand anders ingevoerd werd, krijg je daar geen melding van wanneer je die toevoeging hervat. Dat zorgde al eens voor onnodig opzoek- en invoerwerk.
Kan zo'n alert eventueel toegevoegd worden?
Als het goed is, krijg je nu een melding als je verder gaat met een tussentijds opgeslagen toevoeging, die inmiddels al op de site staat.
-
- 13471 berichten
- 1308 stemmen
Langs deze weg vraag ik even jullie aandacht. Het
volgende tabblad in de wiki is een beetje aan het
verwateren:
-
- 10972 berichten
- 2792 stemmen
Ik probeer al een paar keer deze serie te koppelen aan Netflix maar krijg de melding dat de serie niet gevonden kan worden op Netflix. Andere series kan ik wel koppelen.
https://www.netflix.com/search?q=Our%20Planet&jbv=80049832&jbp=0&jbr=0
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Er gaat momenteel inderdaad iets mis met de netflix koppelingen, er waren ook al een paar dagen geen linkjes te zien bij de series, en het lukt me ook niet om After Life te koppelen. Ben er naar aan het kijken.
kun je het morgen nog eens proberen?
-
- 10972 berichten
- 2792 stemmen
Zojuist nogmaals geprobeerd maar blijkt nog niet te werken.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Zal het laten weten wanneer ik hier naar heb kunnen kijken. Er gaat sowieso ook nog iets mis met het automatisch ophalen van nieuwe toegevoegde series.
jakkepoes_mm
-
- 467 berichten
- 0 stemmen
The Code (TV Series 2019– ) - IMDb
Deze haalt hij inderdaad ook niet automatisch op.
Het lukt evengoed wel hoor. Ben er mee begonnen.
-
- 13471 berichten
- 1308 stemmen

Leuke series, leuke forums en leuke leden.

ZAP!
-
- 5467 berichten
- 3626 stemmen
Jordy - ik zou het wel handig vinden als de datum bij een serie ook de dag zou bevatten, bv.: bij Hier Zijn de Van Rossems - Seizoen 5 (2019) staat '22 januari, 20:25 uur', zonder dinsdag.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
ik vind dat eerlijk gezegd wel goed zo, persoonlijk
"zondag, 20.25 uur" betekent komende zondag
als er geen datum bekend is, vind ik alleen "zondag" wat kortaf, en zet ik ook de datum er bij
ZAP!
-
- 5467 berichten
- 3626 stemmen
ik vind dat eerlijk gezegd wel goed zo, persoonlijk
"zondag, 20.25 uur" betekent komende zondag
als er geen datum bekend is, vind ik alleen "zondag" wat kortaf, en zet ik ook de datum er bij
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
sorry, ik bedoelde "als er geen tijdstip bekend is"
ZAP!
-
- 5467 berichten
- 3626 stemmen
Ik zou het wel handig vinden als de lijst van recente stemmen langer terug zou lopen, of iets met een functie "meer recente stemmen". Is dat haalbaar?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Op de andere sites is er een logboek, aangezien deze hier (nog) niet is, valt daar inderdaad iets voor te zeggen. Zal binnenkort even kijken.
renzoroy_mm
-
- 1314 berichten
- 979 stemmen
Is het ook een ideetje om op de hoofdpagina van een serie de status er bij te zetten? Of de serie dus nog lopend, afgerond of gecancelled is?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Het blijtk al een hele uitdaging te zijn om up-to-date te houden welke seizoenen lopend/afgerond zijn. Als dat helemaal perfect gaat en up-to-date is, kunnen we eens verder gaan denken 
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Interessant voor mensen om hier enige discussie te voeren over plotbeschrijvingen bij individuele seizoenen?