• 15.835 nieuwsartikelen
  • 178.423 films
  • 12.235 series
  • 34.018 seizoenen
  • 647.758 acteurs
  • 199.127 gebruikers
  • 9.379.001 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

Esteban

• 3606 berichten
  • 1826 stemmen

Wat jammer, Jordy. Zelf zie ik dat niet als een overtuigende reden om het niet te doen, in tegendeel zelfs, maar het is niet anders.

Goed, Robbie. Lang niet hetzelfde, maar beter dan niets.

ZAP!

• 5466 berichten
  • 3626 stemmen

Jordy - ik zou het wel handig vinden als de datum bij een serie ook de dag zou bevatten, bv.: bij Hier Zijn de Van Rossems - Seizoen 5 (2019) staat '22 januari, 20:25 uur', zonder dinsdag.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

gaat op de lijst!

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Vanaf vandaag is ook het serieaanbod van NPO Start te vinden op de site. Er worden de komende dagen nog wat series gekoppeld, dus misschien mist er nog iets.

jarno1975 (Moderator series)

• 10972 berichten
  • 2792 stemmen

Van de laatste ca. 20 toevoegingen ontbreken alle plotomschrijvingen. Is hier iets mis mee gegaan toevallig?

Dus vanaf:

City Homicide - Seizoen 1 (2007)

toegevoegd: vandaag om 20:24 uur door Robbie.T.

brawljeff

• 2773 berichten
  • 3312 stemmen

loes zie de volgende mededeling van Jordy eerder vandaag: [mededeling] plotomschrijvingen per aflevering niet meer verplicht - TvMeter.nl

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Is er iets mis met het meld-systeem voor als iemand je quote?

Oppassen!!! - Seizoen 1 (1991)

Ik krijg van deze quote geen melding binnen.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

dit was een niet-standaard manier van een quote plaatsen (o.a. herkenbaar aan het woord "schreef" dat ontbreekt)

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Ah, Robbie heeft mijn bericht geknipt en gequote vermoed ik dus? Dan verklaart het een en ander waarom de quote niet zichtbaar werd.

ZAP!

• 5466 berichten
  • 3626 stemmen

Ik mis het genre 'reisprogramma' bij het toevoegen.

brawljeff

• 2773 berichten
  • 3312 stemmen

beek0369 wij houden voornamelijk de genres van IMDb en MovieMeter aan. Reisprogramma's hebben dus veelal avontuur, reality of documentaire als genre op deze site.

ZAP!

• 5466 berichten
  • 3626 stemmen

Hmm, ik vind het een tekortkoming voor programma's die echt op reizen gericht zijn. Kookprogramma's ook, trouwens... Maar goed, het is wat het is.

Overigens zie ik net dat ik dit vorig jaar ook al es aangekaart heb...

Esteban

• 3606 berichten
  • 1826 stemmen

Geheel terzijde: Thumbs up voor de crew! Zij lijken momenteel overuren te draaien naar aanleiding van de nieuwe regel. En dank aan mede-leden die massaal aan het toevoegen zijn, natuurlijk.

Dogie Hogan

• 13381 berichten
  • 788 stemmen

TV-serie Poldark (seizoen 1, episode 2) ontbreekt vandaag op de main-page onder NPO 2: https://i.postimg.cc/RCbdYw3g/Poldark-S1-2019.png

jakkepoes_mm

• 467 berichten
  • 0 stemmen

Ik wil even een bug melden. als je een aflevering van een serie aanklikt bijv. de srie In overtreding staat er een link naar tvmaze.com. Als je de link aanklikt krijg je de melding 404 Not found TVmaze.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

bedankt, gaat inderdaad niet altijd goed

Esteban

• 3606 berichten
  • 1826 stemmen

Sinds een uurtje of twee (schat ik), kan ik op geen enkele Meter-site nog berichten plaatsen of PMs beantwoorden via Internet Explorer. (zowel via PC als Phone) Ik kan de tekst wel typen, maar de buttons om te verzenden verschijnen niet. In andere browsers geen problemen.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ik denk niet dat ik nog heel veel tijd en energie ga steken in de ondersteuning van Internet Explorer, sorry.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Dogie Hogan schreef:

TV-serie Poldark (seizoen 1, episode 2) ontbreekt vandaag op de main-page onder NPO 2: (afbeelding)

de npo koppelingen gaan inderdaad nog niet helemaal 100% goed, wil daar binnenkort nog even naar kijken

Esteban

• 3606 berichten
  • 1826 stemmen

Jordy schreef:

Ik denk niet dat ik nog heel veel tijd en energie ga steken in de ondersteuning van Internet Explorer, sorry.

Damn, dan kan ik de site voortaan niet meer via de smartphone gebruiken. Windows Phone heeft geen Edge, maar Explorer. Er zijn een paar alternatieven, maar die werken slecht.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Vervelend inderdaad, maar Windows Phone is helaas een "dood" platform dat ook door Microsoft zelf niet meer ondersteund of doorontwikkeld wordt.

Esteban

• 3606 berichten
  • 1826 stemmen

Windows 10 Mobile (ook Explorer ipv Edge) krijgt nog updates en ondersteuning tot eind 2019 (alvast) en zelfs 8.1 (geen updates of verdere ondersteuning) blijft ook nu gewoon probleemloos werken, maar ik begrijp het wel hoor. Dan kom ik gewoon wat minder op bezoek door de dag heen. Want de menu's werken ook niet meer. De Meter sites zijn de eerste waarbij ik op dergelijk probleem stuit. Vandaar dat ik het toch even gemeld had.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Ik wilde net Thunderbirds seizoen 3 toevoegen.

Dat deed ik. Dacht ik. Ik krijg geen bevestiging.

Vreemd, ik moet eerst vooraf de IMDB code aangeven en het seizoen, dan krijg ik het seizoen en daarna bij verzenden weer dat IMDB scherm. En daarna schijnbaar niks verzonden..

Gaat hier iets mis?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Je hebt dus wel de afleveringen ingevoerd, maar het opslaan lukt niet?

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Nou, ik heb de afleveringen ingevoerd die beschikbaar zijn en daarna alles afgerond voor de inzending. Dat leek ook goed te gaan, maar ipv een melding van succesvolle inzending kreeg ik opnieuw het IMDB voer je code en seizoen-scherm in.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Vervelend. Ik zou zo even niet weten wat dit kan zijn, als iemand anders nog iets soortgelijks ziet dan hoor ik het graag.

brawljeff

• 2773 berichten
  • 3312 stemmen

Jordy bovenstaande heb ik vamdaag ook een keer gehad. Ik klikte op verzenden en kwam weer terug op het scherm waar ik de IMDb code invoer. De toevoeging was niet geplaatst en hij stond ook niet bij opgeslagen toevoegingen. Als ik het seizoen opnieuw toevoeg, laat hij niets van mijn eerdere werk zien. Geen idee waar het aan lag..

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

De site is een beetje overdonderd dat er ineens zoveel wordt toegevoegd Hopelijk komt het niet meer voor, of komen we er achter waar het aan ligt

JorisTVmeter

• 359 berichten
  • 654 stemmen

Ik heb bovenstaande ook voor, zo krijg ik "Rupel - seizoen 2" niet toegevoegd. Staat nu opgeslagen, na een 3de keer ingeven?

Esteban

• 3606 berichten
  • 1826 stemmen

Ik stuit op een ander "probleem". Wanneer ik bij het toevoegen de IMDB-code ingeef en vervolgens het seizoen-nummer, blijft de knop 'Versturen' eeuwig 3 puntjes aangeven. Hij gaat niet verder. Ik heb dit de ene reeks wél, bij de andere helemaal niet.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op TvMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.