- Home
- Serieforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Esteban
-
- 3606 berichten
- 1826 stemmen
Wat jammer, Jordy. Zelf zie ik dat niet als een overtuigende reden om het niet te doen, in tegendeel zelfs, maar het is niet anders.
Goed, Robbie.
Lang niet hetzelfde, maar beter dan niets.
ZAP!
-
- 5466 berichten
- 3626 stemmen
Jordy - ik zou het wel handig vinden als de datum bij een serie ook de dag zou bevatten, bv.: bij Hier Zijn de Van Rossems - Seizoen 5 (2019) staat '22 januari, 20:25 uur', zonder dinsdag.
jarno1975 (Moderator series)
-
- 10972 berichten
- 2792 stemmen
Van de laatste ca. 20 toevoegingen ontbreken alle plotomschrijvingen. Is hier iets mis mee gegaan toevallig?
Dus vanaf:
City Homicide - Seizoen 1 (2007)
toegevoegd: vandaag om 20:24 uur door Robbie.T.
brawljeff
-
- 2773 berichten
- 3312 stemmen
loes zie de volgende mededeling van Jordy eerder vandaag: [mededeling] plotomschrijvingen per aflevering niet meer verplicht - TvMeter.nl
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Is er iets mis met het meld-systeem voor als iemand je quote?
Oppassen!!! - Seizoen 1 (1991)
Ik krijg van deze quote geen melding binnen.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
dit was een niet-standaard manier van een quote plaatsen (o.a. herkenbaar aan het woord "schreef" dat ontbreekt)
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ah, Robbie heeft mijn bericht geknipt en gequote vermoed ik dus? Dan verklaart het een en ander waarom de quote niet zichtbaar werd.
ZAP!
-
- 5466 berichten
- 3626 stemmen
Ik mis het genre 'reisprogramma' bij het toevoegen.
ZAP!
-
- 5466 berichten
- 3626 stemmen
Hmm, ik vind het een tekortkoming voor programma's die echt op reizen gericht zijn. Kookprogramma's ook, trouwens... Maar goed, het is wat het is.
Overigens zie ik net dat ik dit vorig jaar ook al es aangekaart heb... 
Esteban
-
- 3606 berichten
- 1826 stemmen
Geheel terzijde: Thumbs up voor de crew!
Zij lijken momenteel overuren te draaien naar aanleiding van de nieuwe regel. En dank aan mede-leden die massaal aan het toevoegen zijn, natuurlijk. 
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
TV-serie Poldark (seizoen 1, episode 2) ontbreekt vandaag op de main-page onder NPO 2: https://i.postimg.cc/RCbdYw3g/Poldark-S1-2019.png
jakkepoes_mm
-
- 467 berichten
- 0 stemmen
Ik wil even een bug melden. als je een aflevering van een serie aanklikt bijv. de srie In overtreding staat er een link naar tvmaze.com. Als je de link aanklikt krijg je de melding 404 Not found TVmaze.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
bedankt, gaat inderdaad niet altijd goed
Esteban
-
- 3606 berichten
- 1826 stemmen
Sinds een uurtje of twee (schat ik), kan ik op geen enkele Meter-site nog berichten plaatsen of PMs beantwoorden via Internet Explorer. (zowel via PC als Phone) Ik kan de tekst wel typen, maar de buttons om te verzenden verschijnen niet. In andere browsers geen problemen.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ik denk niet dat ik nog heel veel tijd en energie ga steken in de ondersteuning van Internet Explorer, sorry.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
TV-serie Poldark (seizoen 1, episode 2) ontbreekt vandaag op de main-page onder NPO 2: (afbeelding)
Esteban
-
- 3606 berichten
- 1826 stemmen
Ik denk niet dat ik nog heel veel tijd en energie ga steken in de ondersteuning van Internet Explorer, sorry.
Damn, dan kan ik de site voortaan niet meer via de smartphone gebruiken. Windows Phone heeft geen Edge, maar Explorer. Er zijn een paar alternatieven, maar die werken slecht.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Vervelend inderdaad, maar Windows Phone is helaas een "dood" platform dat ook door Microsoft zelf niet meer ondersteund of doorontwikkeld wordt.
Esteban
-
- 3606 berichten
- 1826 stemmen
Windows 10 Mobile (ook Explorer ipv Edge) krijgt nog updates en ondersteuning tot eind 2019 (alvast) en zelfs 8.1 (geen updates of verdere ondersteuning) blijft ook nu gewoon probleemloos werken, maar ik begrijp het wel hoor.
Dan kom ik gewoon wat minder op bezoek door de dag heen. Want de menu's werken ook niet meer. De Meter sites zijn de eerste waarbij ik op dergelijk probleem stuit. Vandaar dat ik het toch even gemeld had.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ik wilde net Thunderbirds seizoen 3 toevoegen.
Dat deed ik. Dacht ik. Ik krijg geen bevestiging.
Vreemd, ik moet eerst vooraf de IMDB code aangeven en het seizoen, dan krijg ik het seizoen en daarna bij verzenden weer dat IMDB scherm. En daarna schijnbaar niks verzonden..
Gaat hier iets mis?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Je hebt dus wel de afleveringen ingevoerd, maar het opslaan lukt niet?
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Nou, ik heb de afleveringen ingevoerd die beschikbaar zijn en daarna alles afgerond voor de inzending. Dat leek ook goed te gaan, maar ipv een melding van succesvolle inzending kreeg ik opnieuw het IMDB voer je code en seizoen-scherm in.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Vervelend. Ik zou zo even niet weten wat dit kan zijn, als iemand anders nog iets soortgelijks ziet dan hoor ik het graag.
brawljeff
-
- 2773 berichten
- 3312 stemmen
Jordy bovenstaande heb ik vamdaag ook een keer gehad. Ik klikte op verzenden en kwam weer terug op het scherm waar ik de IMDb code invoer. De toevoeging was niet geplaatst en hij stond ook niet bij opgeslagen toevoegingen. Als ik het seizoen opnieuw toevoeg, laat hij niets van mijn eerdere werk zien. Geen idee waar het aan lag..
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
De site is een beetje overdonderd dat er ineens zoveel wordt toegevoegd
Hopelijk komt het niet meer voor, of komen we er achter waar het aan ligt
JorisTVmeter
-
- 359 berichten
- 654 stemmen
Ik heb bovenstaande ook voor, zo krijg ik "Rupel - seizoen 2" niet toegevoegd. Staat nu opgeslagen, na een 3de keer ingeven?
Esteban
-
- 3606 berichten
- 1826 stemmen
Ik stuit op een ander "probleem". Wanneer ik bij het toevoegen de IMDB-code ingeef en vervolgens het seizoen-nummer, blijft de knop 'Versturen' eeuwig 3 puntjes aangeven. Hij gaat niet verder. Ik heb dit de ene reeks wél, bij de andere helemaal niet.