- Home
- Serieforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
brajoapau (moderator series)
-
- 794 berichten
- 225 stemmen
Na het invoeren van de IMDB-code en het seizoen-nummer wordt de automatische info niet meer weergegeven helaas.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Dan kon er waarschijnlijk voor het betreffende seizoen geen automatische info gevonden worden.
brajoapau (moderator series)
-
- 794 berichten
- 225 stemmen
Dan kon er waarschijnlijk voor het betreffende seizoen geen automatische info gevonden worden.
Jammer, dan zal het handmatig ingevoerd moeten worden. 
Esteban
-
- 3606 berichten
- 1826 stemmen
Heb je een voorbeeld ?
Ja, deze:
Interflix (TV Series 1994–1997) - IMDb
Het wil maar niet lukken bij mij.
Esteban
-
- 3606 berichten
- 1826 stemmen
Ja hoor.
Nu geeft hij aan dat de serie niet kan gevonden worden op IMDB.
Edit:
Nog eens een poging gedaan, 5 minuten later. Nu blijft hij opnieuw gewoon eindeloos hangen.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Er gaat denk ik iets mis bij het ophalen van "vooringevulde" informatie. Zal later deze week eens kijken of ik dat op de schop kan gooien
jarno1975 (Moderator series)
-
- 10972 berichten
- 2794 stemmen
Nou, ik heb de afleveringen ingevoerd die beschikbaar zijn en daarna alles afgerond voor de inzending. Dat leek ook goed te gaan, maar ipv een melding van succesvolle inzending kreeg ik opnieuw het IMDB voer je code en seizoen-scherm in.
Dit nu net ook mee gemaakt.
Esteban
-
- 3606 berichten
- 1826 stemmen
Nadat ik de serie 'Interflix' instuur via de gekende knop, staat deze opnieuw tussen mijn 'tussentijds opgeslagen toevoegingen'. En hij is volgens de crew dan ook niet te zien bij de goed te keuren inzendingen. De 1ste maal was alle info ook gewist. De 2de en 3de maal niet, maar hij blijft vast zitten bij de 'tussentijds opgeslagen toevoegingen'.
Toch even vermelden, zowat alles is handmatig ingegeven aangezien er weinig klopt van de automatisch ingevulde info. Ik zou niet graag alle info verliezen.
Dit zal eens gecheckt moeten worden, vrees ik. Alvast bedankt.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Zou je nog eens kunnen proberen om de "tussentijdse" toevoeging in te sturen?
Esteban
-
- 3606 berichten
- 1826 stemmen
Hier gaan we weer. Sorry dat ik altijd degene ben die tegen een bug aanloopt.
Na het insturen van "Voor Ik het Vergeet" (niet op IMDB), kwam de serie in mijn lijst met goed te keuren inzendingen te staan, maar blijft die ook in mijn "tussentijds opgeslagen" titels staan. Dat gebeurde nog niet eerder.
Geen idee of de moderators deze titel ook effectief bij de inzendingen zien staan?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
en als je het nog een keer probeert? zal anders binnenkort even kijken of ik iets vreemds zie
Esteban
-
- 3606 berichten
- 1826 stemmen
Nog eens een poging gedaan. Hij staat opnieuw in beide lijsten. (tussentijds en goed te keuren)
ZAP!
-
- 5471 berichten
- 3626 stemmen
Ik zie ineens (heb een tijdje niet toegevoegd) dat Rail Away - Seizoen 1 (1996) nog bij mij in de 'tussentijds opgeslagen toevoegingen' staat...
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
als er er over heen "zweeft" zie je als het goed is een icoontje om hem te verwijderen
Esteban
-
- 3606 berichten
- 1826 stemmen
Sinds een uurtje of twee (schat ik), kan ik op geen enkele Meter-site nog berichten plaatsen of PMs beantwoorden via Internet Explorer. (zowel via PC als Phone) Ik kan de tekst wel typen, maar de buttons om te verzenden verschijnen niet. In andere browsers geen problemen. Ook hartjes aanvinken, het menu uitklappen en dergelijke werkt niet.
Om hier even op terug te komen, gewoon ter info, zonder meer. Dit is dus enkel gaande op TVMeter, op alle andere MeterSites werkt het wel.
-
- 10972 berichten
- 2794 stemmen
Wanneer je een foutief formaat poster invoert en op verzenden drukt ben je al je gegevens kwijt (als je niet tussentijds opslaan doet).
Ook onthoudt hij bij tussentijds opslaan niet de vinkjes bij "titel (nog) niet bekend" en ook het commentaarveld onthoudt hij niet.
-
- 10972 berichten
- 2794 stemmen
Hier zit ook nog een foutje in. Bij het toevoegen moet je een van de volgende opties kiezen:
* Dit is een lopend seizoen, nog niet alle afleveringen zijn bekend. Ik zal deze later nog toevoegen.
* Dit seizoen is compleet
Als je eerst de onderste selecteert en vervolgens de bovenste staan ze allebei aangevinkt en kan je ze ook niet meer uitzetten.
Esteban
-
- 3606 berichten
- 1826 stemmen
- Vraagje omtrent de posters. Ik merk, wanneer ik deze naast elkaar zet, dat de posters na het uploaden / goedkeuren aardig wat kwaliteitsverlies hebben. Wat soms jammer is, gezien het uitstekend ogende bronmateriaal. Is dat een bewuste keuze om ruimte te besparen, of ... ?
- De mogelijkheid om ook in reacties bij de series zélf een afbeelding te kunnen posten, zou fijn zijn. Zo kunnen ook aankondigingen of nieuwe posters (of special-posters) en afbeeldingen mbt de reeks daar geplaatst worden. Lijkt me wel wat.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Het is inderdaad helaas een bewuste keuze om dataverkeer te besparen
De mogelijkheid voor seriediscussies wil ik overwegen als het veeeel drukker wordt bij de seizoensdiscussies.
Esteban
-
- 3606 berichten
- 1826 stemmen
Begrijpelijke keuze.
Wat het tweede punt betreft: Ik geloof dat het verkeerd begrepen werd. (of niet goed uitgelegd) Het is bij de seizoensdicussies dat deze optie heel welkom zou zijn. Zo kan ook daarover gepraat worden bij dat seizoen. 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
sorry
te gehaast gelezen
zal dat wellicht in de toekomst nog eens heroverwegen, je kunt natuurlijk tot die tijd wel gewoon een linkje plaatsen
-
- 10972 berichten
- 2794 stemmen
Als het goed is moet S1 van de serie S.W.A.T. op TVMeter staan maar hij is niet te vinden.