• 15.835 nieuwsartikelen
  • 178.414 films
  • 12.235 series
  • 34.017 seizoenen
  • 647.724 acteurs
  • 199.122 gebruikers
  • 9.378.849 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

jakkepoes_mm

• 467 berichten
  • 0 stemmen

Bij De Site > Algemeen > Fouten in toevoegingen:

Is het mogelijk om tijdelijk op te slaan als ik een foute toevoeging wil corrigeren en het blijkt toch meer werk te zijn dan ik verwacht. Mocht ik dan willen stoppen dan kan ik het werk wat ik tot dan toe gedaan heb opslaan.

ZAP!

• 5466 berichten
  • 3626 stemmen

ZAP! schreef:

In de zenderlijst staat 'BBC One' als 'BBC one' vermeld, zonder hoofdletter o. Ik neem aan dat dat met een hoofdletter moet...?

Het is een detail, maar toch...

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ik zal daar binnenkort even naar kijken

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

jakkepoes_mm schreef:

Bij De Site > Algemeen > Fouten in toevoegingen:

Is het mogelijk om tijdelijk op te slaan als ik een foute toevoeging wil corrigeren en het blijkt toch meer werk te zijn dan ik verwacht. Mocht ik dan willen stoppen dan kan ik het werk wat ik tot dan toe gedaan heb opslaan.

Ik begrijp de wens. Maar ik ben bang dat dit er niet van gaat komen, zou een grote klus zijn, sorry

JorisTVmeter

• 359 berichten
  • 654 stemmen

Kan het aantal toegevoegde seizoenen ook in de statistieken in de header komen te staan?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Wordt een beetje te vol. Geloof dat ik de huidige statistieken de "leukste" vind. Voor wat het waard is

Baldur

• 691 berichten
  • 3077 stemmen

Zoeken binnen stemmen van een gebruiker gaat mis (witte pagina).

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

gaat op de lijst!

Esteban

• 3606 berichten
  • 1826 stemmen

Bij deze een opmerking omtrent de crew :

Er wordt bij de crew wel degelijk goed geluisterd naar (onderbouwde) feedback, alsook eerlijk gecommuniceerd (duidelijke terugkoppeling) en de medewerkers gaan er ook effectief mee aan de slag. Niet dat dit nieuws is, maar het mag toch ook eens gewoon gezegd worden, dacht ik zo. Als ik mij ergens niet echt in kan vinden, deel ik dat tenslotte ook.

Keep up the good work!

jakkepoes_mm

• 467 berichten
  • 0 stemmen

Is het mogelijk om de functie tussentijds opslaan ook te kunnen gebruiken met foute toevoegingen? Ik ga met een afgekeurde toevoeging van een ander aan de slag die alles in het engels heeft laten staan. Dan ben je wel even zoet. (The Aphrodite Inheritance)

En ik ben het helemaal met Esteban eens omtrent bovenstaande.

Ik zie dat ik het al eens gevraagd heb.

Toch maar even in de herkansing.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ik begrijp de wens. Maar ik ben bang dat dit er niet van gaat komen, zou een grote klus zijn, sorry

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5984 stemmen

Waarom is er geen overkoepelende pagina voor de serie Bassie & Adriaan? (zoals op IMDb)

Bassie & Adriaan (TV Series 1978–1996) - Reference View - IMDb

Het is toch eigenlijk gewoon 1 langlopende serie met meerdere seizoenen?

Deze vraag stel ik mede omdat ik nu deze serie niet kan koppelen met het Bassie en Adriaan forum op MM.

jakkepoes_mm

• 467 berichten
  • 0 stemmen

Jordy schreef:

Het is gelukt en ingezonden. Wat ik als tip kan geven is om je pc niet af te sluiten en de pagina open laten staan. Als je pc in de slaapstand gaat ben je niks kwijt.

tommykonijn

• 5140 berichten
  • 2357 stemmen

Flexje Daar is afgelopen zomer binnen de crew over gediscussieerd. Wij hadden er toen voor gekozen om losse miniseries te blijven hanteren, aangezien meerdere sites dit doen en wij vonden dat 'Bassie en Adriaan en de Verdwenen Kroon' ons meer vertelt dan 'Bassie en Adriaan - Seizoen 6'. Overigens is het zo dat IMDb er ook eerst voor gekozen had dit als losse miniseries te behandelen. Pas later, toen ik begin dit jaar Het Geheim van de Sleutel wilde toevoegen, zag ik dat alles samengevoegd was.

Voor een overzichtspagina zou er eerst de mogelijkheid moeten komen om miniseries samen te voegen.

JorisTVmeter

• 359 berichten
  • 654 stemmen

tommykonijn schreef:

Voor een overzichtspagina zou er eerst de mogelijkheid moeten komen om miniseries samen te voegen.

Of je zet al deze mini-series even in een openbare lijst. Dan heb je meteen een overzicht waar iedereen aan kan

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5984 stemmen

tommykonijn schreef:

Flexje Daar is afgelopen zomer binnen de crew over gediscussieerd. Wij hadden er toen voor gekozen om losse miniseries te blijven hanteren, aangezien meerdere sites dit doen en wij vonden dat 'Bassie en Adriaan en de Verdwenen Kroon' ons meer vertelt dan 'Bassie en Adriaan - Seizoen 6'. Overigens is het zo dat IMDb er ook eerst voor gekozen had dit als losse miniseries te behandelen. Pas later, toen ik begin dit jaar Het Geheim van de Sleutel wilde toevoegen, zag ik dat alles samengevoegd was.

Bedankt voor je toelichting!

Er zijn ook Bassie en Adriaan seizoenen van 12 tot 16 afleveringen. Dat zijn dus geen miniseries.

Een miniserie is doorgaans een serie van 3 tot maximaal 8 afleveringen (op MM gaan we zelfs maar tot 7 afleveringen).

IMDb houdt als leidraad voor miniseries aan 2 tot 4 delen (gemiddeld):

How do you decide if a title is a film, a TV movie or a Miniseries?

Ik vind dat jullie het begrip miniserie hier niet juist hanteren. Ik denk dat ze nergens series boven de 10 afleveringen als miniserie zullen bestempelen.

Eigenlijk hebben jullie voor een kunstmatige oplossing gekozen voor de mooiste weergave omdat je op TvMeter blijkbaar geen titels aan seizoenen kunt geven.

Hoewel er geen vaste regels bestaan die een miniserie onderscheiden van een reguliere serie, zijn er wel enkele suggesties. Zo beweren sommigen dat series van minder dan zes afleveringen als mini-serie kunnen worden gezien.

Miniserie - Wikipedia - nl.wikipedia.org

brawljeff

• 2773 berichten
  • 3312 stemmen

Flexje het klopt dat we van die regel afwijken. Als ik het mij goed herinner is bij het toelaten van de eerste mini-series besloten dat we series als mini-serie bestempelen wanneer er nooit een bedoeling van de makers is geweest om het seizoen een vervolg te geven. Dat is bij de Bassie & Adriaan reeksen ook het geval.

Misschien heb je gelijk dat de term 'mini-serie' bij Bassie & Adriaan niet helemaal op zijn plaats is, maar het zijn in onze ogen wel degelijk losstaande series. Het zou dus een optie zijn om de mini-serie tag weg te halen waardoor je bijvoorbeeld 'De Reis Vol Verrassingen - Seizoen 1' krijgt, maar ik ben het met Robin eens dat 'Bassie & Adriaan - Seizoen 6' nietszeggend is.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5984 stemmen

Dan is het gek dat bij een reeks losstaande series onder dezelfde noemer alleen voor de aanduiding miniserie gekozen kan worden.

ZZ TOP

• 507 berichten
  • 2193 stemmen

Wordt de functie "gegevens exporteren" ook nog op de site toegevoegd? Of staat dit niet in de planning?

brawljeff

• 2773 berichten
  • 3312 stemmen

Armin op welke gegevens doel je dan precies?

ZZ TOP

• 507 berichten
  • 2193 stemmen

Dezelfde functie die je op MovieMeter kunt gebruiken. Je krijgt dan een Excel bestandje met je stemmen, meningen, top 10 e.d.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

staat inderdaad op de wensenlijst

jakkepoes_mm

• 467 berichten
  • 0 stemmen

ZZ TOP schreef:

Dezelfde functie die je op MovieMeter kunt gebruiken. Je krijgt dan een Excel bestandje met je stemmen, meningen, top 10 e.d.

Jammer dat ik dat niet wist. Nu kan ik er niets meer mee.

Esteban

• 3606 berichten
  • 1826 stemmen

Op MovieMeter en MusicMeter verscheen de melding omtrent het ingeven van je TOP 10 van dit jaar. Ik zou dit graag, héél graag zelfs, ook op TVMeter zien. Elke serie die episodes bevat die in 2018 verschenen (ter afsluiting), kan daarbij in aanmerking komen.

Zou bijzonder leuk zijn en ook aanzetten tot deelname / activiteit alhier.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

zijn we al compleet met lopende series?

Esteban

• 3606 berichten
  • 1826 stemmen

Waarschijnlijk niet. Maar dat hoeft op zich geen struikelblok te zijn, vermoed ik? Op MovieMeter staan ook nog niet alle 2018 films en op MusicMeter zeker niet alle 2018 albums, terwijl de content daar al gigantisch is. Als iemand die ontbrekende absoluut in zijn of haar lijstje wil, kan die dat meteen ook toevoegen of een request indienen. Twee vliegen in één klap.

Esteban

• 3606 berichten
  • 1826 stemmen

Wat denk je, Jordy? Mogen we het lijstje alvast beginnen samenstellen in ons hoofd?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ik ben bang dat het er niet van gaat komen. Het feit dat er nog veel diverse (grote) lopende series missen, vind ik toch wel een groot struikelblok. Ik heb niet de illusie dat die dan ineens toegevoegd gaan worden. Hopelijk kan het volgend jaar

Shaky

• 3736 berichten
  • 13056 stemmen

Spacejet; goed idee. In 2017 is dit in het forum gebeurd, ik heb voor dit jaar een nieuw topic geopend Top 10 2018.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op TvMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.