- Home
- Serieforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
jakkepoes_mm
-
- 467 berichten
- 0 stemmen
Bij De Site > Algemeen > Fouten in toevoegingen:
Is het mogelijk om tijdelijk op te slaan als ik een foute toevoeging wil corrigeren en het blijkt toch meer werk te zijn dan ik verwacht. Mocht ik dan willen stoppen dan kan ik het werk wat ik tot dan toe gedaan heb opslaan.
ZAP!
-
- 5466 berichten
- 3626 stemmen
In de zenderlijst staat 'BBC One' als 'BBC one' vermeld, zonder hoofdletter o. Ik neem aan dat dat met een hoofdletter moet...?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ik zal daar binnenkort even naar kijken
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Bij De Site > Algemeen > Fouten in toevoegingen:
Is het mogelijk om tijdelijk op te slaan als ik een foute toevoeging wil corrigeren en het blijkt toch meer werk te zijn dan ik verwacht. Mocht ik dan willen stoppen dan kan ik het werk wat ik tot dan toe gedaan heb opslaan.
Ik begrijp de wens. Maar ik ben bang dat dit er niet van gaat komen, zou een grote klus zijn, sorry
JorisTVmeter
-
- 359 berichten
- 654 stemmen
Kan het aantal toegevoegde seizoenen ook in de statistieken in de header komen te staan?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Wordt een beetje te vol. Geloof dat ik de huidige statistieken de "leukste" vind. Voor wat het waard is
Esteban
-
- 3606 berichten
- 1826 stemmen
Bij deze een opmerking omtrent de crew :
Er wordt bij de crew wel degelijk goed geluisterd naar (onderbouwde) feedback, alsook eerlijk gecommuniceerd (duidelijke terugkoppeling) en de medewerkers gaan er ook effectief mee aan de slag. Niet dat dit nieuws is, maar het mag toch ook eens gewoon gezegd worden, dacht ik zo.
Als ik mij ergens niet echt in kan vinden, deel ik dat tenslotte ook.
Keep up the good work! 
jakkepoes_mm
-
- 467 berichten
- 0 stemmen
Is het mogelijk om de functie tussentijds opslaan ook te kunnen gebruiken met foute toevoegingen? Ik ga met een afgekeurde toevoeging van een ander aan de slag die alles in het engels heeft laten staan. Dan ben je wel even zoet. (The Aphrodite Inheritance)
En ik ben het helemaal met Esteban eens omtrent bovenstaande.
Ik zie dat ik het al eens gevraagd heb.
Toch maar even in de herkansing.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ik begrijp de wens. Maar ik ben bang dat dit er niet van gaat komen, zou een grote klus zijn, sorry
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5984 stemmen
Waarom is er geen overkoepelende pagina voor de serie Bassie & Adriaan? (zoals op IMDb)
Bassie & Adriaan (TV Series 1978–1996) - Reference View - IMDb
Het is toch eigenlijk gewoon 1 langlopende serie met meerdere seizoenen?
Deze vraag stel ik mede omdat ik nu deze serie niet kan koppelen met het Bassie en Adriaan forum op MM.
jakkepoes_mm
-
- 467 berichten
- 0 stemmen
Het is gelukt en ingezonden. Wat ik als tip kan geven is om je pc niet af te sluiten en de pagina open laten staan. Als je pc in de slaapstand gaat ben je niks kwijt.
tommykonijn
-
- 5140 berichten
- 2357 stemmen
Flexje Daar is afgelopen zomer binnen de crew over gediscussieerd. Wij hadden er toen voor gekozen om losse miniseries te blijven hanteren, aangezien meerdere sites dit doen en wij vonden dat 'Bassie en Adriaan en de Verdwenen Kroon' ons meer vertelt dan 'Bassie en Adriaan - Seizoen 6'. Overigens is het zo dat IMDb er ook eerst voor gekozen had dit als losse miniseries te behandelen. Pas later, toen ik begin dit jaar Het Geheim van de Sleutel wilde toevoegen, zag ik dat alles samengevoegd was.
Voor een overzichtspagina zou er eerst de mogelijkheid moeten komen om miniseries samen te voegen.
JorisTVmeter
-
- 359 berichten
- 654 stemmen
Voor een overzichtspagina zou er eerst de mogelijkheid moeten komen om miniseries samen te voegen.
Of je zet al deze mini-series even in een openbare lijst. Dan heb je meteen een overzicht waar iedereen aan kan 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5984 stemmen
Flexje Daar is afgelopen zomer binnen de crew over gediscussieerd. Wij hadden er toen voor gekozen om losse miniseries te blijven hanteren, aangezien meerdere sites dit doen en wij vonden dat 'Bassie en Adriaan en de Verdwenen Kroon' ons meer vertelt dan 'Bassie en Adriaan - Seizoen 6'. Overigens is het zo dat IMDb er ook eerst voor gekozen had dit als losse miniseries te behandelen. Pas later, toen ik begin dit jaar Het Geheim van de Sleutel wilde toevoegen, zag ik dat alles samengevoegd was.
Bedankt voor je toelichting!
Er zijn ook Bassie en Adriaan seizoenen van 12 tot 16 afleveringen. Dat zijn dus geen miniseries.
Een miniserie is doorgaans een serie van 3 tot maximaal 8 afleveringen (op MM gaan we zelfs maar tot 7 afleveringen).
IMDb houdt als leidraad voor miniseries aan 2 tot 4 delen (gemiddeld):
How do you decide if a title is a film, a TV movie or a Miniseries?
Ik vind dat jullie het begrip miniserie hier niet juist hanteren. Ik denk dat ze nergens series boven de 10 afleveringen als miniserie zullen bestempelen.
Eigenlijk hebben jullie voor een kunstmatige oplossing gekozen voor de mooiste weergave omdat je op TvMeter blijkbaar geen titels aan seizoenen kunt geven.
brawljeff
-
- 2773 berichten
- 3312 stemmen
Flexje het klopt dat we van die regel afwijken. Als ik het mij goed herinner is bij het toelaten van de eerste mini-series besloten dat we series als mini-serie bestempelen wanneer er nooit een bedoeling van de makers is geweest om het seizoen een vervolg te geven. Dat is bij de Bassie & Adriaan reeksen ook het geval.
Misschien heb je gelijk dat de term 'mini-serie' bij Bassie & Adriaan niet helemaal op zijn plaats is, maar het zijn in onze ogen wel degelijk losstaande series. Het zou dus een optie zijn om de mini-serie tag weg te halen waardoor je bijvoorbeeld 'De Reis Vol Verrassingen - Seizoen 1' krijgt, maar ik ben het met Robin eens dat 'Bassie & Adriaan - Seizoen 6' nietszeggend is.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5984 stemmen
Dan is het gek dat bij een reeks losstaande series onder dezelfde noemer alleen voor de aanduiding miniserie gekozen kan worden.
ZZ TOP
-
- 507 berichten
- 2193 stemmen
Wordt de functie "gegevens exporteren" ook nog op de site toegevoegd? Of staat dit niet in de planning?
ZZ TOP
-
- 507 berichten
- 2193 stemmen
Dezelfde functie die je op MovieMeter kunt gebruiken. Je krijgt dan een Excel bestandje met je stemmen, meningen, top 10 e.d.
jakkepoes_mm
-
- 467 berichten
- 0 stemmen
Dezelfde functie die je op MovieMeter kunt gebruiken. Je krijgt dan een Excel bestandje met je stemmen, meningen, top 10 e.d.
Jammer dat ik dat niet wist. Nu kan ik er niets meer mee.
Esteban
-
- 3606 berichten
- 1826 stemmen
Op MovieMeter en MusicMeter verscheen de melding omtrent het ingeven van je TOP 10 van dit jaar. Ik zou dit graag, héél graag zelfs, ook op TVMeter zien. Elke serie die episodes bevat die in 2018 verschenen (ter afsluiting), kan daarbij in aanmerking komen.
Zou bijzonder leuk zijn en ook aanzetten tot deelname / activiteit alhier. 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
zijn we al compleet met lopende series? 
Esteban
-
- 3606 berichten
- 1826 stemmen
Waarschijnlijk niet. Maar dat hoeft op zich geen struikelblok te zijn, vermoed ik? Op MovieMeter staan ook nog niet alle 2018 films en op MusicMeter zeker niet alle 2018 albums, terwijl de content daar al gigantisch is. Als iemand die ontbrekende absoluut in zijn of haar lijstje wil, kan die dat meteen ook toevoegen of een request indienen. Twee vliegen in één klap. 
renzoroy_mm
-
- 1314 berichten
- 979 stemmen
Nope:
Mist nog wat:
The Romanoffs - Season 1 - IMDb
Midnight, Texas - Season 2 - IMDb
Tell Me a Story - Season 1 - IMDb
The Guest Book - Season 1 - IMDb
The Guest Book - Season 2 - IMDb
We Were Tomorrow - Season 1 - IMDb
The Marvelous Mrs. Maisel - Season 2 - IMDb
Young Sheldon - Season 2 - IMDb
Impractical Jokers (TV Series 2011– ) - IMDb (alle seizoenen nog)
en van Zondag met Lubach mist ook nog bijna alles. Zondag met Lubach (TV Series 2014– ) - IMDb
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ik ben bang dat het er niet van gaat komen. Het feit dat er nog veel diverse (grote) lopende series missen, vind ik toch wel een groot struikelblok. Ik heb niet de illusie dat die dan ineens toegevoegd gaan worden. Hopelijk kan het volgend jaar
Shaky
-
- 3736 berichten
- 13056 stemmen
Spacejet; goed idee. In 2017 is dit in het forum gebeurd, ik heb voor dit jaar een nieuw topic geopend Top 10 2018.