• 15.835 nieuwsartikelen
  • 178.423 films
  • 12.235 series
  • 34.018 seizoenen
  • 647.758 acteurs
  • 199.127 gebruikers
  • 9.379.001 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

opgelost?

tommykonijn

• 5140 berichten
  • 2357 stemmen

Nog niet helemaal, als ik bijvoorbeeld bij seizoen 1 van Black Mirror kijk, zie ik een gemarkeerde ster boven de trailer.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

opgelost?

tommykonijn

• 5140 berichten
  • 2357 stemmen

Zo te zien wel. Thanks

Esteban

• 3606 berichten
  • 1826 stemmen

'k Wou net hetzelfde melden (eerder vandaag opgemerkt), maar Super-Jordy heeft het alweer opgelost zie ik. Wat 'n service!

hilversum3_mm

• 224 berichten
  • 23 stemmen

Hallo, ik weet niet of dit al eerder naar voren is gebracht. Maar is het mogelijk de zoekfunctie uit te breiden met zoeken op.. Ontwikkelaars en of acteurs?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

ik zet het bij de wensenlijst

tommykonijn

• 5140 berichten
  • 2357 stemmen

Mededeling:

Vanaf nu is het toegestaan om talkshows toe te voegen aan de site. Hierbij gelden dezelfde eisen als bij alle andere toevoegingen. Als je ergens tegenaan loopt bij het toevoegen of vragen hebt, neem dan gerust contact op met een van ons.

JorisTVmeter

• 359 berichten
  • 654 stemmen

Jordy Kan je even nakijken waar tt0227917 vast zit op de site aub? Site geeft weer dat er een seizoen in de wachtrij staat, maar dat al zeer lang zo, en ik zie hem ook niet in de rejects staan? Kan je deze eventueel wissen? Thx.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Zal het noteren voor als ik weer wat aan de site kan doen

ZAP!

• 5466 berichten
  • 3626 stemmen

In Mijn Series krijg ik een lijst niet in beeld; klik.

Lukte eerder wel 1 keer, maar nu telkens niet.

ZAP!

• 5466 berichten
  • 3626 stemmen

ZAP! schreef:

Vandaag hetzelfde. Is er misschien een oplossing voor?

ZAP!

• 5466 berichten
  • 3626 stemmen

Dag 3, zelfde probleem. Heeft Jordy een ideetje? B.v.d....

tommykonijn

• 5140 berichten
  • 2357 stemmen

beek0369 Jordy is momenteel op vakantie. Hij zal ongetwijfeld naar dit probleem kijken wanneer hij weer terug is.

ZAP!

• 5466 berichten
  • 3626 stemmen

Aha... Bedankt.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

ZAP! schreef:

Vreemd, kan er inderdaad nu even niet in duiken. Speelt dit ook als je nog een serie in deze map stopt? Is het wellicht een bug van mappen van precies 50 series?

ZAP!

• 5466 berichten
  • 3626 stemmen

Jordy. Dat zou kunnen; ik voegde 1 toe (51) en dat veranderde niets, maar als ik er dan weer 2 uithaal (49) krijg ik de lijst wel te zien...

ZAP!

• 5466 berichten
  • 3626 stemmen

In de zenderlijst staat 'BBC One' als 'BBC one' vermeld, zonder hoofdletter o. Ik neem aan dat dat met een hoofdletter moet...?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

JorisTVmeter schreef:

Jordy Kan je even nakijken waar tt0227917 vast zit op de site aub? Site geeft weer dat er een seizoen in de wachtrij staat, maar dat al zeer lang zo, en ik zie hem ook niet in de rejects staan? Kan je deze eventueel wissen? Thx.

is dit nu opgelost? zo niet, welk seizoen probeer je toe te voegen?

JorisTVmeter

• 359 berichten
  • 654 stemmen

Jordy schreef:

is dit nu opgelost? zo niet, welk seizoen probeer je toe te voegen?

Nog steeds dezelfde melding. Heb net nog eens geprobeerd bij seizoen 1. Hij meld dat er een ander seizoen in de wachtrij zou staan?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

ik krijg de melding "Onderstaande gegevens voor de gehele serie staan momenteel in de wachtrij, bij een toevoeging van een ander seizoen van deze serie."

Die melding is niet helemaal correct, maar het houdt bij mij het toevoegproces niet tegen, ik kan verder gewoon seizoen 1 toevoegen, zo lijkt het

JorisTVmeter

• 359 berichten
  • 654 stemmen

Ik ga het zo proberen. Eventueel moet de crew het maar even afkeuren om zo de seriegegevens te kunnen aanpassen, want die zijn nu onvolledig (niet correct). Bedankt.

renzoroy_mm

• 1314 berichten
  • 979 stemmen

In De Site > Algemeen > Eventuele "bug" in lijsten maken:

Steeds als ik een nieuwe lijst maak in mijnseries, zet de site automatisch een stuk of 20 series in die lijst, terwijl ik zelf dan nog niks heb toegevoegd... is dit een bug o.i.d.?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ik heb dit nog niet eerder gehoord. Zijn het elke keer dezelfde series?

renzoroy_mm

• 1314 berichten
  • 979 stemmen

Heb net nog 2 test lijsten aangemaakt, bij de ene voegt die er uit zichzelf 14 toe en bij de 2e lijst maar 7.

Het zijn wel series die ik in mijn andere lijsten en volglijst heb staan, maar per nieuwe lijst voegt die ze wel random toe.

tommykonijn

• 5140 berichten
  • 2357 stemmen

Crewmededeling:

Vanaf nu is het toegestaan om miniseries toe te voegen met drie afleveringen. Dit hebben wij in overleg besloten, aangezien we de laatste tijd toch regelmatig dergelijke miniseries tegenkomen. Let bij het toevoegen alleen goed op dat het niet om een opgeknipte film gaat.

Esteban

• 3606 berichten
  • 1826 stemmen

Top! Enerzijds. Tal van series (die ook daadwerkelijk als series uitgebracht en aanzien werden), zijn plots mogelijk. Zij vielen altijd tussen twee stoelen, niet gepast voor MovieMeter, niet gepast voor SerieMeter.

Anderzijds, jammer dat het er alsnog 3 moeten zijn. Waarom? Nu zijn tal van exemplaren die gewoon uit 2 afleveringen bestaan (ik denk bv. aan Simon Reeves docu-reeksen) nog stééds een probleemgeval. Dit terwijl het gewoon om effectief twee serie-afleveringen van 59 minuten gaat.

Als er nu gewoon voor 2 gegaan werd, was dit euvel eindelijk voorgoed van de baan. Probleem voor eens en altijd opgelost. Ik zou bij deze dus toch willen pleiten voor een aanpassing naar 2.

brawljeff

• 2773 berichten
  • 3312 stemmen

Wellicht dat dit ooit gaat gebeuren. We willen niet gelijk een te grote stap zetten, zodat nu eerst de focus op mini-series van 3 afleveringen blijft. Weet dat het minimale aantal afleveringen twee jaar terug nog 6 was. Aan het begin waren mini-series helemaal niet toegestaan op deze site. We gaan het zeker overwegen, maar 2 afleveringen zijn vaak opgeknipte films.

Esteban

• 3606 berichten
  • 1826 stemmen

Hetzelfde is geldend voor 3 afleveringen. Ik kan me dus niet echt vinden in die motivatie, het lijkt mij een onnodige stap om -wat uiteindelijk toch komt- nodeloos te verlengen. Dat het in het verleden anders was, naar mijn gevoel volledig onterecht, wist ik. Tijd dat de verandering kwam.

Maar goed. Laten we op het positieve focussen. Thumbs up voor de 3 afleveringen!

brawljeff

• 2773 berichten
  • 3312 stemmen

Het is niet gezegd dat we dat ooit willen gaan doorvoeren, vandaar dat we het nu bij 3 houden. Ben benieuwd naar de inzendingen!

Gast

Let op: In verband met copyright is het op TvMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.