menu

Film / Algemeen / Films die in visueel opzicht een plaatje zijn?

zoeken in:
Zama (2017)

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=srxX-hqPEto

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Die Rui Poças schiet mooie beelden zeg

Dat was me eerder dit jaar ook al opgevallen bij As Boas Maneiras (2017). Wellicht Tabu (2012) ook maar eens opzetten, aangezien hij die ook geschoten heeft en al even klaarligt.

John Milton schreef:
Die Rui Poças schiet mooie beelden zeg

Dat was me eerder dit jaar ook al opgevallen bij As Boas Maneiras (2017). Wellicht Tabu (2012) ook maar eens opzetten, aangezien hij die ook geschoten heeft en al even klaarligt.

De vaste cinematograaf van João Pedro Rodrigues, en voor Arabian Nights ook van Miguel Gomes ja.

Arabian Nights heb ik ook klaarliggen. Pretty things in het verschiet

John Milton schreef:
Arabian Nights heb ik ook klaarliggen. Pretty things in het verschiet

Die is geschoten door onze Thaise vriend, nog zo'n topper.

kappeuter (crew)

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=zBFRiSlcBAg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Na Srebrnym Globie (1987)

Enkele documentairefilms die er als een plaatje uitzien...

Samsara (2011)
Vivan Las Antipodas (2011)
Mountain (2017)
Instant Dreams (2017, van NL'se bodem zelfs)
Aquarela (2018)

kappeuter (crew)
Ivan's Childhood - The Kiss - YouTube

Ivanovo Detstvo (1962)

Beetje flauw dat embedden op de pagina niet toegestaan is.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:45 uur

geplaatst: vandaag om 11:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.