• 15.747 nieuwsartikelen
  • 178.031 films
  • 12.206 series
  • 33.975 seizoenen
  • 647.003 acteurs
  • 198.997 gebruikers
  • 9.371.495 stemmen

Ik zoek... bepaalde filmmuziek

zoeken in:

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

neo schreef:

The Blue Danube van Strauss....

Neo, je bent de beste!

Gizzmann

• 5617 berichten
  • 2839 stemmen

Ik wil echt ontzettend graag de titel weten van het nummer dat je hoort bij American Pie wanneer Finch naar de schoolwc's rent.

Het is een nummer dat ik al kende voor de film te hebben gezien, mijn broer had namelijk ooit van een klasgenoot een CD geleend genaamd 'Skater's Paradise' . Vond het een geweldige CD en heb hem destijds overgezet op een cassettebandje, heb echter de tracklist helemaal niet en er is op internet zover ik weet niks over die CD te vinden Van de meeste nummers wist ik de titel nog, alleen van dit specifieke nummer niet meer en nu kwam het ineens terug in deze film Erg leuk om te horen maar na de sampeltjes op amazon te hebben beluistert ben ik er achter dat hij niet gewoon op de V.A. CD staat.

In de reacties op amazon vraagt ook iemand naat het nummer, alleen krijgt hij geen reactie, zijn beschrijving klopt wel aardig. Een instrumentaal nummer dat een beetje surf-achtig klinkt (beetje Dick Dane achtig).

Iemand die het toevallig weet?

neo

• 15435 berichten
  • 10035 stemmen

Zou het niet soms gewoon door de score van David Lawrence zijn heen verwoven of erg lijken op? In dat geval zou ik je nog niet verder kunnen helpen, want info hierover is nergens te vinden en diens muziek is ook niet uitgegeven.

basketballerke

• 4727 berichten
  • 0 stemmen

Ik zou wel de titel willen weten het thema wat je hoort als dat stuk monoliet in beeld is of komt bij 2001 a space odyssey..

Goodfella_90

• 10407 berichten
  • 2595 stemmen

Gewoon zoeken op main theme 2001 a space odyssey, dan krijg je hem wel.

[edit]Sorry, begreep je verkeerd. Het gedeelte, waarbij de monoliet in beeld komt ken ik niet van naam.[/edit]

basketballerke

• 4727 berichten
  • 0 stemmen

Heb je weleens.

neo

• 15435 berichten
  • 10035 stemmen

Dat is van György Ligeti stuk Requiem, of voluit;

''Requiem fro Soprano, Mezzo-Soprano , 2 mixed Choirs & Orchestra''

Zit nog veel meer Ligeti in de film.

basketballerke

• 4727 berichten
  • 0 stemmen

Heel erg bedankt

Hi-Tek

• 666 berichten
  • 0 stemmen

Kan iemand me vertellen waar ik de muziek van Boondock Saints kan beluisteren en / of ook andere muziek (scores).

Gizzmann

• 5617 berichten
  • 2839 stemmen

Vaak wel bij Amazon.com, waar albums op staan (eigelijk om te kopen) en bij veel staan er ook gestreamde sampeltjes. Maar bedoel je nu V.A. of scores? Boondock Saints (das dus een V.A.) staat niet op die site, dus vraag me af of die wel op CD is verschenen.... Dan kun je nog altijd bij IMDB zoeken (wat ik dadelijk ook maar ga doen voor mijn nummer) maar dat is vaak niet zo fijn eigelijk (kan je niet beluisteren).

neo schreef:

Zou het niet soms gewoon door de score van David Lawrence zijn heen verwoven of erg lijken op? In dat geval zou ik je nog niet verder kunnen helpen, want info hierover is nergens te vinden en diens muziek is ook niet uitgegeven.

Zou heel eventueel kunnen, maar dat denk ik eigelijk niet.

by_the_way

• 3792 berichten
  • 504 stemmen

basketballerke schreef:

Ik zou wel de titel willen weten het thema wat je hoort als dat stuk monoliet in beeld is of komt bij 2001 a space odyssey..

Je kan ook kijken bij musicmeter weet je ook gelijk van wie het is.

neo

• 15435 berichten
  • 10035 stemmen

Staat niet op musicmeter, enkel de afgewezen score van Alex North. En ik heb het antwoord al gegeven net hierboven...

by_the_way

• 3792 berichten
  • 504 stemmen

Het is ook een optie voor als je andere tracks zoekt uiteraard.

basketballerke

• 4727 berichten
  • 0 stemmen

Maar dan weet je nog niet met wat voor nummer je te maken hebt.

Goodfella_90

• 10407 berichten
  • 2595 stemmen

En ik zou graag de titel van het nummer dat gezongen wordt in All Stars willen weten. Iemand?

by_the_way

• 3792 berichten
  • 504 stemmen

Acca en de Munnik: Groen als Gras.

neo

• 15435 berichten
  • 10035 stemmen

Nummer van All Stars heet Toen ik je Zag, gezongen door Antonie Kamerling onder de artiestenaam Hero (zoals zijn karakter in de film ook heette).

by_the_way

• 3792 berichten
  • 504 stemmen

Nou die wordt dan ook gezongen maar in de Leader (van de serie) wordt die van Acda altijd gebruikt.

Goodfella_90

• 10407 berichten
  • 2595 stemmen

Dank u!

Moviestar1979

• 1671 berichten
  • 975 stemmen

Mensen die op zoek zijn naar bepaalde filmmuziek wil ik wel graag helpen.

Wel zo handig aangezien ik er een radioprogramma van heb gemaakt.

metaledje

• 740 berichten
  • 859 stemmen

iemand enig idee wat de exacte titel is van dat doedelzak nummer in de film highlander 2? als sean conery word gecrusht door dat ventilator ding (zoals ik me kan herrineren)

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb voor u gezocht, metaledje, maar ik kan het echt nergens vinden. volgens mij heeft dat stukje muziek niet eens een titel.

metaledje

• 740 berichten
  • 859 stemmen

heel jammer,ik kan het ook nergens vinden, meestal staat het op de aftiteling,maar dat laten ze vaak niet meer zien op tv, ooit een keer op de dvd kijken, vind het echt een mooi stukje muziek, maarja dankje wel voor het zoeken

Goodfella_90

• 10407 berichten
  • 2595 stemmen

Ik gooi er nog maar een tegenaan.

Pesci en Liotta schoppen gangster verrot na opmerking over schoenen. De muziek hieronder? (waarschijnlijk een van deze). Iemand?

neo

• 15435 berichten
  • 10035 stemmen

metaledje schreef:

heel jammer,ik kan het ook nergens vinden, meestal staat het op de aftiteling,maar dat laten ze vaak niet meer zien op tv, ooit een keer op de dvd kijken, vind het echt een mooi stukje muziek, maarja dankje wel voor het zoeken

Het ligt er maar aan. Als het van de ingehuurde componist is, staat dat vaak niet in de aftiteling, mits het een bewerkt bestaand stuk of het song is. Zal morgen eens kijken of het soms op de complete bootleg staat van de Stewart Copeland score.

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

Goodfella_90 schreef:

Ik gooi er nog maar een tegenaan.

Pesci en Liotta schoppen gangster verrot na opmerking over schoenen. De muziek hieronder? (waarschijnlijk een van deze). Iemand?

Donovan - Atlantis

Vet nummer!

"Way down below the ocean where I wanna be she may be.."

Goodfella_90

• 10407 berichten
  • 2595 stemmen

Thanx lowhusky!

kiriyama

• 9849 berichten
  • 0 stemmen

Ik zoek het country nummer uit lost highway. Als Pete die blonde vrouw uit mr. eddy's auto ziet stappen. (slowmotion) Alvast bedankt.

catweasel

• 1571 berichten
  • 951 stemmen

Weet iemand hoe dat prachtige pianostuk uit Sense and Sensibility heet?

Ik ben op zoek naar een nummer uit de film "187" die niet op de soundtrack voorkomt. Het is een merengue-achtig nummer. Het nummer hoor je bij een soort schoolfeest. Tijdens dit feest krijgt Cesar ruzie met Rita en Stevie krijgt ruzie met Trevor Garfield. Weet iemand hoe dit nummer heet?

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.