menu

Film / Algemeen / Ik zoek... bepaalde filmmuziek

zoeken in:
backfist schreef:
In Film > Algemeen > kill bill muziek:

weet iemand hoe het liedje heet dat aan het eind van kill bill wordt gedraaid?(met fluit)

Dit is het nummer 'The Lonely Shepherd' van 'Zamfir'.

L. luchtloper schreef:
Ik zoek ook een nummer:

Op het einde van de film "The Shining" zie je Nicholson op een zwart-wit foto (spookfoto). Daar draaien ze zo'n ouderwets nummer bij dat een aantal jaren terug is gebruikt in een Smirnoff reclame.

Welke artiest is dit, en welk nummer?

The Ray Noble Band with Al Bow - Midnight, The Stars And You

Ik zou hem eventueel naar je op kunnen sturen, want volgens mij is hij best moeilijk te krijgen. Dan moet je maar even een PM sturen.

L. luchtloper
Vive La Fête schreef:
The Ray Noble Band with Al Bow - Midnight, The Stars And You

Ik zou hem eventueel naar je op kunnen sturen, want volgens mij is hij best moeilijk te krijgen. Dan moet je maar even een PM sturen.

Bedankt ik heb hem gevonden bij: http://www.mp3.nl en dan bij track uiteraard: Midnight, The Stars And You invullen.

L. luchtloper
Misschien een foute vraag maar ik probeer al een hele tijd te achterhalen welke mars dat is in de film "Indiana Jones and the last crusade" Niet de Raiders March, maar die nazi-mars, in de scène van Berlijn.

Ik heb de soundtrack van Indiana jones and TLC maar daar staat hij uiteraard niet op...

Halloo!!!!!!

Ik had graag geweten hoe dat het stukje muziek heet uit Lord Of War. Het is het gitaarstukje die op het einde van de film te zien is als hij "Jack" vertelt heeft dat hij toch vrijuit gaat. Vanaf daar begint het.

Grtz
Pieter

pros schreef:
Halloo!!!!!!

Ik had graag geweten hoe dat het stukje muziek heet uit Lord Of War. Het is het gitaarstukje die op het einde van de film te zien is als hij "Jack" vertelt heeft dat hij toch vrijuit gaat. Vanaf daar begint het.

Grtz
Pieter

Dit is de volledige soundtrack van Lord of War, misschien vind je het ertussen terug.

Ik zoek het nummer dat in 28 days gespeeld wordt als Sandra Bullock flash backs naar haar moeder heeft. Ook wordt dit nummer voor haar gezongen door de andere mensen in de afkick kliniek als ze die verlaat.
Iemand? Alvast bedankt!!

neo (crew)
L. luchtloper schreef:
Misschien een foute vraag maar ik probeer al een hele tijd te achterhalen welke mars dat is in de film "Indiana Jones and the last crusade" Niet de Raiders March, maar die nazi-mars, in de scène van Berlijn.

Ik heb de soundtrack van Indiana jones and TLC maar daar staat hij uiteraard niet op...

Aangezien die march niet van de hand is van Williams, vandaar dat ie niet op de soundtrack staat. Deze heet de ''Bandweiler'' die je bedoelt.

L. luchtloper
Oké

In Film > Algemeen > Welke muziek?:

Kan iemand mij vertellen welke muziek je hoort aan het begin van Iron Eagle I (met Doug en Chappie, het enige echte Iron Eagle deel)??

het gaat me om de muziek als de film start, en de 2 F-16's door de wolken scheren (fantastisch gezicht!!)

He allemaal,

ook ik ben op zoek naar een titel en artiest van een nummer dat ik hoorde in de film Alfie. Op een gegeven moment staan hij (alfie) en de vriendin van zijn beste vriend een potje te poolen en wordt er een nummer opgezet. Het gaat om het eerste nummer wat je hoort. Het tweede nummer dat je hoort is van de isley brothers - for the love of you. Maar wie helpt mij aan dat eerste nummer????? Erg bedankt alvast!

Groet

neo (crew)
AR155 schreef:
In Film > Algemeen > Welke muziek?:

Kan iemand mij vertellen welke muziek je hoort aan het begin van Iron Eagle I (met Doug en Chappie, het enige echte Iron Eagle deel)??

het gaat me om de muziek als de film start, en de 2 F-16's door de wolken scheren (fantastisch gezicht!!)

Is dit een liedje of iets instrumentaals? Indien dat laatste zou ik je kunnen helpen.

pinterman schreef:
He allemaal,

ook ik ben op zoek naar een titel en artiest van een nummer dat ik hoorde in de film Alfie. Op een gegeven moment staan hij (alfie) en de vriendin van zijn beste vriend een potje te poolen en wordt er een nummer opgezet. Het gaat om het eerste nummer wat je hoort. Het tweede nummer dat je hoort is van de isley brothers - for the love of you. Maar wie helpt mij aan dat eerste nummer????? Erg bedankt alvast!

Groet

niemand die mij kan helpen??

kos
Heb je hier al tussen gekeken?

ik hoop dat iemand me kan helpen..het is dan wel niet een liedje uit een film..maar ik hoorde het vorig jaar (alweer) in de serie laguna beach van mtv...de aflevering dat ze naar cabo gingen en in het zwembad zaten..het liedje ging ongeveer...you give me fever when i feel your body next to mine...en in het refrein..youre love makes me say oeh aah lalalalala...nou ik hoop dat iemand me kan helpen ben nu al zo lang aan het zoeken..
alvast bedankt

neo schreef:
(quote)

Is dit een liedje of iets instrumentaals? Indien dat laatste zou ik je kunnen helpen.

Ja, idd instrumentaal ja
Weet je het dan??

neo???

neo (crew)
Dat is muziek van componist Basil Poledouris.

Ehm , weet je misschien ook de titel van het stuk??

neo (crew)
Er is geen officiele uitgaven geweest, waar altijd de tracknamen die de componist ze gaf bijstaan. Gebeurt met zoveel scores van componisten. Maar waarom ze geinterresserd in de naam? Vinden zal je het op die titel toch niet, tenzij je Poledouris zijn cue sheets hebt

hoezo niet??
op het net is toch alles te vinden?

lowhusky
in de film "Rocky" zet Rocky in z'n huisje een oud nummertje op

de vraag is: Hoe heet dit nummer?

L. luchtloper
Er was me iets opgevallen, ik had laatst de film "Jackass the Movie" opgezet. Na het zien van de film heb ik van die vette rockmuziek uit de film gedownload, en ook the Party Boy theme.

Met een nr. was ik minder blij: "Angel of Death" van Slayer.

Is dit een neo-nazi band ofzo: want aan het begin van het nr. zeggen ze: "Auschwitz, the meaning of pain" als ik het goed versta.

Veder zag ik bij google afbeeldingen zo'n Duitse arend staan.

Vreemd dat ze het in een film als Jackass gebruiken, want MTV en the Jackass crew is niet rascistisch.

neo (crew)
AR155 schreef:
hoezo niet??
op het net is toch alles te vinden?

Absoluut niet. Dat denken we met zijn allen. Voorheen was ook niet alles in boeken te vinden. Maar het enige wat hier van is te vinden is een bootleg (illegale) cd die je dus inderdaad via het net kan vinden. Maar zoals zijn hierop de tracks ongetiteld. Cue sheets kan je ook niet zomaar even naar google-en. Poledouris aan de lijn proberen te krijgen is een mogelijkheid...

kos
L. luchtloper schreef:

Met een nr. was ik minder blij: "Angel of Death" van Slayer.

Is dit een neo-nazi band ofzo: want aan het begin van het nr. zeggen ze: "Auschwitz, the meaning of pain" als ik het goed versta.
Als er Nazi's in een film voorkomen is het toch ook niet meteen een Nazi-regisseur.

L. luchtloper
Nee, maar ik zie het toch anders. Mensen kopen na de film, misschien de soundtrack. Ik heb hem dan gedownload maar goed. Min of meer komt het geld dan toch terecht bij die band.

De filmmakers hebben die band betaald voor het afspelen van die muziek in die film. Die band heeft een bepaald recht, auteursrecht volgens mij.

Ik vind dit gewoon fout van MTV, indien dit gebeurd is, indien het een neo-nazi band is. Ik vind het al fout als je überhaupt zo'n muziek draait voor "Jackass the Movie".

Je kunt dat niet vergelijken met jouw opmerking .

kos
Laat ik het zo zeggen. Er is jarenlang gediscussieerd over dat nummer en het is geen Nazi-band.

L. luchtloper
Oké, wist ik niet, nu wel

http://www.apple.com/trailers/lions_gate/high_tension/large.html

Machtig gave trailer van Haute Tension. Alleen nu mijn vraag, hoe heet het laatste nummer uit deze trailer?

Niemand ?

Gast
geplaatst: vandaag om 23:04 uur

geplaatst: vandaag om 23:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.