menu

Film / Algemeen / Ik zoek... bepaalde filmmuziek

zoeken in:
neo (crew)
Ja. Misschien niet deze exacte uitvoering, maar wel dat nummer.

Welke muziek hoor je in Arrow: seizoen 2, Aflevering 3
Broken Dolls Als Roy Harper achter Sin
(meisje met kort zwart haar) aan zit om haar te pakken te krijgen??

In Film > Algemeen > Lied van teaser gezocht:

Hallo,

Wie weet welk nummer gebruikt is onder de uk teaser van 'Long walk tot Freedom"

YouTube - Mandela: Long Walk To Freedom UK TEASER TRAILER (2013) - Idris Elba, Naomie Harris Movie HD

Ik zoek het nummer i.v.m. het maken van een choreografie.
Alvast hartelijk dank!

UK teaser long walk to freedom

MDJ-84 schreef:
In Film > Algemeen > Lied van teaser gezocht:

Hallo,

Wie weet welk nummer gebruikt is onder de uk teaser van 'Long walk tot Freedom"

YouTube - Mandela: Long Walk To Freedom UK TEASER TRAILER (2013) - Idris Elba, Naomie Harris Movie HD

Ik zoek het nummer i.v.m. het maken van een choreografie.
Alvast hartelijk dank!

UK teaser long walk to freedom

YouTube - Adam Salkeld, Neil Pollard - Spirit Of Life
Geen dank

Je wilt niet weten hoe blij ik ben met je reactie!!!!!
thanx a lot!!!!

YouTube - Jeroen Nieuwenhuize (Radio538) vertelt zijn verhaal in Zeeuws Goud

Is er iemand die weet welk nummer je hoort in de eerste 0.00 - 0.25 seconden?
En van welke film dit is?

Alvast hartelijk dank!

christoph80
Ik zoek de naam van een nummer uit de film Return of The living Dead 3. Het fragment is hier te beluisteren (doorspoelen naar 6:35) (NSFW) Return of the Living Dead 3 (1993) The Primal Root's Rotten Reviews Episode 15 on Vimeo
Ik ben er al jaren naar op zoek. Hopelijk weet iemand het.
groeten.
Christoph

Ik zoek het liedje uit het begin van deze trailer:

DISCONNECT (2012) Official Movie Trailer [1080p] - YouTube

Kondoro0614 schreef:
(quote)

Super! Dankuwel!

Graag gedaan:)

In welke film zingt de vader van de bruid 'Glory of love' tijdens de bruiloft van de hoofdpersoon en zjn dochter? Ik denk dat de hoofdpersoon Harry heet, maar daar ben ik niet zeker van. De hoofdpersoon gaat later dood.

The Expendables 3 (2014) - Final Trailer ? ?Explosive? - YouTube

Liedje van de trailer, komt me bekend voor maar ben de titel kwijt. Help! Help! haha..

Ik zoek een nummer dat in de film Black's Game aka Svartur a leik wordt gedraaid tijdens een scene die ongeveer iets voor de 20ste minuut plaatsvind.
Als Stebbi en Tito samen een kamer binnengaan waar een of andere dude loopt te zonnebanken.. Het is een trance nummer met female vocals.

Ik zoek weer een stuk klassieke muziek. Het is vrij bekend maar ik weet niet hoe het heet.

Het wordt o.a. gebruikt in de aftiteling (of i.i.g. richting het einde) van de film Little Black Spiders.

Verder hoorde ik het laatst in de reportage "Levy & de laatste nazi's: Argeloos":

http://www.npo.nl/

Tegen het einde van de reportage, vanaf 48.40 minuten.

Misschien kan neo mij helpen?

neo (crew)
Spiegel im Spiegel van Arvo Pärt.

neo schreef:

'Sank you'. Ik zat het ook al te zoeken en kon niks vinden. Mooie muziek.

Iemand die weet hoe de soundtrack van La Meglio Gioventù heet?

stephan-0115 schreef:
Iemand die weet hoe de soundtrack van La Meglio Gioventù heet?

Bevat alle soundtracks van de film La Meglio Gioventù. De muzieknaam nog even door youtube halen en je hebt het gevonden.

La meglio gioventù (2003) - Soundtracks - IMDb

Ah thanks!

neo schreef:
Thanks! Ik wist dat ik op jou kon bouwen!

In Overig > Televisie > muziek:

Hallo

Kan iemand mij helpen wat de slotsong is van de film maigret, night at the crossroad, ik spreek geen woord frans kon zo ook niet zoeken op trefwoorden

Dank jullie wel alvast voor t meedenken/zoeken

Groetjes
Brennie

kappeuter (crew)
brennie64
Na wat speurwerk heb ik het voor je gevonden:
Maigret Finale - Tracy Kashi

Scroll naar beneden, onderaan de pagina kun je het nummer afspelen.

Whow..je bent geweldig!! Dank jewel!!

Ik ben andersom aan het zoeken! Ben benieuwd of er een film is waar made to love van John legend in gebruikt wordt. of een link via google die dit mogelijk maakt!

Jo24 schreef:
Ik ben andersom aan het zoeken! Ben benieuwd of er een film is waar made to love van John legend in gebruikt wordt. of een link via google die dit mogelijk maakt!
I vind het zo gauw niet, meestal kun je dat wel googelen, of staat het zelfs (bij bekende nummers) op wiki. Dan staat er zo’n kopje Popular Culture, maar goed, dan moet net iemand het gemaakt hebben. Ook hier is hij verre van compleet. Als je gaar googelen vind je echter van alles, zoals een Space Oddity in the movies compilatie en retrospectieve artikelen als David Bowie’s Space Oddity - The Perfect Soundtrack Song.

Dat John Legends nummer dat heeft is niet geheel verrassend, maar ik vind ook echt niets. Misschien is het gewoon nog niet gebruikt, of dat verzoeken tot nu toe zijn afgewezen?

De meeste muziek nummers die ik hoor kan ik vaak wel opzoeken via google door de belangrijkste woorden van het liedje in te vullen.
Tegenwoordig gebruik ik de gratis app Shazam. 1 druk op de knop en je hoeft enkel een paar seconden te wachten en je krijgt bijna altijd het liedje te zien: de naam van het liedje en wie het zingt. Dat is wel zo makkelijk. Daarna zoek ik het liedje op youtube, converteer ik het naar mp3 en zet het dan op mijn mp3 speler.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:05 uur

geplaatst: vandaag om 00:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.