menu

Film / Algemeen / Ik zoek... bepaalde filmmuziek

zoeken in:
Jo24 schreef:
Ik ben andersom aan het zoeken! Ben benieuwd of er een film is waar made to love van John legend in gebruikt wordt. of een link via google die dit mogelijk maakt!
Dit nummer is alleen gebruikt in aflevering 11 van seizoen 1 van de serie 'Empire'.

En nee, ik heb niet zo'n geheugen o.i.d. Ik heb die hele serie nieteens gezien, maar deze info kan je gewoon op IMDb vinden.

kappeuter (crew)
Ik zoek een rocknummer dat te horen is in The Other Side of the Wind (2018)
kappeuter schreef:
Ik ben nog op zoek naar het rocknummer dat je op een geven moment hoort, weet iemand misschien welk nummer dit is? Ik kon 'm zo gauw niet vinden bij de soundtrackvermelding op de aftiteling.

Wie weet welk nummer dit is?

Ik zoek de soundtrack dat zich afspeelt in deze droom scene.

Lost Highway - Dream Scene - YouTube

Film: Lost Highway (1997)

kappeuter schreef:
Ik zoek een rocknummer dat te horen is in The Other Side of the Wind (2018)
Het nummer zou hier tussen moeten staan: https://www.tunefind.com/movie/the-other-side-of-the-wind-2018

Hebben jullie er al aan gedacht om Shazam te gebruiken om muziek te zoeken? Shazam is een app die je op je mobiel kunt zetten en die vind bijna alle nummers. Tenminste ik vind er heel veel muziek mee die ik bv in fims hoor en wil weten van wie het is.

geplaatst:
Shazam werkte niet hierbij, en ik kan het nergens vinden.

Bij Black Summer - Seizoen 1 , tijdens episode 1 "Human Flow" komt er tussen minuut 29 en 30 een soort intense soundtrack voorbij nadat het vrouwtje in een zombie veranderd en een aantal mensen aanvalt. Ik wil graag dit nummer vinden, maar kan het nergens vinden.

Zou geweldig zijn als iemand van jullie het wel weet.

Flavio (moderator)
Bericht met onduidelijke link verwijderd.

Hakunamatafaka schreef:
Bij goodfellas

Het nummer die ze afspelen wanner ze billy batts in het cafe afranselen.
En het nummer dat ze afspelen wanneer er overal lijken op duiken.

Atlantis van Donovan.

Layla van Derek and the Dominos (piano outro).

Gast
geplaatst: vandaag om 22:01 uur

geplaatst: vandaag om 22:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.