• 15.742 nieuwsartikelen
  • 177.914 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.894 acteurs
  • 198.969 gebruikers
  • 9.370.287 stemmen

Het grote Batman topic

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik zou graag Harley Quinn nog zien (gespeeld door Naomi Watts of Michelle Rodriguez).

Flipman

• 7109 berichten
  • 1141 stemmen

Ja, maar toch niet zonder The Joker, hoop ik?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nee, dat zijn 2 handen op 1 buik, dat weet je

Maar Watts moet dus zeker weten haar spelen (my big wish natuurlijk)

Rodriguez vind ik meer een Red Claw. En wat dacht je van Scarlett Johansson als Poison Ivy en Jennifer Connelly als Talia.

En over the Joker kunnen we weer discussieren, ik zeg Buscemi en jij zegt denk ik Nicholson of Dafoe.

the Reaper zie ik ook wel zitten (net Full circle binnen, mooie cover trouwens).

Wat dacht je van Keaton als Two-Face Wel ouder dan Franco

Ernie Hudson mag ook wel een rol, vind ik zelf. Geniaal acteur.

Flipman

• 7109 berichten
  • 1141 stemmen

Red Claw? Ik moet met schaamte bekennen dat ik die niet ken.

Jennifer Connely, ja! Alleen is zij niet Aziatisch genoeg, da's het enige nadeel.

The Joker moet denk ik wel iemand zijn die jong is, dus valt Dafoe eigenlijkaf. Het is dat hij ook daarvoor te oud is, maar anders was hij ook een goeie Two-Face geweest. Nicholson deed het geweldig, maar hij heeft niet het figuur van The Joker. Buscemi wel, dus zeg ik voorlopig ook Buscemi.

Full Circle! Wacht! Lees die niet voor Year Two! Nou ja, dat is iets minder leuk, maar je hebt in elk geval wat meer achtergrond info over de situatie in Full Circle als je Year Two hebt gelezen. Heb je 'm in het Nederlands of in het Engels?

En Keaton als Two-Face: hij is niet meer de jongste. Maar hij speelde een keer een huurder die later een oplichter bleek te zijn. Later had hij ook nog wat psychopatische trekjes, dus moet dat wel goed komen! Ik vind het een goed idee, Gilles!

Ernie Hudson? Ja, waarom hadden ze hem niet gecast als Lucius Fox?!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ernie Hudson als Lucius Fox was ideaal geweest natuurlijk. Wat is die man toch onderschat.

We zitten wel op 1 lijn qua ideeen betreft, misschien een goed regieduo voor de volgende Batman .

Ik ga de comics gewoon in de goede volgorde lezen, zo blijft de pret het hoogst. Allemaal amerikaanse edities. Ik ga niet voor de nederlandse edities.

Keaton als Two Face lijkt me geweldig. Al wordt hij ook regelmatig in verband gebracht met het vervolg van the Punisher.

En nu ik er verder over nadenk, misschien is Rodriguez een goede Catwoman.

Connelly is misschien niet aziatisch genoeg maar dat is geen echt probleem denk ik.

Maar Naomi als Harley zal echt te gek zijn.

Flipman

• 7109 berichten
  • 1141 stemmen

Wow, Gilles, wat zeg je me nou? Onze eigen Michael Keaton als The Punisher? Tja... kan cool zijn, weet ik niet zeker. Mag ie wel trainen, maar qua acteren moet 't wel lukken, daar heb ik het volste vertrouwen in.

Wat ideëen betreft zitten we inderdaad wel op één lijn. Als het mogelijk is om een low-budget fanfilm te maken, met goeie decors en zo (of stel dat één van ons heel erg rijk wordt waardoor een wat grotere schaal mogelijk is), dan zouden we dat eigenlijk eens moeten proberen, samen een Batmanfilm maken. Serieus!

Rodriquez? Die heb ik alleen nog maar in Resident Evil gezien, zij lijkt niet genoeg. Connely zou anders ook Catwoman kunnen spelen. Wat dacht je anders van Monica Bellucci als Talia?

En tot mijn grote spijt moet ik bekennen adt ik geloof ik nog nooit een film heb gezien met Naomi Watts. Ik hoop dat de volgende berichten die ik van je krijg geen dreigbrieven zijn !

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Flipman schreef:

Wow, Gilles, wat zeg je me nou? Onze eigen Michael Keaton als The Punisher? Tja... kan cool zijn, weet ik niet zeker. Mag ie wel trainen, maar qua acteren moet 't wel lukken, daar heb ik het volste vertrouwen in.

Wat ideëen betreft zitten we inderdaad wel op één lijn. Als het mogelijk is om een low-budget fanfilm te maken, met goeie decors en zo (of stel dat één van ons heel erg rijk wordt waardoor een wat grotere schaal mogelijk is), dan zouden we dat eigenlijk eens moeten proberen, samen een Batmanfilm maken. Serieus!

Rodriquez? Die heb ik alleen nog maar in Resident Evil gezien, zij lijkt niet genoeg. Connely zou anders ook Catwoman kunnen spelen. Wat dacht je anders van Monica Bellucci als Talia?

En tot mijn grote spijt moet ik bekennen adt ik geloof ik nog nooit een film heb gezien met Naomi Watts. Ik hoop dat de volgende berichten die ik van je krijg geen dreigbrieven zijn !

Keaton als JigSaw zag ik op zijn website staan, niet als the Punisher, al zou dat ook niet onaardig zijn

Connelly zou ook voor Catwoman kunnen gaan. Bellucci, tja... daar heb ik het niet zo op. Als er een vermoorde prostituee in het script voorkomt kloppen we wel bij Monica aan

Dan raad ik je aan zeker een keer een film met Watts te gaan kijken. Haar rol in Mulholland Drive is perfect vertolkt. Wat een geweldige acteerprestatie. De beste ooit naar mijn mening.

In 21 Grams laat ze haar weer va nhaar beste kans zien en in Ellie Parker is ze ook werkelijk Magistraal.

Ik raad je aan MD te gaan huren of nog beter kopen en nog goedkoper; je kan mij altijd vragen een exemplaar op te sturen, want zo een pracht actrice kan ik niemand onthouden

Flipman

• 7109 berichten
  • 1141 stemmen

Naomi Watts schreef:

Keaton als JigSaw zag ik op zijn website staan, niet als the Punisher, al zou dat ook niet onaardig zijn

Aha! Ja, ik ken niet veel vijanden van The Punisher, Jigsaw toevallig wel, omdat hij ook meedoet in die verhalen van Batman & The Punisher/The Punisher & Batman. Keaton als Jigsaw, ja! Lijkt me Cool!

Connelly zou ook voor Catwoman kunnen gaan. Bellucci, tja... daar heb ik het niet zo op. Als er een vermoorde prostituee in het script voorkomt kloppen we wel bij Monica aan

Dat is HARD, Gilles, ontzettend hard!! Maar ja, ieder zijn meining. Getuigt wel weer van een macaber gevoel voor humor. Daar weet ik mezelf ook nog wel in te vinden. Nu maar hopen dat onze geesten niet zo ziek zijn dat we het alleen maar bij humor houden! Als je al weet dat American Psycho een van m'n favoriete films is... Maar ik vind Belluci wel wat van Catwoman hebben. Ze doet ook mee in een film die Dobermann heet, daar heeft ze ook een Batgirl/Catwoman-achtig maskertje op. Dat heb ik op een plaatje van die film gezien, tenminste. Anders: Amy Lee, die lijkt ook wel op Selina, alleen weten we niet of het wicht kan acteren...

Dan raad ik je aan zeker een keer een film met Watts te gaan kijken. Haar rol in Mulholland Drive is perfect vertolkt. Wat een geweldige acteerprestatie. De beste ooit naar mijn mening.

Okay, op jouw aanraden zal ik er eens op letten. Als ik een film tegen kom op TV zal ik hem kijken.

In 21 Grams laat ze haar weer vanhaar beste kans zien en in Ellie Parker is ze ook werkelijk Magistraal.

Over 21 Grams heb ik inderdaad ook veel goeds gehoord. Ik zal erop letten, dat beloof ik je en als ik 'm heb gezien, laat ik je weten wat ik ervan vind.

Ik raad je aan MD te gaan huren of nog beter kopen en nog goedkoper; je kan mij altijd vragen een exemplaar op te sturen, want zo een pracht actrice kan ik niemand onthouden

Wat gul van je, Gilles, dat je Watts niet alleen voor jezelf houdt ! Staat een mooie foto van haar op IMDb, als je haar naam intypt, knappe vrouw. Ik ben ook benieuwd naar King Kong. Maar Naomi Watts als Harley Quinn... Watts is wel al 36, Harley is volgens mij minstens 14, 15 jaar jonger! Denk je niet dat dat een probleem zal zijn?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Die over Bellucci was onder de gordel maar ik vind het een uitermate irritante actrice. Ja dat AP 1 van je lievelingsfilm zegt al iets over je geestelijke gesteldheid . Amy Lee als Selena, lijkt mij een erg leuk idee, Miss Aguilera ook een rol dan

Mulholland Drive is zeker een must see en haar rol in 21 Grams is ook erg indrukwekkend, vooral voor een fan

Naomi is inderdaad 36 maar ik geef haar makkelijk 26. Ik vind het de knapste vrouw uit de business (en ik ben al zo kieskeurig, vind namelijk maar een paar vrouwen 'het' hebben ), ik vind het wel op een respectvol niveau natuurlijk. Woorden als lekker pas ik niet toe, respectloos.

Flipman

• 7109 berichten
  • 1141 stemmen

Eh... Christina Aguilera? NNEEEEEEEE!!!!! Joh, wat denk je wel?! We mogen Batman toch niet beledigen??!! Dat wat jij zei over Bellucci is zou meer op Aguilera van toepassing zijn. Nee, dan zie ik liever Jennifer Lopez en daar ben ik ook al geen fan van! Hoewel ik haar het in The Cell ook niet slecht vond doen. Maar ik heb en hekel aan haar muziek en haar houding (van 'Ik ben maar een arm meisje uit The Bronx,' terwijl ze wel uit het rijke deel daarvan wegkomt), dus mag ze niet meedoen.

Maar als Zsasz nou een slachtoffer nodig heeft dat helemaal aan gort geknipt moet worden, zodat alle ingewanden op straat liggen en stuiptrekkingen hebben en zo en dat ze over 20 vierkante meter uitgesmeerd is, dan mag Aguilera meedoen. Mag ze zichzelf spelen. Komt Batman naar Gordon als hij is opgeroepen. Staan ze boven op het hoofdbureau. Gordon vertelt The Bat dat Zsasz Aguileraheeft vermoord. Batman reageert: "So? What seems to be the problem", except for hearing her on the radio more often?"

Jemig, wat een macabere fantasie! Niks van aantrekken, ik wil hier alleen heel duidelijk mee makendat ik Aguilera niet in een Batmanfilm wil zien!

Wat vind je trouwens van John Goodman als The Ventriloquist? Kun je Joe Pesci mooi als Scarface doen !

En wat vind je ervan dat Zsasz al een cameo zal maken in Batman Begins?

Maar hoewel de sfeer van de film die ieder van ons in een Batmanfilm wil zien waarschijnlijk erg overeen komt, zullen we het over de soundtrack waarschijnlijk niet eens worden! Althans, als we een score en een soundtrack willen. Want jij houdt meer van hiphop en zo en ik hou meer van Rock & Alternative.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Flipman schreef:

Eh... Christina Aguilera? NNEEEEEEEE!!!!! Joh, wat denk je wel?! We mogen Batman toch niet beledigen??!! Dat wat jij zei over Bellucci is zou meer op Aguilera van toepassing zijn. Nee, dan zie ik liever Jennifer Lopez en daar ben ik ook al geen fan van! Hoewel ik haar het in The Cell ook niet slecht vond doen. Maar ik heb en hekel aan haar muziek en haar houding (van 'Ik ben maar een arm meisje uit The Bronx,' terwijl ze wel uit het rijke deel daarvan wegkomt), dus mag ze niet meedoen.

Een belediging? denk ik niet. Ik neem het je niet kwalijk dat je je laat beinvloeden door de pers e.d. Veel die haten haar nogal, heel onbegrijpelijk. Het lijkt mij een geweldige vrouw in real life. Ze heeft zich op acteervlak nog niet bewezen dus kunnen we zo snel geen oordeel vellen.

Ze kan soms erg sletterig kleden idd. Maar dat is meer een 'image'. Had te maken met de titel van haar album. Nu bijvoorbeeld doet ze aan een ander image. Anyway, ik blame je het niet om hoe jij over haar denkt, al denk ik wel dat het puur gebaseerd is door het beeld dat de pers geeft over haar. Misschien geen goed actrice, misschien wel, dan laten we haar gewoon eerst auditie laten doen , misschie ndenk je wel van.. WOW!! Maar voor Flipman geen Christina dus

Maar als Zsasz nou een slachtoffer nodig heeft dat helemaal aan gort geknipt moet worden, zodat alle ingewanden op straat liggen en stuiptrekkingen hebben en zo en dat ze over 20 vierkante meter uitgesmeerd is, dan mag Aguilera meedoen. Mag ze zichzelf spelen. Komt Batman naar Gordon als hij is opgeroepen. Staan ze boven op het hoofdbureau. Gordon vertelt The Bat dat Zsasz Aguileraheeft vermoord. Batman reageert: "So? What seems to be the problem", except for hearing her on the radio more often?"

Jemig, wat een macabere fantasie! Niks van aantrekken, ik wil hier alleen heel duidelijk mee makendat ik Aguilera niet in een Batmanfilm wil zien!

Van mij mag het ook wel een andere rol zijn AL zijn je droge lines niet geheel acceptabel omdat ze wel 1 van de beste zangeressen is van onze generatie . Naar mijn mening de beste die er ooit is geweest.

[quote]

Wat vind je trouwens van John Goodman als The Ventriloquist? Kun je Joe Pesci mooi als Scarface doen ![/p]

Goed idee . ALleen baart het mij al een hele tijd zorgen dat Pesci sinds LW 4 niet meer in een film heeft gespeelt.

En wat vind je ervan dat Zsasz al een cameo zal maken in Batman Begins?

(quote)

Je hoort sowieso verschillende genres te pakken om een bredere doelgroep aan te spreken. Ik denk dat de titelsong toch wel in jouw genre gezocht moet worden.

De score lijkt mij simpel. Davis en Elfman doen de score.

Kabukiman

• 414 berichten
  • 75 stemmen

Ik kies voor uitsluitend een score. Die bijeengeraapte soundtracks waarvan driekwart helemaal niet in de film voorkomt vind ik niks. En sakkerloot - van Batman & Robin is er alleen die malle soundtrack en is de hele score (met die SUBLIEME versie van de klassieker Poison Ivy) niet eens verschenen.

Ik moet ook eerlijk zijn en zeggen dat ik me weinig muziek kan voorstellen die op een dergelijke soundtrack zou moeten komen, die past bij wat Bruce/Batman allemaal meemaakt. Als zijn volwassen Batman-tijd het heden is, betekent dat zijn wordingsjaren eind jaren 80 moeten spelen - en toen was er wel erg veel foute ellende

Het NU afspelende deel, met een donkere Batman in een gritty jungle van Gotham, daar kan eigenlijk alleen een hele "smerige" hiphop sound overheen, tenmminste, als ik de sfeer van de film een beetje juist kan inschatten.

De trailer ziet er trouwens geweldig uit!

(En heel goed nieuws voor mij in ieder geval omdat mijn zoontje me steeds verslaafder maakt aan de Xbox: tegelijk met de film verschijnt er een console game, en de screenshots die ik daarvan heb gezien zijn Beyond Mooi.)

Flipman

• 7109 berichten
  • 1141 stemmen

First Things First: JAAAAAAYY!!! THE ONE HUNDRETH MESSAGE IS MINE!!! Tomorrow, when I can't correct, edit or delete this message anymore, no-one, really NO-ONE can take this away from me anymore!!! Well, except the Evil Mods Maybe...

Okay, effe zonder onzin: ik verwacht niet dat de Mods me willen pesten en mij mijn titel af willen nemen of zo, dus laat hen het bovenstaande (net als ieder ander, overigens) niet serieus nemen.

Over Aguilera: ja, het zal haar imago wel zijn. Maar dat zou gelijk ook een goeie reden zijn om haar niet te casten: als je kijkt naar die clip van 'Dirrrty' (Oeh, wat 'gewaagd'), heb ik al zoiets van: 'We'll call you' en dan niet terugbellen

Maar ik moet toegeven dat we haar nog niet hebben zien acteren en misschien moeten we haar inderdaad een kans geven. Ik zou liegen als ik zei dat ik haar lelijk vind. Maar ik weet niet wie ze zou moeten spelen. Qua uiterlijk zou ik denken aan Poison Ivy, of Harley Quinn. Niet Catwoman, in elk geval.

En Jennifer Lopez vind ik niet slecht acteren: niet supergoed, maar ze overtuigt wel. Wat wel knap was, ik heb vaak met sommige acteurs die heel goed zijn, zoals Tom Cruise, dat ik naar ze kijk in een film en dat ik me ertoe aan moet zetten om naar de film te kijken en de wetenschap dat ik naar Tom Cruise zit te kijken uit mijn hoofd moet bannen. Hij acteert goed, maar hij heeft zo'n bekend gezicht, zo'n bekende stem, zo'n bekend voorkomen dat ik automatisch denk: "Dat is Tom Cruise," terwijl ik eigenlijk naar zijn karakter en de film zelf zou moeten kijken. Maar in The Cell ging dat automatisch, ik keek niet naar Jennifer Lopez, maar naar de film. Dat vond ik wel knap (van haar of juist van mezelf), aangezien ik zo'n ontzettende hekel heb aan haar muziek! Vreemd...

Goed, maar zie zou Lopez moeten spelen? Catwoman, Talia, Ivy, Harley... nee! Batgirl ook niet. Talia komt nog het dichtst in de buurt, maar dat is te voor de hand liggend. En ze lijkt er qua gezicht niet genoeg op. Talia heeft een meer vooruitstekende neus, meestal. Klinkt stom, maar volgens mij is het zo.

Kabukiman, jij zou kiezen voor enkelt & allienug maar een score. Vind ik een goed idee, want op de soundtrack moeten allerlei soorten van duistere muziek zitten en commerciele muziek siert Batman zeker niet. Kijk, bij Batman moet je echt voorzichtig te werk gaan om de sfeer niet te verpesten. Batman is in vergelijking met anderen (The Punisher, DareDevil) echt iets speciaals! Batman is wel een trendsetter volgens mij, hij was de eerste wiens motief wraak was. Dacht ik, hoor. En wij vinden Batman wel allemaal heel stoer (moet ook) maar als ze allemaal stoere Metal gaan draaien op het moment dat hij ergens binnenloopt of als hij een groep tuig dreigend aankijkt, dan proberen ze die stoerheid op de verkeerde manier te versterken. Volgens mij kan dat gewoon niet goed zijn.

En inderdaad, Kabukiman, de trailer is cool! Ze laten er heel weinig in zien en hoewel dat mooi is, aande andere kant wil ik meer zien en ik hoop dat ze binnenkort nog een trailer laten circuleren. En ik wil heel graag weten of die kerel op het einde van die trailer ("WHERE ARE YOU?!") inderdaad Joe Chill is. Volgens mij kan het niet anders, maar ik vergis me wel vaker. Ik hoop overigens niet (dat doen ze nog wel eens om de boel interessant te maken, maar in feite ruïneren ze daarmee het verhaal) dat Rachel Dawes, de jeugdvriendin van Bruce, uiteindelijk de dochter van Joe Chill schijnt te zijn of zo. Dat ze op de een of andere manier aan een van Batman's tegenstanders is gerelateerd. Ik verwacht niet dat dat gebeurt, maar toch.

En de score, Gilles, Elfman en Davis? Ik weet niet of de muziek van Elfman nog wel bij deze film zal passen. Dat van Elfman past geweldig bij de films van Burton, maar deze film ontdoet zich van de sprookjessfeer, dat weet ik nu al. Daarom lijkt Elfman me niet geschikt.

Don Davis zou het kunnen, voor The Matrix heeft hij geweldige muziek gemaakt. Maar ik zat zelf anders te denken aan Graeme Revell, van onder andere The Crow?

De score is trouwens al bepaald. Hans Zimmer doet de muziek, samen met iemand wiens naam me effe ontschoten is.

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

Flipman schreef:

First Things First: JAAAAAAYY!!! THE ONE HUNDRETH MESSAGE IS MINE!!! Tomorrow, when I can't correct, edit or delete this message anymore, no-one, really NO-ONE can take this away from me anymore!!! Well, except the Evil Mods Maybe...

Het is maar wat je een fijn gevoel geeft.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Flipman schreef:

Over Aguilera: ja, het zal haar imago wel zijn. Maar dat zou gelijk ook een goeie reden zijn om haar niet te casten: als je kijkt naar die clip van 'Dirrrty' (Oeh, wat 'gewaagd'), heb ik al zoiets van: 'We'll call you' en dan niet terugbellen

Ik vond de gewagdheid van die clip erg overdreven. Ji jhoeft nie tte bellen dat doe ik wel Even serieus, een grote rol lijkt mij ook een beetje overdreven maar ik als Batman fan zou haar graag een klein rolletje zien spelen in een Batman film. Haar en Naomi Watts in een film zou geweldig zijn, persoonlijk voor mij dan. En dan geven we Scarlett Johansson, Michael Keaton en Ernie Hudson nog een rolletje en dan zijn mijn favorieten ingedeelt

Maar ik moet toegeven dat we haar nog niet hebben zien acteren en misschien moeten we haar inderdaad een kans geven. Ik zou liegen als ik zei dat ik haar lelijk vind. Maar ik weet niet wie ze zou moeten spelen. Qua uiterlijk zou ik denken aan Poison Ivy, of Harley Quinn. Niet Catwoman, in elk geval.

Catwoman lijkt mij ook uitgesloten, Poison Ivy zou kunne nmaar zoals ik al zei het hoeft geen grote rol te zijn. Bij Harley Quinn blijf ik op Watts hameren. Nobody else.

En de score, Gilles, Elfman en Davis? Ik weet niet of de muziek van Elfman nog wel bij deze film zal passen. Dat van Elfman past geweldig bij de films van Burton, maar deze film ontdoet zich van de sprookjessfeer, dat weet ik nu al. Daarom lijkt Elfman me niet geschikt.

Daarom kies ik ook tussen een samenwerking tussen hun. Ik denk dat daar iets heel moois uit kan komen. Davis vind ik de meest talentvolle composer out there en met de kwaliteiten van Elfman lijkt mij een goed resultaat gegarandeert.

Kabukiman

• 414 berichten
  • 75 stemmen

En ik vind het eigenlijk opnieuw een enorme verloren kans om de vader van bruce wederom niet door Adam West te laten spelen.

Wat de score betreft denk ik dat Hans Zimmer een betere keuze is dan Danny Elfman - hoewel ik dan weer moet toegeven dat ik eerlijk gezegd niet zeker weet of Elfman niet, naast zijn sprookjesachtige werk, OOK andere dingen heeft gemaakt - ik zou hem dus ten onrechte kunnen laten afvallen.

Shirley Walker zou mijns inziens dan toch een betere keuze zijn.

Flipman

• 7109 berichten
  • 1141 stemmen

Elfman heeft ook de score van Hulk gedaan, dat is zeker niet sprookjesachtig. Wat wel raar was, was dat Ang Lee er steeds op hamerde dat de eerste stukken muziek die Elfman voor Hulk prpobeerde, volgens Lee 'te Danny Elfman' waren. Zoek dan een andere componist!

Ik zou dus zo de muziek uit Hulk niet meer weten, maar ik weet wel dat het niet sprookjesachtig was. De muziek uit de Spider-manfilms ook niet, die was ook van Danny Elfman.

Grame Revell is mijn eerste keus, die kan goed sfeer scheppen. In de meeste films maakt hij echt muziek die niet opvalt en dat is goed! Hoewel het jammer is dat je het je daarna dan vaak niet meer kunt herinneren. The Crow as dan een uitzondering, maar ja, daar had je steeds dat prachtig terugkerende vioolmuziekje.

Mijn broer kwam nog met een geweldig idee... Gene Hackman als The Ventriloquist, in plaats van John Goodman! Lijkt me echt geweldig!

U-96 schreef:

Het is maar wat je een fijn gevoel geeft.

Ja, maar dat sloeg natuurlijk ook nergens op. Viel me gewoon op en ik dacht: "Laat ik eens gewoon doen!"

Kabukiman

• 414 berichten
  • 75 stemmen

De Hulkmuziek is niet echt sprookjesachtig - maar ok niet geschikt voor hoe ik een Serieuze Batfilm zie. Te Hollywood, toch.

Gek genoeg (want echt zin heeft het natuurlijk niet, vrees ik) ben ik toch met dit topic beziggebleven, en eigenlijk terecht gekomen op Joe Delia.

Hij schreef de muziek voor onder andere The Addiction van Abel Ferrara - een mengeling van onder de huid kruipend prachtigs en echt hele ongemakkelijke hiphopachtige dingen, die een groezelige sfeer van een vervallen New York met misdaad en verslaafden (in korrelig zwart/wit) vet EN cursief onderstreept. En eigenlijk is dat de sfeer die ik voor me zie (al eerder genoemd, nu zie ik dat Joe Delia die combi perfect in zich heeft).

De melodieen van de filmmuziek hoef ik me later niet meer te kunnen herinneren - het moet m.i. in dienst staan van de film, van de beelden - gemist worden als het er niet is, maar niet de aandacht trekken.

"Te Elfman" - ja, dat is inderdaad raar - meestal wordt iemand juist om zijn bekende kwaliteiten gekozen, zou je zeggen.

Flipman

• 7109 berichten
  • 1141 stemmen

Kabukiman schreef:

De melodieen van de filmmuziek hoef ik me later niet meer te kunnen herinneren - het moet m.i. in dienst staan van de film, van de beelden - gemist worden als het er niet is, maar niet de aandacht trekken.

Nee, maar soms maakt het wel indruk, zodat het toch blijft hangen. Het wil niet zeggen dat het de aandacht trekt, dat gaat van persoon tot persoon of van film tot film: mijn broer herinnert zich sms de muziek van een film terwijl ik die allang vergeten ben, maar bij een andere film is het misschien andersom.

Die componist van Brotherhood Of the Wolf, Joseph La Duca, is misschien ook een goeie gegadigde. Of John Murphy, uit 28 Days Later.

Kabukiman schreef:

Gek genoeg (want echt zin heeft het natuurlijk niet, vrees ik) ben ik toch met dit topic beziggebleven...

Nee, maar eigenlijk was dit Topic ook bedoeld om de vervolgen van Batman Begins te bespreken. Tenminste, hoe wij die het liefst ingevuld hadden gezien. Uiteindelijk kwamen we ook op die discussie terecht met Batman Begins zelf als onderwerp. Want als dat in eerste instantie al het onderwerp was, was het Topic helemaal zinloos geweest, want daar was toch al niks aan te veranderen.

Kabukiman schreef:

"Te Elfman" - ja, dat is inderdaad raar - meestal wordt iemand juist om zijn bekende kwaliteiten gekozen, zou je zeggen.

Mooi, jij begrijpt 't !

Kabukiman

• 414 berichten
  • 75 stemmen

Mooi, jij begrijpt 't

Maar.....natuurlijk!!

Mijn opmerkingen betreffende de muziek enzo gelden overigens net zo hard voor Batman goes on en Batman keeps Going hoor! Hoe meer de voorbereidingen over zijn en het leven in Gotham getoond wordt, hoe grittier het van mij mag.

Flipman

• 7109 berichten
  • 1141 stemmen

Batman Goes On? Ook een coole naam!

Flipman

• 7109 berichten
  • 1141 stemmen

Batman Goes On? Ook een coole naam !

Flipman

• 7109 berichten
  • 1141 stemmen

Flipman schreef:

Batman Goes On? Ook een coole naam!

Fuck! Ik heb dit bericht twee keer geplaatst!

Kabukiman

• 414 berichten
  • 75 stemmen

Batman does it twice.

Zou ook een aardige titel zijn (met Two-Face, vanzelfsprekend!)

Flipman

• 7109 berichten
  • 1141 stemmen

Ja, maar klinkt te komisch .

Ik had overigens in de trailer niet echt het gevoel dat ik naar Gotham zat te kijken. Ze zullen toch wel aandacht hebben besteed aan Gothische gebouwen en zo? Dat vind ik wel een must!

Heeft iemand eigenlijk een actreutel in gedachten voor Robin?

Hannibal

• 9358 berichten
  • 3273 stemmen

Batman's last adventure ever lijkt me wel een leuke titel

Flipman: wat is een actreutel?

Flipman

• 7109 berichten
  • 1141 stemmen

Actreutel? Een ander woord voor acteur, ik dacht dat dat wel bekend was, sorry.

AND HOW DARE YOU INSULT "THE BAT" LIKE THAT?!! SHAME ON YOU!!! WASH YOUR MOUTH WITH SOAP!!!

Bedankt, Hannibal, ben ik weer wat agressie kwijt !

Hannibal

• 9358 berichten
  • 3273 stemmen

Flipman schreef:

Heeft iemand eigenlijk een actreutel in gedachten voor Robin?

John Cleese, dan wordt ik ook Batman-fan!

En Rik Mayall als Batman!

Flipman

• 7109 berichten
  • 1141 stemmen

Rik Mayall ken ik niet, maar als de overige leden van het,

Monty Pythonteam Batman op de hak willen nemen,zie ik dat graag ! En begrijp me niet verkeerd: je mag dingen als Batman best op de hak nemen, als je het maar goed doet! Net als de persiflage van The Lord Of The Rings door French & Saunders, bijvoorbeeld: heel veel respect voor The Lord Of The Rings, maar die parodie was geweldig!!

Hannibal

• 9358 berichten
  • 3273 stemmen

Flipman schreef:

Rik Mayall ken ik niet

(afbeelding)

Flipman schreef:

En begrijp me niet verkeerd: je mag dingen als Batman best op de hak nemen, als je het maar goed doet!

Lijkt me erg leuk om hem als Batman te zien, maar begrijp mij ook niet verkeerd hé? Ik maak maar een geintje.

Volgens mij maakt het niet zoveel uit wie Batman speelt, want die gast heeft toch steeds een masker op. Het lijkt me wel geinig om daar die maffe ogen van Rik Mayall achter te zien

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.