- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Het grote Batman topic
Het grote Batman topic
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Vond de serie die ze vroeger op Kanaal2 (nu 2BE) erg grappig. Met die BAM, BOEM en dergelijke 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Die met Adam West, best funny idd. Maar blij dat Batman toch veel grimmiger is geworden. Vooral de animatiefilm Mask of the Phantasm is erg goed.
Charmides
-
- 414 berichten
- 1304 stemmen
Ik denk dat Two-Face komt. Het einde van de laatste batman film zie je al wie dat wordt.
Menace2society
-
- 426 berichten
- 0 stemmen
Ik denk dat Two-Face komt. Het einde van de laatste batman film zie je al wie dat wordt.
Verklaar jezelf nader aub.
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Two-Face sterft.
Charmides
-
- 414 berichten
- 1304 stemmen
Yep,vandaar mijn vraag.
Kijk op het einde van de laatste batman film is batmans vriend gewond geraakt. Ze noemden hem vroeger altijd Two-Face. Die vriend is nu boos op batman omdat hij hem heeft geholpen in plaats van die vrouw. Hij heeft nu aan de ene kant van zijn gezicht een normaal stuk , menselijk. En de andere kant een verbrand gezicht. Dus ik denk dat de volgende batman film dat Two-Face zich tegen batman keert zeg maar 
Menace2society
-
- 426 berichten
- 0 stemmen
Haha,ik weet wel wie Two-Face is en ik heb die film ook gezien,dat bedoelde ik niet echt met me vraag,maar never mind 
Vincent Cassel is maybe wel geschikt voor The Riddler,of een nieuwe Joker,kijk die kop 
En goede acteur ook!

Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Kijk op het einde van de laatste batman film is batmans vriend gewond geraakt. Ze noemden hem vroeger altijd Two-Face. Die vriend is nu boos op batman omdat hij hem heeft geholpen in plaats van die vrouw. Hij heeft nu aan de ene kant van zijn gezicht een normaal stuk , menselijk. En de andere kant een verbrand gezicht. Dus ik denk dat de volgende batman film dat Two-Face zich tegen batman keert zeg maar
Jij hebt de film duidelijk niet volledig gezien. Two-Face wordt gedood door Batman.
Charmides
-
- 414 berichten
- 1304 stemmen
Toch wel.
Hou er nu maar over op.
We begrepen elkaar niet zo goed denk ik. 
pumpking
-
- 442 berichten
- 0 stemmen
Ik hou van Batman maar the Joker door iemand anders zien spelen dan Heath Ledger zou een ramp zijn, al doet de vervanger het goed.
AchmedATM
-
- 1507 berichten
- 0 stemmen
Ik zal het even uitleggen voor je Two-face is dood gegaan in Dark Knight. Daarom denken mensen dat je het niet hebt gezien

En trouwens vroeger was hij gewoon Harvey Dent hij werd pas Two-Face na het ongeluk.
JigSaw_Doll
-
- 413 berichten
- 627 stemmen
Ik ben op het moment alle afleveringen van Batman: The Animated Series aan het bekijken, ik zit zover aan volume 2, elke aflevering is gewoon een meesterwerk, ik zit nog wel in het beetje campy gedeelte van TAS, maar toch, meesterlijk! 
Ik raad ook wel aan iedereen aan de film van de serie te bekijken
Een goeie voor elke Batman fan
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Fraai boek - The Batman Files - FilmTotaal filmnieuws
Wow, lijkt me erg gaaf. Maar ze vragen er weer een hoop geld voor.
van duijn
-
- 935 berichten
- 845 stemmen
Van de week duikelde ik ergens een aantal DVD's op wat uiteindelijk Batman t/m Batman & Robin bleek te zijn. Ik heb ze allemaal maar gekeken en heb genoten ( van de eerste 2 dan). Jack Nicholson als the joker alleen al maakt de eerste film al geweldig. Ondanks dat blijf ik toch meer fan van de joker vertolkt door Ledger maar dat terzijde. Vooral het eerste deel vond ik erg goed en Batman Returns ook. Maar dan komen we bij Batman Forever en Batman & Robin en zie ik allemaal goede acteurs en wordt er gewoon een zooitje van gemaakt. De effecten zijn niet om aan te zien en Jones zag er niet uit als Two-Face. Jim Carrey als The Riddler vond ik dan nog wel gaan maar ik kreeg een beetje het gevoel als wat ik bij The mask had. En dan komt er nog een sidekick bij waar ik sowieso al helemaal niet van hou, En in deel 4 doen ze er doodleuk nog een bij! Geef mij dan maar de moderne Batman van de Christopher Nolan films. Ik zie Batman liever gewoon solo.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Iemand trouwens bekend met het Bat-Manga boek? Ik ben zelf niet zo enorm bekend met het Batman oeuvre maar blijkbaar is de superheld in de jaren '60 in Japan enorm populair geweest waardoor er verschillende manga verhalen zijn gemaakt. Die zijn nu voor het eerst verzameld in een mooi boek dat voor 8 euro in de Slegte in Antwerpen is te vinden, het komt oorspronkelijk van 25 euro.
Ben er nu zelf al een tijdje in bezig en het valt op hoe degelijk de verhalen eigenlijk zijn. Nogal logisch eigenlijk als je beziet dat de scènario's van Bob Kane kwamen en de manga werd getekend door Jiro Kuwata (onder andere van 8-Man). Enige nadeel is dat niet blijkbaar alle verhalen zijn verzameld maar eerder een selectie van. Dit heeft als resultaat dat niet alle verhaallijnen compleet uitgewerkt worden want bijvoorbeeld ontbreekt deel 4 en 5 van The Revenge of Clayface.
Het boek bevat ook nog allerlei foto's van Japanse merchandise betreffende Batman en een interview met Jiro Kuwata hemzelf. Sowieso interessant spul voor een Batman fan.
Tall man
-
- 289 berichten
- 1043 stemmen
Ik heb eigenlijk een vraag over de Batman DVD box waar van die cards bijzitten. Is die box een beetje zeldzaam?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
De eerste Batmobiel is gisteren in de Verenigde Staten geveild voor 4,6 miljoen dollar (bijna 3,5 miljoen euro). Het spectaculaire voertuig speelde in de jaren 60 een hoofdrol in de tv-serie waarin Adam West de rol van Batman vertolkte.
[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=TNIpjHy7500[/embed]
Meer info / bron: Eerste Batmobiel voor 3,5 miljoen euro verkocht - Home - Volkskrant.nl
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Prima keus. Mocht ook wel na de farce met Bale (veel te glad en vlot). Affleck heeft nou net de kwaliteiten die Bruce Wayne moet hebben.
Martijnnn
-
- 2248 berichten
- 2407 stemmen
Goed, niet mijn favoriete keus, maar hij heeft er wel de kop voor, meer dan Bale nog. Toch had ik liever Josh Brolin gehad.
thunderball
-
- 5878 berichten
- 1414 stemmen
Hum... kans is redelijk groot dat hij hem vrij vlak en kleurloos gaat neerzetten. Is niet bepaald mijn eerste keuze.
Ik dacht overigens dat Josh Hartnett het ging worden, maar dat zou helemaal een ramp zijn, dan valt Affleck nog enigszins mee,
Vond Keaton vroeger een hele goede keuze, die heeft sowieso een wat krankzinnige en psychopathische uitstraling van zichzelf, wat hem veel kleurijker maakte.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Ach, waren het niet dezelfde reacties toen bekend werd dat Heath Ledger de Joker ging spelen? We weten allemaal hoe dat uiteindelijk is uitgedraaid. Persoonlijk ben ik ook niet te vinden voor Affleck (vooral omdat ik vind dat een acteur maar 1 superheld mag spelen en Affleck heeft Daredevil al op zijn naam staan) maar wie weet verrast hij iedereen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
(vooral omdat ik vind dat een acteur maar 1 superheld mag spelen en Affleck heeft Daredevil al op zijn naam staan)
Binnen een universum ben ik het er mee eens, maar zowel Marvel en DC, geen probleem.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Mjah, het stoort mij wel wat maar zullen wel zien eens er een trailer is.