• 15.735 nieuwsartikelen
  • 177.880 films
  • 12.199 series
  • 33.965 seizoenen
  • 646.802 acteurs
  • 198.942 gebruikers
  • 9.369.514 stemmen

Het grote Batman topic

zoeken in:

Flipman

• 7109 berichten
  • 1141 stemmen

Over Batman Begins, het verhaal en de karakters, is al een heleboel bekend.

Maar nu vraag ik me af: wat vinden jullie dat er moet worden van het vervolg? Welke tegenstander moet in 'Batman Continues' onze grote Duistere Ridder het leven zuur maken?

Of zijn er nog andere dingen waarvan jullie vinden dat het absoluut wel of helemaal niet in de film moet?

Moet Robin bijvoorbeeld al in de volgende film voorkomen?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik zou het liefst Two-Face zien. The Joker is ook altijd best en dan zie ik die graag door Buscemi gespeelt worden.

1. Two-Face (James Franco)

2. Harley Quinn (Naomi Watts)

3. The Joker (Steve Buscemi)

4. The Riddler (Brad Pitt)

Gizzmann

• 5617 berichten
  • 2839 stemmen

The Joker! dat is nog steeds de beste vilian vind ik! Hij is gewoon gek en zou dan op de meest krankzinnige en zieke manieren batman om het leven proberen te brengen. Robin hoeft van mij niet. Ik ben ook niet zo super op superman, het kostuum van batman heeft klasse, zwart, donker, mysterieus. Robin komt er dan in zo'n rood felgekleurd pak aanzetten, nee, dat is niet echt nodig vind ik.

n.a.v. het topic 'muziek in films': Word puur genieten in de bios, duurt alleen nog veels te lang, nou maar hopen dat het het wachten waard is, maar ik ben positief.

Mister_Pink

• 632 berichten
  • 0 stemmen

Helemaal mee eens!

FeZ

• 460 berichten
  • 3170 stemmen

Naomi Watts schreef:

De rol van the Riddler vond ik eigenlijk wel op het lijf van Jim Carrey geschreven.... Maargoed nog een film met slechterik die al in een van de vorige films vind ik wat minder. Tenzij ze nu een beetje op zijn (ik ben niet geheel op de hoogte met batman).

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

FeZ schreef:

De rol van the Riddler vond ik eigenlijk wel op het lijf van Jim Carrey geschreven.... Maargoed nog een film met slechterik die al in een van de vorige films vind ik wat minder. Tenzij ze nu een beetje op zijn (ik ben niet geheel op de hoogte met batman).

Ik vond Carrey het niet echt geweldig doen als Riddler. Brad Pitt leek me er wel een geschikt kandidaat voor.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Ik zie toch echt 334duizend keer liever Carrey als geflipte wacko dan Brad Pitt . Niks tegen Brad Pitt hoor, geweldige acteur, maar in die rol? Nee...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

In Twelve Monkeys is Pitt geweldig als wat jij noemt een geflipte wacko

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Ik vind dat karakter nog behoorlijk in het niet vallen bij The Riddler. Maar misschien is dat juist aan Jim Carrey te danken.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik hoop in ieder geval dat de potentiele makers mijn ideeen meenemen

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Ik niet .

Gizzmann

• 5617 berichten
  • 2839 stemmen

Batman forever vond ik erg goed. Niet zo goed als de twee voorgangers, maar wel goed. Aparte mix van spanning humor met felle kleuren en dan weer een donker decor. The Riddler die allles zo goed uitdacht en dan Two-Face die het liever meteen afhandelde en ineens binnen komt vallen. Ik ben gek op de scene: "Batman will come and save me!" "BATMAN?! Batman you say? I count on it!" Dat doet Carrey geweldig.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik ben een voorstander om niet dezelfde acteurs de rollen te laten vervullen. Carrey deed het leuk maar dat was niet The Riddler die we kennen uit de comics.

Punt 4 is dus een vacature om over te discussieren maar de eerste 3 lijkt me wel perfect ingevult Ik moet maar iets in de casting gaan doen

Flipman

• 7109 berichten
  • 1141 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ik zou het liefst Two-Face zien. The Joker is ook altijd best en dan zie ik die graag door Buscemi gespeelt worden.

1. Two-Face (James Franco)

2. Harley Quinn (Naomi Watts)

Gaaf! Wat een coole ideeen! James Franco als Harvey Dent, natuurlijk! Omdat hij er voor zijn verminking heel knap uitzag!

Naomi Watts ken ik niet (alleen van naam), maar je zal wel gelijk hebben...

Steve Buscemi, tja... is 'm vast op het lijf geschreven, maar qua uiterlijk is het misschien net te voor de hand liggend...

Ik zag zelf eerder Jude Law als The Riddler, omdat hij al zoveel weg heeft van Edward Nygma!

Bedankt voor al jullie reacties tot zover!

Ne een aantal vragen voor de comicfans...

Nogmaals, moeten er in de volgende films nog Robins voorkomen? Moet de dood van Jason Todd (Robin II) ook worden verfilmd? Moet Tim Drake nog als Robin (wel een heel stuk later dan) verschijnen? En moet Nightwing ook een cameo maken?

En welke verhalen vinden jullie dat er absoluut verfilmd moeten worden?

Mister_Pink

• 632 berichten
  • 0 stemmen

Steve Buscemi, tja... is 'm vast op het lijf geschreven, maar qua uiterlijk is het misschien net te voor de hand liggend...

Wat bedoel je?

Flipman

• 7109 berichten
  • 1141 stemmen

Mister_Pink schreef:

Wat bedoel je?

Nou, Steve Buscemi is natuurlijk niet de knapste onder ons, maar eigenlijk moeten we iemand hebben die er echt als The Joker uitziet! Iemand met een lang gezicht.

Eigenlijk zou Buscemi het qua gezicht wel kunnen, omdat het er zo gek uitziet en Jack Nickelson deed het ook geweldig, maar nu wil ik een keer de ECHTE Joker zien!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Over Buscemi's zogenaamde lelijkheid wordt nogal overdreven gedaan. Ik vind die man wel iets hebben. En De Joker stond toch ook niet echt bekend om goede 'looks'.

Mister_Pink

• 632 berichten
  • 0 stemmen

Flipman schreef:

(quote)

Nou, Steve Buscemi is natuurlijk niet de knapste onder ons, maar eigenlijk moeten we iemand hebben die er echt als The Joker uitziet! Iemand met een lang gezicht.

Eigenlijk zou Buscemi het qua gezicht wel kunnen, omdat het er zo gek uitziet en Jack Nickelson deed het ook geweldig, maar nu wil ik een keer de ECHTE Joker zien!

Wat een onzin. Wat maakt het nou uit? Het gaat erom wie er goed in die rol zou zijn. ik zeg Buscemi.

Hagenees

• 6 berichten
  • 0 stemmen

Jack Nicholson is en blijft voor mij de échte Joker...

Gewoon z'n hele gezicht, blik, wenkbrauwen.... hij was er gewoon geknipt voor. Hij heeft een aardige duit verdiend met z'n rol in Batman trouwens, heeft zelfs in het Guinness Book of Records gestaan...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Mister_Pink schreef:

ik zeg Buscemi.

Ik ook

Flipman

• 7109 berichten
  • 1141 stemmen

Nou ja, lelijk, Buscemi heeft een nogal apart gezicht, laten we het daarop houden. Lelijk valt inderdaad wel mee.

Ik heb er nog eens over na gedacht, maar eigenlijk moet Buscemi inderdaad wel goed kunnen. 'k Heb nog eens een foto van 'm gezien en hij moet heel makkelijk 'leeftijdloos' op te maken zijn (op een manier dus dat je niet goed kunt schatten hoe oud hij is).

Maar goed mensen! Ik wil nu nogmaals van jullie weten of er nog Robins in de volgende films voor moeten komen en welke (Jason Todd & Tim Drake ook?), plus: welke verhalen moeten verfilmd worden?

GeGroet!

Flipman

• 7109 berichten
  • 1141 stemmen

Overigens, in een van mijn eerdere berichten heb ik Jack Nicholson verkeer geschreven (Nickelson). Ik wil hierbij nog effe zeggen dat ik mij heel diep schaam!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Geen Robin

Flipman

• 7109 berichten
  • 1141 stemmen

Naomi Watts schreef:

Geen Robin

Okay, maar waarom niet?

Flipman

• 7109 berichten
  • 1141 stemmen

Hehe, sorry, moest gewoon effe! Maar ik vind Dick Grayson als Robin ook niet echt cool, maar als Nightwing wel! En Tim Drake vind ik de gaafste en bekwaamste Robin ooit! Ik wil wel eens zien hoe die er in een film uitzien!

Flipman

• 7109 berichten
  • 1141 stemmen

Gizzmann schreef:

The Joker! dat is nog steeds de beste vilian vind ik! Hij is gewoon gek en zou dan op de meest krankzinnige en zieke manieren batman om het leven proberen te brengen. Robin hoeft van mij niet. Ik ben ook niet zo super op superman, het kostuum van batman heeft klasse, zwart, donker, mysterieus. Robin komt er dan in zo'n rood felgekleurd pak aanzetten, nee, dat is niet echt nodig vind ik.

n.a.v. het topic 'muziek in films': Word puur genieten in de bios, duurt alleen nog veels te lang, nou maar hopen dat het het wachten waard is, maar ik ben positief.

Inderdaad, ik ben ook zeer positief! Alleen weet ik niet of ik het masker wel mooi vind, want de opening voor wat er zichtbar is van zijn gezicht is net te nauw. Bovendien staan die oren er ook maar raar op!

Maar er zijn nue meerdere mensen die tegen Robin stemmen. Maar als men zijn kostuum een beetje aanpast, bijvoorbeeld een beetje minder felrode kleur voor zijn kostuum, kan het dan wel? Of hebben jullie gewoon een hekel aan het karakter Robin?

Reageer, nogmaals! En bedankt aan iedereen die dat al gedaan heeft!

Gizzmann

• 5617 berichten
  • 2839 stemmen

Dan zou Robin er best in mogen, zolang hij maar niet een overdreven grote rol krijgt, meer een bijrolletje krijgt als side-kick van Batman, hij is degene die de show hoort te stelen samen met een (of meerdere) badguy(s) waarbij iedere kijker kiest aan welke kant hij staat.

Flipman

• 7109 berichten
  • 1141 stemmen

Heb je The Cult gelezen, Gizzmann? Daarin speelt Jason Todd (Robin 2, voor de nietkenners onder ons) een grote rol, omdat hij Batman uit dat riool bevrijdt! Ik vind dat Robin best een beetje naar voren mag komen, maar ze mogen zijn kostuum wel redelijk aanpassen (geen blote benen bijvoorbeeld!). Het Tim Drake kostuum vind ik heel cool, maar ze moeten de eerste Robin niet meteen dat kostuum geven, zoadat het steeds hetzelfde blijft: het Dick Grayson kostuum moet wel erg lijken op die uit de strips (overigens, dat halve Nightwing kostuum dat Robin droeg in Batman & Robin vond ik nog niet eens zo lelijk!).

Gizzmann

• 5617 berichten
  • 2839 stemmen

Heb ik niet gelezen.

Wil nog effe zeggen wie er eigelijk moet komen in de batman na begins

de villian die misschien wel nog vetter is dan the joker: MANBAT!!! Met de special effeckts van nu word dat een film voor in mijn favoriete top-10. Een bruinig-vleermuis-gremlinachtig wezen dat door de stad heen vliegt en mensen vermoord. WOOHOO!

Flipman

• 7109 berichten
  • 1141 stemmen

Gizzmann schreef:

Heb ik niet gelezen.

Wil nog effe zeggen wie er eigelijk moet komen in de batman na begins

de villian die misschien wel nog vetter is dan the joker: MANBAT!!! Met de special effeckts van nu word dat een film voor in mijn favoriete top-10. Een bruinig-vleermuis-gremlinachtig wezen dat door de stad heen vliegt en mensen vermoord. WOOHOO!

Okay, goed Gizzmann, maar je hebt Batman in je vorige bericht wel zonder hoofdletter 'B' geschreven! Schaam je!

Nee hoor, sommige mensen werken daar gewoon niet zo veel mee, maakt echt niet uit!

Maar Manbat, tja... hij was vooral in zijn beginfase erg interessant, toen hij nog heel erg tegen zijn dierlijke kant moest vechten. Daarna weet ik niet. Ik ken hem verder niet heel goed.

Maar wat vinden jullie van The Reaper?

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.