• 15.773 nieuwsartikelen
  • 178.104 films
  • 12.215 series
  • 33.986 seizoenen
  • 647.155 acteurs
  • 199.029 gebruikers
  • 9.373.219 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

FixX

• 622 berichten
  • 456 stemmen

hij heeft veel weg van highwaymen en ja i know dat is hem niet

Dragon

• 62559 berichten
  • 4509 stemmen

djeffibrelich schreef:

hopelijk kan iemand me helpen.

ik ben op zoek naar de titel van een film, volgens mij was het een oude b-film en ik geloof ook dat patrick swayze of kirk douglas erin speelde (een van de twee), maar ik weet het niet zeker.

het verhaal ging over een kille moordenaar die in een pick up truck met zwarte ramen tegen andere bestuurders aan ramde.

hij werd de hele film achtervolgd door de held van de film die achter de identiteit van de moordenaar aan zat.

alvast bedankt

The Gladiator?

X__Liesjj

• 329 berichten
  • 586 stemmen

Ik zoek een komische film over jaren 60 ofzo.

Er is een scéne dat een meisje/vrouw topless gaat paardrijden.

En ook dat een verliefd stelletje die sinds hun schooltijd hadden hun 1e keer wouden doen in een duur hotel/motel. Maar er is geen geschikt. Uiteindelijk doen ze op het strand.

Volgens mij is dit Porky's maar dat weet ik niet zeker.

mikey

• 28986 berichten
  • 5138 stemmen

Als ik aan Porkys denk dan denk ik ook aan screwballs.

mario555

• 4 berichten
  • 0 stemmen

Hallo beste mensen,

Ik heb 2 jaar geleden ook al een berichtje geplaatst hier, maar ik ben er nog steeds niet achter na al die tijd, dus hier nog maar een keer een poging.

PLEASE HELP

Ik zoek een film die ik ooit op TV heb gezien (toen er nog geen RTL 4 etc. bestond). Ik denk dat het ongeveer 1984/1985 geweest moet zijn. Ik weet geen titel, acteurs,regiseur etc. Wat ik mij nog vaag herinner is het volgende:

Een moordenaar zit achter een vrouw aan in een kantoorflat. Dit kat en muisspel gaat de hele tijd door en ook de liften spelen hierin een belangrijke rol. Aan het eind van de film, als de dame in kwestie is gered, rijdt ze weg in een auto en blijkt dat die moordenaar op de achterbank verstopt zit. Ik begreep van anderen hier dat de moordenaar een diamantenslijper was en dat dit een kale man was. Ook heb ik van meerdere mensen gehoord dat dit wellicht een engelse film is. Het zou ook een tv-film geweest kunnen zijn.

De film is in ieder geval van voor 1986, omdat ik zeker weet dat ik hem daarvoor op tv heb gezien.

kos

• 46692 berichten
  • 8850 stemmen

Hee, deze is hier al eens langsgekomen als ik het goed heb.

newG

• 956 berichten
  • 2345 stemmen

newG schreef:

Ik ben opzoek naar een film die ik in de zomer van 1998 of 1999 heb gezien op Tv1 (belgië). Het was een amerikaanse komedie van ergens begin jaren 90 denk ik. Na een kwartiertje kijken was ik in slaap gevallen omdat ik me die avond wat ziekjes voelde.

Wat is me kan herrineren is dit:

2 Jongens moetten om 1 of andere rede een voodoo ritueel uitvoeren en hebben daarvoor enkele zaken nodig. 1 van die dingen was een levende kip, maar omdat ze in de stad wonen was dat niet evident om die te vinden. Uiteindelijk vinden ze 1 bij een aziatisch restaurantje en hebben ze heel wat moeite om uit te leggen dat ze de kip levend willen.

Dat is alles wat ik me kan herrineren.

Wie kan mij helpen?

djeffibrelich

• 50 berichten
  • 0 stemmen

yep, dat is em!

ik zal je eeuwig dankbaar zijn dragon!

hoe je dit in vredesnaam wist zal me een raadsel zijn.

Stephan

• 7890 berichten
  • 1387 stemmen

newG schreef:

(quote)

De enige film die voor mij in de buurt komt is Bull Durham.

mikey

• 28986 berichten
  • 5138 stemmen

mario555 schreef:

moordenaar zit achter een vrouw aan in een kantoorflat. Dit kat en muisspel gaat de hele tijd door en ook de liften spelen hierin een belangrijke rol. .

Hier heb ik ook jaren naar gezocht. Dat is 'The girl he wants to kill', uit de engelse 'Thriller' serie. Die komt uit de seventies. Serie is wel te koop maar kost een beetje. Staat niet op de site want het betreft een serie net zoals Masters of Horror. Staat wel op IMDB. Voor echte obscure titels uit je jaren 70 en 80 kan je ook heel goed terecht bij IMDB. Daar weten sommigen echt de vaagste dingen zoals deze titel.

http://www.hysteria-lives.co.uk/hysterialives/Hysteria/Im_the_girl_he_wants_to_kill.htm

mario555

• 4 berichten
  • 0 stemmen

MIKEY....GEWELDIG!!!

Ik heb meteen de hele Thriller-box besteld op www.amazon.co.uk!!

Ik heb hier echt jaren naar gezocht en ongeveer 2 jaar geleden ook al een berichtje hier gepost. Toen kreeg ik ook al antwoord van je, maar toen wist je nog niet de titel.

Hoe ben je er in godsnaam uiteindelijk achter gekomen???

Heb je I'm the girl he wants to kill inmiddels zelf al weer gezien sinds je weet dat dit die film is? Ik ben zelf heel benieuwd of ie nog steeds zo goed is of dat het toch een anti-climax wordt omdat je als kind (ik was destijds een jaar of 10) zo'n film toch heel anders beleeft.

In ieder geval onwijs bedankt!

mario555

• 4 berichten
  • 0 stemmen

Nu we toch bezig zijn.....

Ik zoek ook nog een film waarin een reuzenoctupus voorkomt die erg bloeddorstig is. Deze film heb ik ook ooit op tv gezien toen ik een jaar of 10 was. Het enige wat ik me hiervan herinner is dat er een zeilwedstrijd was op de zee met allemaal kinderen en dat die reuzenoctupus al die bootjes naar de kelder van de zee trok!

Deze film moet toch ook minstens uit 1985 of eerder komen

Ik ben benieuwd of iemand iets weet....

mikey

• 28986 berichten
  • 5138 stemmen

mario555 schreef:

Hoe ben je er in godsnaam uiteindelijk achter gekomen???

Vraag gesteld op IMDB. In 1 minuut een reaktie.

Goed dat je hem gekocht hebt, ben benieuwd of de film nog steed hetzelfde effect op je hebt... Hoe duur trouwens? De slasher cultfilmsites zijn best positief over deze film.

mario555

• 4 berichten
  • 0 stemmen

De totale box staat te koop voor 33,97 pond. Dat is dus ong 50 euro.

Zullen nog een paar euro verzendkosten bijkomen.

Ik las inderdaad veel positieve berichten op diverse sites. Hij werd zelfs de moeder alles stalkerfilms genoemd. Wel grappig dat op google geen 1 nederlandse hit is wanneer je zoekt op "I'm the girl he wants to kill"

Querelle

• 6548 berichten
  • 4894 stemmen

Ik zoek de titel van twee films.

De ene is een Zuid Amerikaanse film over een man die zelfmoord wil plegen en sex heeft met een bejaarde vrouw. Ook de enige film die ik gezien heb, waarin je ziet hoe paarden het met elkaar doen.

De tweede is een film over een zigeunermeisje, een jongetje, een viool, muzikanten en Django Reinhardt.

Ik weet er niet meer zoveel van.

Alvast bedankt

Queto Yurlunyur

• 4775 berichten
  • 3110 stemmen

De eerste is Japón; kan niet missen.

starbright boy (moderator films)

• 22407 berichten
  • 5072 stemmen

En zou de tweede niet iets van Kusturica kunnen zijn, Time of the Gypsies ofzo? Al zit daar niet letterlijk Django Reinhardt in en zijn de kinderen niet de hoofdrolspelers. Maar de film gaat wel over zigeuners, heeft veel muziek en veel sfeer.

mikey

• 28986 berichten
  • 5138 stemmen

mario555 schreef:

De totale box staat te koop voor 33,97 pond. Dat is dus ong 50 euro.

Zullen nog een paar euro verzendkosten bijkomen.

Als je hem hebt gezien, zou je dan een reaktie kunnen posten in deze top-ic? http://www.moviemeter.nl/forum/16

Ben er erg benieuwd naar. Als je hem geweldig vind, dan probeer ik hem ook te bestellen

JoeHallenbeck

• 3413 berichten
  • 0 stemmen

Ik ben op zoek naar een film over een high school shooting, die oa gebasseerd is op het drama in Columbine (niet Elephant). Het kan zijn dat het een tv-film is.

*edit*

Never mind, heb 'm al gevonden.

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 berichten
  • 5448 stemmen

JoeHallenbeck schreef:

Ik ben op zoek naar een film over een high school shooting, die oa gebasseerd is op het drama in Columbine (niet Elephant). Het kan zijn dat het een tv-film is.

*edit*

Never mind, heb 'm al gevonden.

Had ook deze kunnen zijn. Ook een goeie film:

Heart of America

Querelle

• 6548 berichten
  • 4894 stemmen

starbright boy schreef:

En zou de tweede niet iets van Kusturica kunnen zijn, Time of the Gypsies ofzo? Al zit daar niet letterlijk Django Reinhardt in en zijn de kinderen niet de hoofdrolspelers. Maar de film gaat wel over zigeuners, heeft veel muziek en veel sfeer.

Nee, die is het niet.

Querelle

• 6548 berichten
  • 4894 stemmen

Queto Yurlunyur schreef:

De eerste is Japón; kan niet missen.

Dank je wel

DieGo

• 5808 berichten
  • 2365 stemmen

Querelle schreef:

(quote)

Nee, die is het niet.

Deze misschien?

Querelle

• 6548 berichten
  • 4894 stemmen

Ja, dat is hem, thanx

Trigoo

• 65 berichten
  • 34 stemmen

Nog maar eens een filmtitel gezocht........

(afbeelding)

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

Trigoo

• 65 berichten
  • 34 stemmen

Thx Mug

macfanrick

• 2 berichten
  • 0 stemmen

In Film > Algemeen > Ik zoek een film:

Hallo ik ben al een tijdje op zoek naar een film, maar ik kan er niets over vinden. Het is een film met Jean Claude Van Damme maar ik weet het niet 100 % zeker.

De film gaat over dat hij een politie agent is en om komt bij een ongeval, tenminste dat denkt zij familie maar in werkelijkheid is hij nog in leven en zit hij bij een groep die allerlei dingen bepaald al die mensen bij die groep zijn politie maar ook criminelen die zijzelf hebben opgepakt.

Die groep leven op een eiland, eigenlijk in gevangenschap iedereen heeft een eigen kamer maar je wordt goed in de gaten gehouden. Van Damme is het er niet mee eens en wil ontsnappen dat kan niet zomaar het eiland is zeer goed beveiligd.

( Ik typ over wat mij nog bij is gebleven van de film )

zelf het water in zee word beveiligd door middel van veel laserstalen onder water als je ertegen aan zwemt ben je dood. Een keer in de zoveel tijd wordt het eiland bevoorraad en gaan de lasers uit, maar je moet lang onderwater kunnen zwemmen.

Van Damme oefent dat in de badkuip op zijn kamer met een brandend sigaretje recht op staand en de rest van zijn trainingen die standaard zijn en begint zo zijn ontsnapping.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

macfanrick

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Oja als de lasers uit gaan zit iedereen op zijn kamer en moeten zich via een vinger afdruk en melden op een knop te drukken. Hij snijd het top laagje van zijn vinger af om zo te melden dat hij op zijn kamer is

Was ik effe vergeten.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.