- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Sorry The Kid dat is hem ook niet en Brother Where Are Thou ook niet
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
ik zoek een filmtitel.
een scene die ik me herrinner...
Een Afro-Amerikaanse jongeman vocht met een blanke jongeman (beiden 20?) op een soort veldje met veel jongens. De blanke verliest (eerst zegt ie: kom op, dan!) en sterft. (liggend op de grond, hoofd volledig onder het bloed). de afro-amerikaanse jong komt in een gevangenis terecht en leest een boek ofzo...meer kan ik me niet herrinneren. de film kwam een keer op veronica/v8
toen kwamen een paar films achter elkaar dacht ik
newG
-
- 956 berichten
- 2345 stemmen
ik zoek een filmtitel.
een scene die ik me herrinner...
Een Afro-Amerikaanse jongeman vocht met een blanke jongeman (beiden 20?) op een soort veldje met veel jongens. De blanke verliest (eerst zegt ie: kom op, dan!) en sterft. (liggend op de grond, hoofd volledig onder het bloed). de afro-amerikaanse jong komt in een gevangenis terecht en leest een boek ofzo...meer kan ik me niet herrinneren. de film kwam een keer op veronica/v8
toen kwamen een paar films achter elkaar dacht ik
Redemption: The Stan Tookie Williams Story
Deze schiet me meteen tebinnen...
Trigoo
-
- 65 berichten
- 34 stemmen
Trigoo
-
- 65 berichten
- 34 stemmen
Into the Blue
Dat zou hem idd wel eens kunnen zijn.....thx Mug
P8rb
-
- 10773 berichten
- 1820 stemmen
ik zoek een erotische film, herrinder mij er vrij weinig van.
ik weet nog wel dat een stel getrouwd was en dat ze zichzelf filmden toen ze "de liefde bedreven". de man heeft als werk iets als zakenman (iig iets met een net pak) en hij krijgt halverwege ruzie met z'n vrouw.
ingewikkeld, maar ik hoop dat iemand het wweet.
Scaelo
-
- 38 berichten
- 47 stemmen
Ik zoek de volgende TWEE films:
De eerste is met een bakkie {Zon apparaatin vrachtwagens waar mee ze commnuniceren}
een groep jongenren die op vakantie gaat maakt daar een grapje mee en worden dan achterna gezeten door een vrachtwagen, hoe heet die film?
De tweede:
Zon jongen rijdt met een auto naar een andere plaats, en op de weg pikt hij een lifter op die eigenlijk een seriemoordenaar is, en zo beleeft hij heel veel.
ik dank u
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
joy ride
The Hitcher
X__Liesjj
-
- 329 berichten
- 586 stemmen
Ik zoek een komische film over jaren 60 ofzo.
Er is een scéne dat een meisje/vrouw topless gaat paardrijden.
En ook dat een verliefd stelletje die sinds hun schooltijd hadden hun 1e keer wouden doen in een duur hotel/motel. Maar er is geen geschikt. Uiteindelijk doen ze op het strand.
Volgens mij is dit Porky's maar dat weet ik niet zeker.
P8rb
-
- 10773 berichten
- 1820 stemmen
@scaelo, de tweede misschien Collateral, lijkt er wel een beetje op.
Scaelo
-
- 38 berichten
- 47 stemmen
Het zijn inderdaad de films Joy Ride en The Hitcher, bedankt.
Collateral had ik laatst al op tv gezien, die was t niet ;P
Bedankt P8rb & 606
newG
-
- 956 berichten
- 2345 stemmen
Ik ben opzoek naar een film die ik in de zomer van 1998 of 1999 heb gezien op Tv1 (belgië). Het was een amerikaanse komedie. Na een kwartiertje kijken was ik in slaap gevallen omdat ik me die avond wat ziekjes voelde.
Wat is me kan herrineren is dit:
2 Jongens moetten om 1 of andere rede een voodoo ritueel uitvoeren en hebben daarvoor enkele zaken nodig. 1 van die dingen was een levende kip, maar omdat ze in de stad wonen was dat niet evident om die te vinden. Uiteindelijk vinden ze 1 bij een aziatisch restaurantje en hebben ze heel wat moeite om uit te leggen dat ze de kip levend willen.
Dat is alles wat ik me kan herrineren.
Wie kan mij helpen?
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
Redemption: The Stan Tookie Williams Story
Deze schiet me meteen tebinnen...
sloeg die man dan iemand (blanke) dood in die film?
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Het zijn inderdaad de films Joy Ride en The Hitcher, bedankt.
Collateral had ik laatst al op tv gezien, die was t niet ;P
Bedankt P8rb & 606
graag gedaan hoor 
jelle_-G-
-
- 3 berichten
- 1 stemmen
In De Site > Algemeen > film gezocht:
hoi ik ben op zoek naar de naam van een film die ik een tijdje geleden op tv heb gezien
de film gaat over een man die op een eiland terrecht komt (ik weet niet hoe ben later pas ingeschakeld) en daar zit hij 1500 dagen en is bevriend met een denkbeeldige volleybal-bal
meer info kan ik neit ngeven ik hoop dAT IEMAND WEET HOE HIJ HEET
Goodfella_90
-
- 10407 berichten
- 2596 stemmen
Tom Hanks en Mister Wilson. (kan even niet op de titel kome
)
Edit: Cast Away
jelle_-G-
-
- 3 berichten
- 1 stemmen
Cast Away
dacht ik?
ik kwam er zomaar op is dit juist??
Goodfella_90
-
- 10407 berichten
- 2596 stemmen
Dacht je opeens..? Ik zal je nog eens helpen. 
djeffibrelich
-
- 50 berichten
- 0 stemmen
hopelijk kan iemand me helpen.
ik ben op zoek naar de titel van een film, volgens mij was het een oude b-film en ik geloof ook dat patrick swayze of kirk douglas erin speelde (een van de twee), maar ik weet het niet zeker.
het verhaal ging over een kille moordenaar die in een pick up truck met zwarte ramen tegen andere bestuurders aan ramde.
hij werd de hele film achtervolgd door de held van de film die achter de identiteit van de moordenaar aan zat.
alvast bedankt
X__Liesjj
-
- 329 berichten
- 586 stemmen
Ik zoek een komische film over jaren 60 ofzo.
Er is een scéne dat een meisje/vrouw topless gaat paardrijden.
En ook dat een verliefd stelletje die sinds hun schooltijd hadden hun 1e keer wouden doen in een duur hotel/motel. Maar er is geen geschikt. Uiteindelijk doen ze op het strand.
Volgens mij is dit Porky's maar dat weet ik niet zeker.
mikey
-
- 28986 berichten
- 5138 stemmen
Ik kenmaar 1 topless dame die dat deed, dat was Bo Derek in de Bolero.
newG
-
- 956 berichten
- 2345 stemmen
Ik ben opzoek naar een film die ik in de zomer van 1998 of 1999 heb gezien op Tv1 (belgië). Het was een amerikaanse komedie van ergens begin jaren 90 denk ik. Na een kwartiertje kijken was ik in slaap gevallen omdat ik me die avond wat ziekjes voelde.
Wat is me kan herrineren is dit:
2 Jongens moetten om 1 of andere rede een voodoo ritueel uitvoeren en hebben daarvoor enkele zaken nodig. 1 van die dingen was een levende kip, maar omdat ze in de stad wonen was dat niet evident om die te vinden. Uiteindelijk vinden ze 1 bij een aziatisch restaurantje en hebben ze heel wat moeite om uit te leggen dat ze de kip levend willen.
Dat is alles wat ik me kan herrineren.
Wie kan mij helpen?
X__Liesjj
-
- 329 berichten
- 586 stemmen
Ik kenmaar 1 topless dame die dat deed, dat was Bo Derek in de Bolero.
Dat is hem niet maar toch bedankt 
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
ik zoek een film
het gaat over een baby die wordt vergroot tot reuze baby.
als iemand het weet bedankt
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
dankje wel is de juiste film 
Bubblez
-
- 2057 berichten
- 2498 stemmen
hopelijk kan iemand me helpen.
ik ben op zoek naar de titel van een film, volgens mij was het een oude b-film en ik geloof ook dat patrick swayze of kirk douglas erin speelde (een van de twee), maar ik weet het niet zeker.
het verhaal ging over een kille moordenaar die in een pick up truck met zwarte ramen tegen andere bestuurders aan ramde.
hij werd de hele film achtervolgd door de held van de film die achter de identiteit van de moordenaar aan zat.
alvast bedankt
Bedoel je Black Dog (1998)?
djeffibrelich
-
- 50 berichten
- 0 stemmen
nee dat was em niet, maar bedankt voor de moeite!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.