• 15.761 nieuwsartikelen
  • 178.094 films
  • 12.213 series
  • 33.984 seizoenen
  • 647.094 acteurs
  • 199.024 gebruikers
  • 9.372.934 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

salvatore

• 1937 berichten
  • 3238 stemmen

Kan ook Con Air wezen. Iig het was het eerste wat ik dacht toen ik het plaatje zag.

Hannibal

• 9358 berichten
  • 3273 stemmen

Nee, daar heeft ie lang haar volgens mij. Bovendien kan ik mij deze scéne goed herinneren.

salvatore

• 1937 berichten
  • 3238 stemmen

Hannibal schreef:

Nee, daar heeft ie lang haar volgens mij.

In de eerste scenes niet. Toen was hij een US ranger die buiten in een vechtpartij zn vriendin probeerde te verdedigen.

Trigoo

• 65 berichten
  • 34 stemmen

Hannibal schreef:

Captain Corelli's Mandolin

Neen dat is hem niet, in deze film is CAGE echt een soldaat. De gezocht film draagt hij alleen in het begin van de film dat militair kostuum, verder weet ik er weinig over ???????????????

Hannibal

• 9358 berichten
  • 3273 stemmen

salvatore schreef:

(quote)

In de eerste scenes niet. Toen was hij een US ranger die buiten in een vechtpartij zn vriendin probeerde te verdedigen.

Die scéne komt juist uit Captain Correli's Mandolin

salvatore

• 1937 berichten
  • 3238 stemmen

Hannibal schreef:

(quote)

Je bent in de war

"Cameron Poe, a highly decorated US ranger, is convicted of manslaughter after protecting his wife in a drunken brawl."

Hannibal

• 9358 berichten
  • 3273 stemmen

Trigoo schreef:

(quote)

Neen dat is hem niet, in deze film is CAGE echt een soldaat. De gezocht film draagt hij alleen in het begin van de film dat militair kostuum, verder weet ik er weinig over ???????????????

In Captain Corelli's Mandolin IS hij een echte soldaat en draagt hij het kostuum alleen in de beginscéne, ik ben er vrij zeker van.

(afbeelding)

Trigoo

• 65 berichten
  • 34 stemmen

Hannibal schreef:

(quote)

Was Cage in Captain Corelli's Mandolin geen Italiaanse soldaat, ik dacht van wel ....en volgens mij draagt hij daar bijna de gehele film het militaire kostuum ..dus dat is hem zeker niet

Trigoo

• 65 berichten
  • 34 stemmen

Trigoo schreef:

Ik zoek weer de naam van een film, met Nicolas Cage , het plaatje is wat misleidend want alleen in het begin van de film draagt hij een militair kostuum ?????????????????????????????????

(afbeelding)

Kijk maar naar het embleem op de kraag van zijn kostuum......is niet hetzelfde als in CCM ......

Hannibal

• 9358 berichten
  • 3273 stemmen

Ok, dan niet.

We hebben hier met een echt 'Cage-probleem' te maken.

psychopath

• 439 berichten
  • 348 stemmen

psychopath schreef:

Hai..

Ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen.

De film die ik zoek is een gevangenisfilm.

Het is een tijdje geleden dat ik em gezien hem dus herinner me slechts stukken.

De gozer die vast komt te zitten is een blanke jongen (best gespierd) de reden ben ik even kwijt maar hij heeft een vriendin buiten de bak, hun zijn echte maatjes.

In de bak heeft ie het erg moeilijk en word ook een keer verkracht, ook probeert hij een keer met ze vriendin te ontsnappen die in de bak als vrijwilleger komt maar ze worden gepakt.

Uiteindelijk gaan ze uit elkaar want als ie vrij is is ie totaal veranderd en hij sterft uiteindelijk aan aids geloof ik.

Op de cover van de film zie je zijn hoofd en dan heeft iets voor ze gezicht, volgens mij waren het kettingen in de vorm van een blindoek weet het niet zeker.

Nou ik ben benieuwd of iemand em kent want probeer er al heel lang op te komen en gezocht op google maar vind niks

Mijne is te moeilijk he, op andere forums en amerikaans forums zelf kan niemand erop komen, echt balen!

salvatore

• 1937 berichten
  • 3238 stemmen

Zit hij hier toevallig bij?

- Fortune and Men's Eyes

- Barrela: Escola de Crimes

- Down Time

newG

• 956 berichten
  • 2345 stemmen

dat plaatje is van Con Air, twijfel niet mensen. Hij zit met zen vrouw op cafe, ze vertrekken, een paar mannen vallen hun lastig en hij klopt er 1tje dood uit wettige zelfverdediging. Maar omdat hij een getrainde militair is en getraind is om te doden kunnen ze hem niet vrij spreken en moet hij naar de gevangenis. Pas in de gevangenis laat hij zijn haar groeien.

Het is dus Con air!!!!!!!!!!!!!!! Niet CCM of Windtalkers of what ever

thekid

• 80 berichten
  • 49 stemmen

wat newG zegt is juist het plaatje laat cage zien na het gevecht met die mannen uit de bar

psychopath

• 439 berichten
  • 348 stemmen

salvatore schreef:

Zit hij hier toevallig bij?

- Fortune and Men's Eyes

- Barrela: Escola de Crimes

- Down Time

Nee helaas, de 1e 2 zijn sowizo te oud, 3e is em ook helaas niet maar lijkt me wel een leuke film.

salvatore

• 1937 berichten
  • 3238 stemmen

Ik vernam, toen je zei dat je hem een tijdje geleden gezien had, dat het een oude film was. Dit moet hem dan zijn: Histoire de Pen

psychopath

• 439 berichten
  • 348 stemmen

wtf, dat is em gewoon zooo, ben ik echt blij mee man.

inside was de naam ja, hey gozer, bedankt!!

salvatore

• 1937 berichten
  • 3238 stemmen

psychopath schreef:

wtf, dat is em gewoon zooo, ben ik echt blij mee man.

inside was de naam ja, hey gozer, bedankt!!

geen probleem

salvatore

• 1937 berichten
  • 3238 stemmen

salvatore schreef:

- Film waarin een vrouw verhuist en in dat huis blijkt er iemand in de muren te leven, tevens haar vriend. Ik geloof dat er in de film+cover iets van een oog van mozaiek in piramide vorm voorkomt (all seeing eye).

- Film over een vrouw die verkracht is in haar slaapkamer door een man met een bivakmuts die ontzettend stonk naar zweet. Dan gaat ze een beetje op onderzoek uit en haar vriend rook precies hetzelfde na het joggen. De vriend was geloof ik psycholoog. Ook onderzoekt ze zijn appartement daarna. Een beetje een typische rt4 - waargebeurde drama die denk ik rond 1995 is gemaakt. Iemand 1 van de 2 of beide??

bartbutt

• 3 berichten
  • 0 stemmen

In Film > Algemeen > ik zoek ook een titel..:

Ik heb in eind jaren 90 een trailer gezien van een comedy. De volgende scene kan ik mij nog goed herinneren:

- Een jongen ( waarschijnlijk de hoofdrolspeler) koopt wat bij een bezinestation. Dan wordt de winkel( bezinestation) overvallen door mannen met een panty op hun hoofd. Vervolgens herkent de jongen een van de overvallers en maken ze een babbel alsof er niets aan de hand is.-

Ik weet het is niet veel, maar misschien dat 1 van jullie mij kan helpen. Ik zoek hier al een tijdje naar... Ik zou erg dankbaar zijn

salvatore

• 1937 berichten
  • 3238 stemmen

Moet eigenlijk in dit topic. Eerste waar ik aan dacht is Held Up met Jamie Foxx.

bartbutt

• 3 berichten
  • 0 stemmen

Dank je salvatore, maar ik vrees dat, dat hem niet is. het gaat hier om een blanke acteur. Het is ook een scene niet een plot. de grap van de scnene zit hem met name in het feit dat die jongens elkaar herkennen ( de hoofdpersoon en een overvaller ) en het is dan gelijk oude jongens krentenbrood. Hoe het daarna verder gaat weet ik helaas niet , omdat het maar een scene was uit een trailer, maar nogmaals bedankt. Als je nog iets te binnen schiet.. Ik heb hem nu overigens ook in de goede topic gezet.

Bubblez

• 2057 berichten
  • 2498 stemmen

salvatore schreef:

Ik vernam, toen je zei dat je hem een tijdje geleden gezien had, dat het een oude film was. Dit moet hem dan zijn: Histoire de Pen

Supergoed man!

ej-b

• 73 berichten
  • 85 stemmen

Ik ben op zoek naar de naam van een flim. Het is een oorlogsfilms waarin een groep millitairen een grote groep mensen probeert te redden. Het speelt zich af in het oerwoud.

kos

• 46690 berichten
  • 8847 stemmen

ej-b

• 73 berichten
  • 85 stemmen

dat is hem, super bedankt

bartbutt

• 3 berichten
  • 0 stemmen

Ik probeer het nog maar een keer:

Ik heb eind jaren 90 een trailer gezien van een comedy. De volgende scene kan ik mij nog goed herinneren:

- Een jongen ( waarschijnlijk de hoofdrolspeler) koopt wat bij een bezinestation. Dan wordt de winkel( bezinestation) overvallen door mannen met een panty op hun hoofd. Vervolgens herkent de jongen een van de overvallers en maken ze een babbel alsof er niets aan de hand is.-

Ik weet het is niet veel, maar misschien dat 1 van jullie mij kan helpen. Ik zoek hier al een tijdje naar... Ik zou erg dankbaar zijn

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Metalfist schreef:

Ik zoek een film die gebaseerd is op een waargebeurd verhaal en dat gaat over mannen die aan treinroven ofzoiets deden ... maar op het einde van de film zie je in een talkshow de mannen, ik geloof dat het broers waren, opkomen en dan zijn ze heel oud geworden

misschien een vage beschrijving maar ik hoop dat iemand me kan helpen

thekid

• 80 berichten
  • 49 stemmen

hey metalfist mss is het de film life

http://www.moviemeter.nl/film/1094

mss meer tips

actuers

type film

kan iemand deze ook nog eens checken

geplaatst op 8 april 2007, 10:35 uur

w8jij17 schreef:

Er was ooit op RTL5 (paar jaar geleden dus) een rock 'n roll week met films uit dit genre. Ik herinner me een scène een Amerikaanse film die ik zoek waarin een artiest die wil doorbreken en ergens in de heuvels van San Fransisco op zijn terras de versterker aanzet en een prachtig stukje rock speelt met als doel contact te zoeken met iemand die ergens anders in de heuvels hetzelfde doet. Verder kwam er veel drugs en alcohol in de film voor.

ik zoek die film ook

het ging over een rockbandje ofzo de gitarist was hendrix fan en hoorde in de verte altyd een andere gitarist spelen en ging op zijn terras in de bossen antwoorden met zijn gitaar op de dingen die de andere gitarist speelde

salvatore

• 1937 berichten
  • 3238 stemmen

thekid schreef:

w8jij17 schreef:

Volgens mij bedoelen jullie deze.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.