- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
Wouters
-
- 2665 berichten
- 1837 stemmen
komt me heel bekend voor....
maxcomthrilla
-
- 15578 berichten
- 2843 stemmen
Ik zoek een Nederlandse film waarin 3 vrienden op vakantie naar Spanje gaan en een van hen op het einde wordt aangereden door, ik meen, een scooter.
Klinkt dit iemand bekend in de oren?
Esteban
-
- 3606 berichten
- 1826 stemmen
Ik zoek een Chinese of Japanse film. Ik dacht dat hij 'Nowhere' of 'Forever' heette, maar dat blijkt dus niet zo te zijn.
De poster is een jongen (mogelijk een viool in zijn handen) die over iets springt. De foto is van onderaan getrokken, veel orange/rode/ wolken boven hem.
Iemand? 'k Heb me suf gezocht.
kos
-
- 46690 berichten
- 8847 stemmen
http://www.moviemeter.nl/film/11517
vermoed ik. Maar dan met een andere poster.
Esteban
-
- 3606 berichten
- 1826 stemmen
JAH! Eindelijk, dat is 'm. Ik ben je eeuwig dankbaar. Misschien zelfs morgen nog. 
Quentin
-
- 10202 berichten
- 8547 stemmen
Ik zoek een Nederlandse film waarin 3 vrienden op vakantie naar Spanje gaan en een van hen op het einde wordt aangereden door, ik meen, een scooter.
Klinkt dit iemand bekend in de oren?
Costa
?
salvatore
-
- 1937 berichten
- 3238 stemmen
- Film waarin een vrouw verhuist en in dat huis blijkt er iemand in de muren te leven, tevens haar vriend. Ik geloof dat er in de film+cover iets van een oog van mozaiek in piramide vorm voorkomt (all seeing eye).
- Film over een vrouw die verkracht is door een man met een bivakmuts die ontzettend stonk naar zweet. Dan gaat ze een beetje op onderzoek uit en haar vriendje rook precies hetzelfde na het joggen. Iemand 1 van de 2 of beide??
mikey
-
- 28986 berichten
- 5138 stemmen
Salvatore
Bovenste kan Bad Ronald zijn?
Over de onderste moet ik een nachtje mediteren.
IMDb geeft trouwens onderdak aan filmkenners die werkelijk alle exploitation film kennen.
maxcomthrilla
-
- 15578 berichten
- 2843 stemmen
Costa
?
Nee, die bedoel niet. 
salvatore
-
- 1937 berichten
- 3238 stemmen
Salvatore
Bovenste kan Bad Ronald zijn?
Over de onderste moet ik een nachtje mediteren.
IMDb geeft trouwens onderdak aan filmkenners die werkelijk alle exploitation film kennen.
Bad Ronald zit qua verhaal wel redelijk goed in de buurt maar het is hem niet. Film die ik bedoel is ook iets jonger.
thekid
-
- 80 berichten
- 49 stemmen
Er was ooit op RTL5 (paar jaar geleden dus) een rock 'n roll week met films uit dit genre. Ik herinner me een scène een Amerikaanse film die ik zoek waarin een artiest die wil doorbreken en ergens in de heuvels van San Fransisco op zijn terras de versterker aanzet en een prachtig stukje rock speelt met als doel contact te zoeken met iemand die ergens anders in de heuvels hetzelfde doet. Verder kwam er veel drugs en alcohol in de film voor.
ik zoek die film ook
het ging over een rockbandje ofzo de gitarist was hendrix fan en hoorde in de verte altyd een andere gitarist spelen en ging op zijn terras in de bossen antwoorden met zijn gitaar op de dingen die de andere gitarist speelde
salvatore
-
- 1937 berichten
- 3238 stemmen
Hider in the house misschien?
Nee, ook niet. Hij woonde in de muren van het huis.
Bubblez
-
- 2057 berichten
- 2498 stemmen
- Film waarin een vrouw verhuist en in dat huis blijkt er iemand in de muren te leven, tevens haar vriend. Ik geloof dat er in de film+cover iets van een oog van mozaiek in piramide vorm voorkomt (all seeing eye).
Bedoel je niet The People Under The Stairs ? Daarin verhuist niemand, maar dringt een jongetje binnen een huis, waarin een meisje woont dat bevriend is met een ander jongetje dat tussen de muren van het huis woont. Op de cover van de film staat een skelettenhoofd. Gave film!
w8jij17
-
- 43 berichten
- 0 stemmen
ik zoek die film ook
het ging over een rockbandje ofzo de gitarist was hendrix fan en hoorde in de verte altyd een andere gitarist spelen en ging op zijn terras in de bossen antwoorden met zijn gitaar op de dingen die de andere gitarist speelde
Ik ben blij dat ik niet alleen sta in mijn zoektocht. Als jij hem hebt gevonden, laat je het me dan weten?
X__Liesjj
-
- 329 berichten
- 586 stemmen
Ik zoek een belgische film over een jongen dat verliefd word op een marokkaans meisje. Ze krijgen wat en het verhaal loopt goed af. Hij heeft zelf een vader die rasist is en graag in de tijd van hitler geleefd zou hebben. En hij heeft een goede vriend die skinhead is. Het gaat ook over stemverkiezingen.
DieGo
-
- 5808 berichten
- 2365 stemmen
Ik zoek een belgische film over een jongen dat verliefd word op een marokkaans meisje. Ze krijgen wat en het verhaal loopt goed af. Hij heeft zelf een vader die rasist is en graag in de tijd van hitler geleefd zou hebben. En hij heeft een goede vriend die skinhead is. Het gaat ook over stemverkiezingen.
salvatore
-
- 1937 berichten
- 3238 stemmen
Bedoel je niet The People Under The Stairs ? Daarin verhuist niemand, maar dringt een jongetje binnen een huis, waarin een meisje woont dat bevriend is met een ander jongetje dat tussen de muren van het huis woont. Op de cover van de film staat een skelettenhoofd. Gave film!
Nee dat is hem helaas ook niet. Heb de film ook al gezien. Maar het is echt een volwassen man die binnen de muren leeft van het huis.
veron35
-
- 4768 berichten
- 0 stemmen
Ik ben opzoek naar een film die ging over een robot die was gemaakt als speelgoed voor een kind en die er uit zag als een kind. Er komt ook een robot die voor mannelijke hoer is gemaakt in voor. Ik weet verder alleen nog dat hij onder water vast kwam te zitten en wakker werd bij een andersoort aliens maar dan die op aarde woonde. De vrouw die hem destijds gekocht had konden ze voor iets van 1 dag opnieuw laten leven. Alvast bedankt.
Goodfella_90
-
- 10407 berichten
- 2596 stemmen
Artificial Intelligence van Spielberg lijkt me.
X__Liesjj
-
- 329 berichten
- 586 stemmen
Bedankt ! 
veron35
-
- 4768 berichten
- 0 stemmen
Dat moet hem zijn. Bedankt.
Arbil
-
- 208 berichten
- 771 stemmen
Ik zoek een film van Alain Delon. Hij werkt voor de mafia ofzo maar ze willen hem bij het einde vermoorden.
psychopath
-
- 439 berichten
- 348 stemmen
Hai..
Ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen.
De film die ik zoek is een gevangenisfilm.
Het is een tijdje geleden dat ik em gezien hem dus herinner me slechts stukken.
De gozer die vast komt te zitten is een blanke jongen (best gespierd) de reden ben ik even kwijt maar hij heeft een vriendin buiten de bak, hun zijn echte maatjes.
In de bak heeft ie het erg moeilijk en word ook een keer verkracht, ook probeert hij een keer met ze vriendin te ontsnappen die in de bak als vrijwilleger komt maar ze worden gepakt.
Uiteindelijk gaan ze uit elkaar want als ie vrij is is ie totaal veranderd en hij sterft uiteindelijk aan aids geloof ik.
Op de cover van de film zie je zijn hoofd en dan heeft iets voor ze gezicht, volgens mij waren het kettingen in de vorm van een blindoek weet het niet zeker.
Nou ik ben benieuwd of iemand em kent want probeer er al heel lang op te komen en gezocht op google maar vind niks 
gideonvdb
-
- 1795 berichten
- 0 stemmen
Ik zoek een film van Alain Delon. Hij werkt voor de mafia ofzo maar ze willen hem bij het einde vermoorden.
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
Dat zijn de films die hij geregisseerd heeft... Als je in het linkermenu op Zoeken klikt, kun je ook zoeken op acteur. Delon heeft tig keer zo'n soort rol gespeeld. Heb je niet meer info?
thekid
-
- 80 berichten
- 49 stemmen
w8jij17 schreef:
Er was ooit op RTL5 (paar jaar geleden dus) een rock 'n roll week met films uit dit genre. Ik herinner me een scène een Amerikaanse film die ik zoek waarin een artiest die wil doorbreken en ergens in de heuvels van San Fransisco op zijn terras de versterker aanzet en een prachtig stukje rock speelt met als doel contact te zoeken met iemand die ergens anders in de heuvels hetzelfde doet. Verder kwam er veel drugs en alcohol in de film voor.
ik zoek die film ook
psychopath
-
- 439 berichten
- 348 stemmen
Heb vandaag weer is tig google pagina's doorgaan en amerikaanse forums maar ik kan me film gewoon niet vinden, baal ik echt van.
Trigoo
-
- 65 berichten
- 34 stemmen
Ik zoek weer de naam van een film, met Nicolas Cage , het plaatje is wat misleidend want alleen in het begin van de film draagt hij een militair kostuum ?????????????????????????????????

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.