- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
X__Liesjj
-
- 329 berichten
- 586 stemmen
Is het een van deze films:
En anders kan je op deze site is zoeken. Daar staan allerlei bekende honden van tv, tekenfilm, film, ... Daar zal hij vast en zeker tussen staan:
Niet gevonden maar toch bedankt 
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Ik zoek een tekenfilm(geen disney) over een soort engelse springer spaniel. Het gaat over een puppie die zijn moeder verliest en dan moet ie zelf alleen rond zwerven of zoiets beetje weinig informatie maar meer weet ik er niet over.
Misschien bedoel je Shiloh (1996).
(is alleen geen tekenfilm)
italian
-
- 1391 berichten
- 262 stemmen
Ik zoek een film waarin een groep volwassenen strand op een eiland door een vliegtuigongeluk. Daar werken ze samen maar ontstaan er ook rivaliteiten enz. Één van hen (een man) heeft een alarmpistool ofzo en wil de baas spelen. Hij verteld bv. aan één van de vrouwen dat hij haar makkelijk kan vermoorden, ook door bv. haar ogen in te drukken of haar keel. Oplaatst is hij alleen en komt er een vrouw bij hem die van de resterende groep komt, ze wil weten waar hij vlees vandaan heeft. Dan ziet ze dat hij iemand anders heeft neergeschoten en dat diegene's hoofd in het vuur ligt. Ze begint hem te zoenen en dan eindigt de film. Hij kwam een paar jaar geleden op tv.
Ik hoop dat iemand me kan helpen, bij voorbaat dank.
Kan het deze zijn geweest : The Last Island (1990)
kiriyama
-
- 9849 berichten
- 0 stemmen
Denk het niet, heb het verhaal gelezen en hij schijnt anders te eindigen dan mijn film. Toch bedankt.
Arbil
-
- 208 berichten
- 771 stemmen
Ik heb lang geleden een film gezien dat gaat over een DIRIGENT die een perfecte moordplan bedenkt om zijn vrouw en de man met wie ze vreemdgaat te vermoorden. aan het eind komt ie erachter dat ie het allemaal gedroomd heeft
ik denk toch dat deze film te moeilijk is voor de meeste maar hopelijk is er iemand die het weet
X__Liesjj
-
- 329 berichten
- 586 stemmen
Dat is hem ook niet maar toch bedankt 
gideonvdb
-
- 1795 berichten
- 0 stemmen
Ik zoek een film waarin een groep volwassenen strand op een eiland door een vliegtuigongeluk. Daar werken ze samen maar ontstaan er ook rivaliteiten enz. Één van hen (een man) heeft een alarmpistool ofzo en wil de baas spelen. Hij verteld bv. aan één van de vrouwen dat hij haar makkelijk kan vermoorden, ook door bv. haar ogen in te drukken of haar keel. Oplaatst is hij alleen en komt er een vrouw bij hem die van de resterende groep komt, ze wil weten waar hij vlees vandaan heeft. Dan ziet ze dat hij iemand anders heeft neergeschoten en dat diegene's hoofd in het vuur ligt. Ze begint hem te zoenen en dan eindigt de film. Hij kwam een paar jaar geleden op tv.
kiriyama
-
- 9849 berichten
- 0 stemmen
Helaas niet, het was ook geen horrorfilm meer een drama met thriller elementen.
Tun-89
-
- 712 berichten
- 510 stemmen
kiriyama,
weet je misschien van waneer deze film is?
jaren 80, 90, of na 2000 ?
kiriyama
-
- 9849 berichten
- 0 stemmen
Ik zou het echt niet weten, ik schat jaren 90 maar zeker weten doe ik het niet. Zou ook kunnen dat hij (nog) niet op MM staat. Het is volgens mij een vrij onbekende film.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Ik ben nog op zoek naar de film die ik een aantal dagen geleden heb gepost maar het enigste dat ik eigenlijk nog zeker weet is dat het over gangsters ging en dat op het einde (in de aftiteling) je de mannen in een talkshow ziet. Het had ook iets te maken met treinen dacht ik
sorry als ik opdringerig lijk maar ik wil echt weten hoe de film noemt ...
soom
-
- 24919 berichten
- 2751 stemmen
Ik ben nog op zoek naar de film die ik een aantal dagen geleden heb gepost maar het enigste dat ik eigenlijk nog zeker weet is dat het over gangsters ging en dat op het einde (in de aftiteling) je de mannen in een talkshow ziet.
Bubblez
-
- 2057 berichten
- 2498 stemmen
Ik heb lang geleden een film gezien dat gaat over een DIRIGENT die een perfecte moordplan bedenkt om zijn vrouw en de man met wie ze vreemdgaat te vermoorden. aan het eind komt ie erachter dat ie het allemaal gedroomd heeft
ik denk toch dat deze film te moeilijk is voor de meeste maar hopelijk is er iemand die het weet
Ik weet bijna zeker dat je deze bedoelt!
Of het origineel:
moviegirl2
-
- 315 berichten
- 310 stemmen
opzoek voor mn moeder naar een filmtitel: het enige wat ik nog weet is dat het gaat over een aap en iets met ijshockey en een stom meisje... kan iemand me a.u.b. helpen? (mn moeder is helemaal verkocht door dat aapje
)
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
opzoek voor mn moeder naar een filmtitel: het enige wat ik nog weet is dat het gaat over een aap en iets met ijshockey en een stom meisje... kan iemand me a.u.b. helpen? (mn moeder is helemaal verkocht door dat aapje
)
Arbil
-
- 208 berichten
- 771 stemmen
Ik weet bijna zeker dat je deze bedoelt!
Of het origineel:
Heel goed bubblez dank je wel! heb je ook die film gezien >?
Scaelo
-
- 38 berichten
- 47 stemmen
Ik had ooit een film gezien met een of andere school, en daar gingen 2 gasten naartoe, waarvan 1 het AS van zijnvriend had opgerookt en daardoor een 'engel' kreeg die hem hielp met examens e.d
Ook kan ik me herinneren iets van een pooier in die film die dan zegt: "Where are my bitches"
Chr.s
-
- 3671 berichten
- 1703 stemmen
Een soort van hollywood B-film over allerlei kleine ufo's (die ik meen van alles konden) is me altijd bijgebleven sinds ik hem zag toen ik 7, ofzo, was.
Meer informatie heb ik niet, maar weet iemand toevallig over welke film ik het heb?
Arbil
-
- 208 berichten
- 771 stemmen
Is het mischien deze film Alive
kwam gisteravond nog op tv
Arbil
-
- 208 berichten
- 771 stemmen
Ik had ooit een film gezien met een of andere school, en daar gingen 2 gasten naartoe, waarvan 1 het AS van zijnvriend had opgerookt en daardoor een 'engel' kreeg die hem hielp met examens e.d
Ook kan ik me herinneren iets van een pooier in die film die dan zegt: "Where are my bitches"
Dat moet wel deze zijn : How High
Wouter
-
- 18718 berichten
- 3085 stemmen
Een soort van hollywood B-film over allerlei kleine ufo's (die ik meen van alles konden) is me altijd bijgebleven sinds ik hem zag toen ik 7, ofzo, was.
Meer informatie heb ik niet, maar weet iemand toevallig over welke film ik het heb?
Geen B-film, maar ik moest aan deze denken:
Is dit 'm?
Chr.s
-
- 3671 berichten
- 1703 stemmen
Wow, ja dat moet hem wel zijn. Hartstikke bedankt!!
Bubblez
-
- 2057 berichten
- 2498 stemmen
Heel goed bubblez dank je wel! heb je ook die film gezien?
Ik heb de film nooit gezien.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
nope is hem ook niet
grovonion
-
- 595 berichten
- 2203 stemmen
Ik ben al eeuwen op zoek naar volgende (denk televisie)-film, de plot gaat ongeveer als volgt:
een Amerikaans stadje krijgt een nieuwe fabriek waar zo ongeveer iedereen gaat werken. Een wetenschapper heeft een pak uitgevonden die aangeeft of iets menselijk is of niet. Plots merkt hij dat zelfs familie-leden niet meer als mensen herkend worden en gaat op onderzoek. De reden blijkt al snel in de nieuwe fabriek te liggen, die wordt namelijk gerund door de duivel... iemand?
X__Liesjj
-
- 329 berichten
- 586 stemmen
Ik zoek een tekenfilm(geen disney) over een soort engelse springer spaniel. Het gaat over een puppie die zijn moeder verliest en dan moet ie zelf alleen rond zwerven of zoiets beetje weinig informatie maar meer weet ik er niet over.
soom
-
- 24919 berichten
- 2751 stemmen
X__Liesjj
-
- 329 berichten
- 586 stemmen
Ja dat is hem
Dank je wel !:D
w8jij17
-
- 43 berichten
- 0 stemmen
Er was ooit op RTL5 (paar jaar geleden dus) een rock 'n roll week met films uit dit genre. Ik herinner me een scène een Amerikaanse film die ik zoek waarin een artiest die wil doorbreken en ergens in de heuvels van San Fransisco op zijn terras de versterker aanzet en een prachtig stukje rock speelt met als doel contact te zoeken met iemand die ergens anders in de heuvels hetzelfde doet. Verder kwam er veel drugs en alcohol in de film voor.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.