• 15.747 nieuwsartikelen
  • 178.073 films
  • 12.209 series
  • 33.979 seizoenen
  • 647.065 acteurs
  • 199.002 gebruikers
  • 9.371.830 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

kiriyama

• 9849 berichten
  • 0 stemmen

Ik zoek een film waarin een groep volwassenen strand op een eiland door een vliegtuigongeluk. Daar werken ze samen maar ontstaan er ook rivaliteiten enz. Één van hen (een man) heeft een alarmpistool ofzo en wil de baas spelen. Hij verteld bv. aan één van de vrouwen dat hij haar makkelijk kan vermoorden, ook door bv. haar ogen in te drukken of haar keel. Oplaatst is hij alleen en komt er een vrouw bij hem die van de resterende groep komt, ze wil weten waar hij vlees vandaan heeft. Dan ziet ze dat hij iemand anders heeft neergeschoten en dat diegene's hoofd in het vuur ligt. Ze begint hem te zoenen en dan eindigt de film. Hij kwam een paar jaar geleden op tv.

Ik hoop dat iemand me kan helpen, bij voorbaat dank.

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

The Sands of Kalahari is in een woestijn. Maar daar was ook een vent die de baas speelde met z'n geweer. en de film eindigde bloederig...niet met een kus

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Ik zoek een film die gebaseerd is op een waargebeurd verhaal en dat gaat over mannen die aan treinroven ofzoiets deden ... maar op het einde van de film zie je in een talkshow de mannen, ik geloof dat het broers waren, opkomen en dan zijn ze heel oud geworden

misschien een vage beschrijving maar ik hoop dat iemand me kan helpen

mikey

• 28986 berichten
  • 5138 stemmen

Buster? Met Phil Collins?

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

mikey schreef:

Buster? Met Phil Collins?

nee, joh...toen was het liefde..

=michael=

• 629 berichten
  • 429 stemmen

Metalfist schreef:

Ik zoek een film die gebaseerd is op een waargebeurd verhaal en dat gaat over mannen die aan treinroven ofzoiets deden ... maar op het einde van de film zie je in een talkshow de mannen, ik geloof dat het broers waren, opkomen en dan zijn ze heel oud geworden

The first great train robbery gaat ook over een treinoverval maar voor zover ik weet is dat hem niet!

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

nee, dat is hem inderdaad niet maar toch bedankt

mikey

• 28986 berichten
  • 5138 stemmen

Is er een nederlandse film over de jaren 70 of 60 rondom een cafetaria en een dieren speciaal zaak of iets wat daar op lijkt. Zou ook Belgisch kunnen zijn misschien (of waarschijnlijk). Het was volgens mij een sfeerprent over het leven in de straat en er zat een puberromance in.

eeh zegt iemand dit iets?

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

606 schreef:

ik zoek geen titel

maar iets wat ik heb zien staan een uitspraak over

oordeel:

gij die oordeelt ........enzo

het was schuin gedrukt.

door iemand geplaatst bij de film

meer weet ik niet.

denk zelf dat het een uitspraak uit de film is.

niemand

die kan helpen

newG

• 956 berichten
  • 2345 stemmen

606 schreef:

(quote)

niemand

die kan helpen

Ik zou zeggen Pulp fiction of boondock saints ofzo

kiriyama

• 9849 berichten
  • 0 stemmen

606 schreef:

(quote)

niemand

die kan helpen

Misschien misery daarin word iets gezegd van: I will be judged by something higher than man.

Roppeke

• 2 berichten
  • 323 stemmen

In Film > Algemeen > Ik ben op zoek naar de titel van een film:

Ik ben op zoek naar de titel van de film waarin jongeren (±20) de hoofdrollen spelen.

Het verhaal gaat over een jongen die verliefd is op een meisje, maar niet (goed) weet haar te benaderen.

Hij is eveneens mekanieker en heeft een goede vriendin die zich eerder als jongen kleed, zich ook zo voordoet en bovenal erg graag drummer is.

Deze laatste brengt hem op ideeën, geeft hem tips hoe hij het best indruk op haar maakt en hem zelfs leert zoenen.

Ik zie de film zo voor me, evenals de personages, maar kan niet op de namen van titel of acteurs komen.

De film dateert een 15 à 20 jaar terug, is van Amerikaanse origine, Engels gesproken, een liefdesdrama, enz.

Iemand die me kan helpen met het zoeken naar de titel?

Alvat bedankt !!!

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

newG schreef:

(quote)

Ik zou zeggen Pulp fiction of boondock saints ofzo

nee heb gekeken en staat er niet bij de zin

ook bij misery niet.

grovonion

• 595 berichten
  • 2199 stemmen

Ik ben al eeuwen op zoek naar volgende (denk televisie)-film, de plot gaat ongeveer als volgt:

een Amerikaans stadje krijgt een nieuwe fabriek waar zo ongeveer iedereen gaat werken. Een wetenschapper heeft een pak uitgevonden die aangeeft of iets menselijk is of niet. Plots merkt hij dat zelfs familie-leden niet meer als mensen herkent worden en gaat op onderzoek. De reden blijkt al snel in de nieuwe fabriek te liggen, die wordt namelijk gerund door de duivel... iemand?

grovonion

• 595 berichten
  • 2199 stemmen

Roppeke schreef:

In Film > Algemeen > Ik ben op zoek naar de titel van een film:

Ik ben op zoek naar de titel van de film waarin jongeren (±20) de hoofdrollen spelen.

Het verhaal gaat over een jongen die verliefd is op een meisje, maar niet (goed) weet haar te benaderen.

Hij is eveneens mekanieker en heeft een goede vriendin die zich eerder als jongen kleed, zich ook zo voordoet en bovenal erg graag drummer is.

Deze laatste brengt hem op ideeën, geeft hem tips hoe hij het best indruk op haar maakt en hem zelfs leert zoenen.

Ik zie de film zo voor me, evenals de personages, maar kan niet op de namen van titel of acteurs komen.

De film dateert een 15 à 20 jaar terug, is van Amerikaanse origine, Engels gesproken, een liefdesdrama, enz.

Iemand die me kan helpen met het zoeken naar de titel?

Alvat bedankt !!!

Dat moet gewoonSome kind of wonderful zijn, met Marie-Stuart Masterson.

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Metalfist schreef:

Niemand die kan helpen?

Roppeke

• 2 berichten
  • 323 stemmen

grovonion schreef:

(quote)
Dat moet gewoonSome kind of wonderful zijn, met Marie-Stuart Masterson.

Hartelijk dank !!!!

Grtz,

Luc

Mr Confused

• 1715 berichten
  • 6588 stemmen

Metalfist schreef:

Though Guys?

Wouter

• 18718 berichten
  • 3085 stemmen

Lijkt me niet.

Trigoo

• 65 berichten
  • 34 stemmen

Ik heb weer een plaatje uit een film die ik niet ken????????

WEET IEMAND UIT WELKE FILM DIT IS ?

(afbeelding)

kiriyama

• 9849 berichten
  • 0 stemmen

Volgens mij azumi of DOA.

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

DOA aan de kapsels + schaarse kleding te zien...

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Mug schreef:

DOA aan de kapsels + schaarse kleding te zien...

100% DOA

Trigoo

• 65 berichten
  • 34 stemmen

Thx mannen, denk ook dat het die is

w8jij17

• 43 berichten
  • 0 stemmen

Ik ben op zoek naar een Duitse film die ik 3 á 4 jaar geleden op een van de reguliere Duitse kanalen (ZDF, WDR of ARD) gezien heb. Het verhaal gaat over een familie die in een drukke stad woont en naar een rustig boerendorpje verhuizen. Er is iets wat die familie bezighoudt, een of andere vondst in de grond, wat het dorp doet opbloeien.

Ik haal deze weer even naar boven aangezien ik in mijn zoektocht niet veel verder ben gekomen. Ik snap dat Duitse TV-films een genre apart zijn en dat er weinig mensen naar kijken. Kan iemand me anders een Duitse versie van moviemeter aanraden? Een of andere grote Duitse filmsite met een forum?

X__Liesjj

• 329 berichten
  • 586 stemmen

Ik zoek een tekenfilm(geen disney) over een soort engelse springer spaniel. Het gaat over een puppie die zijn moeder verliest en dan moet ie zelf alleen rond zwerven of zoiets beetje weinig informatie maar meer weet ik er niet over.

Arbil

• 208 berichten
  • 771 stemmen

Welkom terug Arbil, je laatste bezoek was 26 augustus 2005, 12:11 uur

Ik heb lang geleden een film gezien dat gaat over een regisseur die een perfecte moordplan bedenkt om zijn vrouw en de man met wie ze vreemdgaat te vermoorden. aan het eind komt ie erachter dat ie het allemaal gedroomd heeft

X__Liesjj

• 329 berichten
  • 586 stemmen

Arbil schreef:

Ik heb lang geleden een film gezien dat gaat over een regisseur die een perfecte moordplan bedenkt om zijn vrouw en de man met wie ze vreemdgaat te vermoorden. aan het eind komt ie erachter dat ie het allemaal gedroomd heeft

Misschien iets van David Lynch?

Arbil

• 208 berichten
  • 771 stemmen

Arbil schreef:

Hmm het was trouwens geen regisseur maar een dirigent in de film.

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 berichten
  • 5448 stemmen

X__Liesjj schreef:

Ik zoek een tekenfilm(geen disney) over een soort engelse springer spaniel. Het gaat over een puppie die zijn moeder verliest en dan moet ie zelf alleen rond zwerven of zoiets beetje weinig informatie maar meer weet ik er niet over.

Is het een van deze films:

All dogs go to heaven

Balto

En anders kan je op deze site is zoeken. Daar staan allerlei bekende honden van tv, tekenfilm, film, ... Daar zal hij vast en zeker tussen staan:

Famous Dogs

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.