• 16.060 nieuwsartikelen
  • 179.233 films
  • 12.290 series
  • 34.135 seizoenen
  • 649.756 acteurs
  • 199.354 gebruikers
  • 9.396.135 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

soom

• 24922 berichten
  • 2754 stemmen

She Fought Alone (1995)

Stranger Beside Me, The (1995)

Één van deze misschien?

christian

• 518 berichten
  • 1546 stemmen

soom schreef:

She Fought Alone (1995)

Stranger Beside Me, The (1995)

Één van deze misschien?

nee het zijn ze allebij niet het is echt een blonde vrouwtje geen Tiffani-Amber Thiessen

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2596 stemmen

Misschien deze dan, voldoet aan de eisen dacht ik :

http://www.moviemeter.nl/film/27813

christian

• 518 berichten
  • 1546 stemmen

Goodfella_90 schreef:

Misschien deze dan, voldoet aan de eisen dacht ik :

http://www.moviemeter.nl/film/27813

heel erg bedankt dat is hem ik ben zelfs de eerste die op de film mag stemmen

christian

• 518 berichten
  • 1546 stemmen

gaat lekker zo nog maar een film dan. gaat over 2 dieven als het goed is 2 broers die een bank overvallen de eerste keer gaat het goed maar de 2de keer gaat het fout en word volgens mij alleen 1 van de twee gearresteerd. die broer die niet in de bak zit gaat met een voertuig de gevangenis inrammen en zo ontsnapt hij uit de gevangenis wie weet welke film ik bedoel

feanaro surion

• 5765 berichten
  • 1770 stemmen

Klinkt als een prequel op From Dusk Till Dawn , geen idee welke film het is.

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

Hoe het de film van profeet Mozes?

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

Dat kunnen er tientallen zijn. Wees eens wat specifieker (welk jaar ongeveer, land, tv-produktie of niet, lengte, acteurs, animatie of niet)

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

het moet een amerikaanse film zijn, geen animatie, het kwam een paar keer op Rtl5 en net als Passion of the Christ is het een serieuze film (geen comedy of parodie ofzo) en het is wel vrij oud..

Koekebakker

• 2540 berichten
  • 3981 stemmen

Je zult zelf Moses al hebben gevonden?

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Turkeyloverz schreef:

het moet een amerikaanse film zijn, geen animatie, het kwam een paar keer op Rtl5 en net als Passion of the Christ is het een serieuze film (geen comedy of parodie ofzo) en het is wel vrij oud..

Ik denk dat je het over deze hebt: Moses, The Lawgiver uit 1975.

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

Ja Speedy bedankt dat is hem. Koekebakker jij ook bedankt voor de moeite..

christian

• 518 berichten
  • 1546 stemmen

nee het zijn ze alle 4 niet deze film komt uit de eind jaren 80 of begin jaren 90 en dat zijn ze alle 4 niet maar toch bedankt

christian

• 518 berichten
  • 1546 stemmen

helaas niet.je mag het altijd nog een keer proberen

ik herinner me nog iets van die film. Ze komen terecht op een brug waar ze achterna gezeten worden door de politie en op 1 of ander manier weten ze te ontsnappen weet alleen niet meer hoe. gaat over 2 dieven als het goed is 2 broers die een bank overvallen de eerste keer gaat het goed maar de 2de keer gaat het fout en word volgens mij alleen 1 van de twee gearresteerd. die broer die niet in de bak zit gaat met een voertuig de gevangenis inrammen en zo ontsnapt hij uit de gevangenis. de film samengevat gaat het over 2 dieven die de politie steeds te slim af zijn op die ene keer na dan.

mikey

• 29000 berichten
  • 5148 stemmen

Misschien een terence hill en Bud Spencer film?

christian

• 518 berichten
  • 1546 stemmen

mikey schreef:

Misschien een terence hill en Bud Spencer film?

nee het is zeker geen film van terence and spencer

snakevega

• 106 berichten
  • 92 stemmen

hallo beste filmmensen, ik zoek twee films.

Ik zal beginnen met de eerste.

Het speelt zich af in een kasteel, een meisje gaat kasteel binnen beleeft avontuur. en dan op het laatste van de film word ze wakker op een hoop strooi:het was allemaal een droom.(volgens mij was het alice in wonderland maar dan niet de tekenfilm).

De volgende film is meer een horror film:Een vrouw bevalt van een baby, de baby is nogal moordzuchtig en dood alles rond hem geen. Hij heeft al tanden van bij de geboorte.De stad wil hem vermoorden maar hij vlucht, zijn vader zoekt hem, ik herriner me nog dat hij hem gaat gaan zoeken in een tunnel.

Weet iemand welke film dit is?

heel lang geleden gezien.

mikey

• 29000 berichten
  • 5148 stemmen

Die laatste is

(afbeelding)

aaaah

snakevega

• 106 berichten
  • 92 stemmen

Kent er iemand de volgende film?

Ik zoek een film met 8 broers die allemaal in de marine gaan.Ze sneuvelen allemaal in de oorlog.

Ik dacht dat het een zwart-wit film was.

mental_jos

• 263 berichten
  • 770 stemmen

ik zoek een film die ik heel lang geleden eens heb gezien. het een een soort parodie op gangster films (komedie dus) en omdat het zo slecht is vind ik het juist dus wel weer grappig

het lijkt wel een parodie op the godfather want het gaat over de mafia etc

in het begin zie je zo'n vent die alle gevaren overleeft echt super veel geluk heeft maar aan het einde van die scene glijdt ie uit over een bananen schil en hij is dood.

meer details weet ik eigenlijk niet, ik hoop dat iemand met deze schaarse informatie mij een titel kan geven

alvast bedankt

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

mental_jos schreef:

ik zoek een film die ik heel lang geleden eens heb gezien. het een een soort parodie op gangster films (komedie dus) en omdat het zo slecht is vind ik het juist dus wel weer grappig

het lijkt wel een parodie op the godfather want het gaat over de mafia etc

in het begin zie je zo'n vent die alle gevaren overleeft echt super veel geluk heeft maar aan het einde van die scene glijdt ie uit over een bananen schil en hij is dood.

Probeer The Godson uit 1998 eens.

mental_jos

• 263 berichten
  • 770 stemmen

ja tnx, dat moet hem zijn

Troela

• 2 berichten
  • 6 stemmen

Hoi

Ik ben op zoek naar een film die gaat over een jongen die volgens mij Ben heet. Hij gaat aan het einde van de film dood, zijn opa/vader heeft zijn doodskistje getimmerd. Hij koopt ook nog bloembollen met zijn moeder, maar die ziet hij niet meer in bloei staan.

Wie weet de titel van die film voor mij?????

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

Ik zit al een 10-tal jaren met een film in mijn hoofd waarvan ik niets meer weet behalve 2 zaken:

- in de film zie je een vrouw die met een scheermesje dat ze op haar tong verstopt mannelijke slachtoffers verleidt en dan ombrengt.

- de film speelt zich vermoedelijk af in de jaren '80 gezien de typische kledij en sfeer.

Kan iemand me helpen?

Illuvatar

• 72 berichten
  • 1259 stemmen

Ik zag ooit in de godsdienstles op school een film maar ik ben er nooit toe gekomen om te vragen hoe hij heette.

Hij ging over een neger en zijn familie in de Verenigde Staten toen negers nog achterin de bus moesten gaan zitten. De man was het daar niet mee eens en begon in opstand te komen door zijn rol van predikant in de zijn kerk. Dan beginnen beginnen er allemaal rare dingen te gebeuren zoals bedreigingen waardoor de familie wordt weggepest uit hun huis. De man wordt dan door de kerk ontslaan en dat is dan denk ik het einde van de film.

Ik denk dat de film zo'n paar jaar geleden op de nederlandse televisie te zien was want daar had mijn leraar hem van opgenomen.

T.O.

• 2427 berichten
  • 2805 stemmen

Ik ben op zoek naar de titel van een Franse film uit begin jaren '90 (schat ik). Als ik het me goed herinner gaat het over een jongen die door de politie opgepakt wordt en de verloren zoon van een koppel blijkt te zijn, waarna hij bij hen in gaat wonen (of dit 'opgezet' was, weet ik niet meer).

Het koppel heeft al een dochter en de jongen is dus haar (half)broer. Hij krijgt echter langzaamaan een relatie met haar en uiteindelijk blijkt dat de jongen helemaal geen familiaire banden heeft. Hij ontdekt echter wel dat zijn 'oom' kinderen seksueel misbruikt.

Dat laatste komt een beetje uit de lucht vallen maar ik ben de clou van het verhaal eigenlijk vergeten Volgens mij werkte de jongen 'undercover' voor de politie. Hoop dat jullie mij kunnen helpen

jeroen enzo

• 6 berichten
  • 158 stemmen

Nog maar een keertje proberen deze film..

Een thriller die ik jaren geleden gezien heb:

Man krijgt autopech, komt bij een huis en krijgt daar onderdak van een man die daar alleen met z`n dochter woont. De man belooft elke keer zijn auto te repareren maar doet het niet.

Er onstaat nogal een broeierig sfeertje omdat het eerst allemaal gezellig lijkt elke avond met bier aan de tafel, maar die vent gaat steeds vreemder doet. Ook broeit er iets tussen de autopech-man en de dochter..

Een scene die ik me nog herinner is dat de dochter gaat strippen op een avondje, midden op de tafel. De man en de vader kijken allebei geamuseerd toe, waarna de vader opeens psycho wordt ('wat kijk je naar me dochter!!')

Aan het einde zit die autopechman vastgebonden op de grond, en die man&dochter zijn weg met de auto. Gelukkig heeft de dochter een vijl achtergelaten voor die man, zodat ie kan ontsnappen..

Als ik het goed heb rijden die man&dochter aan het einde met hun auto voor een trein.......

Hoop dat iemand er deze keer wel iets van kan maken?

D-ark

• 1755 berichten
  • 420 stemmen

Kom me vaag bekend voor je verhaal

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.