- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Zoek een film van Donald Sutherland in een gevangenis, het is iig geen 'lock up' met stalone.
Het is jaren geleden dat ik die film heb gezien, kan me alleen een slissende sutherland herinneren op een buitenplaats van een gevangenis.
Wie weet meer?
Misschien Lost Angels (1989).
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Ik zoek een film uit de jaren 60 of 70. Hij is voor een groot deel opgenomen in Turkije (wel een Amerikaans film) en gaat over Amerikaanse man(nen) die in Turkije in de gevangenis zitten, ze worden niet echt vriendelijk behandeld en hun vrienden proberen hen te redden.
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
Ik zoek een film uit de jaren 60 of 70. Hij is voor een groot deel opgenomen in Turkije (wel een Amerikaans film) en gaat over Amerikaanse man(nen) die in Turkije in de gevangenis zitten, ze worden niet echt vriendelijk behandeld en hun vrienden proberen hen te redden.
"Midnight Express" misschien?
Djp
-
- 13 berichten
- 23 stemmen
Misschien Lost Angels (1989).[/quote]
Nee helaas, volgens mij kom ik er nooit achter! Ga nu aan mezelf twijfelen....de film speelt zich zeker af in een gevangenis of inrichting ofzo....een speelplaats/dek kan ik me goed herinneren en dan de slissende sutherland, meer kan ik me niet herinneren.
Ook dacht ik even in een flits een bibliotheek te zien.....
Noud
-
- 546 berichten
- 1160 stemmen
Hey, ik ben een lijstje aan t maken van films die ik goed en leuk vind. Alleen ben ik 3/4 van de namen kwijt.
Nu broed ik op 2 films waar ik echt niet uit kom.. dus sos
1 * Stofzuiger man probeert stofzuigers te verkopen, Engelse film, bekende acteur dikke papzak met slecht gebit.
2 * In het Nederlands kan hij worden vertaald als Spionnetje/, dit is zo'n spiegeltje wat oude van dagen hebben hangen aan de buitenmuren, er spelen 2 acteurs in het hele stuk. Dacht Michel Caine zelfs nog. Wat ik ervan weet is dat zij proberen elkaar dmv spelletjes uit spelen. Het speelt op een groot landhuis zich af.
Deze films heb ik te lang geleden gezien... Heeft iemand anders een film lijstje... zou jij dat naar mij willen opsturen?
tnx
Arnoud
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Nee, helaas, maar toch bedankt.
Het is ongeveer uit het jaar 1965-1970 als ik me niet vergis.
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
Hey, ik ben een lijstje aan t maken van films die ik goed en leuk vind. Alleen ben ik 3/4 van de namen kwijt.
1 * Stofzuiger man probeert stofzuigers te verkopen, Engelse film, bekende acteur dikke papzak met slecht gebit.
Arnoud
"Vacuuming Completely Nude in Paradise" lijkt me?
Tun-89
-
- 712 berichten
- 510 stemmen
Heeft iemand anders een film lijstje... zou jij dat naar mij willen opsturen?
tnx
Arnoud
Bedoel jij of iemand nog een lijstje heeft met goeie film's die hij of zij nog wilt zien?
Maar mischien vind jij die film's wel niks.. 
Remi
-
- 6720 berichten
- 0 stemmen
Heeft iemand anders een film lijstje... zou jij dat naar mij willen opsturen?
Tun-89
-
- 712 berichten
- 510 stemmen
http://www.moviemeter.nl/forum/11/111/
Waar is dat voor??
Mag iedereen daar z'n Lijstje neer zetten?..
kos
-
- 46721 berichten
- 8875 stemmen
2 * In het Nederlands kan hij worden vertaald als Spionnetje/, dit is zo'n spiegeltje wat oude van dagen hebben hangen aan de buitenmuren, er spelen 2 acteurs in het hele stuk. Dacht Michel Caine zelfs nog. Wat ik ervan weet is dat zij proberen elkaar dmv spelletjes uit spelen. Het speelt op een groot landhuis zich af.
tjikki
-
- 13 berichten
- 56 stemmen
http://www.imdb.com/keyword/turkey/prison/
een van deze wellicht?
soom
-
- 24922 berichten
- 2754 stemmen
Ik zoek een Nederlandse film, hij gaat over een meisje en een jongen, op een school. Eerst vinden ze elkaar niet zo leuk, maar aan het eind zijn ze bevriend geraakt.
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Ik zoek ook een film. Het en is een film die me goed bij staat en volgens mij ook redelijk bekend is, maar ik kan hem ff niet vinden op mm. De film is nog niet zo oud. Ok, komtie dan he:
Het gaat over een musketeer. (1 niet 3) Ik vond de voortiteling van de film behoorlijk amateuristisch gemaakt, maar derest van de film was best profesioneel. Er zit martial arts in, en dat gebeurt onder andere op ladders die allerlei kanten op schuiven. Ik het begin is er een gevecht met tonnen. ik heb geen idee welke film het is. Het was volgens mij niet 'the musketeer'. B.v.d
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
iets met Jackie Chan, http://www.moviemeter.nl/film/2037 (Drunkenmaster 2?)
Leno
-
- 5921 berichten
- 4415 stemmen
Shangai Knights?
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Nee, allebij niet... Geen Jackie Chan. Volgens mij speelde er wel een bekende in, een oude man.
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
Ik zoek ook een film. Het en is een film die me goed bij staat en volgens mij ook redelijk bekend is, maar ik kan hem ff niet vinden op mm. De film is nog niet zo oud. Ok, komtie dan he:
Het gaat over een musketeer. (1 niet 3) Ik vond de voortiteling van de film behoorlijk amateuristisch gemaakt, maar derest van de film was best profesioneel. Er zit martial arts in, en dat gebeurt onder andere op ladders die allerlei kanten op schuiven. Ik het begin is er een gevecht met tonnen. ik heb geen idee welke film het is. Het was volgens mij niet 'the musketeer'. B.v.d
Wong Fei-hung (Once Upon a Time in China) misschien? Is toch met ladders zoals jij het beschrijft.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Volgens je beschrijving met de tonnen, de martial arts en de amateuristische begingeneriek zou het inderdaad om The Musketeer uit 2001 gaan. Ook gekend als D'Artagnan.

Klik links even op 'preview The Musketeer' voor de trailer.
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Ja dat is hem. Die film had ik al gevonden en ik wist bijna zeker dat ie het niet was
Issie het toch...
Maargoed, hartelijk dank!
kevin_vs
-
- 104 berichten
- 10 stemmen
Heeey,
Ik zag een voorstukje van een film in de bios.
Hij komt binnenkort uit, of het duurt nog een tijdje dat weet ik niet percies.
maar het ging over een Man met een masker (volgens mij van 1 van de 3 musketiers) die heel goed kan omgaan met messen.
Weet iemand misschien de naam van deze film?
Gr. Kevin
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25174 stemmen
Heeey,
Ik zag een voorstukje van een film in de bios.
Hij komt binnenkort uit, of het duurt nog een tijdje dat weet ik niet percies.
maar het ging over een Man met een masker (volgens mij van 1 van de 3 musketiers) die heel goed kan omgaan met messen.
Weet iemand misschien de naam van deze film?
Gr. Kevin
Dat lijkt me "V For Vendetta".
volrath
-
- 38 berichten
- 4212 stemmen
Hey ik zoek een film die ik zon 10 jaar geleden heb gezien. Het was volgens mij zon jaren 80 horror waarbij archeologen in het dal der koningen in Egypte een tombe ontdekken. Dan komt er een vrouwelijke mummy uit een sarcofaag en die stopt scarabeeën bij mensen onder de huid en mensen gaan jaren erna dood aan ''ongelukken''. Iemand een idee?
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Hey ik zoek een film die ik zon 10 jaar geleden heb gezien. Het was volgens mij zon jaren 80 horror waarbij archeologen in het dal der koningen in Egypte een tombe ontdekken. Dan komt er een vrouwelijke mummy uit een sarcofaag en die stopt scarabeeën bij mensen onder de huid en mensen gaan jaren erna dood aan ''ongelukken''. Iemand een idee?
christian
-
- 518 berichten
- 1546 stemmen
nee dat is hem niet iemand anders die weet welke film ik bedoel?
ik zoek een film die gaat over een jochie die steeds naar een ander gezin gaat omdat ie zijn stiefouders vermoord en niemand komt er achter.
en hij vermoord ook de stiefzusters vriend door een radio in jacuzie te schoppen/gooien
starbright boy (moderator films)
-
- 22473 berichten
- 5141 stemmen
ik zoek een film die gaat over een jochie die steeds naar een ander gezin gaat omdat ie zijn stiefouders vermoord en niemand komt er achter.
en hij vermoord ook de stiefzusters vriend door een radio in jacuzie te schoppen/gooien
wie weet de titel van deze film
Mikey
christian
-
- 518 berichten
- 1546 stemmen
ik heb er weer eentje het gaat over een vrouw die rond de 20 jaar is en raakt volgens mij verslaafd aan drugs en komt dan in een kliniek en word daar heel slecht behandeld het is een waargebeurd verhaal.
die vrouw is als het goed is kelly van beverly hils 90210
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.