- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
Lis
-
- 232 berichten
- 3279 stemmen
fled-fan
-
- 29 berichten
- 7 stemmen
Weet iemand al iets meer over deze film, tünde???? weet jij het al. Heeft iemand contact met tunde zodat ze opnieuw kan op deze film komen
mvg
Fled-fan
Ik heb de film gevonden denk ik: Death Benefit!!!!
maar ik denk dat ik die nooit meer zal kunnen zien,want is niet echt een bekende film. als iemand hem zou bezitten of iemand hem weet waar je kan kopen laat weten aub
Ik heb nog een film dat ik niet meer vindt:
een neger wordt voor iets beschuldigd en krijgt de doodstraf: hij zal worden gedood met de dodelijke injectie, maar buiten de gevangenis zoekt iemand (denk een vrouw) achter bewijzen dat hij onschuldig is. die vindt ze juist op tijd, de man zit al klaar en krijgt al de eerste dosis, waneeer ze het kunnen stop zetten, de dodelijke injectie ging hij krijgen voor dde ogen van zijn familie
weet iemand die film???
mvg fled-fan
Werwolf
-
- 4604 berichten
- 1197 stemmen
Misschien de volgende titels:
True Crime (geen vrouw, maar Clint...)
Hoogstwaarschijnlijk deze!
of wel ter dood gebracht op de stoel en door vrouw achterhaald:
Dead man Walking
fled-fan
-
- 29 berichten
- 7 stemmen
Misschien de volgende titels:
True Crime (geen vrouw, maar Clint...)
Hoogstwaarschijnlijk deze!
of wel ter dood gebracht op de stoel en door vrouw achterhaald:
Dead man Walking
ik denk dat het geen één van deze is, want het was een neger die de doodstraf kreeg. beetje een verhaal als van oj simpson denk ik
eRCee
-
- 13449 berichten
- 1981 stemmen
Ik dacht ook aan True Crime (1999). Zou ik toch eens proberen, fled-fan.
fled-fan
-
- 29 berichten
- 7 stemmen
Ik dacht ook aan True Crime (1999). Zou ik toch eens proberen, fled-fan.
idd,kheb gekeken op de officiele site van deze film en het in die film dat ik zocht, sorry aan beiden omdat ik het verkeerd had bekeken
grtz
Skyper
-
- 646 berichten
- 0 stemmen
ik heb een tijd geleden een film gezien en het ging over een paar jonge mensen die een grapje op de weg met een vrachtwagenchauffeur uithielden.
En dat kon die vrachtwagenchauffeur niet waarderen.
De man ontvoerde ook nog een meisje.
Weet iemand welke film ik bedoel?
Skyper
-
- 646 berichten
- 0 stemmen
ja dat was hem ja!
die vond ik wel leuk namelijk
bedankt
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Gisteren was er een film om 20:30 op RTL4 over een meisje dat na een slecht huwelijk door de ouders van haar nieuwe vriend werd opgenomen in het gezin. Later bleek dat het ze om de uitkering van de net afgesloten levens-verzekering ging en ze gooien haar dan ook van een waterval af en ze komt te overlijden. De "echte" moeder vertrouwd het niet en gaat op onderzoek uit, met een rechtzaak tot gevolg.
In de tv-gids staat search for justice, maar blijkbaar heeft RTL de programmering gewijzigd, want dit is hem niet.
Wie kan me aan de titel helpen?
chrissie
-
- 749 berichten
- 5045 stemmen
Neen, geen van die drie.
Als de film pas begint probeert de agent om van de motards drugs te kopen maar uiteraard zien ze dat hij smeris is en verkopen ze niet. Pas als hij de hulp krijgt van een insider (een kneusje) zijn haren laat groeien en ze hem zelf een motor in elkaar steken beginnen ze hem te vertrouwen.
Als ik me niet vergis komt er een scene in waar ze op zijn vest plassen om het er echter laten uit te zien.
volgens mij is het Beyond the Law met Charlie Sheen (in België uitgebracht als Fixing the Shadow
zanacht
-
- 62 berichten
- 3264 stemmen
volgens mij is het Beyond the Law met Charlie Sheen (in België uitgebracht als Fixing the Shadow
Inderdaad die is het! 
Thx, Zanacht
Leno
-
- 5921 berichten
- 4415 stemmen
Gisteren was er een film om 20:30 op RTL4 over een meisje dat na een slecht huwelijk door de ouders van haar nieuwe vriend werd opgenomen in het gezin. Later bleek dat het ze om de uitkering van de net afgesloten levens-verzekering ging en ze gooien haar dan ook van een waterval af en ze komt te overlijden. De "echte" moeder vertrouwd het niet en gaat op onderzoek uit, met een rechtzaak tot gevolg.
In de tv-gids staat search for justice, maar blijkbaar heeft RTL de programmering gewijzigd, want dit is hem niet.
Wie kan me aan de titel helpen?
Justice for Annie: A Moment of Truth Movie
Staat niet op MM, wel op IMDB: http://www.imdb.com/title/tt0116735/
Tun-89
-
- 712 berichten
- 510 stemmen
http://www.filmtotaal.nl/module.php?section=fotvDetails&movieID=18402
Dat is de Film die ik en Flad-fan zochten hij staat alleen niet op moviemeter en op andere site's is er ook niet veel info over te krijgen. In de tv gids stond er: Search for justice met peggy lipton, danica McKellar.
Regie: Noel Nosseck.
Ik wil graag deze film toevoegen op moviemeter alleen ik kan geen fragment of film poster vinden 
RealLife
-
- 112 berichten
- 137 stemmen
Hey, ik gebruik de search functie hier vaak om te kijken waarover films gaan, maar het is mijn eerste keer op dit forum. Ik hoop dat ik niet in de verkeerde sectie zit te posten 
Ik ben dus al een tijdje op zoek naar een bepaalde alienfilm. Zeer kenmerkend voor deze film is dat het allemaal gefilmd is vanuit de camera van een jongen. Samen met zijn broer en vader ziet hij opeens een gek licht, en ze gaan naar buiten. Ze vinden daar een soort ruimtetuig, en gaan alsmaar dichterbij. Plots klapt daar iets open ofzo, en vluchten ze weg. Ik meende me te herinneren dat de camera op de grond viel, en dat je tussen de grassprieten door een vage alien zag. Ze rennen het huis binnen, en de rest van de film is er paniek. Ze barricaderen de deuren, en zijn alert voor allerlei geluiden. Er is ook een klein meisje dat bewusteloos valt of zo, en ze leggen haar in de zetel. Op een bepaald moment klagen ze ook van een vreselijk geluid, dat door hun kop snerpt.
Helemaal op het eind van de film zitten er nog 3 mensen of zo in de keuken, tot plots een alien tevoorschijnt komt. Dat is zowat het einde van de film.
Ziezo, ik heb mijn best gedaan zoveel mogelijk informatie te geven, en ik hoop dat ik niet te vaag ben
. Er kunnen wel een paar kleine foutjes inzitten, het is al een aantal jaren geleden dat ik hem gezien heb. Ik weet wel dat het één van de weinige films is waar ik ooit echt een soort bang gevoel kreeg. Mijn beste vriend had het ook, en wordt normaal ook nooit bang van film.
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Lijkt inderdaad veel op Signs
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Op de verjaardag in Mexico ofzo, weet je nog?
RealLife
-
- 112 berichten
- 137 stemmen
Nee sorry, het is zeker niet signs
. Ik probeer mij nog dingen te herinneren, maar het is te lang geleden 
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Op de verjaardag in Mexico ofzo, weet je nog?
Dat zegt me vaag iets, maar ik kan me de precieze omstandigheden niet herinneren.
christian
-
- 518 berichten
- 1546 stemmen
ik zoek een film die gaat over een jochie die steeds naar een ander gezin gaat omdat ie zijn stiefouders vermoord en niemand komt er achter.
en hij vermoord ook de stiefzusters vriend door een radio in jacuzie te schoppen/gooien
wie weet de titel van deze film
feanaro surion
-
- 5765 berichten
- 1770 stemmen
@ Djp, Land of the Blind misschien?
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Justice for Annie: A Moment of Truth Movie
Staat niet op MM, wel op IMDB: http://www.imdb.com/title/tt0116735/
Thanks Leno! Ik zal eens kijken of ik hem toe kan voegen dan..... Behoorlijk slechte film trouwens 
Djp
-
- 13 berichten
- 23 stemmen
Zoek een film van Donald Sutherland in een gevangenis, het is iig geen 'lock up' met stalone.
Het is jaren geleden dat ik die film heb gezien, kan me alleen een slissende sutherland herinneren op een buitenplaats van een gevangenis.
Wie weet meer?
zanacht
-
- 62 berichten
- 3264 stemmen
Zoek een film van Donald Sutherland in een gevangenis, het is iig geen 'lock up' met stalone.
Het is jaren geleden dat ik die film heb gezien, kan me alleen een slissende sutherland herinneren op een buitenplaats van een gevangenis.
Wie weet meer?
Deze?
Free Money (1998)
Djp
-
- 13 berichten
- 23 stemmen
Deze?
Free Money (1998)[/quote]
Nee dit is hem zeker niet, bedankt. Het is een oudere film denk ik.
soom
-
- 24922 berichten
- 2754 stemmen
http://www.moviemeter.nl/film/13623
Misschien deze?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.