- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
stinissen (crew films & series)
-
- 23536 berichten
- 77060 stemmen
Seunlau ngaklau
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
Seunlau ngaklau
Dat is 'm Henk. Dank je (zeker stiekem in je eigen TV overzicht historie gespiekt
)
stinissen (crew films & series)
-
- 23536 berichten
- 77060 stemmen
Nee hoor geheugen als een paard... 
tyleet11
-
- 212 berichten
- 461 stemmen
Weet iemand uit welke film deze still komt?

Mikos
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Ik had een vraagje 
Weet iemand hoe die film heet dat een man met zijn vader kan communiceren over de radio, die al een aantal jaar dood is, via een bepaalde radiogolf ofzo? En hem zo helpt om hem niet te laten overlijden?
groetjes
Maik
Mikos
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
super bedankt
kon er maar niet opkomen vandaag
christian
-
- 518 berichten
- 1546 stemmen
Ik ben opzoek naar twee films waar ik de titel niet van weet.
de eerste film is een waargebeurd verhaal over een ramp(met vliegtuig of boot) en een paar mensen zitten in een reddingsbootje en proberen het te overleven. wat ik me nog herinner is dat ze een schildpad hadden gevangen en opgegeten en ze kwamen nog een haai tegen. op het eind worden ze alsnog gered wie o wie weet de titel van deze film?
de andere film gaat over een man en een jongetje. wat ik me daarvan nog herinner is dat ze in een huis terecht komen bij een zwart gezin en waarvan de vader van dat gezin heel agressief is en ze kinderen slaat En op het eind word die man doodgeschoten.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2105 stemmen
De eerste film zou wellicht Survive the Savage Sea uit 1992 kunnen zijn. Dat met die haai weet ik niet meer zeker, maar dat met die schildpad wel. Mooie film.
christian
-
- 518 berichten
- 1546 stemmen
die tweede film heb ik trouwens al gevonden dat was a perfect world van clint eastwood
christian
-
- 518 berichten
- 1546 stemmen
De eerste film zou wellicht Survive the Savage Sea uit 1992 kunnen zijn. Dat met die haai weet ik niet meer zeker, maar dat met die schildpad wel. Mooie film.
Dat moet hem dan wel zijn dankje wel
christian
-
- 518 berichten
- 1546 stemmen
ik heb er nog twee 
de eerste weet ik alleen het einde van de film. De moeder houd de handen vast van de zoon en de stiefzoon op een hooge rots/gebergte en moet er eentje los laten om er 1 te redden.Die stiefzoon was een heel naar jochie/of andersom ik weet het niet meer.
die tweede film film gaat over een jochie die steeds naar een gezin gaat omdat ie zijn stiefouders vermoord en niemand komt daar achter
U-96
-
- 11875 berichten
- 2105 stemmen
Het is trouwens niet die stiefzoon die zo naar is.
christian
-
- 518 berichten
- 1546 stemmen
Het is trouwens niet die stiefzoon die zo naar is.
daar twijfelde ik ook aan ik had er ook gelijk bij gezet net voor je het bericht plaatste
christian
-
- 518 berichten
- 1546 stemmen
die tweede film film gaat over een jochie die steeds naar een gezin gaat omdat ie zijn stiefouders vermoord en niemand komt daar achter
en hij vermoord ook de stiefzusters vriend door een radio in jacuzie te schoppen/gooien
emmiej
-
- 10 berichten
- 3 stemmen
ik ben ook op zoek naar een titel van een film. de film gaat over 2 broers die beide basketbal spelen. maar de een is iets beter als de ander geloof ik. en de beste van die 2 gaat dood en die andere broer ziet hem nog steeds. en de dode die helpt het team nog mee om te winnen.
ik geloof dat die zo ging maar het is al een paar jaar geleden dat ik die gezien heb.
ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen!
Kreupelhout
-
- 17 berichten
- 24 stemmen
ik ben ook op zoek naar een titel van een film. de film gaat over 2 broers die beide basketbal spelen. maar de een is iets beter als de ander geloof ik. en de beste van die 2 gaat dood en die andere broer ziet hem nog steeds. en de dode die helpt het team nog mee om te winnen.
ik geloof dat die zo ging maar het is al een paar jaar geleden dat ik die gezien heb.
ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen!
Plakband
-
- 38 berichten
- 0 stemmen
Ook ik zoek een filmtitel (toch wel
)
Een tijdje terug alweer had ik een Duits filmpje gezien, volgens mij een redelijk recente film, dat ging over een meisje op de universiteit met slaaptekort, want ze durfde niet in slaap te vallen ofzo, omdat ze dan eng droomt. Ze had wel een of andere stoornis waardoor ze midden op de dag opeens in slaap kon vallen, zonder dat ze het doorheeft. Daar wilde een groepje mede-stundenten wat aan doen, maar niet echt om haar te helpen, meer om een onderzoeksprijs te winnen ofzo; ze wilde een zenuw dat aan haar 'slaapknop' vast zit, onderbreken oid. Een soort proefkonijn is ze eigenlijk. Daarna werd ze supersterk en energiek. Ik heb het einde nooit kunnen zien, maar ik weet ook de titel niet meer... Heeft iemand een idee?
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3286 stemmen
Nee, dat is m niet. Zou alleen niet weten welke film het dan wél is.
Werwolf
-
- 4604 berichten
- 1197 stemmen
Ik zoek een titel van een film dat ongeveer gaat als hieronder beschreven staat:
Het begint met een man die coach van een basketbalteam was, en die probeert een bal in de ring te gooien. Hij is er slecht aan toe en gaat onderuit. Zijn vrouw komt binnen, en ondersteunt hem, waardoor het toch lukt.
Dan begint het verhaal in een flashback (volgens mij...) af te spelen.
Hij wordt wel een keer kampioen met zijn team (als coach). Zijn team moet dan tegen hele sterke tegenstanders, en ze beginnen heel glorieus en komen ver voor. Uiteindelijk winnen ze volgens mij nog wel.
Maar erna gaat het bergafwaarts met de man.
Hij heeft het vooral over dromen (niet over Martin Luther King..), en vraagt vaak wat de droom is van bepaalde mensen (what's your dream?).
Dan stopt hij volgens mij en speelt hij nog even golf met oudere mensen.
Het einde houdt hij een toespraak die dan veel mensen inspireert.
Het zijn losse delen, maar het is heel lang geleden. Ik ben benieuwd welke film het is, omdat ik hem toen altijd wel mooi vond.
Ik hoop dat iemand me kan helpen!
Plakband
-
- 38 berichten
- 0 stemmen
soom
-
- 24922 berichten
- 2754 stemmen
Ik zoek een titel van een film. Ik hoop dat iemand me kan helpen!
http://www.moviemeter.nl/film/21382
Dit is er in elk geval eentje, maar of dat degene is die je zoekt?
Werwolf
-
- 4604 berichten
- 1197 stemmen
Nee dat is hem niet, de coach was iig blank en is een vrij oude film.
Toch bedankt voor de moeite! 
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
Ik kan me de titel niet herinneren van een horror-film, waarin mensen volgens mij een uitnodiging kregen thuisgestuurd om naar een huis te komen. Eenmaal daar bleek het een spel te zijn en konden ze er niet meer uit. Het was volgens mij vroeger een soort gekkenhuis waar experimenten werden uitgevoerd, waarvan je dan allemaal flashbacks ofzo ziet. Het klinkt misschien een beetje vaag, maar weet iemand over welke film ik het hebt? Het kan trouwens ook zomaar zijn dat ik hier 2 films door elkaar haal.
joyce.b
-
- 712 berichten
- 0 stemmen
het eerste ,tot het gekkenhuis, klinkt wel een beetje als identity.
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Een van die 2 moet House on Haunted Hill zijn.
Lis
-
- 232 berichten
- 3279 stemmen
Met zoeken kan ik het niet vinden.Dus even hier een gokje wagen;-)
Het is een film met Lou Diamond Philips en hij werkt als rechereur.Moordenaar komt op de stoel terecht,maar zijn geest leeft voort en gaat in mensen zitten om verder te moorden.Ik herinner me dat hij ook in een collega 'zat'van Lou en dat die man later heel hoog opgehangen werd ala Jezus zeg maar..Herkent iemand dit? Alvast bedankt!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.