- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
kos
-
- 46721 berichten
- 8875 stemmen
Ik zoek dus ook een film, 2 jaartjes geleden op RTL 5 gezien.
Een legerschool ofzo voor jongens gaat dicht, maar die jongens verzetten zich daar tegen en blijben in het gebouw.
Het leger ofzo dreigt met gweld binnen te vallen.
Ik weet nog wel, dat een jongen zijn geweer laat vallen en afgaat, het leger denkt dat ie schiet en dood de jongen.
Ook weet ik dat er iemand in de fik vloog, en een jongen uit het raam met een machinegeweer schiet en daarbij omkomt.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Deze film heet overigens Taps.
Ik was bezig met een link naar de film en eentje naar dit topic te leggen en toen ik wou plaatsen zat er een slotje op. 
kos
-
- 46721 berichten
- 8875 stemmen
Komop speedy jong, voortaan wat sneller zijn
.
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Ik zoek een film, die ik een tijdje geleden gezien en ik weet de titel niet...
Het begint met een achtbaan (Incredible Hulk coaster in een van de twee Universal theme parks in Orlando, Frorida. Dat weer ik dan toevallig
) die van de rails vliegt doordat die rails verschuifd. Dan krijgen verschillende mensen een uitnodiging van iemand die ze naar zijn huis laat komen. Dan gebeuren er allemaal rare dingen in dat huis. De film is volgens mij niet zo heel oud. Geen idee welke titel die heeft. Weet iemand waar ik het over heb?
emmiej
-
- 10 berichten
- 3 stemmen
ik ben ook op zoek naar een titel van een film. de film gaat over 2 broers die beide basketbal spelen. maar de een is iets beter als de ander geloof ik. en de beste van die 2 gaat dood en die andere broer ziet hem nog steeds. en de dode die helpt het team nog mee om te winnen.
ik geloof dat die zo ging maar het is al een paar jaar geleden dat ik die gezien heb.
ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen!
JoeHallenbeck
-
- 3413 berichten
- 0 stemmen
Ik zoek een film, die ik een tijdje geleden gezien en ik weet de titel niet...
Het begint met een achtbaan (Incredible Hulk coaster in een van de twee Universal theme parks in Orlando, Frorida. Dat weer ik dan toevallig
) die van de rails vliegt doordat die rails verschuifd. Dan krijgen verschillende mensen een uitnodiging van iemand die ze naar zijn huis laat komen. Dan gebeuren er allemaal rare dingen in dat huis. De film is volgens mij niet zo heel oud. Geen idee welke titel die heeft. Weet iemand waar ik het over heb?
Zou het deze film kunnen zijn?
Doom
-
- 8214 berichten
- 1541 stemmen
Zoek momenteel nog steeds:
en:
Hopelijk! 
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Zou het deze film kunnen zijn?
Ja, dat is hem. Thanks 
Achilles
-
- 1049 berichten
- 218 stemmen
ik zoek een film waarin diverse moorden worden gepleegd. Ik kan me nog een lijk herinneren in de wasmachine bij een wasserrette en het einde speelt zich af in een mijn...
Volgens mij zat er iets met valentijn in de titel..maar dit kan jullie misschien ook wel in verwarring brengen..
Achilles
-
- 1049 berichten
- 218 stemmen
Valentine misschien?
Nee, de film is ouder...
mikey
-
- 29000 berichten
- 5148 stemmen
My Bloody Valentine??
Tik anders eens 'valentine' op imdb.
Achilles
-
- 1049 berichten
- 218 stemmen
Hey Mikey...thanks a lot!! Deze zocht ik....
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1718 stemmen
Ik zoek een film over prehistorische mensen. Deze hebben we vroeger eens tijdens mijn studie behandeld, het is een vrij serieuze film die een realistisch beeld wil geven over het leven van prehistorische stammen.
Wat weet ik nog? Er wordt niet in gesproken (althans niet in een bekende taal) de hoofdpersoon is een vrouw en er was ook nog iets met een strijd tussen twee verschillende stammen. Weet bijna zeker dat het een franse productie was en vermoed ergens zo van halverwege/eind jaren '80.
Help! Wil deze film graag nog eens zien.
Ozarklynch
-
- 1317 berichten
- 581 stemmen
Ik vermoed dat je deze bedoelt Madecine. Door je omschrijving kwam deze bij me bovendrijven. Lang geleden dat ik 'm zag, maar wat ik me er van herinner is enkel positief.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1718 stemmen
Yup, dat is hem! Bedankt
Nu nog kijken of hij ergens te krijgen is.
emmiej
-
- 10 berichten
- 3 stemmen
ik ben ook op zoek naar een titel van een film. de film gaat over 2 broers die beide basketbal spelen. maar de een is iets beter als de ander geloof ik. en de beste van die 2 gaat dood en die andere broer ziet hem nog steeds. en de dode die helpt het team nog mee om te winnen.
ik geloof dat die zo ging maar het is al een paar jaar geleden dat ik die gezien heb.
ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen!
Jow
-
- 2 berichten
- 8 stemmen
Hoi allemaal!
Wie kan mij helpen met een filmtitel? Ik ben me al dagenlang rot aan het zoeken en kan het niet vinden. Bij deze, een omschrijving van de (franse) film:
Een zakenman rijdt in de regen bijna een gehandicapte man aan, die George heet. De achtergrond van George is niet bekend en de zakenman neemt George mee naar huis. Samen beleven ze van alles. In het ebgin ergert de zakenman zich aan George, maar uiteindelijk leert hij hem te waarderen. Het einde is heel zielig, omdat George dan van een flat springt.
Hoe heet deze film?
Alvast bedankt!
Groetjes,
Jolien
Jow
-
- 2 berichten
- 8 stemmen
Een jongere jongen, zit nog op school en speelt graag een verdienstelijk potje honkbal. Hij heeft mogelijkheden om een goede te worden totdat hij een (volgens mij) een deel van zijn longen aan z'n zieke oma geeft. Hierdoor is het leven van oma gered, maar kan deze jongen spijtig genoeg niet meer sporten.
Hoi!
Ik weet niet of ik je hier erg mee help, maar deze filmomschrijving is pas op rtl4 geweest. De titel is als volgt op gebouwd .....:The.... Story. tussen The en Story staat de naam van de persoon. Volgens mij was het Dan. Alleen volgens mij speelt de jongen Rugby en doneert ie een nier aan zijn oma. hierdoor kan hij niet meer spelen.
Hopelijk help ik je een eindje op weg.
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Dat zal wel iets van Daniel Stiels ofzoiets wezen. Ik weet niet hoe dat mens heet, maar ik zie wel eens een reclame voorbij schieten van een Daniel Steils of Steels film. Dat zijn voornamenlijk drama films.
Mischien helpt dit.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Ik zoek een titel van een film die gaat over een groep jongelui die met een leraar een survival tocht gaan maken.
Op een gegeven moment staan ze boven op een berg en ze zijn aan het kaarten en door iets valt er ineens iemand van de berg... die gaan ze dan zoeken maar er gebeuren dan allemaal erge dingen..
Er staat me nog bij dat ze steeds een wolf horen huilen, en dat ze aangevallen worden door een beer, en dat ze een kamp hebben staan aan het water maar dat ze ziek worden door het water...
Meer weet ik niet echt het is volgens mij wel redelijk oude film.
Dus als iemand kan helpen thanx!
Doom
-
- 8214 berichten
- 1541 stemmen
Hoi!
Ik weet niet of ik je hier erg mee help, maar deze filmomschrijving is pas op rtl4 geweest. De titel is als volgt op gebouwd .....:The.... Story. tussen The en Story staat de naam van de persoon. Volgens mij was het Dan. Alleen volgens mij speelt de jongen Rugby en doneert ie een nier aan zijn oma. hierdoor kan hij niet meer spelen.
Hopelijk help ik je een eindje op weg.
Dank je wel Jow, heb hem dankzij jou gevonden! 
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11941 berichten
- 5343 stemmen
Ik zoek een titel van een film die gaat over een groep jongelui die met een leraar een survival tocht gaan maken.
Op een gegeven moment staan ze boven op een berg en ze zijn aan het kaarten en door iets valt er ineens iemand van de berg... die gaan ze dan zoeken maar er gebeuren dan allemaal erge dingen..
Er staat me nog bij dat ze steeds een wolf horen huilen, en dat ze aangevallen worden door een beer, en dat ze een kamp hebben staan aan het water maar dat ze ziek worden door het water...
Meer weet ik niet echt het is volgens mij wel redelijk oude film.
Dus als iemand kan helpen thanx!
Fear Runs Silent, maar het einde klinkt als Cabin Fever.
eRCee
-
- 13449 berichten
- 1981 stemmen
Volgens mij zijn dat beide niet de films die Rianneke_Dan bedoelt. Deze film heb ik ook gezien, ik schat een jaar of tien geleden. Volgens mij 6 jongeren. Bovenop een berg begon er een te dansen, raakte uit evenwicht, de leraar wist hem tegen te houden maar viel zelf naar beneden. Vervolgens slaan ze ergens een kamp op en gaan er twee (jongen/meisje uiteraard) hulp halen. Ze moeten dan nog over een rivier zien te komen ofzo.
Iemand? Overigens mis je er weinig aan als 'ie niet gevonden wordt Rianneke_Dan...
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Volgens mij zijn dat beide niet de films die Rianneke_Dan bedoelt. Deze film heb ik ook gezien, ik schat een jaar of tien geleden. Volgens mij 6 jongeren. Bovenop een berg begon er een te dansen, raakte uit evenwicht, de leraar wist hem tegen te houden maar viel zelf naar beneden. Vervolgens slaan ze ergens een kamp op en gaan er twee (jongen/meisje uiteraard) hulp halen. Ze moeten dan nog over een rivier zien te komen ofzo.
Iemand? Overigens mis je er weinig aan als 'ie niet gevonden wordt Rianneke_Dan...
Je weet iig wel welke ik zoek!
En Ik wil gewoon weten deze film heet want ik weet dat ik m vroeger geweldig vond dus wil m graag nog een x zien om men mening bij te stellen 
x-mar-x
-
- 19 berichten
- 1 stemmen
help!
iik ben nog steeds op zoek naar die ene film die ooit op tv was.
het gaat over een waargebeurd verhaal, een huis waar het spookt en de man die hier woont met vrouw en kind heeft er last van.
hij ziet het verleden van de gesten, een riuke familie met een zwarte slaaf en de dochter gaat met de slaaf.
de pa vrmoord de slaaf en slaat dochter en zet het kleinste meisje buiten.
als het de mensen die nu in het huis wonen te gek worden gaan ze op zoek naar hulp, er komen mensen met warmte gevoelige apparaten en uit eindelijk woprden de geesten weggedreven uit het huis.
hopelijk weet iemand welke film het is, ik weet nog dat ik american pie op tv zat te kijken toen deze afgelopen was kwam deze film erachter aan!!!!
iemand die het ook bekend voor komt en die WEL zo slim was de titel te onthouden?;)
tyleet11
-
- 212 berichten
- 461 stemmen
He, even hulp nodig bij een minoropdracht van de kunstacademie. We hebben een still gekregen afkomstig uit een Italiaanse film. Nu ben ik weer zo lui om bij jullie even te checken welke film het is.
Het is een kleurenfilm. We zien een donker getinte vrouw in een witte jas in een wachtruimte op een vliegveld. Ze kijkt verschrikt in de lens van de camera met een glas melk in haar linkerhand. Op de achtergrond is een groot raam te zien, zoals je wel vaker op vliegvelden ziet, waar je over de banen uit kunt kijken. Zijdelings daarvan staan banken met wachtende mensen. Rechts van de vrouw is een bar te zien waar je duidelijk een reclamebord van Coca Cola kunt herkennen.
Ik zal vanavond de still ook even bij dit topic plaatsen.
Ik ben erg benieuwd uit welke film deze still komt. Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.
mr,x
-
- 31 berichten
- 22 stemmen
help!
iik ben nog steeds op zoek naar die ene film die ooit op tv was.
het gaat over een waargebeurd verhaal, een huis waar het spookt en de man die hier woont met vrouw en kind heeft er last van.
hij ziet het verleden van de gesten, een riuke familie met een zwarte slaaf en de dochter gaat met de slaaf.
de pa vrmoord de slaaf en slaat dochter en zet het kleinste meisje buiten.
als het de mensen die nu in het huis wonen te gek worden gaan ze op zoek naar hulp, er komen mensen met warmte gevoelige apparaten en uit eindelijk woprden de geesten weggedreven uit het huis.
hopelijk weet iemand welke film het is, ik weet nog dat ik american pie op tv zat te kijken toen deze afgelopen was kwam deze film erachter aan!!!!
iemand die het ook bekend voor komt en die WEL zo slim was de titel te onthouden?;)
is het deze niet
fled-fan
-
- 29 berichten
- 7 stemmen
Nou ik heb die Film ook gezien 2 x zelfs en ik ken hem.
Ze was geduwd en haar echte moeder vond dat heel erg enzo, ze was geduwd door mensen waar zij bij verbleef.
Die mensen lieten dat meisje iets ondertekenen. Als dat meisje zou overlijden dan zouden die mensen geld krijgen. Ze deden alsof ze een foto wilde maken. en toen duwde ze haar van een rots. het was een drama op rtl4. ik weet de titel wel maar ik kom er nog niet op. als ik het weet laat ik het horen. Ik zou 'm ook nog wel eens willen kijken.
Groetjes Tünde.
Weet iemand al iets meer over deze film, tünde???? weet jij het al. Heeft iemand contact met tunde zodat ze opnieuw kan op deze film komen
mvg
Fled-fan
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
Ik heb afgelopen zaterdagavond/nacht op de "belg" een actiefilm van Chinese (Hong Kong) makeladij zitten kijken. Ik ben alleen de titel kwijt (stond met een engelstalige titel aangegeven). Iemand???
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.